Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Εκτος απο τις κινητοποιησεις που τις τελευταιες μερες παλι εγιναν στο ναυπηγειο μεταξυ Νεωριου και Αττικα πρεπει να υπαρχουν και οικονομικα ζητηματα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 641
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είδα ότι προ ημερών ο Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Νίκος Ζωίδης σε συνέντευξη του στην Δημοκρατική της Ρόδου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στην BSF. Και μου έκανε εντύπωση που αναφέρθηκε ότι υπήρξε ενδεχόμενο αποχώρησης από τα Δωδεκάνησα, καθώς και ότι υπήρξε υπαρκτός κίνδυνος βιωσιμότητας για την εταιρεία. Εντάξει, την ξέρουμε την κατάσταση όλων των ακτοπλοϊκών, αλλά η BSF πιστεύω ότι θα ήταν η τελευταία που θα είχε πρόβλημα. Υπάρχουν άλλες που έχουν πάρει χαρτί προτεραιότητας εδώ και χρόνια.

 

[...]Δεν δραστηριοποιείται στα νησιά μας μόνο η Blue Star Ferries;
Nα κάνουμε το σταυρό μας που την έχουμε και αυτή. Το αναφέρω γιατί είχαν κυκλοφορήσει κάποιες φήμες που την ήθελαν να αποχωρεί από τα Δωδεκάνησα. Ο τελευταίος ισολογισμός της δείχνει πως πάει καλά οπότε θα παραμείνει. Θεωρώ πως ο κίνδυνος που διατρέχαμε ξεπεράστηκε.

 

• Θα καταφέρει η Blue Star Ferries να καλύψει τις ανάγκες των νησιών μας;
Ο κίνδυνος για τη βιωσιμότητα της εταιρείας ξεπεράστηκε. Φαίνεται πως η εταιρεία πάει καλά.

 

 
 

 

Link to comment
Share on other sites

Προβλημα ολες ειχαν,και η μπλου σταρ,τα εχουμε αναφερει αναλυτικα και εδω.Και οσο μια επιχειρηση εχει προβληματα παντα ειναι υπαρκτος ο κινδυνος''ατυχηματος''ανεξαρτητα αν καποια αλλη εχει χαρτι προτεραιοτητας(δεν τηρειται σειρα σε τετοια ζητηματα,ουτε συνενοουνται ποιος θα πεθανει πρωτος  ;) ).

 

Ουτε αυτο που ειπε για την αγονη του Διαγορα(αυτη καταλαβα οτι υπονοει)θα μου προκαλουσε εκπληξη.Αμα δεν εβγαινε για ποιο λογο θα την κρατουσε?

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Μην ανησυχείτε βρήκε λύση για την βιωσιμότητά της η εταιρεία,την εύκολη λύση δηλαδή,κατέβασε τις προμήθειες στα πρακτορεία απλά και ωραία.....και σε όποιον αρέσει!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Όντως απο 7% που ήταν το πήγαν στο 5% όπου μέσα σε ένα χρόνο έκαναν μείωση της τάξεως του 50% συνολικά. Περσυ το ποσοστό ήταν 10% όσπου άρχισαν να μειώνουν όπου μπορούν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Εκτος απο τις κινητοποιησεις που τις τελευταιες μερες παλι εγιναν στο ναυπηγειο μεταξυ Νεωριου και Αττικα πρεπει να υπαρχουν και οικονομικα ζητηματα.

 

 

μαλλον τα προβληματα του ναυπηγειου ειναι

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

με τις τοσες αλλαγες στα δρομολογια φετος ξαφνικα μετα την αβαρια του Ναξος μας δειχνει η εταιρεια το ποσο ετοιμη ειναι να αντιπετωπιση ολα τα προβληματα που θα προκυψουν...

Link to comment
Share on other sites

Ας ριξουμε τωρα μια ματια και σε ειδησεις απο τον διεθνη χωρο.. :P

 

Eco Marine and Blue Star Ferries begin work on shipping renewable energy project

 

Japan-based Eco Marine Power (EMP) has started work on a project to implement and assess a range of renewable energy technologies, along with Blue Star Ferries of Greece.

The aim of the project is to make shipping more sustainable through the use of renewable energy, which would help in the reduction of fuel use on ships.
Under the partnership, the companies will jointly work on several technologies, including the Aquarius management and automation system (MAS) with an integrated marine solar power system.
The Blue Star Delos, a high-speed passenger and car ferry, will be used to evaluate the solutions developed by EMP and its strategic partners in stages.
The initial stages of the project will see the integration of a marine solar power system using flexible, lightweight marine grade panels from Solbian Energie Alternative with the Aquarius MAS.
Further, the project will evaluate the performance in real-time and monitor the fuel consumption, EMP said.
Aquarius MAS is an alarm-handling, performance-monitoring and data-logging platform, and will be used to calculate the emissions data.
Japan-based KEI System has developed this system in collaboration with EMP to allow the integration of renewable energy systems into a common platform. It can also be used to monitor other systems on ships, such as main engines, generators and pumps.
The project will be supervised by the technical team of Blue Star Ferries, while the project management and technical consulting will be provided by EMP, in addition to equipment.
EMP director and CTO Greg Atkinson said: "This project with Blue Star Ferries is very exciting for Eco Marine Power and for our strategic partners, as it will be the first deployment on a ship of some of the technologies and solutions we have been developing over the last few years, including our integrated renewable energy systems."

