Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολύ καλό πλοίο ο Triton , και καλά έκανε η Louis και το αγόρασε....καλύτερο θα ήταν να πάρει και το Renaissance αλλά δεν πειράζει , κάτι ειναι και αυτό.Ξέρετε τι κρουαζιέρες θα κάνει;

Η εν λογω εταιρια εχει μια πολιτικη την οποία αλλος τηνν λεει σωστη ,αλλος την λεει λαθος.

Το τριτον αγορασθηκε απο αυτην ονομασθηκε CORAL με διαχειριστρια εταιρια την Core Η οποία εδρευει στην Ελλαδα. Το πώς αγορασθηκε και τι διημηφθει μεταξυ του Ποταμιανου και του Λοιζου αυτοι το ξερουν και πολυ καλα κανουν αυτα εχουν οι μπιζινες.

Για εναν ομως που ξερει ο Ποταμιανος αρπαξε την ευκαιρία να το πουλήση γιατι αν ηξερε ο Λοιζος το πλοίο τι τραβαει απο πλευρας μηχανης ουτε που θα το πλησιαζε.

Με μηχανες τυπου STORK WERKSPOOR νυν (WARTSIA SW410) σε διαταξη "V" αν μπορέσει καποιος να βρει ακρη με τα κουζινετα βασεως και με αλλα τοσα διωστηρος κερδιζει γλυφιτζουρι.

Θα μου πειτε οτι αυτα τον επιβατη ολιγον τον εδιαφερουν αφου οι ειλωτες του Μηχανοστασίου Ελληνες ,με χαρτογιακκαδες Φιλιππινεζους(ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΟΣ ΡΕ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ) ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ.

Ωραια η κρουαζιερα και μαλιστα οταν την κανεις με το παλαι ποτέ Αυστραλις του Χανδρη και μαλιστα SOUTH PACIFIC ειναι το κατι αλλο, αλλα να επιτρεπεται σε πλοία με πρωτογενη μηχανικα προβλήματα και προβληματα εξικοιώσεως προσωπικού να κανουν κρουαζιερα αυτο ειναι απο τα αγραφτα. Ο ορος μηχανικα δεν αφορα μονο την μηχανη,οπως και η εξικοιωση του προσωπικου δέν μπορει να επιτευχθει με τις σχολες που βγαζουν και δινουν χαρτιά αλλα μονο με ναυτοσυνη και μελετη των προβληματων αλλα πάνω απο ολα ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ οι οποίοι συναμα θα πρεπει να καταλάβουν οτι το πλοίο δεν ειναι βεσπα.

Οσο για VDR η το SVDR αν ποτέ κανεις απο τους αναυτους λιμενικους ,το επναλαμβανω μηπως και δεν το καταλαβατε καλα, θελει να μαθει τοτε ας φωνάξει εμας τους ηλιθίους που ανεχτηκαμε τουςε αναυτους να μας εποπτεύουν να εξηγησουμε τι πει τελους ειναι αυτό,γιατι αν θα βγαλουν ακρη απο το "κουτι" μετα την αποκρυπτογραφηση τοτε σφιρηξτε μου κλέφτικα οπως λέει και ο τσοπάνης .

Link to comment
Share on other sites

Απ' ό,τι έχω δεί, δεν υπάρχει ακόμα κάτι επίσημο για πώληση του πλοίου...το οποίο βεβαίως είναι προς πώληση. Για ναύλωση δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα, γιατί το πλοίο πωλείται λόγω πτώχευσης και αναδιάρθρωσης της Sea Container (εάν δεν κάνω λάθος). Χώρια που δεν θα πρέπει να είναι και άμεσα δρομολογήσιμο, καθώς έχει πάνω από ένα χρόνο δεμένο και προς πώληση και το οποίο, παρεπιμπτόντως, έχει πλέον μετονομασθεί σε σκέτο Opera.

Εάν έκανα και κανένα λάθος, ας με διορθώσουν οι αρμοδιότεροι σε αυτά τα ζητήματα.

Link to comment
Share on other sites

Από άποψη χωρητικότητας και διαστάσεων είναι παρόμοιο με το Sea Diamond και βοηθάει και πολύ το βύθισμά του (το SD έδενε στο λιμάνι της Πάτμου και δεν χρησιμοποιούσε tenders εκει).

Αναμένουμε νέα λοιπόν.

Φαίνεται καλύτερο εσωτερικά και ας μην ξεχνάμε ότι έχει χτιστεί (στην σημερινή μορφή του) για κρουαζιέρες και όχι ως ferry.

Link to comment
Share on other sites

pantws to Orient Queen(ex Bolero) me to pou 8a gurisei sthn Ellada sumfwna me plhrofories mou 8a shkwsei thn ellhnikh shmaia

Kαι επίσημα το Orient Queen με ελληνική σημαία από τις 7 Μαίου.

Στη συνέντευξη όμως δε λέει κάτι για νέο πλοίο, παρά μόνο για το Oceanic II...

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχω αγοράσθηκε το Siljia Opera.Για τα 3-4 ήμερα.

den 3erw an agorasthke h naulw8hke h 8a naulw8ei pantws analogh plhroforia exw kai egw...

Link to comment
Share on other sites

Kαι επίσημα το Orient Queen με ελληνική σημαία από τις 7 Μαίου.

Στη συνέντευξη όμως δε λέει κάτι για νέο πλοίο, παρά μόνο για το Oceanic II...

