Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

O.Λ.Ελευσίνας: Αναπτυξιακός με ενισχυμένα κέρδη ο Προϋπολογισμός 2009

8/1/2009

Περαιτέρω αύξηση της κερδοφορίας του Οργανισμού Λιμένα Ελευσίνας σηματοδοτεί ο προϋπολογισμός 2009, που κατέθεσε ο διευθύνων σύμβουλος Αθανάσιος Πέππας και ενέκρινε το Δ.Σ. του Οργανισμού.

Τα έσοδα για το 2009 προϋπολογίζονται σε 3,152 εκατ. ευρώ, τα έξοδα σε 2,284 εκατ. ευρώ και τα κέρδη σε 1,367 εκατ. ευρώ, από τα οποία 500.000 ευρώ προϋπολογίζονται για επενδύσεις. Η αύξηση των εσόδων για το 2009 υπολογίζεται σε 450.000 ευρώ, περίπου και αναμένεται να αντληθούν, κύρια από τις πωλήσεις υπηρεσιών, ενώ αυξημένα θα είναι και τα έσοδα κεφαλαίων - έκτακτα έσοδα. Αύξηση αναμένεται και στις λειτουργικές δαπάνες, που περιλαμβάνουν -μεταξύ των άλλων- διπλασιασμό των αποσβέσεων.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΕ Α.Ε., Αθανάσιος Πέππας, χαρακτήρισε τον προϋπολογισμό του 2009 «ρεαλιστικό», με «κατεύθυνση ανάπτυξης και καθιέρωσης του οργανισμού, σε οικονομικό φορέα παρέμβασης στον τομέα Λιμάνι & Εμπόριο, με συμμετοχή στην τοπική και εθνική οικονομία».

Ο κ. Πέππας πρόσθεσε, ότι «μέσα από το επιχειρησιακό πρόγραμμα με αυτοχρηματοδότηση, μπορούμε πλέον να επενδύσουμε σε τεχνικές υποδομές παροχής που θα αυξήσουν τα έσοδα του οργανισμού, χωρίς περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΟΛΕ Α.Ε. βάσει των προηγούμενων προϋπολογισμών που εισηγήθηκε ο κ. Πέππας και εφαρμόστηκαν με πλήρη επιτυχία, εξαλείφθηκε ο κίνδυνος χρεοκοπίας, ενώ με πλήρη διαφάνεια και ορθή διαχείριση, εξασφαλίστηκε η ανοδική πορεία του λιμένα Ελευσίνας που βρίσκεται σε διαρκή τροχιά εκσυγχρονισμού.

Marinews.gr

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Την πλήρη αναμόρφωση του λιμένα της Ελευσίνας σχεδιάζει η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Ελευσίνας, με στόχο τη μετατροπή του σε έναν σύγχρονο πολύ-λειτουργικό κόμβο, εθνικής σημασίας, με τον χαρακτηρισμό του πράσινου Λιμένα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Βέβαια κλασσικά τώρα θα το βγάζει ο ΟΛΕ σε μια τιμή που θα είναι ασύμφορη για να γίνει η ανέλκυση..και θα περνάνε τα χρόνια ...θα ξαναπερνάνε και τιποτα δε θα γινεται... έχει γεμίσει ναυάγια ο κόλπος... Αμα όμως έβγαιναν όπως στον Πειραιά με το νόμο περι ναυαγίων...όσο δεν ήταν ναυάγια θα είχαν φύγει!

τι εννοεις συντροφε pyiotr :P ?

ισχυουν αλλες διαταξεις στην ελευσινα απο οτι στον περιαια ή οτι ο ΟΛΕ ειναι πιο δυσκινητος;

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με ερευνα του πανεπιστημιου αθηνων, την οποια παρουσιαζει σημερα η καθημερινη, παρουσιαζεται αισθητη μειωση της ρυπανσης στον κολπο της ελευσινας και επανεμφανιση ειδων που για χρονια δεν ειχαν παρουσια στην περιοχη.
 
