Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και όμως ο εν λόγω ηλίθιος ίσως να μήν είναι και τόσο..ηλίθιος,αφού περίμενε επί 20 έτη γιά να αποκαλύψη το "κατόρθωμά" του (άν υποθέσουμε πως λέει την αλήθεια,γιατί κάλλιστα θα μπορούσα κι'εγώ να ισχυριστώ ότι μπήκα στο πλοίο,άν και η μόνη Φιλαδέλφεια που έχω πάει είναι η εν Ελλάδι Νέα Φιλαδέλφεια).

 

Κατά τ'άλλα,η εγγονή τού ναυπηγού λέει ότι το πλοίο είναι "still structurally sound",μετά από σαράντα χρόνια παροπλισμού χωρίς να το έχουν ανεβάσει ποτέ σε δεξαμενή να δούν τί διάβρωση έχει από κάτω (και τί χλωροπανίδα έχει εγκατασταθεί εκεί).

 

Γιά να ξαναγίνη αξιόπλοο και να κάνη κρουαζιέρες-πιό πιθανό είναι να μάθη ένας ελέφαντας να πετάη.

 

Ευκολώτερο (ίσως...) είναι να "σουλουπώσουν τους εσωτερικούς χώρους του ώστε,άν μή τι άλλο,να το δείχνουν στον κόσμο ώς μουσείο...

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να απορεί κάποιος είναι όχι με την κατάσταση του πλοίου ή με την ιδέα της αναγέννησής του αλλά με το οτι πραγματικά έχει αφεθεί πάρα πολλά χρόνια στην μοίρα του. Και θα μπορούσε να έχει γίνει 10 χρόνια νωρίτερα κάτι αντίστοιχο με την Queen Mary αλλα το βασικότερο είναι ότι ενώ έχουν την ΜΚΟ για την διατήρησή του και μαζεύανε αρκετά χρήματα ώστε να πληρώνουν τις οφειλές, παρόλα αυτά δεν έχουν κάνει την παραμικρή εργασία για να βοηθήσουν στην διατήρησή του (λίγη μπογιά, λίγο μίνιο εξωτερικά...κάτι...)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ακυρώθηκαν τα σχέδια επαναδραστηριοποίησης του ιστορικού S.S. United States. Σύμφωνα με την Crystal Cruises, που το Φεβρουάριο ανακοίνωσε την απόκτησή του, οι δυσκολίες τόσο σε τεχνικό όσο και οικονομικό επίπεδο ώστε το βαπόρι να πληρεί τους σύγχρονους όρους αξιοπλοΐας είναι ανυπέρβλητες. Η εταιρεία αναμένεται να κάνει δωρεά $350.000 στο Σωματείο Διάσωσης του υπερωκεάνιου για τα έξοδα συντήρησης των επόμενων μηνών.

Link to comment
Share on other sites

Σουθήκαμεν τώρα.....πόσοι θα είναι αυτοί οι "επόμενοι μήνες;δύο;τρείς;δέκα;.Μετά θα ξαναρχίση το ίδιο φλάουτο (όλο "το ίδιο βιολί" θα γράφουμε;άς βάλουμε και κανα άλλο όργανο...) γιά να βρεθούν πάλι λεφτά κλπ.Ασπιρίνες εναντίον καρκίνου δηλαδή.Αφού το άφησαν να σαπίση τέσσερις δεκαετίες,λογικό και επόμενο ήταν να φτάση στα χάλια αυτά το βαπόρι.Ας το στείλουν γιά διάλυση καλύτερα.Καλά είναι τα "εθνικά μνημεία",αλλά πρέπει να είναι σε κατάσταση που να μπορής να τα δείχνης στον κόσμο,όχι να τα έχης σάν παράγκες παρατημένα......

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ο Άγιος Βασίλης έφτασε λίγο νωρίτερα στο ιστορικό αυτό καράβι, χτες για την ακρίβεια, όπου φωταγωγήθηκαν οι τσιμινιέρες του και διάφορα άλλα μέρη. Υπήρχε και σχετικό event στο facebook με την κάμερα πάνω στον καθρέφτη. Είναι συγκινητική η προσπάθεια που καταβάλλει η SS United States Conservancy για την προβολή και σωτηρία του SS United States αν και προσωπικά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος.

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Συγνώμη για την ανασκαφή αλλά σήμερα κυκλοφόρησε ενα ωραίο βίντεο σχετικά με την ιστορία του πλοίου και θα ήθελα να το μοιραστώ...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον. Ακόμη θυμάμαι ως παιδί να διαβάζω στην εγκυκλοπαίδεια Δομή ότι το United States κατέχει την "κυανή ταινία".

Edited by proud_ionian
quote αντι reply
Link to comment
Share on other sites

Ωραία η ανασκαφή.Ωστόσο να θυμίσω ότι τέτοια τεράστια "υπερωκεάνεια" κυκλοφορούν και σήμερα και πιστεύω ότι και αυτών το μέλλον θα είναι αβέβαιο γιατί,πώς να το κάνωμεν,δέν μπορείς πάντοτε να γεμίζης ένα τέτοιο πλοίο με 4 ή 5000 επιβάτες (σύν καμμιά 1200 άτομα πλήρωμα) και να έχης κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...