Nick the Greek Posted April 12, 2020 Share Posted April 12, 2020 On 4/10/2020 at 4:10 PM, v.roussos said: Γεια σας, γνωρίζουμε ποια πλοία έχουν δραστηριοποιηθεί μέσα στο 2020 στο πορθμείο Πόρου - Γαλατά? Ευχαριστώ εκ των προτέρων Δε νομίζω πως υπάρχει κάποια διαφορά σε σχέση με αυτό το lineup: On 1/21/2018 at 6:13 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Δύο διαφορετικές κοινοπραξίες!! Η μία κοινοπραξία είναι της οικογένειας Δαρσινού, που έχει το αμφιπλωρο Κυριακή και τη παντόφλα Νικολακης Δ. Από τη κοινοπραξία πλοίων Πόρου Γαλατα με τρία πλοία μαζί, δηλαδή το Ιωάννης ΙΙ, το Φανερωμένη Πόρου ΙV, που ανήκουν στους κ. Βασιλείου και κ. Ραδίτσα και το Νήσος Πόρος, που ανήκει στο κ. Χατζηπέρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 8, 2020 Author Share Posted October 8, 2020 Αυτή τη περίοδο στη γραμμή Πόρο Γαλατά δουλεύουν από τη μια κοινοπραξία το Φανερωμένη Πόρου IV και το Ιωάννης ΙΙ. Ενώ από τη άλλη κοινοπραξία δουλεύουν το Νικολάκης Δ και το Κυριακή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2021 Author Share Posted February 7, 2021 Αυτή τη φορά θα επιδοτηθεί για πρώτη φορά η γραμμή Πόρο Γαλατά για να γίνονται 6 ημερησίως δρομολόγια, τρία από κάθε κοινοπραξία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 7, 2021 Share Posted February 7, 2021 Παναγία μου, τι ποσό μπορεί να είναι αυτό, έχουμε καμιά ιδέα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted February 7, 2021 Share Posted February 7, 2021 300 Έουρα ημερησίως. Με εισιτήριο 1 Έουρο, σημαίνει 300 εισιτήριο την ημέρα από εμάς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 7, 2021 Share Posted February 7, 2021 Μερσί. Με τόσα χρήματα που μοιράζονται δεξιά κι αριστερά ήμουν περίεργος για τι ποσά μιλάμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diagoras Posted March 4 Share Posted March 4 On 2/29/2024 at 3:45 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Ξεκίνησε η ναυπήγηση της παντόφλας Καπετάν Τάκης στο ναυπηγείο του Καπογιαννατου, που προορίζεται για τη γραμμή Πόρος Γαλατά και ανήκει στον ίδιο πλοιοκτήτη με το Νήσος Πόρος. Γνωρίζουμε για ποιο λόγο προτιμώνται παντόφλες και όχι μικρά αμφίπλωρα; Η απόσταση είναι πολύ μικρή, δε χάνεται χρόνος και χρήμα με τις μανούβρες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now