Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Horizon αν και πουλιεται καθε χρονο νομιζω πως ηρθε η σειρα του χωρις ομως να αποκλειω και το Σητζετ. Το Νησος Μυκονος το βλεπω ποιο πολυ να γερνει προς Παροναξια λογω χωρητικοτητας. Εχει νομιζω υπερβολικα μεγαλο γκαραζ και χωρητικοτητα σε φορτηγα απ οτι χρειαζεται η γραμμη. Ενω εχει και ταχυτητα για Παροναξια.. Ενα Ναξος η ενα Παρος εστω και εναλλακτικα οπως τωρα ειναι καλο για Συρο-Τηνο-Μυκονο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 641
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δηλαδη το SF II ειναι για πωληση , βαση των οσον λεγονται στα αλλα θεματακια ?

Ετσι σιγοψυθιριζεται στα στεκια των καραβολατρων

Ντινο με το κοτερο ποτε θα παμε βολτα :

Μολις παρω το διπλωμα του ταχυπλοου B)

Link to comment
Share on other sites

Το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ έχει παράτασει μέχρι το φθινόπωρο.Από κει και πέρα πρέπει να πέσουν αρκετά λεφτά για να εναρμονιστεί με τους κανονισμούς οπότε χλωμότατο το βλέπω να πέφτουν άρα μάλλον βγαίνει στο σφυρί.

Και συνταξιοδοτείται ο Τζώρτζης. ;)B)

Link to comment
Share on other sites

Γιατι σε αυτα που εχει γεμιζουν :mad: ???? Ολοι στο καταστρωμα τη βγαζουν :P , μπες ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ B) που δεν εχει - μπες ΡΟΜΙΛΝΤΑ ;):mad: που επισης δεν εχει , στο SF II θα κωλησουμε τωρα ??? Ελα Παναγια μου που θα ελεγαν και στη ΛΕΡΟ !!

Link to comment
Share on other sites

Σε σχέση με το Ιθάκη το SFII είναι κρουαζιερόπλοιο απο άποψη καμπινων.

Ας μπει το Ιθάκη μόνιμα Ραφήνα να τελειώνουμε κ ας πάει το ΜΥΚΟΝΟΣ σε γραμμές που χρειάζονται

και τα -λίγα- κρεββάτια του και η λίγο μεγαλύτερη ταχύτητά του.

Παντως το SFII έχει προεγκατάσταση και για αιώρες στα καταστρώματα ;)

(enas chiotis και naytikos με καταλαβαίνουν B) )

Link to comment
Share on other sites

Απο τη Ναυτεμπορικη

Την υπογραφή νέου κοινού ομολογιακού δανείου ύψους 200 εκατ. ευρώ με επικεφαλής την τράπεζα Citibank International PLC ανακοίνωσε το διοικητικό συμβούλιο της Blue Star Ναυτιλιακή ΑΕ, που πραγματοποιήθηκε χθες επί του πλοίου Blue Star 2.

Οι τράπεζες που συμμετέχουν στο ομολογιακό δάνειο, πέραν της Citibank, είναι οι Alpha Bank [ACBr.AT] Σχετικά άρθρα ΑΕ, Τράπεζα Πειραιώς [bOPr.AT] Σχετικά άρθρα ΑΕ, Εμπορική Τράπεζα [CBGr.AT] Σχετικά άρθρα της Ελλάδος, Εθνική Τράπεζα [NBGr.AT] Σχετικά άρθρα της Ελλάδος, HSH Nordbank AG, DVB Bank AG και Deutsche Shiffsbank AG.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το νέο δάνειο υπεγράφη στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης της κεφαλαιακής δομής του ομίλου και οι ευνοϊκότεροι όροι χρηματοδότησης που επιτεύχθηκαν αποτελούν μια ακόμη σημαντική επιτυχία της διοίκησης του ομίλου.

Το νέο ομολογιακό δάνειο θα διατεθεί για αποπληρωμή του συνόλου του υφιστάμενου τραπεζικού δανεισμού του ομίλου, καθώς και για την αποπληρωμή του μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου λήξεως Ιουνίου 2005.

Link to comment
Share on other sites

Από τη μιά λέει ότι επιτυγχάνει ευνοικότερους όρους, οπότε αν ισχύει είναι θετικό γιατί ξεπληρώνει τα παλιά και τα αντικαθιστά με καλύτερα.

Υπάρχει όμως και μια μικρή λεπτομέρεια.... η "αποπληρωμή του μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου λήξεως Ιουνίου 2005"

Λήξεως Ιουνίου 2005 δηλαδή σε 20 μέρες. Όταν παίρνεις δάνεια για πληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών σπανίως πετυχαινεις ευνοικούς όρους, αφού ο άλλος γνωρίζει ότι "καιγεσαι" για ρευστό. Αν τα καταφεραν τόσο καλά μπράβο τους αλλα έχω κάποιες επιφυλάξεις, ειδικά αν έχουμε πάλι πώληση το φθινόπωρο...

