Jump to content
Shipfriends

Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO 7358327)


Recommended Posts

  • Replies 423
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μην ξεχνάμε ότι το περσινό καλοκαίρι του Κορνάρου στην γραμμή των Κυθήρων, ίσως ήταν το καλύτερο όλων των ετών που είχε κάνει στη συγκεκριμένη γραμμή, όσον αφορά την ταχύτητα (σταθερά 15,5 knots), χωρίς καμία σημαντική καθυστέρηση και χωρίς καμία μηχανική βλάβη. Μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου τα πήγαινε σχετικά καλά, όμως οι 2,5 μήνες του χειμώνα στην Κασοκαρπαθία, απ' ότι φαίνεται ήταν εξοντωτικοί για το πλοίο και το καταπόνησαν αρκετά. Έπειτα ξεκίνησε η κάτω βόλτα με ταχύτητες γύρω στα 12 knots που πραγματικά είναι απαράδεκτες. Μέσα στην επισκευή του Μαΐου, ίσως δεν υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος για να δώσει η ΑΝΕΚ την πρέπουσα σημασία και να ανακουφίσει το βαπόρι εκεί που χρειάζεται. Έτσι, το πλοίο με την βιασύνη της έναρξης της καλοκαιρινής περιόδου δεν πρόλαβε καν να κάνει ένα δοκιμαστικό πλου της προκοπής, και τώρα γίνεται αυτό που γίνεται.

Για μένα αυτό που έφταιξε και έπαιξε καθοριστική σημασία στη σημερινή κατάσταση του πλοίου είναι ότι η ΑΝΕΚ δεν είχε τον χειμώνα άλλο πλοίο εκτός απ' τον Κορνάρο για να αντικαταστήσει το Πρέβελης στην Κασοκαρπαθία κι έτσι ο ποιητής έβγαλε για 2,5 μήνες τα κάστανα απ' τη φωτιά, ενώ θα μπορούσε αυτό το χρονικό διάστημα να το χρησιμοποιήσει για την σχολαστική και επιμελή συντήρησή του. 

Υ.Γ: Κατέβηκαν απ' το σύστημα κρατήσεων όλα τα δρομολόγια της καλοκαιρινής περιόδου! :o

Link to comment
Share on other sites

Κι άλλα βαπόρια δουλεύουν δύσκολα όπως πχ το Πρέβελης αλλα δεν έχουν φτάσει σε αυτο το βαθμό υποβιβασμού. Με το συγκεκριμένο πάντα δεν υπάρχει ο απαραιτητος χρονος ή η διάθεση να δοθεί η πρέπουσα σημασία την τελευταια 10ετία σχεδόν. Όταν η γραμμή του έχει τόση εποχικότητα σίγουρα υπάρχει χρόνος και να κάνει την σκάντζα και την δικη του συντήρηση όπως κάνουν αλλα νεωτερα ειδικά στο Αιγαίο

Link to comment
Share on other sites

και άρχισαν και οι διαμαρτυρίες από τους κατοίκους των Κυθήρων

https://www.eleftheriaonline.gr/local/oikonomia/tourismos/item/127180-epaggelmaties-kai-katoikoi-ton-kythiron-diamartyrontai-gia-ti-diakopi-dromologion-tou-vitsentzos-kornaros

Quote

...Τις προηγούμενες ημέρες η ΛΑΝΕ απαντά στο τηλέφωνο (σε ερωτήσεις πελατών σε όλα τα πρακτορεία της) ότι το πλοίο δεν θα επιστρέψει στα εγκεκριμένα δρομολόγια του με αποτέλεσμα να έχει προκληθεί τεράστια αναστάτωση στα Κύθηρα. Οργανωμένα γκρουπ και μεμονωμένοι επισκέπτες που είχαν προγραμματίσει να μεταβούν στο νησί από/προς Πειραιά, Γύθειο, Κίσσαμο και Καλαμάτα μετά τις 02/06 και με βάση τα από Ιανουάριο 2017 ανακοινωθέντα και δημοσιοποιηθέντα δρομολόγια, προβαίνουν σε μαζικές ακυρώσεις κρατήσεων στα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια του νησιού. Η εταιρεία έχει αποσύρει τους πίνακες των δρομολογίων και φυσικά κάθε δυνατότητα κράτησης ακόμα και για τον Αύγουστο. Η οικονομική ζημία των επαγγελματιών είναι ανυπολόγιστη, όπως τεράστια είναι και η δυσφήμιση του νησιού μας, που παρά την κρίση προσπαθεί να αυξάνει την επισκεψιμότητά του λόγω των εξωστρεφών κινήσεων των ιδιωτών καθώς και των τοπικών αρχών (Δήμος / Τουριστική επιτροπή / Επαγγελματικοί σύλλογοι).

