Jump to content
Shipfriends

Tιμή Scrap


Recommended Posts


πηγη:Η Express

Eντείνεται ο προβληματισμός στις ναυπηγικές «γιάρδες» της Aπω Ανατολής για την αύξηση του κόστους του ναυπηγικού χάλυβα, εξ αιτίας της ζήτησης που υπάρχει για τις κατασκευές πλοίων. Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες, ναυπηγικές μονάδες της Ιαπωνίας αλλά και της Κορέας έχουν εκφράσει τον προβληματισμό τους για τις αυξήσεις που έχουν επέλθει, σημειώνοντας ότι η αύξηση αυτή δημιουργεί στρεβλώσεις στον ανταγωνισμό με τις αντίστοιχες κινεζικές ναυπηγικές γιάρδες, οι οποίες εμφανίζουν χαμηλότερες τιμές στο συνολικό κόστος κατασκευής λόγω των χαμηλών εργατικών απορροφώντας έτσι τις αυξήσεις.
Γεγονός είναι ότι η ζήτηση ναυπηγικού χάλυβα έχει εκτινάξει τις τιμές στα ύψη και υπολογίζεται ότι στις μέσες και άνω κατασκευές εμπορικών πλοίων οι επιβαρύνσεις έχουν ξεπεράσει το 50%, με αποτέλεσμα ναυπηγικά συμβόλαια που έχουν κλειστεί προ των αυξήσεων ήδη να αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης στους ναυτιλιακούς κύκλους. Καθώς οι ναυπηγικές «γιάρδες» είναι κλεισμένες για την επόμενη σχεδόν διετία οι νέες παραγγελίες γίνονται με βάση τις τιμές που διαμορφώνονται τώρα, με την Κίνα να προηγείται του ανταγωνισμού καθώς, σύμφωνα με τους παρατηρητές, είχε αποθεματοποιήσει ποσότητες ναυπηγικού χάλυβα που τώρα χρησιμοποιούνται ώστε τα κινεζικά ναυπηγεία να αναλαμβάνουν παραγγελίες προσφέροντας συμφερότερες τιμές.

Η έλλειψη πάντως ναυπηγικού χάλυβα και οι νέες τιμές που διαμορφώνονται επηρεάζουν και όλο το πλέγμα των βιομηχανιών που κατασκευάζουν εξοπλισμούς για όλους τους τύπους πλοίων καθώς οι εξοπλισμοί αυτοί είναι συνήθως από τα «πρώτα θύματα» των περικοπών που παρουσιάζουν οι κατασκευαστές στους εφοπλιστές που παραγγέλλνουν πλοία για να ακολουθήσουν εκείνες που αφορούν σε αυτές καθαυτές τις κατασκευές που γίνονται στα μίνιμουμ των επιπέδων που μπορούν να αποδεχθούν οι νηογνώμονες όσον αφορά στη στιβαρότητα της κατασκευής των πλοίων. Την ίδια στιγμή που οι τιμές εξακοντίζονται, ναυτιλιακοί κύκλοι στρέφουν την προσοχή τους στην αγορά scrap όπου όμως και εκεί, λόγω της ζήτησης, οι τιμές «παίζουν».

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

The prices of scrap-producing breakable ships surged sharply by $250 per light displacement tonnage (LTD) toreach at record level of $750 LTD in the international market during the last two weeks, hampering theworking pace of the local industry, ship breakers told Daily Times. Ship breakers attributed the higher prices of breakable ships to the increasing demand of the steel coupled with the high fuel oil in the prices during the last three months. President Pakistan Ship breakers’ Association, Azam Malik, told Daily Times that the purchase of the old breakable ships have been stopped in the country by the local ship breakers due to higher prices of ships’ selling companies.

Therefore, he added, the ship breaking activities have seen a decreasing trend in the country despite high local demand of steel scraps and billets. He further said that if more ships were not purchased by the next month, a large number of daily wagers would be unemployed. Presently, around 5,000 workers are earning their livelihood at Gaddani.

