Jump to content
Shipfriends

Φήμες αγοράς/πώλησης ΕΓ/ΟΓ


Recommended Posts

  • Replies 705
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας μην επαληθευτεί γιατί ουσιαστικά θα είναι επίσημα το τέλος ενός σινιάλου και ενός success story στην Αδριατική. (Τα cabrio για μένα δεν θα ναι ποτέ φαστ και ας είναι κόκκινα...)

Link to comment
Share on other sites

ενδιαφερον εχει υπαρξει απο οσα εχουν κυκλοφορησει εκει στο βορρα.

αν θα γινει πραξη και ποτε (εντος του 2015) θα γινει, θα το δουμε

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πάντως θα έχει ενδιαφέρον να δούμε σε πράσινο φουγάρο τα κόκκινα..βέβαια και σε Κινέζους τα έχουμε πουλήσει πριν 3 χρονια...

Αν και οτι γράφεται συνήθως στα fone/fose έχει πολύ μεγαλύτερη βάση απο κάποιες φήμες που λένε οι μπίντες των λιμανιώνε :P

Link to comment
Share on other sites

ρε petran τι ρωτας; τι να τα κανει η irish αυτα? δες τι πλοια εχει.

ας μη γελιομαστε ΧΙ & ΧΙΙ ειναι οι πρωτοι υποπτοι. αντε να ειναι ενα κοκκινο και ενα μπλε ή ενα κοκκινο και ενα fossen

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχυει οτι τα θελουν και τα 2 για την ιδια γραμμη( Rosslare - Cherbourg)τοτε με βαση την κοινη λογικη θα ψωνισουν 2 ιδια πλοια και οχι 1+1.

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να αγοραστεί αντικαταστατης. 

 

Άλλο θέλανε να αντικαταστήσουνε με κονταδελφό του 5, τώρα όπως γίνανε τα πράγματα... Αστεράκι είναι/ήταν :(

Link to comment
Share on other sites

Το Swift πάει εξαιρετικά στη γραμμή του για να το δώσουν. Ένα άλλο έχει ακουστεί, άλλα άσε να δούμε πρώτα μην επωμιστώ το σακί του φιδέμπορα!

Link to comment
Share on other sites

 

Η Ιαπωνική Higashi Nihon Ferry σταματάει από 1η Νοεμβρίου τα ταχύπλοα NATCHAN RERA και NATCHAN WORLD, γιατί η εκμετάλλευσή τους έγινε ασύμφορη, εξαιτίας της τιμής των καυσίμων. Τα 2 αυτά ταχύπλοα (τα μεγαλύτερα της Incat) παραδόθηκαν πέρυσι και είχαν θεωρηθεί ότι θα έφερναν επανάσταση στην Ιαπωνική ακτοπλοϊα.

 

Σε συνεχεια της ταχυπλο-λογιας που εχει αναπτυχθει :D τελευταια, στην εταιρεια εχουν προταθει παρα πολλα σκαφη. Αναμεσα σε αυτα και τα 2 πολυ καλα Ιαπωνεζικα της Incat, Natchan World & Natchan Rera. Τα συγκεκριμενα βεβαια ξεφευγουν απο καθε αποψη, μιλαμε πλεον για 112 μετρα σκαφη του 2006 & 2008 που βεβαια το βασικο προβλημα ειναι η τιμη τους (περιπου 40 μυρια).

 

Το NATCHAN WORLD νεο Χριστουγεννιατικο αποκτημα;!

 

Άκυρο τελικά με αυτά; Στο μεταξύ, δεν έπεσε καθόλου η τιμή τους; 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Και ο .voyager διάβασε αυτο μαλλον ,στο οποίο στηριζόμαστε  και οι 2

 

 

 

Corsica Ferries, via une des sociétés du groupe, a fait l’acquisition du Silja Festival, ferry de 1986, qui sera rebaptisé Mega Andrea. Il s’agit du sistership du Mega Smeralda qu’exploite déjà la compagnie. L’acquisition d’un second navire, le ropax Blue Star One, est également en passe d’être signée.
Link to comment
Share on other sites

το ferries of southern europe (mat sudders) αναμεταδιδει γαλλικο site οτι η corsica αγορασε το blue star 1 & το silja festival.

 

το silja εκλεισε και θα μετονομασθει Mega Andrea το bs1 ειναι σε τελικη φαση διαπραγματευσεων και δεν εχουν πεσει υπογραφες

 

 

 

ΥΓ:σιγα μη διαβασατε μονοι το γαλλικο site :P

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...