Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λεγετε πως η εταιρια εχει βγει στη γυρα και ψαχνει να φερει βαπορι μαλλον για Παροναξια. Μετα τις επιδοτησεις που πηρε με τον Αγιο Γεωργιο και τα χρεη που σιγα σιγα πεφτουν αρχιζει να παιρνει τα πανω της. Αντε να ξαναδουμε στις Κυκλαδες και κανενα αλλο σινιαλο. Μπουχτησαμε με τα δελφινακια. Το θεμα ειναι αν θα τους αφησουν οι μεγαλοι να κινηθουν οπως θελουν και να αναπτυχθουν σωστα

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Άμα φέρει ένα αξιόλογο πλοίο!! Δηλαδή με κανένα κρεβατάκι και με μια χωρητικότητα σε επιβάτες 1500-1600, γκαράζ γύρω στα 35-40 φορτηγά και ταχύτητα 21-22 μιλακια!! Καθώς με μια σωστή τιμολογιακή επιλογή!!! Δε πρόκειται να την εμποδίσουν ούτε τα δελφινάκια ούτε τα αστέρια!!!

Link to comment
Share on other sites

Φημες την ηθελαν να ψαχνει στην Πολωνια. Αλλα δεν ξερω ουτε αν ισχυει ουτε αν υπαρχει εκει βαπορι για ακτοπλοια. Τον Οκτωβρη ειχαν ενδιαφερθει και για το Σαντορινη αλλα δεν πωλειται!!! B)

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση πιστεύω ότι θα φροντίσουν να εξασφαλειστούν με την υπογραφή της πώλησης και με τους όρους τους οποίους θα βάλουν. B)

Ο Βεντούρης άμα θέλει να χωθεί στην Παροναξία καλό είναι να πάρει τα σχέδια του ΟΛΥΜΠΙΑ να ψάξει να βρει ένα τέτοιο βαπόρι με περισσότερο δρόμο και λίγο μεγαλύτερο και να χτυπήσει στο Βραδυνό της Παροναξίας όπου έχει πολύ ψωμί ειδικά το καλοκαίρι.

Πρωί κι απόγευμα είναι κλεισμένα τα δρομολόγια από την ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ και δεν νομίζω να καταφέρει κάτι με ένα βαπόρι το οποίο δεν θα είναι νεότευκτο. :confused:

Τώρα μάλιστα που τα παρατάνε σιγά σιγά η HSW ευκαιρία είναι. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Γενικα νομιζω αν δουμε την αγορα της Βορειας Ευρωπης δεν υπαρχουν πια Απολλωνες, Αφροδιτες και Ποσειδωνες οσον αφορα τα μεγεθη. Τα πλοια εχουν γινει πολυ μεγαλυτερα και αυτο μοιραια εχει επιπτωση στην πιθανη τους χρηση στην Ελλαδα σε περιπτωση μεταπωλησης. Πλην ελαχιστων εξαιρεσεων λοιπον, πιστευω πως ειναι πιο πιθανο να βρεθει καταλληλο πλοιο κατα Ιαπωνια μερια. Οσον αφορα τον ανταγωνισμο αν τελικα αγοραστει βαπορι, ενταξει θα επηρρεασει αλλα δεν πιστευω και τοσο πολυ αν λαβει κανεις υπ' οψιν του οτι ο Βεντουρης δεν ειναι ουτε χτεσινος, ουτε κιριζι ωστε να μην φροντισει για σωστη πρακτορευση και δρομολογια. Μακαρι να γινει κατι τετοιο, συμφωνω απολυτα με το Ντινο και το σχολιο για τα δελφινακια (στα οποια προσθετω και τα αστερια), οχι ομως μονο για λογους αισθητικης αλλα κυριως γιατι κοντευουμε να γινουμε ελευθερη οικονομια τυπου Σοβιετικης Ενωσης στην ακτοπλοια.

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα πίξαμε στα μπλε θα έλεγα εγώ. Άντε να μείνει και καμιά άσπρη πάντα πέρα του Big-Makis. Ο Nick the Geek είπε κάτι σωστό ότι δηλαδή τα μεγέθη έχουν μεγαλώσει σην Ευρώπη για τα δικά μας λιμάνια. Έτσι μάλλον η Ιαπωνία είναι σημείο που μπορεί να βρει πλοίο μεσαίου μεγέθους και σχετικά μικρό σε ηλικία.

