Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Ολύμπια (IMO 7310258)


Recommended Posts

1_ol.jpg

EXPRESS OLYMPIA Main Particulars / ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Express Olympia

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Earl Granville(1980-1990),VIKING 4(1973-1980)

IMO Number: 7310258

LOA / Μέγιστο Μήκος: 108.70 m

Breadth / Πλάτος: 17.20 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 4600 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1973

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Jos L .Meyer Werft, Papenburg,GERMANY

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick-Crossley 12PC2VMK5 11600 Bhp

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18,5 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1980,1985,1991,1996

Operator/Διαχειριστής: Hellas Ferries

Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Viking Line, William & Glyns Industrial Leasing LTD, Sealink, Agapitos Express Ferries

Current route / Παρούσα Δρομολόγηση:

Other information / Άλλες πληροφορίες: Scraped

Also Visit / Δείτε επίσης:

 

____________________________________________

All data in good faith but without guarantee / Ολα τα στοιχεία δίδονται με καθε επιφύλαξη και την μέγιστη δυνατή εγκυρότητα

Shipfriends.gr particulars collection initiative / Διαβάστε λεπτομέρειeς για την προσπάθεια μας στο Shipfriends.gr

.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Μετασκευή και ανακαινιση έφαγε και το 96 από τον Κώστα Αγαπητό όπου προστέθηκε ένα μικρό πρυμνιό ντεκάκι κι έγινε ανακαίνιση του ξενοδοχειακού.

Επίσης είχε 5 γραμμές φορτωσης που έπαιρνε 35 9μετρα, καθόλο το μηκος του γκαράζ πατάρια με ραμπες και πρωτόκολλο 1200 θερινό και 650 χειμερινό

Οι πλοίαρχοι που το ταξίδεψαν στην Ελλάδα κατα σειρά είναι οι εξείς:

Σιδερης Μαμίδης (το έφερε)

Στέλιος Στάθης ή κατά κόσμον Γερμανός

Βασίλης Πασχάλης

Λεωνίδας Γκίκας

Αντώνης Μαρινάκης για πολύ λίγα δρομολόγια

Γιώργος Δαρζέντας

Βασίλης Γιαννακής

Βασίλης Γεροντάκης

Γιώργος Χωριανόπουλος

Μπάμπης Παντελής (ο τελευταίος του πλοίαρχος κι αυτός που το έφερε στον προλιμένα όπου το παρέλαβαν οι Ινδοί κι έφυγαν μαζί του για τον δρόμο χωρίς επιστροφή)

Πολύτιμη προσφορά στο βαπόρι έδωσαν οι Σταύρος Γρηγοράκος και Κώστας Φραντζής οι οποίοι το υπηρέτησαν από την αρχή της σταδιοδρομίας του στην Ελλάδα μέχρι και το τέλος του

Ο πρώτος σαν προιστάμενος ασυρμάτου και Β λογιστής και ο δεύτερος σαν ανθυποπλοίαρχος και υποπλοίαρχος

Α μηχανικοί

Στέλιος Βήχος

Σπύρος Γαβαλάς

Βαγγέλης Ρενιέρης

Αρχιλογιστές

Σωτήρης Μπαλασόπουλος

Βασίλης Μηνατσής

Ύπαρχοι

Νίκος Κωνσταντινίδης

Βασίλης Γεροντάκης

Μανώλης Λειβαδάρος

Αντώνης Τζωάνος

Μιχάλης Ζακχαίος

Κώστας Βελαλόπουλος

Νίκος Βλάχος

Μιχαλης Κοκορίνης

Μάριος Καστόρης

Επίσης από την γέφυρά του πέρασαν πολλοί αξιόλογοι αξιωματικοί που συνεχίζουν να κάνουν καριέρα στην ακτοπλοία οι περισσότεροι ως πλοίαρχοι πλέον όπως ο Διαμαντής Παπαγεωργίου, ο Γιώργος Δουράνος, ο Αντώνης Πιτσιλός, ο Λευτέρης Καρυστινός,ο Τάσος Μπότσης,ο Μιχάλης Γαλανός αλλά κι ο μοναδικός προιστάμενος ασυρμάτου τα τελευταία χρόνια της καριέρας του Κώστας Λογοθέτης.