 
 

Εχουμε καταγράψει την επάνοδο πολλών ειδών που είχαν εξαφανιστεί, όπως τα στρείδια, οι αχινοί και τα χτένια, οργανισμοί που χρειάζονται καθαρό θαλάσσιο περιβάλλον. Επίσης αυξήθηκαν τα ψάρια – μάλιστα φέτος είδαμε για πρώτη φορά δελφίνια, ακόμα και μια θαλάσσια χελώνα, που ακόμα... κι αν είχε χάσει τον δρόμο της είναι θετικό σημάδι ότι κινούνταν στην περιοχή

Link to comment
Share on other sites

Με τον νεο βιολογικο που υπαρχει στην περιοχη της παραλιας οντως εχει καθαρισει πολυ η περιοχη κ οχι μονο εκει αλλα κ στο στενο μεγαρων σαλαμινας πιανοντας ενα πολυ μεγαλο κομματι του κολπο της ελευσινας

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας είχε προκηρύξει διαγωνισμό για την απομάκρυνση και διάθεση των επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων -πλωτών ναυπηγημάτων που βρίσκονται στη λιμενική περιοχή αρμοδιότητας του στις 27 Ιουλιου 2015

 

Όνομα Πλοίου                                          Τιμή

Δ/Ξ ΙΩΑΝΝΗΣ                                              500€

ΑΛΚΗΣΤΙΣ                                                   500€

Ε/Γ CITY OF HYDRA                                    500€

Δ/Ξ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ                                    1000€

Ε/Γ CITY OF MYKONOS                              500€

Ε/-Ο/Γ MEDITERRANEAN SKY                    25000€

Θ/Γ THELE                                                   500€

ZOE OF LONDON                                        500€

Φ/Γ ΔΡΕΠΑΝΟ                                             25000€

Ε/Γ – ΤΡ ΔΙΟΝ                                              6000€

Φ/Γ ΑΓ.ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ                                   10€

Ε/Γ-ΤΡ ΚΑΜΕΛΙΑ Γ΄                                    5000€

Δ/Ξ ΑΛΦΑ 1                                               5000€

Ε/Γ-ΤΡ ΣΗ ΦΛΑΟΥΕΡ                                 10€

Ε/Γ-ΔΡ ΒΙΟΛΕΤΑ                                        5000€

DORIAN SKY                                              10€

E/Γ-Τ/Ρ-Ο/Γ ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ                         10€

Φ/Γ SOLMEGHNIY                                      3000€

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Αν εξαιρεσουμε καποια μεγαλα πλοια υπαρχουν και καποια μικρα που βγαινουν με τη συμβολικη τιμη των 10ευρω.Τοσο πολυ δεν αξιζει για καποιον να τα παρει που δεν ασχολειται κανενας; 

Link to comment
Share on other sites

εμ, αν ειναι τπτ σκαφη βυθισμενα , γιατι να μπαίνεις στο κοπο να μπλέκεις με το Ελληνικο κρατος αν δεν εχεις κερδος? Αναρωτιεμαι αν ειναι καποια που ειναι εκει που παιρνεις τις λατζες .

Link to comment
Share on other sites

Όλα βυθισμένα ή ημιβυθισμένα είναι!

Συν ότι υποχρεούσαι να καθαρίσεις και την περιοχή, μετά την ανέλκυση σύμφωνα με τον ΟΛΕ:

-Καθαρισμός όλης της περιοχής εκτέλεσης των εργασιών, από απορρίμματα οποιασδήποτε μορφής, που διασκορπιστούν, οπουδήποτε ευρίσκονται αυτά, σε βυθό, επιφάνεια θαλάσσης, παραλία, συλλογή των απορριμμάτων, μεταφορά τους και τελική διάθεση σε νόμιμα λειτουργούσες χωματερές

Link to comment
Share on other sites

Για να μη πηγαίνουν ούτε αυτοί..κάτι λέει... Λογικά αμα αρχίσει να ξανακόβει η Ελευσίνα κάτι θα γινει με αυτά..Εδω δεν ενδιαφέρονται απο το Πέραμα που ειναι 2 μιλια δρομος

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αλλαγή σκυτάλης στον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας. Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ανέλαβε ο Σπυρίδων Μιχαήλ και αντιπρόεδρος ο Σπυρίδων Ζέρβας.