He further told that the supply of scrap to local steel re-rolling mills has witnessed decline, owing to the lack of scrap steel supplied by ship breaking industry.

Mr Malik further told that the country’s ship breakers are now waiting for expected prices decline in the global market so they could buy required number of ships to meet the local demand.

Since the beginning of the year, around 11 big vessels have been anchored at Gaddani Dockyard with accumulative weight of 30,000 LTD. The docked ships were including Japanese Shanti having 16,000 tonne weight and Japanese Pink-1 having 6,6145 tonne weight.

Ship breakers have set the target to produce around 500, 000 LTD steel scraps by the end of the years to cope with the local demand of one million LTD scrap steel in the country.

In 2007, Pakistan’s ship breaking industry generated 152,260 LTD steel and metal scraps through the dismantling of 34 ships at Gaddani.

Source: Daily Times Pakistan

Copy from hellenic shipping news

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

@Περιηγητης: Δεν μας λες καμια κουβεντα για την τιμη του scrap και των πλοιων?

Βεβαίως Nick the Greek,αλλά να ξέρεις ότι οι τιμές ποικίλουν ελαφρώς, ανάλογα με το είδος και το υλικό του πλοίου!! Θα σου μεταφέρω σύντομα μια γενική εικόνα;)

_________

Παραθέτω τις τιμές που ισχύουν σήμερα. Αυτές ποικίλουν ανάλογα το διαλυτήριο και τον τύπο του πλοίου. Στις κάτωθι τιμές, δεν ισχύουν τυχόν προσφορές απο Ελλάδα.

Ε/Γ-Ο/Γ , Υ/Κ : 411,5USD ανα Τόνο ελάχιστη 631USD μέγιστη

LPG TANKER : 394USD ελάχιστη 416USD μέγιστη

CONTAINER , Φ/Γ : 510USD ελάχιστη 563USD μέγιστη

Βεβαίως ο κάθε πλοιοκτήτης κοιτάει πάντα το καλύτερο και αυτό σημαίνει ότι δεν δεσμεύοντε απο τις ανωτέρω τιμές, οι οποίες ανεβοκατεβαίνουν σαν ασανσέρ:P ! Γι αυτό και οι ντάνες είναι γεμάτες;)

Edited by proud_ionian
new thread / merge posts
Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραια, σε ευχαριστουμε. Εχω κι αλλες αποριες ομως:o. Αν και μπορω να φανταστω, γιατι υπαρχει αυτη η διαφορα αναμεσα στους τυπους πλοιων? Εχει να κανει με το ειδος φορτιων που μετεφεραν στην εργασιακη τους ζωη και τις καταπονησεις/φθορες που αντιστοιχουν σε αυτα τα φορτια? Επισης ποιες ειναι οι μεγαλες αγορες στο σκραπ? Ινδια, Ταιβαν, Μπανγκλαντες? Και ποιος κανει καλυτερες τιμες, για ποιο λογο?

Γενικα αυτο που ακουσα σημερα μιλωντας με κοσμο, ειναι πως οι τιμες ειναι ιδιαιτερα χαμηλες σε σημειο που αν εχουν επιλογη οι πλοιοκτητες να κρατανε τα πλοια ειτε εν ενεργεια, ειτε σε παροπλισμο μεχρι να βελτιωθουν οι τιμες.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραια, σε ευχαριστουμε. Εχω κι αλλες αποριες ομως:o. Αν και μπορω να φανταστω, γιατι υπαρχει αυτη η διαφορα αναμεσα στους τυπους πλοιων? Εχει να κανει με το ειδος φορτιων που μετεφεραν στην εργασιακη τους ζωη και τις καταπονησεις/φθορες που αντιστοιχουν σε αυτα τα φορτια? Επισης ποιες ειναι οι μεγαλες αγορες στο σκραπ? Ινδια, Ταιβαν, Μπανγκλαντες? Και ποιος κανει καλυτερες τιμες, για ποιο λογο?