πηγη:ship-technology.com

Link to comment
Share on other sites

εκτος απο τα εκτακτα δρομολογια του ναξος στην παροναξια (πρωινα και βραδυνα) και τα δωδεκανησα, με το πατμος να κανει συροτηνομυκονια στις ημερευσεις του, και περα απο τις προσεγγισεις του πατμος σε παρο και ναξο, πριν τη χιο και τη μυτιληνη, η bs ειχε βαλει και εκτακτα δρομολογια το bs1, για παρο, θηρα, κω τα τρια τελευταια σαββατα και μονο για θηρα τα τρια επομενα, ενω στις 21/8 το πατμος θα κανει εκτακτο πρωινο για παρο ναξο.

 

post-1817-0-86390300-1407878932_thumb.jppost-1817-0-28433700-1407878934_thumb.jp

 

πιστευω οτι ειχαμε αρκετα χρονια να δουμε απο την attica τοσα πολλα εμβολιμα δρομολογια και σκαντζες τελευταιας στιγμης, προκειμενου να ο χρονος των πρωινων ημερευσεων στον πειραια, να μην παει χαμενος τις μερες της υψηλης κινησης

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

τα 3 μικρα blue star και ο διαγορας εκαναν τους δεξαμενισμους τους μετα το πασχα και με δεδομενο οτι τους χειμωνες παντα ταξιδευουν, μενει να δουμε πως θα βγαλουν το χειμωνα τα αλλα 5.

 

το bs2 εκανε επισκευη/δεξαμενισμο περσυ, οποτε το κοβω να μενει σερι ολο το χειμωνα 12νησα μαζι με τον diago.

 

το bs1 εχει σειρα φετος για δεξαμενη και επισκευη. θα παει αυτο χιο μυτιληνη την περιοδο που θα ειναι μονη η bs ή θα μεινει το πατμος φετος?

 

το πατμος δεξαμενιστηκε περσυ. εχει σιγουρη την ακινησια απο γεναρη μεχρι το πασχα, που θα ειναι εκτος γραμμης η bs και μενει ερωτηματικο αν θα το σκαντζαρει το bs1 νωριτερα.

 

το δηλος οπως παντα θα κοιμηθει την κυριακη το βραδυ (21/9) και θα ξυπνησει πριν το πασχα. σαν τις αρκουδες ενα πραγμα :D.  εχει και δεξαμενη φετος.

 

η horizonara, αν δεν αλλαξει κατι στο line up της κοινοπραξιας στο ηρακλειο (ή αν δεν πεταχτει στην αδριατικη), βλεπω να σταματα μονο 3-4 μερες για δεξαμενη.

 

αν δεν εχουμε βεβαια αποχωρησεις, οπως καθε χρονο συζηταμε ^_^

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Παιρνοντας σαν δεδομενη την πωληση του Ithaki, σκεφτομαι τις συνεπειες στη γραμμη. Η αντικατασταση του απ το Naxos θεωρειται δεδομενη μεν, αλλα παραμενει γριφος πως θα εξυπηρετηθουν τα νησια οταν τα Delos,Paros,Naxos βγουν εναλλαξ για ακινησια/συντηρηση.

Θα δουμε στην πραξη σεναρια του παρελθοντος; (παροναξια μεσω συρου κ τηνος-μυκονος off;) Θα 'χουμε επαναληψη του καλοκαιρινου πρωινου απ'το Patmos; Καποιο συνδυασμο αυτων; Ή υπαρχει και 4η δυνατοτητα που μου διαφευγει;

 

οπως ειπαμε και παραπανω ναξος, παρος και διαγορας εκαναν μετα το πασχα επισκευες/δεξαμενισμους και 3 βδομαδες καθησιο, οποτε δεν υπαρχει αναγκη να σταματησουν το χειμωνα

 

 

καθοτι απο ο,τι λεγεται το Ναξος θα σβησει για δυο μηνες....Ιδωμεν....

 

δεν γινεται να διωξει το ιθακη, να δεσει το ναξος και να εχει δηλος και πατμος το χειμωνα στις κυκλαδες

Link to comment
Share on other sites

Οταν φυγει το Ιθακη , θα βγει το Δηλος. Θα πιανει ,απο ο,τι ακουγεται και Συρο και Ιο ,και θα γυρναει ξημερωματα με μειωμενη ταχυτητα.Το Παρος βραδυνα,και δυο μηνες σβησιμο το Ναξος.Μολις βγει το Ναξος ,δενει προφανως τι Δηλος.... Αυτα λενε τα σημερινα σχεδια...