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Εκει πιστευω οτι θα καταληξει αλλα βεβαια θα ηταν ευχης εργον αν γινοταν αυτο που λεει ο Ηλιας, δηλαδη πανω στα σχεδια ενος επιτυχημενου αναμφισβητητα βαποριου και προφανως ενσωματωνοντας ολες τις συγχρονες μηχανολογικες/ναυπηγικες εξελιξεις και κανονισμους, φτιαχνοταν κατι καινουριο που και να ταιριαζει στο Αιγαιο αλλα και να ειναι αισθητικα αποδεκτο. Πολλα ζηταμε βεβαια απ' το Βεντουρη και δε νομιζω να γινει ποτε κατι τετοιο, τουλαχιστον απο αυτον.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ολα τα ευρωπαικα ειναι 140 μετρα και πανω. Αν δεν κανω λαθος σε ολη την οικογενεια Βεντουρη δεν υπαρχει ιαπωνικο πλοιο περαν του ΙΟΝΙΣ που ειναι ναυλωμενο απο το Γιωργο

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι τα μεγέθη μεγαλώσανε στην Ευρώπη ενώ τα δικά μας λιμάνια παρέμειναν ίδια αλλά από την άλλη Ιαπωνία ναι μεν μπορείς να βρεις πλοίο για τα λιμάνια μας από την άλλη όμως τα γιαπωνέζικα τρώνε πολλά λεφτά στις μετασκευές και στις επισκευές και πολύ χρόνο.Χώρια που ακόμα και τώρα στην Ιαπωνία μπορεί να ψωνίσεις βαπόρια με τουμπαριστές μηχανές που δεν κάνουν για τα λιμάνια της Παροναξίας.

Γι αυτό ίσως ο Βεντούρης ψάχνει πρώτα Ευρώπη. B)

Link to comment
Share on other sites

Η κύρια διαφορά των ευρωπαικών με τα ιαπωνικά πιστεύω είναι οι ανέσεις-τα ιαπωνικά είναι ''κοτέτσια'' μπροστά στα ευρωπαικά(όχι βέβαια τα καινούρια ιαπων.).Αγοράζεις ενα πλοίο με 8-9 εκατ. ευρώ και πρέπει να ρίξεις άλλα 2,5 εκ. για να το κάνεις ευρωπαικο. Λογικό για μια μικρή εταιρία να ψάχνει πρώτα Ευρώπη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εχει φαει την αγορα ο Βαγγελης Βεντουρης να βρει καινουριο πλοιο. Την περασμενη βδομαδα ηταν στη Δανια οπου κινηθηκε με απολυτη μυστικοτητα. Φημες τον θελουν να κοιταει και το πρωην Espresso Venezia. Και με τις ζημιες του Αγιος Γεωργιος τραβαει τα λιγα μαλλια του.

Link to comment
Share on other sites

Οι ζημιές του βαποριού γίνονται υπευθύνη του.Εδώ το συγκεκριμένο βαπόρι άλλες εποχές που ήταν σε πολύ πιο χάλια κατάστση δεν έβγαζε απανωτές βλάβες.

Αλλά κάθε ημέρα τσίτα και να πέρνείς τα χειριστήρια τελευταία στιγμή και να πλακώνεσαι από φουλ πρόσω σε φουλ ανάποδα και ένα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ να είχες θυα έπαιρνες τις μηχανές στα χέρια. :(

Για βαπόρι η αγορά είναι δύσκολη.

Πλοία των 120 μέτρων υπάρχουν ελάχιστα στην Ευρώπη και στην Ιαπωνία που υπάρχουν μερικά ακόμη θέλουν πολλά λεφτα και πολύ δουλειά για να συμορφωθούν με τα ευρωπαικά και τα ελληνικά δεδομένα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ενταξει στη φαση που βρισκεται τωρα η εταιρια μη ζηταμε και πολλα.

Καλο ειναι και αυτο το οποιο μεχρι προτινως δεν υπηρχε..

Εδω σε site της Ventouris Ferries εχουν ακομα φωτογραφιες του Επτανησος και μαλιστα ενα αποτυχημενο μονταζ απο φωτογραφια του Στριντζη.;)

Μολις αναπτυχθει η εταιρια θα δουμε και το site... Ασε που η Strintzis Ferries ακομα προσπαθει να το φτιαξει