Μα αγαπητέ Nick the Greek, δίνεις απαντήσεις μόνος σου στις ερωτήσεις σου!:D

Απλά να προσθέσω 2 πραγματάκια στα ανωτέρω : ότι τα Ε/Γ-γενικά-προσφέρουν πολλά περισσότερα όταν πάνε για διάλυση:( στις "παραπλήσιες αγορές" απ'ότι οι άλλοι τύποι πλοίων και όσο για το ποιός κάνει τις καλύτερες τιμές, ισχύει ο δείκτης ζήτησης και προσφοράς της παγκόσμιας αγοράς!!

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα διαφωνω με τις ανωτερω τιμες. απο οσο γνωριζω 200-300 USD τον τονο επαιξε ο γεναρης. τα πιο πολλα τα δινει το bangla desh με 270 μεσο ορο και καποιες φορες να ξεπερνα τα 300.

οι προβλεψεις μιλανε για κατω απο 200 δολαρια τον τονο.

μαλιστα γνωστος οικος (Moundreas) προβλεπει οτι η αγορα θα ισορροπησει εκει γιατι στα 200 θα ξαναμπουν κινεζικα και πακιστανικα διαλυτηρια στο παιχνιδι.

μεταξυ μας τωρα, κατι η κριση κατι το 2010 που τελειωνουν τα monohull, ο ογκος των προς διαλυση πλοιων θα αυξηθει κατακορυφα και θα κανουμε καιρο να ξαναδουμε τις χρυσες τιμες του παρελθοντος.

Link to comment
Share on other sites

Aγαπητέ Proud Ionian, οι τιμές όπως προείπα, ανεβοκατεβαίνουν σαν ασανσέρ! Σήμερα είναι τόσο και μετά απο 2 μέρες μπορεί να έχει πέσει κατά 15%!!

Μπορεί να διαφωνείς-βασιζόμενος στα δημοσιεύματα-αλλά εγώ συμφωνώ και επιμένω με τις ανωτέρω τιμές, μιας και τις "δούλευα" τις προηγούμενες μέρες;) και σε πληροφορώ ότι έκλεισε συμφωνία για Ε/Γ πλοίο την περασμένη βδομάδα με τις ανωτέρω τιμές!

Link to comment
Share on other sites

οι τιμές όπως προείπα, ανεβοκατεβαίνουν σαν ασανσέρ! Σήμερα είναι τόσο και μετά απο 2 μέρες μπορεί να έχει πέσει κατά 15%!!
Δεν νομίζω ότι οι τιμές ανεβοκατεβαίνουν και τόσο πολύ και μάλιστα μέρα με την ημέρα. Οι τιμές έχουν πτωτικές ή ανοδικές τάσεις με μικρές μεταβολές. πχ δεν μπορεί το ίδιο πλοίο να πωλείται την μία ημέρα 300 την επόμενη 500 και την μεθεπόμενη 400. Ειδικά με την σημερινή υπερπροσφορά οι τάσεις είναι σταθερά πτωτικές. Επίσης, επειδή και οι δικές μου πληροφορίες συμφωνούν με αυτά που είπε ο Nick και ο proud ionian, θα ήθελα να σε ρωτήσω σε ποιά στοιχεία βασίζονται οι τιμές που ανέφερες. Ιδιαίτερα έχω μεγάλο ενδιαφέρον να μάθω έστω και ένα bulker που να πουλήθηκε για 500-550 δολάρια το τελευταίο 15νθήμερο.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή το κεφάλαιο scrap είναι πάρα πολύ μεγάλο, γι αυτό δεν είχα αναφέρει τόσο καιρό τίποτα περί τιμών,(ας όψεται η απορία του Nick the Greek:cool:) παραθέτω μία ενδεικτική τιμή που στηρίζω τα λεγόμενά μου απο ιδίες πηγές!