Διέθετε επίσης τραπεζαρία, από τα καλύτερα σελφ σερβις της ακτοπλοίας καμπίνες με τηλεοράσεις και ραδιοφωνο,αεροπορικές θέσεις, 3 μπαρ, απίστευτα κλιμακοστάσια στο case, μοναδική τραπεζαρία αξιωματικών που απομονωνε όπως και οι καμπινες του πληρώματος από κοινόχρηστους χώρους, πολλά κι όμορφα ντεκ.

ήταν ένα βαποράκι μικρό μεν αλλά με απίστευτη εκμετάλλευση χώρων το οποίο πρόσφερε πολλά στις εταιρίες που το είχαν κατά την διάρκεια της ζωής του.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Στο ΟΛΥΜΠΙΑ έχουν πάρει τα ανταλακτικά των μηχανών,η κουζίνα είναι σχεδόν κρανίου τόπος,το ραντάρ το μεγάλο με το ARPHA το έβγαλαν να τον βάλουν στο ΑΔΩΝΙΣ αλλά τελικά κατέληξε μάλλον στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ και απο το ξενοδοχειακό έχουν πάρει αρκετά πράγματα.Μια δόση ειδα πολλούς πυροσβεστήρες μαζεμένους στο γκαράζ και την επόμενη δεν τους είδα.Μαλλον θα τους πήραν κι αυτούς.

Εγώ την λογική του γδυσίματος δεν την καταλαβαίνω.Εντάξει να πάρεις το στοκ των ανταλακτικών που πιθανόν να μπορείς να ταιριάξεις κάποια σε άλλα βαπόρια αλλά άμα αρχίζεις και ξυλώνεις κουζίνες γέφυρες ξενοδοχειακό τότε δεν πρόκειται να το πάρει και κανείς.Ετσι έκαναν και με τον ΑΡΗ και με τα άλλα που αποστρατεύσανε και σχεδόν όλα πηγαν για διάλυση εκτός από το ΠΗΝΕΛΟΠΗ και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ.

Link to comment
Share on other sites

Τόσα χρόνια που το είχε σε αυτό το δρομολόγιο, νομίζεις ότι ήταν «χαζός»!!!! Αλλά γενικά αυτό βαπόρι όσο χρόνια δούλεψε στην Ελλάδα έβγαζε λεφτά με τη σέσουλα!! Όπως έλεγε παλιά μπάρμπα-Γιάννης Αγαπητός, ότι το σαν το Εξπρές Ολυμπία, δεν υπάρχει άλλο βαπόρι στην ακτοπλοΐα μας!!!! Και εννοούσε πόσο κερδοφόρο ήταν!!!

Link to comment
Share on other sites

Μα ποιός είπε ότι ήταν χαζός? :rolleyes: Η καλύτερη κίνηση ήταν το βραδυνό παροναξίας ειδικά τότε που τα πρωτόκολα ήταν του πρωτόκολου. :rolleyes:Εγώ θυμάμαι φάσεις να μην έχει καρέκλα άδεια στα καταστρώματα και να κάθονται όρθιοι οι χάμω για μέσα δεν συζητάμε.Λεφτά πολλά με την σέσουλα έβγαζε αυτό το βαπόρι γι αυτό εκείνα τα χρόνια δεν σταμάταγε σχεδόν ποτε.Ενα δεξαμενισμό 20 ημέρες επισκευή κααι ξανα δρομολόγια.

Το ΟΛΥΜΠΙΑ μόνο του έφερε το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.Για αυτό θα το ήθελε πολύ ο κωστας ο αγαπητος.Ακόμα και τώρα ξέρει ότι τουλάχιστον καλοκαίρι με το ΟΛΥΜΠΙΑ στο βραδυνό Παροναξίας θα πιάνει πρωτόκολο.Μόνο χαζός δεν είναι αλλά από την άλλη έβαλαν μυαλό και στην HELLENIC είδαν το κάζο με τα άλλα 2 πλοία και φοβούνται.

Ακόμα και στην Ικαρία Σάμο που είχε έρθει το βαπόρι έφερνε πολλά λεφτα.Γεμάτο γκαράζ χειμώνα καλοκαίρι με πουλημένα τουλάχιστον 150 κρεβάτια το χειμωνα και όλα το καλοκαίρι οικονομικό πολύ στα πετρέλαια και παρόλα αυτά το αφήσαν να ριμάξει το τελευταίο χρόνο και το δέσανε. :o:D

Link to comment
Share on other sites

Καμπίνες σαν του ΟΛΥΜΠΙΑ δεν είχε άλλο ακτοπλοικό στις Κυκλάδες.Ευρύχωρες πολυτελείς με δικό τους μπάνιο και τηλεόραση. :rolleyes:

Κι ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ είχε καμπίνες αλλά ήταν στενές.Το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ αυτή την στιγμή έχει τα καλύτερα σαλονιά μακράν από όλα της HELLENIC ακόμα κι από το ΑΘΗΝΑ. :D Και είναι και βαπόραρος.