Επίσης, ορίστηκε ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος η Κωνσταντίνα Ζέρβου και μέλη οι Αθανάσιος Λιάγκος, Νικόλαος Φιρίππης, Χρήστος Κατσόγιαννης και Κωνσταντίνος Χρήστου.

Σημειώνεται ότι το νέο διοικητικό συμβούλιο με επικεφαλής τον Σπύρο Μιχαήλ έχει αρχίσει σειρά συσκέψεων με τοπικούς φορείς και αρχές προκειμένου να ενημερωθεί και να καταγράψει τα προβλήματα που αφορούν την παράκτια ζώνη, αρμοδιότητας του ΟΛΕ, που εκτείνεται από τον Σκαραμαγκά έως τη Νέα Πέραμο.

Την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση με τον δήμαρχο Ελευσίνας Γιώργο Τσουκαλά και τους συνεργάτες του, όπου συζητήθηκε το θέμα της σύνδεσης του παράκτιου μετώπου με την πόλη και οι δυνατότητές αξιοποίησής του προς όφελος των δημοτών.

Ήδη ο ΟΛΕ προχωρεί στην οριστική αποβολή του διαλυτηρίου ΑΦΟΙ ΣΑΒΒΑ ΕΠΕ από τον χώρο παραχώρησης, ανταποκρινόμενος στο διαχρονικό αίτημα των πολιτών της Ελευσίνας. Θα ακολουθήσουν συναντήσεις με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς προκειμένου να διερευνηθούν οι δυνατότητες επίλυσης του χρόνιου προβλήματος απόδοσης για χρήση της παράκτιας ζώνης στους πολίτες και ειδικότερα στους κατοίκους της Ελευσίνας.

 

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης του λιμανιού της Ελευσίνας παρουσίασε σε σημερινή συνέντευξη τύπου ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας Α.Ε. (ΟΛΕ) Σταύρος Δρακονταειδής.
 

Quote

Ο κ. Δρακονταειδής τονίζοντας τη στρατηγική σημασία του λιμανιού για την παραγωγική ανασυγκρότηση της ευρύτερης περιοχής του Θριασίου Πεδίου, έκανε αναφορά στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ΟΛΕ, επισημαίνοντας την έλλειψη στρατηγικής στόχευσης και ξεκάθαρου σχεδίου ανάπτυξης που επικρατούσε για δεκαετίες. 
Η παρούσα διοίκηση, έχοντας ως στόχο να επανέλθει το λιμάνι στη διαδικασία εξυγίανσης και ανάπτυξης, έχει προχωρήσει σε σειρά δράσεων: ολοκληρώθηκε η τακτοποίηση όλων των κτιρίων εντός της χερσαίας ζώνης αρμοδιότητας του ΟΛΕ, τα οποία μέχρι τώρα ήταν αυθαίρετα, ξεκίνησε η διαδικασία πραγματοποίησης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, οι οποίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί εντός του πρώτου τετραμήνου του 2017, οι οποίες αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για την κατάρτιση master plan, στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης του λιμανιού, το οποίο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2017. 

Επίσης, έχει ολοκληρωθεί, για πρώτη φορά, η πλήρης καταγραφή όλων ναυαγίων αλλά και των επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων εντός του κόλπου της Ελευσίνας. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα ενός σκάφους επεξεργασίας αποβλήτων που βρίσκεται εγκαταλελειμμένο στην προβλήτα της Βλύχας εδώ και περισσότερα από 10 χρόνια, το οποίο περιέχει μερικές χιλιάδες τόνους αποβλήτων και για το οποίο ο ΟΛΕ έχει ξεκινήσει τη νομική διαδικασία εξουδετέρωσής του. 

