Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Replies 641
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο Στάθης Δρογώσης ταξιδεύει πρώτη φορά με πλοίο στις Κυκλάδες την υψηλή σεζόν:
 

Quote

 

Ο Στάθης Δρογώσης, μέσα από τον λογαριασμό του στο facebook, ξεσπά για τις άσχημες συνθήκες που βίωσε ο ίδιος και η οικογένειά του κατά τη διάρκεια της επιστροφής του με πλοίο από τη Νάξο στον Πειραιά.

«Στην επιστροφή χτες από Νάξο με το Blue star Patmos ένιωσα απαίσια και έπεσα θύμα στυγνής εκμετάλλευσης από την εταιρεία αυτή. Το πλοίο ήταν υπερφορτωμένο. Άνθρωποι χωρίς καρέκλες στο πάτωμα κυριολεκτικά περίμεναν υπομονετικά να φτάσουμε. Εγώ είχα φροντίσει επειδή είχα και το παιδί μου να κλείσω σε αριθμημένη θέση.

 

Ο χώρος στις αεροπορικές θέσεις ήταν φυσικά και αυτός γεμάτος και οι μισοί δεν φόραγαν μάσκα. ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ δεν έγινε για τις μάσκες ενώ είναι υποχρεωτική η χρήση τους στους κλειστούς χώρους του πλοίου. Αντίθετα ένας συμπαθής ξεμάσκωτος τύπος από το πλήρωμα πέρασε 2 φορές να ελέγξει τα εισιτήριά μας. Τα πανάκριβα εισιτήρια μας. Όμως όλα αυτά είναι πταίσματα μπροστά στο χάος της άφιξης.

Οι οδηγίες λένε ότι πρέπει τις ογκώδεις βαλίτσες μας να τις αφήνουμε στο γκαράζ. Και είναι σωστό αυτό για να χωρέσει και να κάτσει κάποιος άνθρωπος στο υπερφορτωμένο χώρο του πλοίου. Όταν λοιπόν φτάσαμε πήγαμε στο γκαράζ για να πάρουμε τις βαλίτσες μας. Σε ένα χώρο πάρα πολύ μικρό χωρίς εξαερισμό ένιωσα πραγματικά την απίστευτη περιφρόνηση της εταιρείας προς τους πελάτες της.

200 άτομα στριμωγμένα και με τους μισούς να μη φοράνε καν μάσκα να προσπαθούν να μπουν μέσα από μια μικρή πόρτα στον χώρο των αποσκευών χωρίς να υπάρχει ούτε ένας υπάλληλος του πλοίου να τους κατευθύνει. Τα φορτηγά να έχουν βάλει μπρος τις μηχανές και η ατμόσφαιρα να γίνεται φριχτά αποπνικτική. Εγώ φυσικά έβαλα το παιδί μου να κάτσει λίγο πιο έξω με κίνδυνο να χαθούμε γιατί δεν μπορούσε καν να αναπνεύσει.

 

Κανονικά έπρεπε 2-3 υπάλληλοι να μας βοηθήσουν να φτιάξουμε σειρά και να φτιάξουν και διάδρομο διαφυγής για αυτούς που έμπαιναν και έπαιρναν την αποσκευή τους. Μείναμε 30 λεπτά σε αυτή την κατάσταση χωρίς να έρθει ΚΑΝΕΝΑΣ να μας βοηθήσει. Δεν έχω θέμα φυσικά για τις βαλίτσες. Δεν πιστεύω ότι έπρεπε να μας τις σηκώσουν.

Μια χαρά μπόρεσα μόνος μου και εννοείται ότι οι εργαζόμενοι στα πλοία δεν είναι δούλοι μας. Αλλά ένιωσα τον μεγαλύτερο κίνδυνο συνωστισμού εδώ και 2,5 χρόνια. Έπρεπε να οργανώσουν την παραλαβή των αποσκευών. Όταν μάλιστα το είπα σε δυο βαθμοφόρους ξεμάσκωτους στο διπλανό δωμάτιο ( αποθήκη) οι τύποι απάντησαν ” έχει 1500 άτομα τι να κάνουμε;) Για ποιο λόγο τα γράφω όλα αυτά….Πληρώνουμε φέτος το πιο ακριβό εισιτήριο για να πάμε λίγες μέρες στα νησιά μας.

Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να είναι σύμφωνη με την αξία του εισιτηρίου. Ας προσλάβουν κόσμο και ας φτιάξουν τις διαδικασίες εισόδου και εξόδου από το πλοίο. Να μας σεβαστούν. Δεν είμαι υστερική πριμαντόνα ούτε έχω απαιτήσεις πολυτελούς ταξιδιού. Μια σοβαρή εταιρεία σε καιρό πανδημίας πρέπει να τηρεί όλους τους νόμους και να διευκολύνει τους πελάτες της και όχι να τους εκθέτει σε κίνδυνο. Και πρέπει και το αρμόδιο υπουργείο να κάνει ελέγχους. Αν δεν κάνει σημαίνει ότι αποδέχεται αυτή την κατάσταση. Άρα είναι συνυπεύθυνο.»