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

τελικα οσοι προβλεπαμε καταργηση της συροτηνομυκονιας με τον εναν ή τον αλλο τροπο για το χειμωνα,πεσαμε εξω
 

Εγώ ισχυριζόμενος την άποψη μου, το βλεπω λογικό απο 01/11 να αναλάβει το BS1 και μάλιστα μες το 2015 να το δρομολογησουν μόνιμα εκεί και το Πάτμος Κυκλάδες!


αυτο θα μπορουσε να γινει μονο αν παει το horizon δωδεκανησα για το καλοκαιρι (αν πανε λευκα/σοφοκλης ηρακλειο για την κοινοπραξια), με ταυτοχρονη μετακομιση τους ενος μικρου στη ραφηνα το καλοκαιρι και δηλος πατμος σε παροναξια (παντα το καλοκαιρι)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση της εταιρείας σχετικά με τις τροποποιήσεις των δρομολογίων.

 

 

Σας ενημερώνουμε ότι την περίοδο 26/10/14-31/10/14, τα δρομολόγια των πλοίων μας θα εκτελεστούν ως ακολούθως:

1. Τα δρομολόγια του F/B BLUE STAR PAROS από Πειραιά 07:25 για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη, θα εκτελεστούν από το F/B BLUE STAR PATMOS.

2. Τα δρομολόγια του F/B BLUE STAR ITHAKI από Πειραιά 07:30 για Σύρο-Τήνο-Μύκονο, θα εκτελεστούν από το F/B BLUE STAR PAROS.

3. Τα δρομολόγια του F/B BLUE STAR PATMOS από Πειραιά για Xίο-Μυτιλήνη, θα εκτελεστούν από το F/B BLUE STAR 1.
Link to comment
Share on other sites

Παρακάτω τα δρομολόγια που έχει αποφασίσει η Blue Star για το ερχόμενο καλοκαίρι:

 

Blue Star Paros: Ραφήνα-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Ίο

Blue Star Naxos: Πειραιά-Σύρο-Τήνο-Μύκονο τις ημέρες Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή-Σάββατο και τις άλλες μέρες Νάξο-άγονη (Ηρακλειά, Σχοινούσα κτλ.) στις 07:00

Blue Star 1 Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη

Blue Star 2 Πειραιά-Σαντορίνη-Κω-Ρόδο και Πειραιά-Σύρο-Μύκονο τις ημέρες Τρίτη-Πέμπτη-Κυριακή (χωρίς Τήνο) και αφότου γυρίσει θα αποπλέει 21:30 για Δωδεκάνησα 

Blue Star Delos Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Σαντορίνη πρωινό

Blue Star Patmos Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Αμοργό κτλ. απογευματινό

 

*Superfast XII Κω-Ρόδο

 

(εκτός απροόπτου)

 

Τις επόμενες ημέρες θα ανοίξουν και τα πλάνα.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν το γράφω εδώ σε συνέχεια του χθεσινού, αλλά πιστεύω σύντομα θα το γράψουμε και στις αντίστοιχες γραμμές, ότι ζητήθηκε σήμερα το SUPERFAST XII να αντικαταστήσει το BLUE STAR 1.

 

To Olympic Champion ετοιμάζεται για Αδριατική και ένα κοκκινάκι για Αιγαίο...

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άλλο, το Superfast 12 Ρόδο το καλοκαίρι;

 

Προς το παρόν το γράφω εδώ σε συνέχεια του χθεσινού, αλλά πιστεύω σύντομα θα το γράψουμε και στις αντίστοιχες γραμμές, ότι ζητήθηκε σήμερα το SUPERFAST XII να αντικαταστήσει το BLUE STAR 1.

 

Να το, Δωδεκάνησα!

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

όλο αυτό το ανακάτεμα για να μη χάσουν το εποχιακό της Ραφήνας?Μου φαίνεται παράλογο το ΠΑΤΜΟΣ στις Κυκλάδες. Απ ότι ξέρω σε Χ-Μ δεν υπήρξε φέτος πρόβλημα (το αντίθετο) ώστε να μη φτάνει το γκαράζ του ΠΑΤΜΟΣ. Πάντως αν ήμουνα Β.Βεντούρης θα ζήταγα για Άγιο το εποχιακό του ΙΘΑΚΗ (χωρίς Ίο για να προλαβαίνει).

Link to comment
Share on other sites

Πάτμο, Λέρο δεν θα έχει το μεγάλο blue star???

 

Όχι, θα πιάνει το Superfast XII, στο δρομολόγιο του κορμού, δηλ. Πειραιά-Σύρος-Πάτμο-Λέρος-Κω-Ρόδο / Σάββατο και Κατάπολα

 

Blue Star Patmos Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Αμοργό κτλ. απογευματινό

 

Τρ-Π-Κ και Σύρο κλασσικά

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη Τριτη-Πεμπτη-Κυριακη δεν θα εχει Τηνο απο (Πειραια +Συρο) η BS; Ακουγεται εντελως απιστευτο αν αναλογιστουμε τις πληροτητες του naxos περυσι και φετος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...