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Εβλεπα αποψε την μεσονυκτια αφιξη στον Πειραια του Αγιος Γεωργιος. Το θεαμα ειναι προφανως εκπληκτικο μια και προκειται για ενα απο τα ομορφοτερα πλοια. Δεν θελω ομως να σταθω εκει. Θα ηθελα να πω πως σαν γνησιο τεκνο της δεκαετιας του 80, εκεινο το Β μεσα στο θυρεο ακομα και τωρα μου δημιουργει μια αισθηση δεους. Μπορει να εχουν μεσολαβησει τοσα και τοσα, χρεωκοπιες, πλειστηριασμοι και αλλα πολλα εμπριμε, αλλα ακομα και τωρα με ενα μοναχοβαπορο το σινιαλο αυτο εχει στα ματια μου ειδικο βαρος μεγαλυτερο απο τα αστερια η τα δελφινια.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα και μενα μου θυμησες μια διαφημιση στην τηλεοραση (1989 ή 1990) που ειχε την πλωρη του Apollon Express να μπαινει μεσα στην Σαντορινη..Απο κατω επαιζε μια μουσικη με σαξοφωνο (ατμοσφαιρικη) και κατεληγε (η διαφημιση) με το λογοτυπο ventouris sea lines.

Link to comment
Share on other sites

Υπήρχε νομίζω και μια διαφήμιση NesCafe (!) με πολύ "καλοκαιρινή" ατμόσφαιρα (δειλινό σε νησί κι έτσι) στην οποία φαινόταν σε δεύτερο πλάνο η πρύμη ενός Βεντουρόπλοιου, πιθανότατα κάποιου "APOLLO EXPRESS"....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν λες την ίδια αλλά θυμάμαι μια διαφήμιση του nescafe που κάποιος είχε αργήσει και έτρεχε να προλάβει το πλοίο αλλά το έχανε στο τσακ...Αυτό το πλοίο που γλιστρούσε μαγευτικά στο νερό ήταν το Παναγία τήνου 2 του βεντούρη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Θα ηθελα να πω πως σαν γνησιο τεκνο της δεκαετιας του 80, εκεινο το Β μεσα στο θυρεο ακομα και τωρα μου δημιουργει μια αισθηση δεους.
Μιάς και ο Νικ θυμήθηκε τα παλιά, που εμείς οι νεώτεροι δεν τα προλάβαμε:D ...μήπως θυμάται κανένας γιατί το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ, γύρω στο 1988, άλλαξε το θρυλικό Β και το έκανε AKV (Απόστολος Κ. Βεντούρης) και εάν δεν απατώμαι σε 2-3 χρόνια ξαναγύρισε το Β?

Και με την ευκαιρία...ευφρανθήτω η ψυχούλα σας :D

post-31-128326959712_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

...μήπως θυμάται κανένας γιατί το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ, γύρω στο 1988, άλλαξε το θρυλικό Β και το έκανε AKV (Απόστολος Κ. Βεντούρης) ...

Δεν νομίζω ότι ήταν 1988, 2-3 χρόνια μετά πρέπει να ήταν η -μάλλον λόγω οικογενειακών αντιθέσεων- αλλαγή (αν δεν με απατά η βαίνουσα προς τις δεκαετίες του Alzheimer μνήμη μου, ήταν το 1989 που γύριζα ένα απόγευμα Αυγούστου από τη Σύρα και έβγαλα όλο το ταξίδι κάτω από την τσιμινιέρα με το Β, επειδή πίσω μας, κολλητά ερχόταν ο Ποσειδώνας :D). Και που να το βλέπατε ακόμη νωρίτερα όταν πρωτομπήκε στον Πειραιά ως Κάπταιν-Κωνσταντίνος. ΜΕΓΑΛΕΣ ανατριχίλες...

ΥΓ. Για να μαθαίνουν οι νεώτεροι και να θυμούνται η παλιότεροι: Η VSL ναύλωσε το συγκεκριμένο καράβι στην ΝΔ στις εκλογές του 1981 για να μεταφέρει μέλη της ΟΝΝΕΔ στο Ηράκλειο με σκοπό να παρακολουθήσουν και να ενισχύσουν την προεκλογική ομιλία και συγκέντρωση του τότε αρχηγού της και Πρωθυπουργού Γ. Ράλλη, διότι η εντοπία δύναμις δεν... επαρκούσε. Τέλος πάντων όμως, οι κάτοικοι του αυτοανακηρυχθέντος δημοκρατικού Ηρακλείου εξέφρασαν εμπράκτως τις έντονες αντιρρήσεις που είχαν γι' αυτήν την εκδρομή, με αποτέλεσμα η υποδοχή του καραβιού να είναι ο προάγγελος για άλλες ομορφιές που ακολούθησαν 25 χρόνια αργότερα :D.

Link to comment
Share on other sites

88-89 πρεπει να ηταν. το 87 νομιζω οτι δεν ηταν sea lines, αλλα ventouris ferries. μετα εγινε μοιρασια, πηρε ο καθενας το μερτικο του, και μετα την "ατυχη" στιγμη του italia ο αποστολης πουλησε στο βαγγελη οτι ειχε και εμεινε αδρανης

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...