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου θυμιζει Αλκαιε ενα δισκο του Χαρρυ Κλυνν στη δεκαετια του 80 ο οποιος σε ενα σημειο σατιριζε κατι δανεια που επαιρνε ο Αντρεας τοτε για να ξεπληρωσει δανεια που ειχε παρει η χωρα κατα τις περασμενες δεκαετιες αλλα και στην αρχη της διακυβερνησης του Αντρεα. Ελεγε λοιπον τοτε ο Χαρουλης σε καποιο σημειο οτι "επαρθη το δανειο προκειμενου να αποπληρωθει το δανειο που ειχαμε συνηψει κατα τον Α' Πελοποννησιακο Πολεμο" :D:D Δεν το βλεπω καλα το Blue Horizon, καλα για το Superferry II ουτε που το συζηταω.

Link to comment
Share on other sites

΄Καλά αυτά τα δύο είναι δεδομένο ότι θα πουληθούν άμμεσα μην όμως σφίξει το ζωνάρι κι άλλο και δούμε και κανα νεότευκτο να πέρνει δρόμο. :D Κανα ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ1. :o

Link to comment
Share on other sites

σε πρωτη φαση superferry II seajet2 (μολις αρχισει το μυκονος ραφηνα που θα μεινει μονο του χωρις αλλο "αδερφο") και το horizon μπορει να παει και πιο πισω. σιγουρα ενα απο τα συμβατικα θα φυγει τυπικα το 2006 για να εχουμε και σε κεινον τον ισολογισμο θετικο αντικτυπο.

μετα βλεπουμε. το bs1 σε πρωτη φαση το βλεπω να ξαναγυρνα αιγαιο μολις πουληθει το horizon. ισως δωδεκανησα το καλοκαιρι και το χειμωνα να κανει τις επισκευες των κοκκινων.

οσο για αυτα που λεει ο αλκαιος εχει 100% δικιο. η τραπεζικη αγορα ειναι μικρη και ολα ειναι γνωστα. σιγουρα ξεραν οτι καιγεται και σιγουρα καποιοι οροι για ξεφορτωμα πλοιων θα μπηκαν

Link to comment
Share on other sites

μετα βλεπουμε. το bs1 σε πρωτη φαση το βλεπω να ξαναγυρνα αιγαιο

Ολοι στα δωδεκανησα λενε οτι απο του χρονου θα διπλωσει με το bs 2 και θα εχουμε καθημερινα προς και απο Δωδεκανησα bs !!!!!

Λετε να ειναι ετσι

Link to comment
Share on other sites

Από τη Δευτέρα 27 Ιουνίου οι μετοχές της εταιρείας Βlue Star θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα μερίσματος. Δικαιούχοι του μερίσματος ύψους 0,06 ευρώ ανά μετοχή θα είναι οι κάτοχοι μετοχών μέχρι τη λήξη της συνεδρίασης του χρηματιστηρίου της 24ης Ιουνίου, αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Η καταβολή του μερίσματος θα αρχίσει τη Δευτέρα 11 Ιουλίου και θα πραγματοποιηθεί μέσω του Κεντρικού Αποθετηρίου Αξιών (ΚΑΑ) στους χειριστές (Θεματοφύλακες και Χρηματιστηριακές Εταιρείες) των δικαιούχων μετόχων προκειμένου να το καταβάλουν στους μετόχους ή να πιστώσουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς των μετόχων.

πηγη: ναυτεμπορικη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες ένα επιβάτης του Blue Star Naxos και έκανε παράπονα στον αρχιλογιστή και τους γνωστούς γραβατομενους πράκτορες της Blue Star επειδή δεν είχε θέση να καθίσει!! Και ζήταγε να δει το καπετάνιο, όπως έλεγε ότι έχει δικαίωμα σαν επιβάτης να δει το καπετάνιο για το πρόβλημα που έχει!!

Link to comment
Share on other sites

Θεωρείτε λογικό η κράτηση στο BS2 για Δωδεκάνησα (για δρομολόγιο μετά από 1-1,5 μήνα) να έχει option μόνο 24 ώρες?

Δεν ξέρω, αλλά εμένα μου φαίνεται υπερβολικά λίγο και απόρροια της έλλειψης ανταγωνισμού (σε ποιότητα υπηρεσιών).

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτατε την μερα (πιστευω ) που σε εναδιαφερει , αν προκειτε για σαββατο να μη σου φαινετε παραξενο , ολοι οσοι πανε προς ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ αρκουν για να γεμισουν το πλοιο , και δυο μηνες νωριτερα (μες τη σαιζον) !!!

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι αν έχει ή δεν έχει θέση, αλλά ότι κάνεις κράτηση και σου λέει ότι αν δεν πάρεις το εισιτήριο αύριο, χάνεις την κράτηση.

Την στιγμή που άλλες εταιρείες δίνουν 2,3,4,5 μέρες περιθώριο.

Link to comment
Share on other sites

Οντως αν το συγκρινει κανεις με τις αεροπορικες εταιρειες και τα περιθωρια που εχει κανεις εκει, δεν ειναι λογικο. Αλλα Νηρεα ειπες τη μαγικη λεξη: "Ελλειψη Ανταγωνισμου".

Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχετε, δεν είναι λογικό να διαρκούν τόσο λίγο οι κρατήσεις!

Πάντως διάρκεια 24 ωρών μου έδωσαν και μένα για κράτηση εισητηρίων στην G.A....Ένα άλλο αρνητικό είναι ότι δεν υπάρχει λίστα αναμονής στα πλοία, όπως στα αεροπλάνα!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...