Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts


source: ΜGN
GREEK-based dry bulker Hellenic Carriers Limited says it has fixed a panamax vessel time on a charter with Rizzo Bottiglieri-De Carlini Armatori for a minimum period of 11 months to 13 months at a gross rate of US$71,000 per day. The charter is due to commence by 25 June 2008 with delivery of the vessel in the Middle East. The 69,601 dwt Hellenic Breeze was built in 1993 by Tsuneishi Shipbuilding, Japan.

Hellenic's CEO Fotini Karamanlis "Hellenic has achieved an impressive fixture at a gross rate of US$71,000 per day, which exemplifies our strategy of opportunistically seeking medium term coverage in conjunction with long term employment providing visibility of cash flows. This fixture with an established charterer is at a much higher rate than the vessel’s previous short term employment at a gross rate of US$64,000 per day. We estimate that this charter will generate about US$23m within the 11 month time frame. With this fixture we have increased our time charter coverage for the whole of 2008 to 88% and are continuing to build a solid time charter base for 2009 with 48% already covered by existing charters.”

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πολλη διαφημιση πεφτει ομως για τη συγκεριμενη εταιρεια. Ενταξει ρε παιδια, ενα βαπορι κλεισανε σε time charter out. Και μαλιστα δεν ξερω και για ποιο λογο δημοσιευεται και το σχετικο rate. Σιγουρα δεν ειναι ομως οτι το επιβαλλει το χρηματιστηριο η κατι τετοιο. Διοτι τις ιδιες ακριβως μερες που ανακοινωθηκε αυτο το κλεισιμο, αλλη εισηγμενη ελληνικη εταιρεια που ναυπηγει πλοια (και)στη Μαυρη Θαλασσα εκλεισε ενα απο τα πλοια της σε πολυετη ναυλωση με μεγαλο ναυλωτη του εξωτερικου, κι ομως απ οσο ξερω δεν βγηκε κανεις με τη ντουντουκα.

Link to comment
Share on other sites

αδικο δεν εχεις αλλα εχει να κανει με την πολιτικη της καθε εταιρειας. αν στηριζετε σε επενδυτες που θελουν να δουν σταθερα εσοδα τοτε τα TC θα τα διαφημισουν......

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

FINANCIALLY troubled dry bulk operator Korea Line has renegotiated a 37% drop in its time charter rate for Hellenic Carriers’ 2000-built 50,326 dwt bulk carrier Konstantinos D, writes Michelle Wiese Bockmann.

After negotiations lasting one month, London-listed Hellenic Carriers yesterday said it had agreed to drop the rate from $56,250 per day to $35,000 per day.

“Korea Line has approached most owners of ships that they have had under time charter [to renegotiate]” said Hellenic Carriers chief executive Fotini Karamanlis.

“The decision we made was to reduce the hire rate, which was at levels above the current spot and period rates, in order to help them with their cash flow.”

The troubled South Korean owner and operator had defaulted on a number of contracts with Greek and Asian owners and charterers after the freight market collapse, including Worldlink and Glory Wealth.

Negotiations between Korea Line and other shipowners in Piraeus were currently underway, Ms Karamanlis said, to renegotiate hiring terms for ships chartered during the boom times of late 2007 and early 2008.

“I know of many owners here in Piraeus who have had similar discussions with them and have heard that many owners have agreed to reduce the rate and reduce the duration of charters,” she said.

A number of listed companies have tonnage on charter to Korea Line, including Eagle Bulk Shipping, which has 10-year agreements for its newbuilding fleet of supramaxes at rates between $17,000 and $19,000 per day.

Under the deal struck with Hellenic Carriers in March 2008, Korea Line took the supramax for 24-26 months. Under the new deal, the time charter period has been extended by 10 months, to expire in January 2011.

Ms Karamanlis said there was an option to terminate the charter in 2010 if the market rate was higher than $35,000 per day.

Απο τη σημερινη Lloyd's List

Link to comment
Share on other sites

Εκτος απο τα παραπανω ασχημα νεα για την πρωτοεμφανιζομενη και πολυδιαφημιζομενη εταιρεια, στην αγορα εχει κυκλοφορησει οτι ενα απο τα πλοια της ειναι χρονοναυλωμενο στην καταρρεουσα Samsun Logix. Τωρα για το αν ακομα κι αν μειωθουν τα ναυλα που πληρωνει, καταφερει η Korea Line να επιζησει, αυτο θα το δειξει ο χρονος. Απο αυτα που ακουω, δεν ειμαι και πολυ αισιοδοξος. Αυτα εχουν οι δυσκολες αγορες, ειδικα οταν δεν προσεχεις με ποιον κανεις business.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σημαντική αύξηση εσόδων και κερδών ανακοίνωσε για τη χρήση 2008 η Hellenic Carriers ενώ παράλληλα εξασφάλισε συμφωνία αναχρηματοδότησης των δανείων της με τους μεγαλύτερους πιστωτές της, την Εθνική Τράπεζα και την Τράπεζα Πειραιώς.

