Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η μετρική γραμμή ήταν σε πλήρη λειτουργία ως τον Αύγουστο του 2005. Τότε σταμάτησαν τα δρομολόγια να έχουν αφετηρία την Αθήνα. Η γραμμή παρέμεινε, και παραμένει, λειτουργική ως την Ελευσίνα, χάριν των διυλιστηρίων Ασπρόπυργου, εκεί απ΄όπου φορτώνουν καύσιμα για τα τραίνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Η κατάργηση των δρομολογίων στη μετρική γραμμή και η απόσυρση του υλικού, έγινε μετά το 2010. Τα τμήματα που παραμένουν σε πλήρη λειτουργία είναι ο "προαστιακός" της Πάτρας και η γραμμή Κάτακολο-Πύργος-Αρχαία Ολυμπία. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Στα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας υπεγράφη την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου, η Σύμβαση ΑΝΑΘΕΣΗΣ για την ανέλκυση και απομάκρυνση τριών ναυαγίων, από τον κόλπο της Ελευσίνας.

Quote

Κατόπιν ανοικτού δημόσιου διαγωνισμού που προηγήθηκε, για την ανέλκυση και απομάκρυνση των τριών ναυαγίων «ΔΗΖΕΛΟΚΙΝΗΤΟ – Φ/Γ ‘’ΑΝΝΑ Μ’’ Ν.Π.5333, ΑΜΜΟΛΗΠΤΙΚΟ – Φ/Γ ‘’ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ’’ Ν.Π.10542 και Φ/Γ ‘’ΔΡΕΠΑΝΟ’’ Ν.Π.10542», τη Σύμβαση Εκτέλεσης του έργου υπέγραψαν εκ μέρους του Ο.Λ.Ε Α.Ε, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος κ. Χαράλαμπος Γαργαρέτας και εκ μέρους της αναδόχου εταιρείας ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΑΔΥΣΕΩΝ Ε.Π.Ε , ο διαχειριστής κ. Κωνσταντίνος Νιζάμης.

Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Ε Α.Ε κ. Χαράλαμπος Γαργαρέτας τόνισε την ιστορική σημασία αυτής της σύμβασης για το λιμάνι της Ελευσίνας και την τοπική κοινωνία καθώς και το γεγονός ότι λίαν συντόμως ακολουθούν και άλλες νέες διακηρύξεις και συμβάσεις που αφορούν το έργο της ανέλκυσης και απομάκρυνσης παρόμοιων πλοίων.

Ο εκπρόσωπος της Αναδόχου εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Νιζάμης αναφέρθηκε στην άμεση έναρξη των εργασιών, τονίζοντας την εμπειρία των στελεχών της συγκεκριμένης επιχείρησης και το επίπεδο εξοπλισμού που θα χρησιμοποιηθεί με σκοπό την ασφαλή απομάκρυνση των 3 ναυαγίων.
Η διοίκηση του Ο.Λ.Ε Α.Ε αντιμετωπίζει έμπρακτα το τεράστιο περιβαλλοντικό πρόβλημα δεκαετιών που δημιουργήθηκε από τα ναυάγια, επικίνδυνα και επιβλαβή πλοία, τα οποία αποτελούν εικόνα ντροπής και μιζέριας για μια περιοχή με πλούσια ιστορία από αρχαιοτάτων χρόνων, καθώς και ανάδειξης της, σε Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2021.

Ο μοναδικός μέτοχος του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας Α.Ε, ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε, βρίσκεται αρωγός και υποστηρικτής αυτής της προσπάθειας στα πλαίσια της περιβαλλοντικής και κοινωνικής ευαισθησίας που πρέπει να διέπει μια Ανώνυμη Εταιρεία του Ελληνικού Δημοσίου.
Από εδώ και πέρα οι πολίτες της Ελευσίνας θα γίνονται κοινωνοί παρόμοιων δελτίων τύπου, ώστε να ενημερώνονται αντικειμενικά από αυτούς που πρέπει για τις περιβαλλοντικές ενέργειες τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και δράσεις του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας Α.Ε.

 

Link to comment
Share on other sites

αν κρινω και απο τις φωτο που συνοδευουν την ανακοινωση, μιλαμε για τη ντανα του stacoco στον ασπροπυργο. ειναι το αννα μ της ανακοινωσης.

απο το 2014 γραφεται οτι επικειται η απομακρυνση του.