01/30/2009

LDT 3198 Scrap Vessel - general cargo ship for sale

htxxxxxxxxx/photo/xxxxxxxx

Ship name xxxxxxxxxxxxxxxxx

Place & Year Built Gdansk, Polland / 1969

Length Overall x LBP x Breadth x Depth 133,71 x 124,0 x 15,62 x 7,25 m

Draft of the Vessel D/AFT) 3,07 / 4,01 m (in ballast)

Price 513$USD/T

For more informations please contact

Company xxxxxxxxxxxxx

Contact person xxxxxxxxxxx

Homepage xxxxxxxxxxxx

Telephone - Fax xxxxxxxxxxxxxx

E-mail xxxxxxxxxxxxxx

Και το κλείνω εδώ, γιατί η συζήτηση-πραγματικά-δεν θα έχει τελειωμό, όσο καλή διάθεση κι αν έχουμε!!;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θεωρώ πως αυτή τη στιγμή οι τιμές κυμαίνονται στα 250-300 δολάρια τον τόνο, με ανώτερες τιμές (την εποχή που δεν σκράπαρε κανείς ούτε κονσερβοκούτι που επέπλεε) τα 800 με 850 δολάρια.

Εξαιρέσεις μπορεί να υπάρχουν για διάφορους λόγους, αλλά νομίζω πως τα παραπάνω δίνουν μια τάξη μεγέθους της αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

DEMOLITION:

BANGLADESH

M/V “YELLOWKNIFE” 31,107/84 - 7,777 LDT - USD 262/LDT

M/V “ASHA MANAN” (tween) 16,146/81 - 6,515 LDT - USD 268/LDT

PCC “TAKAYAMA” 10,599/84 - 7,290 LDT - USD 260/LDT

INDIA

LPG “STEVEN N” 40,103/79 - 16,897 LDT - USD 275/LDT

M/V “PETIMATA OT RMS” 39,930/78 - 9,604 LDT - USD 235/LDT

(sold en bloc with Vitosha & Balkan)

M/V “VITOSHA” 25,864/77 - 7,221 LDT - USD 235/LDT

(sold en bloc with Petimata Ot Rms & Balkan)

M/V “BALKAN” 24,385/75 - 7,221 LDT - USD 235/LDT

(sold en bloc with Petimata Ot Rms & Vitosha)

M/V “LOK MAHESHWARI” 27,728/86 - 7,397 LDT - USD 255/LDT

M/V “REWA” 25,324/84 - 5,926 LDT - USD 255/LDT

Cont “TWAR” 19,775/79 - 7,260 LDT - USD 269/LDT

M/V “PREMIER” (tween) 18,627/76 - 7,147 LDT - USD 270/LDT

PCC “CAR STAR I” 17,427/81 - 14,063 LDT - USD 260/LDT

M/V “OBS ANITA” 14,960/79 - 4,120 LDT - USD 240/LDT

M/V “AL MANSOUR-I” (tween)9,366/78 - 3,684 LDT - USD 261/LDT

PAKISTAN

Cont “ADDIRIYAH” 24,302/79 - 8,830 LDT - USD 278/LDT

M/V “ABRAR” (tween) 15,135/77 - 3,990 LDT - USD 244/LDT

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε για τα στοιχεία και καλώς ήρθες στην παρέα μας!

Από τα 16 πρόσφατα παραδείγματα που αναφέρεις προκύπτει μια μέση τιμή 256 δολάρια ανά τόνο (max: 278 – min: 235). Νομίζω πως τώρα έχουμε μια σαφέστατη εικόνα για το που κινούνται οι τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά για να χαλαρώσουμε λίγο! Η εικόνα που μας παρέθεσε ο Pantelis είναι μια γενική Παγκόσμια εικόνα! Εγώ όταν παρέθεσα τα στοιχεία, έδωσα μιαΕυρωπαική εικόνα και με την ανωτέρω τιμή που είχα δώσει έκλεισε βαπόρι στις 30/01!!

Κάθε σοβαρή εταιρεία-brockers, κοιτάει πάντα για το καλύτερο απέναντι στον πελάτη-πλοιοκτήτη! Αν ήταν να κοιτάμε γενικά στοιχεία, τότε ποιος ο λόγος που υπάρχουν και οι brockers? Κάθε πλοιοκτήτης, θα κοίταζε να το δώσει μόνος του στα γνωστά διαλυτήρια και θα γλίτωνε και κάποια χρήματα που μεσολαβούν μέχρι το πλοίο να φτάσει στο διαλυτήριο;) Υπάρχουν αρκετά διαλυτήρια ανα τον κόσμο και πάντα υπάρχουν οι μεγάλες ευκαιρίες! Και για του λόγου το αληθές, παραθέτω το κάτωθι site που δεν είναι ευρέως γνωστό,παρά μόνο σε επαγγελματίες του χώρου.