Τα προβλήματα όμως είναι πολλαπλά. Ενδεικτικά ενώ ανακοινώνεται ότι το πλοίο ταξιδεύει με ταχύτητα 19 κόμβων (ηχογραφημένο μήνυμα στην αρχή κάθε δρομολογίου) σπανίως ταξιδεύει με 13 κόμβους. Οι καθυστερήσεις είναι τεράστιες, ο κόσμος διαμαρτύρεται, οι προκαθορισμένες ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων σπανίως τηρούνται.

Ταυτόχρονα οι ώρες αφίξεων ειδικά από τον Πειραιά είναι επιεικώς απαράδεκτες καθώς το πλοίο προσεγγίζει το λιμάνι των Κυθήρων μετά τα μεσάνυχτα με αποτέλεσμα την τεράστια ταλαιπωρία των επιβατών και φυσικά την δυσφήμιση του νησιού μας.

Επιπλέον είναι τουλάχιστον απαράδεκτο, εν έτει 2017, να μην διαθέτει online σύστημα κρατήσεων και εκδόσεως-πληρωμής εισιτηρίων, όπως ΟΛΕΣ οι μεταφορικές εταιρείες στην Ευρώπη. Οι καταστάσεις αυτές είναι τριτοκοσμικές και δεν αξίζουν στο νησί μας και σε κανένα νησί.

Επιπρόσθετα, θεωρούμε τουλάχιστον απαράδεκτο το γεγονός πως το πλοίο μετά από την ετήσια ακινησία - συντήρηση επέστρεψε στα δρομολόγια και από την πρώτη μέρα παρουσίασε βλάβη σε μηχανή ή μηχανές. Το αποτέλεσμα είναι να ακυρώνονται κρατήσεις καθημερινά σε πολλές επιχειρήσεις καθώς τόσο ο επισκέπτης που επιλέγει να μεταβεί από τον Πειραιά στα Κύθηρα όσο και (κυρίως) από Κρήτη δεν έχει άλλον τρόπο να επισκεφτεί το νησί και αν σκεφτόταν να το κάνει στο άμεσο μέλλον δεν του εμπνέει καμία εμπιστοσύνη το συγκεκριμένο πλοίο.

ΑΞΙΩΝΟΥΜΕ:

ΑΜΕΣΟ άνοιγμα των πλάνων κρατήσεων των δρομολογίων της ΛΑΝΕ

ΑΜΕΣΗ δυνατότητα πραγματοποίησης ηλεκτρονικών (online) κρατήσεων και αγορών εισιτηρίων.

ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΗ τήρηση των ωρών αφίξεων και αναχωρήσεων όπως έχουν εγκριθεί από το Υ.Ν.Ν.Π. καθώς και τήρηση των δρομολογίων που έχουν εγκριθεί για μετά τις 2/6/2017.

ΕΚΔΟΣΗ δελτίου τύπου από την Εταιρεία για την αντιστροφή του κλίματος που η ίδια με την απόσυρση των δρομολογίων και με τις βλάβες έχει δημιουργήσει

Άμεση αντικατάσταση του πλοίου με νεώτερο εφόσον αποδεικνύεται ότι δεν είναι αξιόπλοο και δεν μπορεί να τηρήσει τις ώρες και την ταχύτητα που έχει ανακοινώσει.

Επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας, κυρίως δε για την αξίωση αποζημιώσεων κατά παντός υπευθύνου για διαφυγόντα κέρδη και έσοδα των επιχειρήσεων μας από την απαράδεκτη αυτή συμπεριφορά.

Τα Κύθηρα δεν είναι και δεν θα γίνουν τόπος εξορίας!"

Κύθηρα, 18 Ιουνίου 2017

 

Link to comment
Share on other sites

Εμαθα οτι αυτες τις μερες αποχωρησε απο το βαπορι ο τεραστιος μαστρο Μανωλης Παρακατσελακης.

Ειχα μαθει οτι ηταν κοντα στο να αποχωρησει ηδη απο το Μαϊο.

Πιστευω οτι εδωσε τα παντα ειδικα τα τελευταια χρονια. Ηταν στο βαπορι απο την παραλαβη το καλοκαιρι του 1994, τεραστιο το δεσιμο του με τον ποιητη.