ευτυχως που θα γινει πολιτιστικη πρωτευουσα η Ελευσινα και ξυπνησε ο ΟΛΕ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τα τρία πιο επικίνδυνα πλοία-ναυάγια απομακρύνονται άμεσα από την Ελευσίνα

Quote

Απομακρύνεται το πιο επικίνδυνο ναυάγιο μαζί με άλλα δύο επιβλαβή πλοία από τον κόλπο της Ελευσίνας μέχρι το τέλος Μαρτίου, σύμφωνα με τη σύμβαση που υπέγραψαν ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας ΑΕ κ. Απόστολος Καμαρινάκης και η εταιρεία Contralto Shiptrade Corp. που αναλαμβάνει να εκτελέσει το έργο.

Πρόκειται για το ναυάγιο Δ/Ξ -Καταλοίπων «ΣΛΟΠΣ» (Ν.Π. 10178) και τα επικίνδυνα-επιβλαβή πλοία Δ/Ξ «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ι» (Ν.Π.10725) και Φ/Γ «ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΙΙΙ» (Ν.Π. 10225) τα οποία βρίσκονται εγκαταλελειμμένα επί σειρά ετών στην Ελευσίνα και επιβαρύνουν το θαλάσσιο περιβάλλον της.

Με την υπογραφή της σύμβασης, ο κ. Απόστολος Καμαρινάκης υλοποιεί το σχέδιο του να σταματήσει ο κόλπος της Ελευσίνας να είναι χώρος ναυαγίων, ρύπανσης και βιομηχανικής εγκατάλειψης.

Σύμφωνα με την σύμβαση, η ανάδοχος εταιρεία υποχρεούται να έχει ολοκληρώσει τις εργασίες της μέσα σε χρονικό διάστημα 3 μηνών (30-3-2020). Επιπλέον υποχρεούται κατά τις εργασίες να τηρεί τις τεχνικά ενδεδειγμένες συστάσεις της Τεχνικής Επιτροπής που συστάθηκε πρόσφατα από τον Ο.Λ.Ε. ΑΕ για την επίβλεψη και διασφάλιση όλων των απαιτούμενων μέτρων ασφάλειας και προφύλαξης προς αποφυγή ρύπανσης του περιβάλλοντος.

Το έργο της άμεσης απομάκρυνσης των τριών επιβλαβών πλοίων-ναυαγίων κρίνεται άκρως σημαντικό για την αποσυμφόρηση του ήδη βεβαρυμμένου θαλάσσιου χώρου της Ελευσίνας, δεδομένου ότι από το 2009 μέχρι σήμερα κανένα ναυάγιο-επικίνδυνο πλοίο δεν έχει απομακρυνθεί από την περιοχή. 

Το Δ/Ξ -Καταλοίπων «ΣΛΟΠΣ» (Ν.Π. 10178) κατέπλευσε ρυμουλκούμενο στον όρμο Βλύχα της Ελευσίνας τον Μάρτιο του 2007 φορτωμένο με μεγάλη ποσότητα πετρελαιοειδών αποβλήτων. Οι κατά καιρούς εργασίες διάλυσής του διακόπηκαν μετά από εκδήλωση τριών πυρκαγιών και τελικά ανεστάλησαν. Σήμερα έχει απομείνει μέρος του κήτους του και αποτελεί σοβαρή απειλή για το περιβάλλον.

Το Δ/Ξ «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ι» (Ν.Π.10725) ελλιμενίστηκε στην Ελευσίνα τον Μάρτιο του 2010, αρχικά για 20 ημέρες, αλλά στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε από την πλοιοκτήτρια εταιρεία.

Ομοίως, το Φ/Γ «ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΙΙΙ» (Ν.Π. 10225) ελλιμενίστηκε στην Ελευσίνα τον Μάιο του 2014 και έκτοτε παραμένει εγκαταλελειμμένο από την πλοιοκτήτρια εταιρεία.

 

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να γινει επι τοπου το κοψιμο;

Το ΣΛΟΠΣ ειανι πλεον κουφαρι και θεωρω οτι ειναι αδυνατον να απομακρυνθει ,ενω και το ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ι ειναι σε αθλια κατασταση και ημιμπαταρισμενο πανω στο NOOR ONE

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Σε εξέλιξη εργασίες ανέλκυσης των ναυαγίων Ελέφαντας και Δρέπανο για την απομάκρυνση τους από τον κόλπο της Ελευσίνας

Quote

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες ανέλκυσης των δύο χαρακτηρισμένων ως ναυάγια πλοίων και συγκεκριμένα του Φ/Γ– ΑΜΜΟΛΗΠΤΙΚΟ «ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ» (Ν.Π. 10542) και του Φ/Γ «ΔΡΕΠΑΝΟ» (Ν.Π. 10028) που είχαν εγκαταλειφτεί στη θαλάσσια περιοχή του Ασπροπύργου εντός της ζώνης Λιμένα Ελευσίνας, αρμοδιότητας του Ο.Λ.Ε. ΑΕ.