Επιπλέον, ο κ. Δρακονταειδής αναφέρθηκε στα προβλήματα που δημιουργεί η θέση του λιμανιού σε σχέση με την πόλη της Ελευσίνας, αποκλείοντας ουσιαστικά την πρόσβαση στο παραθαλάσσιο μέτωπο. Το θέμα αυτό θα αντιμετωπιστεί κατά το δυνατόν με την ολοκλήρωση του master plan, το οποίο θα καθορίζει με συγκεκριμένο τρόπο το σχέδιο ανάπτυξης των έργων που θα πραγματοποιηθούν στο λιμάνι αλλά και τις χρήσεις των υφιστάμενων υποδομών. Σαφής δέσμευση της διοίκησης του ΟΛΕ είναι η συνεργασία με τους Δήμους και την Περιφέρεια για την κατάρτιση του master plan.

Οι προοπτικές ανάπτυξης του λιμανιού της Ελευσίνας είναι μεγάλες. Πέρα από εμπορικό λιμάνι, έχει τη δυνατότητα να γίνει και λιμάνι κρουαζιέρας, προσελκύοντας ημερόπλοια τα οποία θα έχουν δυνατότητα να πραγματοποιούν περιηγήσεις σε περιοχές όπως το Λουτράκι, το Αίγιο, κ.λ.π.

Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα του Οργανισμού, τα έσοδα (έως το τέλος Νοεμβρίου 2016) ανήλθαν σε 3.141.926 ευρώ, με εκτιμώμενα έσοδα για το σύνολο του έτους 3.300.000 ευρώ, έναντι 2.742.604 ευρώ το 2015. Τα έξοδα του εντεκάμηνου 2016 ανήλθαν σε 2.071.792 ευρώ, με εκτιμώμενα έξοδα για το σύνολο του έτους 2.279.389 ευρώ, έναντι 2.279.389 ευρώ. Τα μερίσματα στο ΤΑΥΠΕΔ ανέρχονται περίπου 250.000 ευρώ. 

Τέλος, ο ΟΛΕ έχει δηλώσει αρωγός στην όποια ανάγκη στήριξης των τοπικών φορέων και αρχών της περιοχής για το θέμα της Ελευσίνας Πολιτιστικής Πρωτεύουσας 2021, γεγονός μοναδικής σημασίας για την προβολή της πόλης και της ευρύτερης περιοχής σε ολόκληρη την Ευρώπη αλλά και μοναδική ευκαιρία για τη δημιουργία ουσιαστικών έργων υποδομής. 
Ο αντιπεριφεριάρχης Αττικής κ. Γιάννης Βασιλείου απηύθυνε χαιρετισμό, επισημαίνοντας ότι οι δυνατότητες του λιμανιού θα πρέπει να αξιοποιηθούν με σεβασμό στο περιβάλλον και την πόλη ενώ σε ό,τι αφορά την Πολιτιστική Πρωτεύουσα στάθηκε στην ανάγκη να πραγματοποιηθούν έργα που συμβάλλουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση της περιοχής.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αποφασίστηκε η απόδοση χώρων της Χερσαίας Ζώνης Λιμένα (ΧΖΛ) Ελευσίνας στις τοπικές κοινωνίες Ελευσίνας, Ασπροπύργου και Μεγάρων.