All kind of vessels for scrap

Date Posted: 23 Jan 2009

Expiring On: 23 Aug 2009

Offline CONTACT NOW

1styear

Contact information

View this buyer's contact information please Sign in now!

Prev 1 2 Next

Detailed Buying Lead Description

We introduce ourselves as a company located in Virgin Islands to buy scrap-ships from Europe. Needy-Pro International was formed to facilitate the sourcing, trading, and purchasing of scrap metal, ocean vessels, any kind of ships for scrap, cargo, oil-tankers, cruise-ferry, and barges. Our company is operated by some of the most knowledgeable officers in there fields.

We introduce ourselves as a team of hard core professionals, operating from the Africa, specializing in sourcing and purchasing old Ships for recycling/demolition. We are cash buying on "As is where is" or "Delivered" basis.

Price for scrap vessels about USD - 500$. It’s true!

With our rich experience in the field, we have been able to demonstrate outstanding performance in the turbulent and often difficult demolition market. We could therefore, confidently assure you of best market price for your old ships, while also ensuring lesser overheads and smooth closing of the deals. Besides, due to our local contacts build up over the years, we will be in abetter position to safeguard your interest at the point of delivery.

So, please feel free to let us have the details of Ships or any offshore unit you can offer for demolition, upon receipt of which we shall promptly submit our best offer.

At below are the most important description. We are looking for

Type of the ship –Year- Built - LOA/Beam/Depth - Main Engine – Generator LDT-Light Weight - Working Propeller - Spare Propeller - Permanent Ballast Ship is in Working Condition - Original Documents

We shall be pleased to hear from you.

Your sincerely,

Jhonathan Mc Keelian

Netherlands

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι παρέλειψες την διεύθυνση του site.

Aναμένω την έγκρισή τους για δημοσίευση, καθώς στο site τους, έχουν το κάτωθι:

PRIVATE & CONFIDENTIAL

(DO NOT CIRCULATE)

Μόλις δωθεί το οκ, θα το συμπληρώσω!

Link to comment
Share on other sites

Η αγορα του scrap ειναι απλη για τους brokers, γιατι ειναι μερος της δουλειας τους. Δεν ισχυει το ιδιο για τους πλοιοκτητες που πιθανον να μην εχουν σκραπαρει πλοιο ποτε. Υπαρχουν πολλοι λογοι που χρησιμοποιουνται οι brokers και δεν εχει να κανει μονο με την τιμη. Η αγορα του scrap ειναι πραγματι παγκοσμια και μονο ετσι την προσεγγιζει κανεις. Δεν υπαρχει arbitrage σε αυτη την αγορα. Καμια φορα υπαρχει διαφορα στη τιμη επειδη μπορει να υπαρχει δευτερη (spare) προπελα πανω στο πλοιο κ.ο.κ. Επισης η τιμη πωλησης ενος πλοιου "as is where is" για scrap ειναι πολυ χαμηλοτερη απ'οτι με παραδοση στον σκραπατζη, διοτι ο αγοραστης πρεπει να βαλει ο ιδιος το πληρωμα και να πληρωσει ολα τα εξοδα ωστε να παει το πλοιο στον προορισμο του οπου θα γινει ξυραφακια... Η πωληση που αναφερθηκε παραπανω ειναι προφανως εκτος αγορας και αν εγινε, πρεπει να ειναι πριν καιρο. Τελειωνοντας να σας πω πως δεν υπαρχει μονο Ευρωπαϊκη αγορα scrap.

Αν ο PERIHGHTHS μας πει το ονομα του πλοιου πιθανον να μπορεσω να μαθω περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με την πωληση του.