Το ΟΛΥΜΠΙΑ ήταν ένα βαπόρι μελατημένο στους χώρους του.Δεν υπάρχει άλλο βαπόρι στα μέτρα του ΟΛΥΜΠΙΑ να έχει 260 κρεβάτια σε τόσο ευρύχωρες καμπίνες να έχει τόσα σαλόνια και τις καμπίνες των αξιωματικών όλες επάνω.

Και το γκαράζ του για τα μέτρα του ήταν μια χαρά με ράμπες πτυσόμενες που έπιαναν σχεδόν όλο το γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παίζετε με τον πόνο μου. :(:mad:

Αύριο το πρωί κατά τις 9 η ώρα το ΟΛΥΜΠΙΑ θα αφήσει οριστικά τον νέο μόλο και θα μεθορμήσει με ρυμουλκά στο λιμάνι δίπλα στον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ.Οι λόγοι μάλλον οικονομικοί μιας και το εξάμηνο των λιμανιάτικων που είχαν προπληρώσει έληξε.

Σήμερα του έβγαζαν και ότι είχαν αφήσει. :mad::(

Έβγαλαν το rescue boat και το καπόνι του :(:mad: ενώ δοκίμασαν της ηλεκτρογεννήτριες και τις μπόμπες ώστε αύριο να μην βρεθούν προ απροόπτου.

Στον Πειραιά οπότε θα γίνει η παραλαβή τους από του Ινδούς :mad::(

Αγωνίζομαι να μάθω πότε θα μας αποχαιρετίσουν αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω μάθει. :(

Όποιο λαγωνικό :D μάθει παρακαλείται να με ενημερώσει άμμεσα.

:(:(:(:(

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έδεσε στον προλιμένα διπλά στον σκραπΑΔΩΝΙ :( .Ελπίζω οι ινδοί να κάνουν λάθος και να πάρουν τον ΑΔΩΝΙ αντί για το ΟΛΥΜΠΙΑ.

Που λάθος δεν θα είναι το σωστό θα ήτανε. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο για τον Ποσειδωνα το δευτερο, δε τον αγαπησε κανεις η σχεδον κανεις τελος παντων μια και ειχε βαρια κληρονομια το ονομα του. Και μια μικρη σημειωση για το Saturnus που ανεφερε ο George: Δεν εχει παει για σκραπ και φυτοζωει δεμενο στο Πλατυγυαλι.

Το Ολυμπια εδεσε αναμεσα σε Θαλασσινη(που ειχε παει δοκιμαστικο σημερα) και Αδωνις. Δυστυχως ειναι σε θεση που δεν αξιζει να φωτογραφισει κανεις.

Edited by c3po
Link to comment
Share on other sites

Το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ έχει τεθεί για λαικό προσκύνημα στον προλιμένα :) (μέχρι κι εκεί τα θαλασσώσανε και δεν μπορούμε να πάμε :mad: ) καθημερινά και μέχρι το ταξίδι χωρίς επιστροφή :mad: από την ανατολή του ηλίου μέχρι την δύση.

Σήμερα ο πάτερ Ολύμπιος -δηλαδή εγώ - τέλεσα τρεισάγιο στην ανάπαυση της ψυχής του στο κόκκινο. :mad::mad:

Αύριο θα πάρω έναν φίλο μου ο οποίος υπηρετεί τσολιάς στην προεδρική φρουρα ώστε να γίνει η τελετή με τιμές ναυαρχίδας ακτοπλοικού στόλου. :D:(

Link to comment
Share on other sites

ζωή σε λόγου μας, να είμαστε καλά το θυμόμαστε το βαποράκι. :)

Μήπως έχεις καμμιά προτίμηση αντί στεφάνου να καταθέσουμε τα χρήματα σε κάποιο ίδρυμα με κοινωφελή σκοπό? :mad:

Βέβαια, εις μνήμη, μπορούμε να αγοράζουμε καρφίτσες φτιαγμένες από την πλώρη του και μπετόβεργες από την πρύμνη του. :mad:

Edited by c3po
Link to comment
Share on other sites

Εγω προτιμω να βουλιαξει παρα να παει για κοψιμο. Εννοειται στο δρομο προς το διαλυτηριο μην εχουμε τιποτα θυματα μην παρεξηγηθω κιολας. Και ο βρωμοδιαλυτης να χασει τα λεφτα του και να μεινει το βαπορι εδω. Κατα προτιμηση καπου κοντα στη Σιφνο να ειναι ευκολη και η καταδυση :D Η ακομα καλυτερα να το κανουμε πλωτο παρκινγκ και τα ντεκ καφετεριες.

Link to comment
Share on other sites

Για το Ολυμπια ειχαν προσφορα απο Αγαπητο και για τον Ποσειδωνα απο τη ΣΑΟΣ αλλα ο κυριος Μακης δε θελησε να ανταγωνιζεται πρωην βαπορια του. Ακομα το φυσαει με Εκατονταπυλιανη και Πηνελοπη

Link to comment
Share on other sites

Ολα εξαρτώνται από την εταιρία η οποία τα έχει.Οταν άμα με το δέσιμό τους τα γδύνεις ο άλλος τι να το κάνει.

Το μεγάλο ραντάρ του ΟΛΥΜΠΙΑ με το arpha μόλις έδεσε το βγάλανε και το στείλανε στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ.H ουζίνα έγινε οικόπεδο μετά αφαιρέσαν και όλη την προίκα του σε ανταλλακτικάμηχανών ,πυροσβεστήρες...οπότε τι να το κάνει ο άλλος.

Εγώ πιστεύω ότι αν το άφηναν αυτούσιο και είχαν σκοπό να το πουλήσουν ακόμα και στην Ελλάδα σίγουρα ο Κώστας ο Αγαπητός θα έκανε κίνηση να το πάρει.

Ενδιαφέρθηκε και η ΧΑΛΚΙΔΩΝ και το δίνανε με την προυπόθεση να μην μπει στην ακτοπλοία αλλά κάπου δεν τα βρήκαν στα λεφτά.Λες και τώρα πήρανε περισσότερα. :D

Για αυτό έχει καταφέρει και στέλνει όλα της τα βαπόρια για σκραπ αυτή η εταιρία.

Εχουμε πολλά παραδείγματα.Το ΝΑΙΑΣ ΙΙ το ζητάγανε αλλά ζητούσαν τον ουρανό με τα άστρα και τελικά το πούλησαν για σκραπ.

Ο ΑΡΗΣ ένα βαπόρι που αν μην τι άλλο θα μπορούσαν να το δουλέψουν και ως ro/ro αν δεν ήθελαν να έχουν μεγάλη σύνθεση το δέσανε το γδύσανε οπότε μετά ποιός θα το πάρει.Κατέληξε για διάλυση.

Τα ΠΗΝΕΛΟΠΗ και ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ τυχερά ήταν αλλιώς αν ήταν να τα δώσουν κι αυτά σήμερα για σκραπ θα τα στέλνανε.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά ο τελευταίος του πλοίαρχος από τον Φλεβάρη του 2004 που έφυγε ο Γιώργος Χωριανόπουλος για τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου του 2004 που το έδεσε στον νέο μόλο.

Λογικά θα τον βάλανε επειδή είχε ημέρευση με το ΑΦΡΟΔΙΤΗ και επειδή ακριβώς αυτός το είχε δέσει και ήξερε που έχει φουντάρει,πόσα κλειδιά έχει ρίξει...

Η σύμπτωση είναι ότι το έδεσε δίπλα στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ το οποίο ο ίδιος έφερε λίγο μετά το δέσιμο του ΟΛΥΜΠΙΑ. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από τις 25 Μαίου και μετά οι ημέρες είναι επίφοβες για να φύγουν τα βαπόρια. :eek:

Ηδη από ότι άκουσα ήρθαν αυτοί να τα παραλάβουν και είναι στις διαδικσίες αλλάγης σημαίας.

Μόλις αλλάξουν μετά φεύγουν :(

Κάνουν και κάποια ψιλοσυντηρησούλα για να πάρουν μπρός και ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ πήρε.

Τώρα πάνε από το ΟΛΥΜΠΙΑ :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...