Πολύ καλό αυτό.Από πέρυσι που υπήρχαν μόνο 2 πλοία υπό ελληνική σημαία :D

Link to comment
Share on other sites

Αναφερομενος στο αν και κατα ποσον το ατυχημα του Sea Diamond εχει επηρεασει αρνητικα τις κρατησεις της εταιρειας, να πουμε οτι συμφωνα με πηγες που εχουν τα ματια τους ανοιχτα κι ο νους τους κατεβαζει, το Oceanic II ανεχωρησε σημερα με 700 περιπου επιβατες, αριθμος ο οποιος αν δεν κανω λαθος αντιστοιχει στην πληρη χωρητικοτητα του συγκεκριμενου πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Μα Νικόλα, επειδή οι δικοί μας μαρκουτσοφόροι συντήρησαν και μεγιστοποίησαν ένα θέμα σοβαρό μεν, όχι το τέλος του κόσμου δε, νομίζεις ότι η Louis θα σταματήσει να δουλεύει ?

Link to comment
Share on other sites

Den 3erw an mporoume na poume oti einai toso kalo deigma mia kai oi krouazieres den kleinonte teleutaia stigmh alla mhnes prin epi to plhston. Opote tis akyrwseis na blepeis pou oute k autes metran sto katw katw giati t timhma einai bary.

Pantws pragmati den pisteuw oti 8a ephreasei toso polu thn prosfora twn praktoreiwn kai alla synafh.

Link to comment
Share on other sites

Να θυμίσουμε πάντως οτι το Διαμάντι έχει χωρητικότητα 1200 άτομα και το Oceanic 700 αν θυμάμαι καλά. 500 άτομα λιγότερα. Αυτά που πήγαν?

Link to comment
Share on other sites

Να θυμίσουμε πάντως οτι το Διαμάντι έχει χωρητικότητα 1200 άτομα και το Oceanic 700 αν θυμάμαι καλά. 500 άτομα λιγότερα. Αυτά που πήγαν?

Εκτός απο το Oceanic II το Aegean II φεύγει σε κάθε ταξίδι γεμάτο.Οπότε...βγαίνουν τα 1200.;)

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά το Aegean ανήκει σε άλλη εταιρεία και εκτελεί δρομολόγια για λογαριασμό και από κρατήσεις άλλη απο τη Louis εταιρείας. Αρα δεν μπορούμε να τις αθροίσουμε... Εκτός και αν η Louis χρησιμοποιεί προσωρινά και το συγκεκριμένο πλοίο

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά το Aegean ανήκει σε άλλη εταιρεία και εκτελεί δρομολόγια για λογαριασμό και από κρατήσεις άλλη απο τη Louis εταιρείας. Αρα δεν μπορούμε να τις αθροίσουμε... Εκτός και αν η Louis χρησιμοποιεί προσωρινά και το συγκεκριμένο πλοίο

Φίλε Μάριε το Aegean II ανήκει στο Loui ο οποίος χρησιμοποιεί το όνομα της Golden Star για να <<πάρει>> τον κόσμο της.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό για να είμαι ειλικρινής δεν το ήξερα. Thanks for the info though...

Και μια σχετική απορία...

Το Aegean II είχε ανοίξει πλάνα και πριν το ατύχημα οπότε τώρα έχει και του δικούς του επιβάτες ή μετά το ατύχημα εκτάτως δρομολογήθηκε για να καλύψει το κενό?

Link to comment
Share on other sites

Είχε ήδη ξεκινήσει πριν το ατυχημα ,ομως δεν ειναι full booked...οποτε σε συνδιασμο με το ΟCEAN 2 ανταποκριίνονται στον κόσμο του Diamond χωρίς ακυρώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Στη ναύλωση του κρουαζιερόπλοιου M/V Ruby (πρώην M/V Ocean Countess) από τις 28 Μαΐου μέχρι και τις 29 Οκτωβρίου 2007 προχώρησε η Louis plc.

To κρουαζιερόπλοιο M/V Ruby θα αντικαταστήσει στις 28 Μαΐου το Oceanic II, του οποίου λήγει η ναύλωση, για τις τριήμερες και τετραήμερες κρουαζιέρες από τον Πειραιά για λογαριασμό της Louis Hellenic Cruises. Το πλοίο διαθέτει 410 καμπίνες και έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 884 επιβατών.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ναύλωση εντάσσεται στις προσπάθειες της εταιρίας για την ομαλή εξυπηρέτηση των πελατών της και γίνεται σε συνδυασμό με άλλες πιο μόνιμες διευθετήσεις για την αντικατάσταση του Sea Diamond που βυθίστηκε στη Σαντορίνη.

Απο τη Ναυτεμπορικη

Ενα ειναι σιγουρο, οτι ο Κολλακης πηρε αισχρα λεφτα για να το ναυλωσει στον Λουη.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχει να κάνει κάτι και με την κίνηση που ανέμενε η Μοnarch?

Μέχρι στιγμής πάντως υποστήριζε η εταιρία ότι οι κρατήσεις δε δικαιολογούσαν τα δύο πλοία..

Αν όμως οι κρατήσεις πήγαιναν καλά, τότε σίγουρα θα πρέπει η Louis να έδωσε πολλά χρήματα για να το ναυλώσει.

Ας δούμε λίγο και το εσωτερικό του πλοίου ως Lili Marleen εδώ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...