 

 

Από το Dessou.gr.

 

Φυσικά και έχει δίκιο ο άνθρωπος, δεν το συζητάμε. Και προσυπογράφω κατό τα κατό την τελευταία παράγραφο.

 

Επίσης έχει "πλάκα" πόσο επιμελώς αποφεύγει ο δημοσιογράφος να αναφέρει το όνομα της Blue Star Ferries. Λες και θα πέσει φωτιά να τον κάψει. Αν ήταν καμιά GA Ferries, το άρθρο θα συνοδευόταν με φωτογραφία του συγχωρεμένου με το πούρο ή με το Ρομίλντα. Και θα τους έκραζε χωρίς έλεος. Ωραία μαγκιά.

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρει το όνομα του πλοίου (blue star patmos)...οπότε τι κάνει νιάου νιάου.

Φυσικά κ έχει δίκιο ο άνθρωπος κ δυστυχώς όλα αυτά είναι μια πραγματικότητα σε όλες τις εταιρείες.

Σας έχω και καλύτερο όμως κύριε Δρογωση: Μπείτε σε συρμό του μετρό στο σταθμό Αεροδρόμιο κατά προτίμηση απογευματινες η βραδινές ώρες ΣΚ! Να βλέπεις τις βαλίτσες και τον κόσμο στοιβαγμενο κ να λες άραγε πόσο να διέφερε ο "συνωστισμός στην καταστροφή της Σμύρνης" που ειχε πει κ κάποια ψυχή? Το βίωσα την προηγούμενη εβδομάδα επιστρεφοντας από Ιταλία κ μετάνιωσα που δεν έδωσα 45 ευρώ σε ταξί!!!!

Off- topic είναι δυνατόν σε ένα καλοκαίρι που σπάει ρεκόρ αφίξεων οι συρμοι από το Βενιζέλος να φεύγουν ανά μισή ώρα?😬😬😬😬😬

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στέκομαι και στο θέμα του ελέγχου των εισιτηρίων 2 φορές. Ξέρουμε ότι ο έλεγχος γίνεται στην είσοδο του πλοίου. Ποιο το νόημα των ελέγχων να πιάσει κάποιον που έβγαλε εισιτήριο για το 1ο λιμάνι και πάει να κατέβει στο επόμενο και έτσι να πάρει βραβείο από την εταιρεία του ότι κάνει καλά τη δουλειά του;

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
3 hours ago, Mike18 said:

 

45 minutes ago, Strofalos said:

Ειναι η πρώτη φορά νομίζω που θα πάει το Πάτμος Ικαροσαμία ή έχω χάσει κάνα επεισόδιο?

Γιατί αυτός ο πειραματισμός φέτος στη συγκεκριμένη γραμμή;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μια μικρή απορία: Τελευταίο δρομολόγιο του πλοίου για Σ-Τ-Μ φαίνεται τη Μεγάλη Δευτέρα 10 Απριλίου.  Από την άλλη πλευρά ο Πρέβελης φαίνεται να συνεχίζει τα δρομολόγιά του στην Κασοκαρπαθία και τη Μεγάλη Εβδομάδα.  Το Chios τί θα κάνει εκείνες τις ημέρες? Πασχαλινές διακοπές?😊 Εκτός αν έχω χάσει κάτι....

Να επισημάνω πάντως επίσης πως τα "έκτακτα εορταστικά" βραδινά δρομολόγια του ΔΙΑΓΟΡΑ για Παροναξία που είχαμε αναφέρει σε άλλο thread δεν τα βλέπω ακόμα περασμένα στο σύστημα.  Τί να παίζει άραγε?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 9 months later...

Μόνο που αυτό δεν είναι ακριβώς σωστό που αναφέρουν!! Αυτή είναι η δήλωση για την επόμενη δρομολόγιακη περίοδο Νοέμβριο 2024 με Οκτώβριο 2025 και δεν κάποιο έτοιμο προς το ΣΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

Σε αρκετά άρθρα στο ίντερνετ κάνουν λαθάκια οι σελίδες, Αλλά σίγουρα έχει ενδιαφέρον η σκέψη της εταιρείας να βάλει ρορο σε αυτή την γραμμή 

Link to comment
Share on other sites

Oυσιαστικα απο οτι αντιλαμβανομαι εφοσον το bc2 παει δωδεκανησα ελαφραινει το προγραμμα το bc1 και μπορει να επεκτηνει τα δρομολογια του προς κρητη που καλοκαιρι τα χανια το χρειαζονται λιγο χορο παραπανω ειναι η αληθεια

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...