ΥΓ: Τελικα οσο διαβαζω μαθαινω... PnC website, καλο και αυτο...

Edited by Pantelis
Link to comment
Share on other sites

Η πωληση που αναφερθηκε παραπανω ειναι προφανως εκτος αγορας και αν εγινε, πρεπει να ειναι πριν καιρο. Τελειωνοντας να σας πω πως δεν υπαρχει Ευρωπαϊκη αγορα scrap.

Όταν αγαπητέ Pantelis κάποιος Αμερικάνικος οίκος, ανοίγει παραρτήματα στην Ευρώπη,με σκοπό την αγοράπωλησία της Ευρώπης και μόνο, τότε δημιουργούντε Ευρωπαικές αγορές, Αμερικάνικες, κλπ.

Ο λόγος που το ισχυρίζομαι είναι οτι αρκετοί με offshore εταιρείες πηγαίνουν στην Αμερικάνικη αγορά (μιλάω για τύπου ποταμόπλοια) αγοράζουν τα πλοία για scrap και στην πορεία καταλήγουν να γίνοντε εστιατόρια και casinovessel!! Και μιλάω ιδίας πείρας όταν δούλευα στην Αμερική, που μου έτυχαν 2 περιπτώσεις τέτοιες!! Το ίδιο συμβαίνει τώρα και στην Ευρώπη σε συγκεκριμένους τύπους πλοίων για συγκεκριμένη χρήση απο Σαουδάραβες και τώρα τελευταία απο Ρώσους!

Όσο για την πώληση του πλοίου, η συμφωνία έκλεισε πριν 10 μέρες περίπου και δεν αναφέρθηκε το όνομα στο site καθώς ο πλοιοκτήτης που το είχε είναι γνωστότατος επιχειρηματίας της χώρας μας και ότι κάνει γίνεται πάντα με εχεμύθεια και έπρεπε να το σεβαστώ;)

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω με τη σειρά μου κάτι και 'γω...

Ένα πλοίο που πωλείται για scrap, μπορεί μετά να βγάλει κανονικά χαρτιά και να λειτουργήσει?

Όχι, δεν ξαναταξιδεύει!

Όταν κάνεις μια σειρά γραφειοκρατικών, τότε μπορείς ένα πλοίο που πωλήθηκε για scrap (και αφού υπάρχει μια ενδιάμεση offshore εταιρεία) να το χρησιμοποιήσεις ως πλωτό εστιατόριο, boutique, casino, αρκεί να είναι μόνιμα κονεξαρισμένο στον ντόκο και να υπάρχει αποδεικτικό ότι το κομμάτι της στεριάς που είναι παραβεβλημένο το πλοίο, σου ανήκει και δεν δημιουργείς πρόβλημα σε τυχόν παραπλήσια σκάφη, ούτε αποτελείς πιθανό ναυτιλιακό κίνδυνο!

Link to comment
Share on other sites

@Περιηγητής

Η πολύ διαφωτιστική όπως αποδεικνύεται συζήτηση μας ξεκίνησε από την ερώτηση που σου έκανε ο Nick σχετικά με το που κυμαίνονται αυτό το διάστημα οι τιμές του scrap.

Όταν λοιπόν οι minimum τιμές που αναφέρεις στην απάντηση σου είναι κατά 70% αυξημένες σε σχέση με ένα πλήθος πράξεων που έγιναν μόλις τις τελευταίες ημέρες, είναι σίγουρο πως οι τιμές αυτές δεν αντικατοπτρίζουν την τρέχουσα εικόνα της αγοράς.

Από εκεί και πέρα η ναυτιλία είναι η κατεξοχήν παγκόσμια αγορά. Με αυτή την έννοια δεν μπορεί να ορισθεί Ευρωπαϊκή, Αμερικάνικη ή Αφρικανική αγορά με κριτήριο το που έχουν εγκατεστημένα τα γραφεία τους οι brokers. Οι τιμές είναι διεθνείς και ο κάθε πλοιοκτήτης θα επιδιώξει να σκραπάρει το πλοίο του στην καλύτερη τιμή.