Η αποχωρηση του μαστορα μαρτυρα πολλα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Η μεθόρμιση του Βιτσεντζος Κορνάρος χθες στη Κυνοσουρα δείχνει ότι μάλλον δεν θα επισκευαστεί από τη ΛΑΝΕ!!! Όποτε κάποια στιγμή θα το δούμε να πουλιέται για scrap ή θα βρεθεί κανένας Ηλιοπουλος να το βάλει στη συλλογή του!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Κρίμα πάντως εάν η ΑΝΕΚ σκέφτεται να ξεφορτωθεί το πλοίο ή ακόμη χειρότερα να το παρατήσει στη μοίρα του. Οι 300.000 που είχαν ακουστεί ότι απαιτούνται για την επισκευή της βλάβης του Κορνάρου δεν είναι αστρονομικό ποσό. Με χοντρούς υπολογισμούς το πλοίο με το ποσό του μισού εκατομμυρίου (επισκευή στροφάλου, μηχανική συντήρηση, δεξαμενισμό και μικρές παρεμβάσεις καλαισθησίας στους εσωτερικούς χώρους) είναι έτοιμο. Θα μου πείτε, ωραία ετοιμάστηκε, όμως για ποια γραμμή; Μία σκέψη είναι ότι μπορεί να σκατζάρει το Πρέβελης για 3 μήνες στην Κασοκαρπαθία, ως ιδανικότερο πλοίο στους χοντρούς καιρούς του χειμώνα, 2 μήνες η δική του ακινησία και το υπόλοιπο διάστημα να εκτελεί δρομολόγια στην άγονη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Κάλυμνος - Κως - Ρόδος και επιστροφή, όπως έκανε και παλιότερα. Και μην μου πείτε ότι ολόκληρη ΑΝΕΚ δεν έχει τις άκρες και το μέσον, ώστε το υπουργείο να φτιάξει μια άγονη γραμμή για να την "χτυπήσει" η ΑΝΕΚ και μάλιστα στα προσόντα του Κορνάρου. Πέρσι έφτιαξαν ειδική άγονη γραμμή για τον Μανούση στα προσόντα του Σάος ΙΙ, φέτος τροποποίησαν μισθώματα και προσόντα στην άγονη των Κυθήρων μόνο και μόνο για να βολευτεί το Ιονίς και εδώ κοτζάμ ΑΝΕΚ δεν μπορεί να βρει γραμμή να δρομολογήσει το πλοίο της;;;

Link to comment
Share on other sites

χαριστικη αγονη, για να σωθει ο κορναρος, στην πτωχευμενη χωρα, που οι ασθενεις που προκειται να χειρουργηθουν, πολλες φορες αγοραζουν οι ιδιοι τα αναλωσιμα.

 

Link to comment
Share on other sites

To concept να μάζευαν λίγο ακόμα το πλοίο πέρα απο τα ελάσματα που έκανε πέρυσι και να βάραγαν όποια γραμμή θέλουν αντί μηχανορραφιών δεν το σκεφτόμαστε ? Και για Δυτικές Κυκλάδες είναι καλό και για Βόρειο Αιγαίο αλλά με την προυπόθεση να πάμε 8-10 χρόνια πίσω και να βγάζει δρομολόγια με αξιοπρεπή ταχύτητα συνεχόμενα και όχι ως στατιστικό λάθος

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
On 12/11/2017 at 4:13 PM, Petros P said:

Ακουσα πως μεθαυριο γινεται πλειστηριασμός του πλοίου. Ισχύει ή εχει ανακοπεί? Με πρώτη τιμή 800.000 γιουροζ ανευ ΦΠΑ

Να υποθέσω οτι δεν έχει γινει τπτ?

Το περίεργο ειναι πως μέχρι αρχές καλοκαιριου δεν υπήρχε και όρεξη να το δώσουν για σκράπ,αλλα ούτε να το επισκευάσουν...

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και να στεφθεί ο πλειστηριασμός από επιτυχία σίγουρα θα αργήσουν λίγο οι όποιες περαιτέρω κινητοποιήσεις. Για την ώρα το πλοίο παραμένει ελλιμενισμένο στην Σαλαμίνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Οχι,αν δείς έχει κάνει κι αλλες τρολλιές το μαριντράφικ σημερα, έχει εμφανισει το Μυτιλήνη , το ρ/κ Ιάσων ..Ευτυχώς που δεν έδειξε και το LI55O5

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Στο τέλος Φεβρουαρίου είχε γίνει ξανά πλειστηριασμός για το Βιτσέντζος Κορνάρος, αλλά φαίνεται ότι δεν υπήρχε ενδιαφέρον. Να σημειώσω ότι το πλοίο κοντεύει στα 2 χρονιά που είναι παροπλισμένο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...