Quote

Τη βούληση της κυβέρνησης να αποδοθούν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, χώροι των Χερσαίων Ζωνών από όλα τα λιμάνια, οι οποίοι δεν χρησιμοποιούνται ή δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για λιμενικές δραστηριότητες, τόνισε σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής, κατά τη διάρκεια ευρείας σύσκεψης για την απόδοση χώρων της ΧΖΛ Ελευσίνας, στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Η σύσκεψη έγινε στην έδρα της Αντιπεριφέρειας Δυτικής Αττικής, στην Ελευσίνα.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν οι ΓΓ του Υπουργείου, Γιάννης Θεοτοκάς και Χρήστος Λαμπρίδης, οι βουλευτές, ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Πάντζας, ΑΝΕΛ Κώστας Κατσίκης, ΝΔ Γεωργία Μαρτίνου και Θανάσης Μπούρας, ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής Ιωάννης Βασιλείου, οι Δήμαρχοι Ελευσίνας, Γιώργος Τσουκαλάς, Μεγάρων Γρηγόρης Σταμούλης και Ασπροπύργου Νίκος Μελετίου. Συμμετείχαν ακόμα υπηρεσιακοί παράγοντες της ΓΓΛΛΠΝΕ, ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.), Σταύρος Δρακονταειδής, ο εκπρόσωπος του ΤΑΙΠΕΔ Θανάσης Λιάγκος, καθώς και Περιφερειακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι.

Ο κ. Κουρουμπλής τόνισε τη σημασία που έχει η απόφαση να αποδοθούν στις κοινωνίες της Ελευσίνας, του Ασπροπύργου και των Μεγάρων χώροι και από το παραλιακό μέτωπο, κυρίως ενόψει της ευκαιρίας που παρουσιάζεται για την αναβάθμιση της περιοχής, με την ανακήρυξη της Ελευσίνας σε Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης, το 2021. Οι συμμετέχοντες στη σύσκεψη συμφώνησαν στην ανάγκη να προχωρήσουν γρήγορα οι διαδικασίες. Ο κ. Κουρουμπλής ανακοίνωσε τη σύσταση ευέλικτης επιτροπής που «θα τρέξει το πρόγραμμα». Ζήτησε η σύσταση της Επιτροπής να γίνει ως την Τετάρτη και να συμμετέχουν σε αυτή από ένας εκπρόσωπος των τριών Δήμων, εκπρόσωπος της Αντιπεριφέρειας Δυτικής Αττικής, εκπρόσωπος του Ο.Λ.Ε. και εκπρόσωπος του ΤΑΙΠΕΔ. Ορίστηκε ήδη η εκπρόσωπος του ΥΝΑΝΠ, η οποία ανέλαβε το συντονισμό των εργασιών.

Ο κ. Κουρουμπλής ζήτησε η πρόταση της Επιτροπής για το ποιοι χώροι θα αποδοθούν στις τοπικές κοινωνίες να είναι έτοιμη σε ένα μήνα, ώστε το Υπουργείο να αναλάβει στη συνέχεια να προωθήσει τις σχετικές αποφάσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι με πρωτοβουλία του Υπουργείου είναι σε πλήρη εξέλιξη η απόδοση χερσαίων χώρων του λιμένα Πάτρας, ενώ ήδη άρχισε η ίδια διαδικασία και για την Ηγουμενίτσα. Πρόθεση του Υπουργείου είναι να συνεχιστεί η διαδικασία απόδοσης χερσαίων χώρων και σε άλλα λιμάνια της χώρας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Καταλογισμός των οφειλομένων τελών ναυαγίου στον ΟΛΕ - Έλεγχοι για παροπλισμένα και εγκαταλειμένα πλοία

Quote

Συνάντηση με εκπροσώπους της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας είχε σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων Χρήστος Λαμπρίδης, ο πρόεδρος του Οργανισμού Σταύρος Δρακονταειδής, ο αντιπρόεδρος του ΟΛΕ ΑΕ Σταμάτης Κοιλάκος και ο Λιμενάρχης Ελευσίνας Πλοίαρχος ΛΣ Τρύφων Κοροντζής.