Οι εργασίες ανέλκυσης έχουν ήδη ολοκληρωθεί στο Φ/Γ– ΑΜΜΟΛΗΠΤΙΚΟ «ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ» ενώ σε εξέλιξη είναι το έργο ανέλκυσης στο Φ/Γ «ΔΡΕΠΑΝΟ».

Μετά το πέρας των ανωτέρω εργασιών ανέλκυσης τα δύο ναυάγια θα απομακρυνθούν οριστικά από τη θαλάσσια περιοχή του κόλπου της Ελευσίνας το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Το έργο της απομάκρυνσης τους ανατέθηκε από τη Διοίκηση του Ο.Λ.Ε. ΑΕ με ανοιχτό δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό στις 26-8-2019 ενώ είχαν ήδη προηγηθεί δύο ανοικτοί πλειοδοτικοί δημόσιοι διαγωνισμοί που κηρύχθηκαν άγονοι. Έκτοτε υπήρξαν συντονισμένες προσπάθειες για την προώθηση της ανέλκυσης που σήμερα πια υλοποιείται με γοργούς ρυθμούς.

Η απομάκρυνση των επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων και ναυαγίων εντός των χώρων της ζώνης Λιμένος Ελευσίνας και του ομώνυμου κόλπου αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους στόχους του Ο.Λ.Ε ΑΕ ώστε να εξασφαλιστεί η ακώλυτη ναυσιπλοϊα, η εύρυθμη λειτουργία του Λιμένα και η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Το Φ/Γ– ΑΜΜΟΛΗΠΤΙΚΟ «ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ» ελλιμενίστηκε στην Ελευσίνα το 2012 και στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε από την πλοιοκτήτρια εταιρεία, παρά τις εξώδικες ενημερώσεις που είχε αποστείλει ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ ως προς τις οικονομικές (τέλη ελλιμενισμού) και περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της.

Την ίδια τύχη εγκατάλειψης είχε και το Φ/Γ «ΔΡΕΠΑΝΟ» που ελλιμενίστηκε στην Ελευσίνα το 2009.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Πέντε ναυάγια και επικίνδυνα-επιβλαβή πλοία απομακρύνθηκαν οριστικά από τον κόλπο της Ελευσίνας

Quote

Μετά από συντονισμένες ενέργειες της Διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας(Ο.Λ.Ε.) ΑΕ, πέντε ακόμη ναυάγια και επικίνδυνα-επιβλαβή πλοία, τα οποία ήταν εγκαταλελειμμένα επί σειρά ετών εντός της ζώνης Λιμένα Ελευσίνας, αρμοδιότητας Ο.Λ.Ε. ΑΕ, επιβαρύνοντας το θαλάσσιο περιβάλλον, απομακρύνθηκαν οριστικά από την περιοχή.

Ειδικότερα, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών ανέλκυσης απομακρύνθηκαν από τον κόλπο της Ελευσίνας τα παρακάτω ναυάγια:

Ε/Γ -Τ/Ρ “VIOLETA”, σημαίας Ονδούρας, το οποίο βρισκόταν ελλιμενισμένο στην περιοχή Κρόνος από τις 28/6/2008 και χαρακτηρίστηκε ναυάγιο την 1η Σεπτεμβρίου 2010.

Φ/Γ -Ο/Γ “ΕΥΓΕΝΙΑ Π” ( Ν.Π 987), που ελλιμενίστηκε στην περιοχή Κρόνος στις 3/09/2008 και κατέστη ναυάγιο στις 14/07/2015.

Θ/Γ “THELE”, σημαίας Delaware- πρώην Παναμά, που ελλιμενίστηκε στην προβλήτα πρώην Αλιευτικής το 2003 και χαρακτηρίστηκε ναυάγιο στις 25/03/2009.

Ε/Γ-Τ/Ρ “KAPTAIN MARKOS” (πρώην “ΚΑΜΕΛΙΑ Ι”), σημαίας ΗΠΑ Delaware-πρώην σημαίας Ονδούρας, το οποίο ήταν ελλιμενισμένο στην περιοχή Κρόνος από τις 21/11/2008 και χαρακτηρίστηκε ναυάγιο στις 12/12/2009.