Ειδικότερα, η ναυτιλιακή εταιρεία Hellenic Carriers της κ. Φωτεινής Καραμανλή, έκλεισε την πρώτη πλήρη οικονομική χρήση, ως εισηγμένη στην αγορά ΑΙΜ του Λονδίνου με κέρδη ύψους 31,1 εκατ. δολ. αυξημένα κατά 61% σε σύγκριση με τη χρήση 2007.

Ακόμη μεγαλύτερη (159%) ήταν η αύξηση των εσόδων της τα οποία έφθασαν τα 85 εκατ. δολ. έναντι 32,8 εκατ. δολ. στη χρήση 2007. Τα αποτελέσματα του 2008 αντικατοπτρίζουν τη διαχείριση ενός στόλου από 5,4 πλοίων χύδην ξηρού φορτίου (μέσο όρο) έναντι 3,1 πλοίων στη χρήση 2007.

Link to comment
Share on other sites

πρεπει να ειναι ικανοτατη manager η κυρια φωτεινη. σε μια εποχη κρισης και καταρρευσης ναυλων και αξιων, η εταιρεια της κερδοφορει και οι πιστωτες της (ειναι γνωστο ποσο ατεγκτες ειναι οι ελληνικες τραπεζες οταν χρηματοδοτουν) σπευδουν να διευκολυνουν την εξυπηρετηση του χρεους της.

πραγματικα ειμαι περιφανος σαν ελληνας οταν πετυχαινουν νεοι και αυτοδημιουργητοι επιχειρηματιες. περισσοτερο δε οταν προκειται για γυναικες σε εναν ανδροκρατουμενο χωρο.

Link to comment
Share on other sites

London-listed Hellenic says subsidiary Arkadia Maritime has filed a suit against Samsun after it failed to pay charter fees for a handysize bulker. Fotini Karamanlis-led Hellenic says it has now snatched back the 44,809-dwt Hellenic Horizon (built 1995) after beginning arbitration proceedings in London for unpaid hire plus damages.

It adds it is also “pursuing other options” to collect the money it is owed. Samsun chartered the vessel last summer at $45,000 per day, with the deal set to run until 19 July 2010 at the earliest.

Hellenic says, however, that Samsun, which is presently under rehabilitation proceedings in Korea, has not paid for the vessel since the end of January.

Attempts to contact Karamanlis for further information were unsuccessful Wednesday.

George Economou is already after Samsun Logix for around $35 after it pulled out of a deal with DryShips to buy a panamax bulker. Peter Georgiopoulos-led Genco Shipping & Trading is chasing Samsun for unpaid charter hire on the 53,617-dwt bulker Genco Cavalier (built 2007).

Samsun Logix filed for the equivalent of bankruptcy protection in South Korea on 6 February this year after a sharp downturn in the dry-cargo market. At that time TradeWinds reported the shipowner was facing a $35m claim from compatriot Mipo Shipping following the early redelivery of the 46,600-dwt Mipo Bonanza (built 1996).

Πηγη η Tradewinds

Σχολιο Φ-Ε:

Στο παραπανω δημοσιευμα της "Ν" το οποιο εγινε μολις πριν τρεις ημερες, δεν γινεται καμια απολυτως αναφορα στην παραπανω ειδηση, και μη μου πειτε πως δεν το ηξεραν στη Hellenic οτι ειχαν να πληρωθουν charter hire απο τα τελη Ιανουαριου.. Και φυσικα μολις 3 ημερες μετα μαθαινουμε για την καταγγελια της ναυλωσης αυτης. Και φυσικα αυτα ο Φαιδρος-Εγκαθετος τα εγραφε πριν εναμιση μηνα οπως μπορειτε να δειτε και παραπανω, οποτε για τους shipfriends που παρακολουθουν τα της ποντοπορου, δεν ειναι προκειται για κανενα νεο.