Ο κ. Κουρουμπλής τόνισε ότι αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στην προάσπιση του Δημοσίου Συμφέροντος, το οποίο αποτελεί πολιτική και προσωπική προτεραιότητα, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα στο ΥΝΑΝΠ. Επανέλαβε την εντολή που έχει δώσει για καταλογισμό του συνόλου των οφειλομένων στον ΟΛΕ ΑΕ τελών ναυαγίου, και για την κίνηση των διαδικασιών αναγκαστικής είσπραξης των εν λόγω τελών.
Ο Υπουργός ζήτησε από το Λιμεναρχείο πρακτικό των λεπτομερών ελέγχων που έχουν γίνει και που συνεχίζονται, για τα παροπλισμένα και τα εγκαταλειμμένα πλοία, για το φορτίο τους και για τις ποσότητες καυσίμων και λιπαντικών που ενδεχομένως βρίσκονται στα πλοία αυτά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

το λιμανι της ελευσινας, ειναι ο επομενος επενδυτικος στοχος των κινεζων στην ελλαδα και την αττικη. τουλαχιστον συμφωνα με την καθημερινη.

ξεδιπλωνεται το ολο project, ΟΛΠ, Θριασιο, Λιμανι Ελευσινας και πιθανως και καποιο απο τα ναυπηγεια (Ελευσινα ή Σκαραμαγκας).

θετικο το οτι η Κινα συνεχιζει να στηριζει την Ελλαδα και να επενδυει εδω, καλο ομως θα ηταν να βλεπαμε και επενδυσεις απο τους φυσικους και παραδοσιακους εταιρους (Δυτικη Ευρωπη και Βορεια Αμερικη ;))

Αν τα πουλησουμε ολα σε κρατικες κινεζικες εταιριες, δεν μιλαμε πλεον για αποκρατικοποιησεις, αλλα για κινεζοποιηση

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον το άρθρο, αλλά.. Προφανώς και δεν υπήρξε ιδιαίτερη έρευνα από τον υπογράφοντα για αυτά που αναφέρει. Άκου εκεί "αναβάθμιση της σιδηροδρομικής διασύνδεσης", αφού ούτε πήγαινε τραίνο ποτέ στο λιμάνι της Ελευσίνας, ούτε υπάρχει πλάνο να πάει. 

Το ίδιο και το περιβόητο "master plan". Ένα λιμάνι που είναι σε μόνιμη αντιδικία με την τοπική κοινωνία για τις χρήσεις γης, με κορύφωση τα πρώην Ναυπηγεία Σάββα στη Βλύχα αλλά και τις προσπάθειες Σπανόπουλου να λειτουργήσει διαλυτήριο στην περιοχή.

Link to comment
Share on other sites

Η πόλη της Ελευσίνας έχει σιδηροδρομική γραμμή, την παλιά μετρική της Πελοποννήσου, που ως εκεί είναι μικτή, επιτρέποντας τραίνα και των δυο δικτύων. Να επεκταθεί αυτή ως το λιμάνι? Χλωμό ως απίθανο, με δεδομένη την αντίθεση των τοπικών φορέων σε ουκ ολίγες από τις λειτουργίες του λιμανιού. 

Και όταν λέμε "λιμάνι Ελευσίνας" τι εννοούμε? Αν δει κάποιος τον χάρτη θα δει ότι είναι ένα "λιμάνι" που κόβεται σε τρία τμήματα, ανεξάρτητα μεταξύ τους, με τα δυο ακριανά να είναι μήλο της Έριδας για άλλες χρήσεις και το μεσαίο, και όντως λειτουργικό για βαριές μεταφορές, να πνίγεται μέσα στον οικιστικό ιστό. Χώρια τα ουκ ολίγα ναυάγια, και παρατημένα πλοία της περιοχής, που κάνουν ακόμα και την ναυσιπλοΐα επικίνδυνη.

Μάλλον έγινε copy paste από non paper ενδιαφερόμενου, παρά ρεπορτάζ.


 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...