Επίσης, απομακρύνθηκε ρυμουλκούμενο το χαρακτηρισμένο ως επικίνδυνο- επιβλαβές πλοίο:

Φ/Γ “ΣΗ ΣΤΑΡ” (ΝΠ 10973), που ήταν ελλιμενισμένο στην περιοχή Καλυμπάκι από 10/08/2009.

Η Διοίκηση του Ο.Λ.Ε. ΑΕ θεωρεί άκρως σημαντικό το έργο της οριστικής απομάκρυνσης επικίνδυνων-επιβλαβών πλοίων και ναυαγίων για την αποσυμφόρηση του ήδη βεβαρημένου θαλάσσιου χώρου της Ελευσίνας και την προστασία του περιβάλλοντος ώστε να πάψει η περιοχή να αποτελεί “νεκροταφείο πλοίων” και βιομηχανικών αποβλήτων.

Ενδεικτικό είναι ότι τους τελευταίους 10 μήνες έχουν απομακρυνθεί οριστικά από την περιοχή της Ελευσίνας συνολικά 8 ναυάγια και επικίνδυνα επιβλαβή πλοία ενώ έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι εργασίες ανέλκυσης σε ακόμη 3 ναυάγια για την απομάκρυνσή τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2009 κανένα επιβλαβές πλοίο-ναυάγιο δεν είχε απομακρυνθεί οριστικά από την περιοχή.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να δούμε και τον Κόλπο της Ελευσίνας από αέρος, ξεχωρίζουν προφανώς οι ντάνες με τα τρυπάνια και τα μεγάλα σε μέγεθος πλοία. Στο κάτω μέρος της φωτογραφίας ίσα-ίσα που διακρίνεται το λιμανάκι της Ελευσίνας και πιο δεξιά το κεντρικό της λιμάνι. Στα αριστερά το εργοστάσιο τσιμέντου με 2 πλοία, η Βλύχα και τα άδεια δυστυχώς ναυπηγεία. Ακόμη πιο δεξιά το Καπετάν Χρήστος πραγματοποιεί δοκιμαστικό πλού ενώ στο βάθος βλέπει κανείς στο στενό της Φανερωμένης και πιο πέρα τη Ρεβυθούσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Απομακρύνθηκε το 11ο ναυάγιο- Μεγάλη επιχείρηση στον ιστορικό λιμένα του Φονιά

Quote

Μεγάλη επιχείρηση για την απομάκρυνση του επιβατηγού-τουριστικού πλοίου “SEA FLOWER”, το οποίο ήταν βυθισμένο στον ιστορικό Λιμένα του Φονιά στην Ελευσίνα, πραγματοποιήθηκε μετά από σχετικές ενέργειες του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας ΑΕ, με στόχο την διασφάλιση της ακώλυτης ναυσιπλοΐας και τον ασφαλή ελλιμενισμό σκαφών σε σημεία αρμοδιότητάς του.

Το ξύλινο σκαρί ήταν βυθισμένο ολοσχερώς τα τελευταία χρόνια και παρέμενε στο βυθό για περισσότερο από 10 έτη, παρεμποδίζοντας θέσεις ελλιμενισμού όλο αυτό το χρονικό διάστημα.

Κατά την πολύωρη επιχείρηση απομάκρυνσής του ναυαγίου, που πραγματοποιήθηκε παρουσία στελεχών του Ο.Λ.Ε. ΑΕ, ανασύρθηκαν με ήλεκτρο-υδραυλική αρπαγή(orange peel grab) και με την βοήθεια ειδικά εκπαιδευμένου δύτη τα συντρίμμια του σκάφους, φορτώθηκαν σε ανατρεπόμενο τράκτορα και μεταφέρθηκαν σε ειδικό χώρο ανακύκλωσης αποβλήτων.

Στο σημείο των εργασιών τοποθετήθηκε προληπτικά πλωτό αντιρρυπαντικό φράγμα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και οι εργασίες ολοκληρώθηκαν με καθαρισμό του βυθού.

Το Ε/Γ – Τ/Ρ “SEA FLOWER” (N.Π. 3514) ελλιμενίστηκε στον Φονιά τον Ιανουάριο του 2004, χαρακτηρίστηκε ως ναυάγιο τον Ιούλιο του 2011 όταν και εγκαταλείφθηκε έκτοτε από την πλοιοκτήτρια εταιρεία.

Είναι το 11ο κατά σειρά επικίνδυνο -επιβλαβές πλοίο που απομακρύνθηκε από χώρους δικαιοδοσίας Ο.Λ.Ε. ΑΕ.