Αν τα λεγομενα του δημοσιευματος ειναι ακριβη, hire εχει να πληρωθει απο το τελος Ιανουαριου ενω το νωριτερο που θα επαναπαραδιδετο το πλοιο ηταν ο Ιουλιος του 2010, μιλαμε δηλαδη για σχεδον 18 μηνες. 18 μηνες επι 30 ημερες ο μηνας, επι USD 45,000 ανα ημερα, μας κανουν 24.3 εκατομμυρια δολλαρια χασουρα απο αυτην τη ναυλωση.. Οσο για το ποσα θα κερδισει ιδιο το πλοιο(handy 15ετιας δηλαδη) με αναλογη χρονοναυλωση αυτην τη στιγμη? Ας με διορθωσει καποιος αλλα πιστευω ουτε 10 χιλιαρικα..

Οπως ειπα και παραπανω, δεν αρκει να τα ναυλωσεις τα ρημαδια. Πρεπει να προσεχεις και με ποιον θα τα ναυλωσεις. Διοτι και απο αλλους ζητουσε πλοια η Samsun Logix αλλα δεν τα δινανε ουτε με 100 χιλιαρικα την ημερα..;)

Α, η κυρια στην φωτο ειναι η πλοιοκτητης.

post-22-128326979519_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μου ειπε ενα πουλακι οτι η εταιρεια προχωρησε σε αλλη μια ναυλωση ενος πλοιου της για κανενα χρονο. Με πιο αξιοπιστο ναυλωτη ομως απο τη Samsun Logix:rolleyes:. Φανταζομαι θα ακολουθησει επισημη ανακοινωση απο την εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

Η Hellenic Carriers, ανακοίνωσε τη χροναύλωση του φορτηγού πλοίου M/V Hellenic Sea, για 4-6 μήνες στην SwissMarine Corporation, έναντι 16.500 δολ. την ημέρα.

Η ναύλωση άρχισε στις 11 Ιουνίου και θα λήξει το αργότερο στις 11 Οκτωβρίου 2009.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

H Hellenic Carriers, ανακοίνωσε τη ναύλωση του «Hellenic Sky» (Panamax 68.591 dwt ναυπηγήθηκε το 1994 στα ναυπηγεία της Sasebo Heavy Industries στην Ιαπωνία). Το πλοίο ναυλώθηκε για διάστημα 13-16 μήνες με μέσο ημερήσιο ναύλο 18.000 δολ. στην Cargill

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Η Hellenic Carriers ανακοινώσε ότι πουλήθηκε το φορτηγό πλοίο «Hellenic Breeze», το οποίο ναυπηγήθηκε το 1993, συνολικής χωρητικότητας 69.601 dwt, σε εταιρεία κινεζικών συμφερόντων για το τίμημα 23,46 εκατ. δολαρίων. Η παράδοση του πλοίου στους νέους ιδιοκτήτες του αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα τέλη Αυγούστου 2010.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η Hellenic Carriers ανακοίνωσε την υπογραφή δύο συμβάσεων για την κατασκευή δύο φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου στα ναυπηγεία της Κίνας Zhejiang Ouhua Shipbuilding Co Ltd. Τα πλοία είναι τύπου Kamsarmax, συνολικής χωρητικότητας 82.000 dwt. Το κάθε ένα πλοίο θα κοστίχει 34,2 εκατ. δολάρια. Το πρώτο σκάφος θα παραδοθεί τον Ιανουάριο του 2013 και το δεύτερο τον Μάρτιο του 2013.

Επιπλέον, το ναυπηγείο έχει χορηγήσει μια option που πρέπει να δηλωθεί από την 1η Σεπτεμβρίου 2010 για την ναυπήγηση και τρίτου σκάφους, 82.000 dwt πλοίο Kamsarmax με τους ίδιους όρους με τα δύο πρώτα πλοία και με παράδοση τον Μάιο του 2013.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Κάπου πήρε το μάτι μου στην Tradewinds αν δεν κάνω λάθος ένα κομμάτι για την HC με θέμα την αύξηση των εσόδων το 2010 λόγω του σωστού timing στις ναυλώσεις όπως υποστήριξε η Καραμανλή. Η συγκεκριμένη εταιρεία έχει νομίζω στο σύνολο 5 πλοία. Ξέρετε πόσες ελληνικές εταιρείες υπάρχουν με πάνω από 5 πλοία στο στόλο τους? Είναι ίσως εκατοντάδες, χωρίς υπερβολή. Κι όμως δεν είναι γνωστές στο ευρύ κοινό διότι όταν είναι κανείς μέλος των Αγίων Οικογενειών της Ελλάδας, είναι κάτι που εξασφαλίζει όση προβολή θέλεις..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

βγαινει οικειοθελωςαπο το χρηματιστηριο του Λονδινου η εταιρεια, λογω του υψηλου κοστους επιτευξης των προδιαγραφων που απαιτουνται.

η αποφαση εληφθη προσφατα στον πειραια με πλειοψηφια ανω του 75% των μετόχων

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...