Αυτό ακριβώς επισήμανε και ο Pantelis λέγοντας πως δεν υπάρχει arbitrage στη συγκεκριμένη αγορά (καθώς είναι ενιαία). Αλλιώς αν υφίστατο τέτοιος διαχωρισμός θα είχαν όλοι κίνητρο να απευθυνθούν στην “Ευρωπαϊκή” αγορά προκειμένου να εξασφαλίσουν καλύτερες τιμές.

Δεν αμφισβητώ πως μπορεί να έγινε μια πώληση στα επίπεδα που αναφέρεις, όπως από την άλλη μπορεί να έχει γίνει και πώληση στα 150$ από κάποιον που χρειαζόταν απεγνωσμένα ρευστότητα.

Όταν όμως μιλάμε για τάξεις μεγέθους στην αγορά του scrap αυτή την περίοδο, τότε το μόνο σίγουρο είναι πως αναφερόμαστε σε τιμές μεταξύ 250 και 300 δολαρίων.

Link to comment
Share on other sites

DEMOLITION as reported from WEBERSEAS (HELLAS) S.A. last Friday:

BANGLADESH

M/T “LALAZAR” 113,881/84 - 20,319 LDT - USD 340/LDT

M/V “CEBU STAR” 62,250/80 - 11,643 LDT - USD 272/LDT

Cont “EMIRATES WATS” 44,142/82 - 16,600 LDT - USD 255/LDT - as is Spore

M/T “RASTAZA” 31,543/81 - 8,347 LDT - USD 325/LDT

LPG “JAG VAYU” 28,400/78 - 11,881 LDT - USD 265/LDT - as is Colombo

INDIA

Cont “CAP BLANCO” 37,402/84 - 14,389 LDT - USD 275/LDT

M/V “MIRA” 32,535/80 - 7,338 LDT - USD 248/LDT

M/V “LUNI CASTLE” 31,960/82 - 9,660 LDT - USD 245/LDT

M/V “BSLE PRESTIGE” (tween) 24,484/80 - 8,598 LDT - USD 250/LDT

M/V “EAST SUNRISE” 23,936/79 - 5,766 LDT - USD 253/LDT

MPP “IRAN NABUVAT” 19,212/77 - 8,156 LDT - USD 270/LDT

Cont “TRADER” 11,060/82 - 5,300 LDT - USD 225/LDT - as is Fujairah

LPG “NORGAS PIONEER” 8,922/79 - 4,158 LDT - USD 570/LDT - as is Chennai

(including 750 tons stainless steel)

PAKISTAN

Cont “JEBEL ALI” 20,352/79 - 8,679 LDT - USD 270/LDT

TURKEY

MV “ROCIO B” (tween) 18,864/82 - 9,627 LDT - USD 187/LDT

MV “RIALTO” (tween) 11,031/77 - 4,467 LDT - USD 190/LDT

///

Q.E.D.

Link to comment
Share on other sites

Το ανωτέρω ρεπόρτο του Pantelis, είναι το χαρακτηριστικότερο δείγμα του σήμερα!!

Όσο ψάχνεις για τις σωστές τιμές, τόσο το πετυχαίνεις! Μέσα υπάρχουν τιμές που ξεκινούν απο 190USD/LDT και ξεπερνούν τα 550USD/LDT!

Γι αυτό έλεγα ότι το κεφάλαιο scrap είναι πολύ μεγάλο και δεν μπορείς να αναφέρεις τιμές. Γιατί ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, το χρονικό περιθώριο που σου δίνεται και το κύρος που θέλεις να προωθήσεις προς τα έξω, κοιτάς για το μέγιστο;)

Link to comment
Share on other sites

Μα ο λόγος που το συγκεκριμένο πλοίο έχει τιμή διαφορετική από όλα τα υπόλοιπα είναι ξεκάθαρος και γι αυτό άλλωστε τονίζεται στο συγκεκριμένο report:

LPG “NORGAS PIONEER” 8,922/79 - 4,158 LDT - USD 570/LDT - as is Chennai

(including 750 tons stainless steel)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...