Η απρόσκοπτη λειτουργία και ορθή διαχείριση της αγκυροβολίας σκαφών, ιδιαίτερα στον λιμένα του Φονιά, αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα της Διοίκησης του Ο.Λ.Ε. ΑΕ εν όψει της επικείμενης λειτουργίας της Θαλάσσιας Ιεράς Οδού.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της νέας θαλάσσιας γραμμής Πειραιά-Ελευσίνας, όπως αυτός προωθείται σε συνεργασία με τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή της Ελευσίνας 2023-Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης, κ. Μιχαήλ Μαρμαρινό, ο λιμένας του Φονιά αποτελεί το ιδανικότερο σημείο όπου θα “δέσει” η αθηναϊκή τριήρης “Ολυμπιάς” εγκαινιάζοντας την νέα θαλάσσια σύνδεση με την έναρξη των εορταστικών εκδηλώσεων της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας το 2023. Επιπλέον, ο ιστορικός λιμένας του Φονιά βρίσκεται σε πολύ μικρή απόσταση από τον αρχαιολογικό χώρο των Ελευσινίων Μυστηρίων, προσφέροντας στους επιβάτες της Θαλάσσιας Ιεράς Οδού εύκολη πρόσβαση σε σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος κατά την επίσκεψή τους στην πόλη της Ελευσίνας.

Απομακρύνθηκε το 12ο επικίνδυνο-επιβλαβές πλοίο από την Ελευσίνα

Quote

Ένα ακόμη επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο απομακρύνθηκε οριστικά από τον ιστορικό Λιμένα του Φονιά στην Ελευσίνα, μετά από σχετικές ενέργειες του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ.

Πρόκειται για το ξύλινο σκάφος αναψυχής “KARMA OF LONDON” (Νηολογίου LONDON/ 733241), το οποίο ελλιμενίστηκε στη θέση “Παλαιός Λιμένας” Ελευσίνας στις 22 Οκτωβρίου 2013 και ήταν εγκαταλελειμμένο από τον αλλοδαπό πλοιοκτήτη του από τον Αύγουστο του 2017.

Το σκάφος παρέμεινε για μεγάλο χρονικό διάστημα ασυντήρητο με αποτέλεσμα να υποστεί σημαντικές φθορές και τον Αύγουστο του 2021 να πάρει κλίση με κίνδυνο να βυθιστεί. Άμεσα διενεργήθηκε επιθεώρηση στο πλοίο κατά την οποία διαπιστώθηκε η κάκιστη κατάσταση της δομής του καθώς και ρήγματα στα ύφαλα και χαρακτηρίστηκε επικίνδυνο και επιβλαβές.

Προς αποφυγή βύθισης του σκάφους και μέχρι να ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες οριστικής απομάκρυνσής του, πραγματοποιήθηκαν με ταχύτατους ρυθμούς από τον Ο.Λ.Ε. ΑΕ, όλες οι απαραίτητες προεργασίες καθαρισμού και απαλλαγής των καταλοίπων από το εσωτερικό κύτος του πλοίου με την συνδρομή δύτη, έγιναν εργασίες απάντλησης υδάτων από το μηχανοστάσιο με φορητές αντλίες, αποκαταστάθηκαν προσωρινά τα ρήγματα και τοποθετήθηκε προληπτικά αντιρρυπαντικό φράγμα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος από ρύπανση.

Το “KARMA OF LONDON” οδηγήθηκε ρυμουλκούμενο εκτός ζώνης δικαιοδοσίας Ο.Λ.Ε. ΑΕ, σε ιδιωτική ναυπηγική μονάδα, απελευθερώνοντας θέσεις ελλιμενισμού στον ιστορικό λιμένα της Ελευσίνας. Είναι το 12ο επικίνδυνο-επιβλαβές πλοίο που απομακρύνει ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ από τον Απρίλιο του 2020 μέχρι σήμερα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
2 minutes ago, SAMAINA said:

Πασιφανής η αιτία πρόκλησης της φωτιάς. Το πλοίο ειναι εκεί 20 χρόνια κοντά και πήρε φωτιά 2 μέρες πριν τον διαγωνισμό εκποίησης του. Τυχαίο δεν το λες!

Βγαζει και αλλα "ναυάγια" ο Ο.Λ.Ε. στο σφυρι; 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Έξω από το παλαιό ελαιουργείο της Ελευσίνας, που τώρα φιλοξενεί εκθέσεις της πολιτιστικής πρωτεύουσας, υπήρχε για πολλά χρόνια μια πλώρη του Aλεξάνδρα, φυτεμένη στο χώμα σαν μνημείο. Παρατημένο και ασυντήρητο, τις τελευταίες 2 εβδομάδες αφαιρέθηκε τελείως από το χώρο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...