Jump to content


Photo
- - - - -

Φημες αγορας/πωλησης ΕΓ/ΟΓ


  • Please log in to reply
543 replies to this topic

#401 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,095 posts

Posted 08 February 2011 - 16:46

To Dublin Seaways πουλήθηκε στην Stena Ro-Ro έναντι 24.00 εκ. Ευρώ και το Ishikari πουλήθηκε στη Κίνα

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#402 Angelos

Angelos

    Helmsman

  • Supermoderators
  • 959 posts

Posted 16 February 2011 - 13:30

Η Man Steam packet Company έβγαλε προς πώληση το Snaeffel ένα ferry του 1991 με 500 άτομα χωρητικότητα και 88 αυτοκίνητα. Το ferry είχε αποσυρθεί από μια γραμμή στο Irish Sea πέρυσι απολύοντας 29 άτομα λόγο ανταγωνισμού.
Αλλαγή σκηνικού..... τελευταία......

#403 ΝΗΡΕΑΣ

ΝΗΡΕΑΣ
  • eMembers
  • 7,949 posts

Posted 16 February 2011 - 14:07

Προφανώς, μιλάς γι΄αυτό εδώ, το πρώην SEA EXPRESS 1.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ, 16 February 2011 - 14:09 .


#404 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 16 February 2011 - 15:58

Απ οτι διαβασα στο naviearmatori,πουληθηκε το CORSICA SERENA SECONDA αλλα δεν αναφερεται ποιος ειναι ο αγοραστης.Λετε να το πηρε η IKARIAN :P :rolleyes:

#405 KARAVI

KARAVI
  • eMembers
  • 279 posts

Posted 21 February 2011 - 09:42

Υπάρχει κάποια φήμη στο νησί μου για πώληση του Πήγασος και να αγοράζετε από τον Βεντούρη Β. υπάρχει όντως κάτι ή είναι φήμες και μόνο φήμες.............
Άσπρα καράβια τα ονειρά μας....

#406 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,095 posts

Posted 21 February 2011 - 10:22

Αυτό είχε ακουστεί πολύ έντονα το Φθινόπωρο αλλά δεν είχε προχωρήσει κάτι.

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#407 margaritis24

margaritis24
  • eMembers
  • 1,664 posts

Posted 21 February 2011 - 22:36

στο ΚΕΡΔΟΣ σημερα ειχε αρθρο σημερα για την κριση στην ακτοπλοια κ για τις ζημιες των εταιρειων με αποτελεσμα την πωληση πλοιων!Κ μιλαμε για τα εξης πλοια ΑΡΙΑΝΔΗ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ΧΑΙ ΣΠΙΝΤ 1 ΑΡΙΣΤΟΒΟΥΛΟΣ ΦΛΑΙΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ ΕΡΜΗΣ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΤΟ ΑΧΑΙΟΣ Κ ΤΟ ΦΑΙΔΡΑ

#408 ΝΗΡΕΑΣ

ΝΗΡΕΑΣ
  • eMembers
  • 7,949 posts

Posted 21 February 2011 - 22:52

Μήπως υπάρχει και το λινκ για να διαβάσουμε ολόκληρο το άρθρο?

#409 margaritis24

margaritis24
  • eMembers
  • 1,664 posts

Posted 21 February 2011 - 23:32

το εχω απο εφημεριδα κ οχι απο λινκ!η βασικη αιτια ειναι η ανοδος του πετρελαιου που εφτασε στα 468ε ο τονος απο 390ε περυσι..κ στα ταχυπλοα πηγε 680ε

#410 ΝΗΡΕΑΣ

ΝΗΡΕΑΣ
  • eMembers
  • 7,949 posts

Posted 21 February 2011 - 23:51

Τα αίτια της κρίσης λίγο πολύ τα γνωρίζουμε. Απλώς ήθελα να δω που στηρίζεται το άρθρο και μιλάει για πώληση του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ που θεωρώ εντελώς παράλογη και όχι του ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ που είναι απολύτως λογική. Και βεβαίως η πώληση του SFII δεν μπορεί να θεωρηθεί σαν αποτέλεσμα της κρίσης, αλλά ως ανανέωση του στόλου της BSF.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ, 21 February 2011 - 23:51 .


#411 Nikos_Chania

Nikos_Chania
  • eMembers
  • 951 posts
  • LocationΣούδα Χανίων - Ερμούπολη Σύρου

Posted 21 February 2011 - 23:54

Για αυτό εδώ πρόκειται...

ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ Ν. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ: Δυσλειτουργίες προκαλεί η συνεχιζόμενη αύξηση της τιμής των καυσίμων στα συμβατικά και κυρίως στα ταχύπλοα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία. Σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές ο τόνος πετρελαίου διαμορφώθηκε στα 468 ευρώ, όταν πέρυσι, η μέση τιμή ήταν στα 390 ευρώ και το 2009 ήταν στα 290 ευρώ. Επισημαίνεται ότι η τιμή των καυσίμων που χρησιμοποιούν τα ταχύπλοα πλοία (catamaran και highspeed) ανήλθε στα 680 ευρώ. Οι δυσάρεστες αυτές εξελίξεις οδηγούν το μάνατζμεντ και τους βασικούς μετόχους των ακτοπλοϊκών εταιρειών να προβούν σε άμεσες διορθωτικές και αποτελεσματικές κινήσεις προκειμένου να εξορθολογίσουν τα οικονομικά τους και να μειώσουν δραστικά τις δαπάνες των πλοίων τους.

ΖΗΜΙΕΣ
Επισημαίνεται ότι οι εταιρείες κατέγραψαν ζημίες την περυσινή οικονομική χρονιά που υπερέβησαν τα 200 εκατ. ευρώ, ενώ για τέταρτη συνεχή χρονιά, οι εταιρείες που διαχειρίζονται πλοία στην Αδριατική είχαν ζημίες. Εξάλλου και οι προβλέψεις για την εφετινή χρονιά δεν είναι θετικές. Εκτιμάται ότι η μείωση της επιβατικής κίνησης θα κυμανθεί από 7 μέχρι και 15% σε ορισμένες γραμμές. Οι εταιρείες ήδη προχώρησαν σε επιχειρηματικές κινήσεις με στόχο τον περιορισμό των ζημιών στην τρέχουσα περίοδο και αρκετές από αυτές πούλησαν ή σχεδιάζουν να πουλήσουν πλοία τους. Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία τουλάχιστον δεκαπέντε επιβατηγά πλοία θα πουληθούν μέσα στις επόμενες ημέρες, ώστε οι εταιρείες, με τα χρήματα που θα εισπράξουν, να επιχειρήσουν να ρυθμίσουν τις δανειακές τους υποχρεώσεις και να εξορθολογίσουν τα οικονομικά τους.
Τα πλοία αυτά είναι σύμφωνα με πληροφορίες: Το «Νήσος Χίος», το «Αριάδνη», το «High speed 1», το «Φαίδρα», το «Σούπερ Φέρρυ», το «Αχαιός», «Αριστόβουλος», «Φλάινγκ Ντόλφιν Ερμής» και άλλα μικρότερα πλοία. Βέβαια, να αναφέρουμε ότι ναυπηγούνται δύο πλοία από την Blue Star Ferries, ενώ είναι υπό κατασκευή άλλα οκτώ μικρά πλοία, που όταν θα καθελκυστούν - μάλλον το 2012 - θα δρομολογηθούν στις τοπικές γραμμές, Θάσου - Καλαμωτής (πλοιοκτήτρια εταιρεία ΝΕΑΕ) , Κέρκυρας - Ηγουμενίτσας («Αγία Παρασκευή», πλοιοκτήτρια εταιρεία Ανοδος ΑΕ), Πέραμα - Παλούκια («Γλυκοφιλούσα», της ΘΕΟΣΙΠ ΝΕ, «Φιλόθεος» της εταιρείας Λειβαδάς ΝΕ και «Δημήτριος Σ» της «Αγιος Δημήτριος ΝΕ»), Πειραιά - Αίγινα, («Εμπεδοκλής» της Αιαντειακή ΝΕ), Πόρου - Γαλατά («Ιωάννης VR», της εταιρείας Πορθμείου Πόρου ΝΕ), Αιδηψού - Αρκίτσα («Ωκυρροή» της Ωκυρροής ΝΕ).

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
Ωστόσο, οι εταιρείες σχεδιάζουν να πουλήσουν πλοία, να τα αποσύρουν από διάφορες γραμμές και να μειώσουν τα δρομολόγιά τους για να μειώσουν τις δαπάνες. Για παράδειγμα, η Aegean Speed Lines θα δρομολογήσει δύο από τα τρία καταμαράν που διαθέτει. Επίσης, στη γραμμή Χίου - Μυτιλήνης, η ΑΝΕΚ απομακρύνει το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο της «Λισσός» και θα μείνουν στη γραμμή δύο εταιρείες. Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου με τα πλοία «Μυτιλήνη» και «European Express» και η Hellenic Seaways με το «Νήσος Χίος».
Εξάλλου, στη γραμμή των Δωδεκανήσων, η Hellenic Seaways αποφάσισε να πουλήσει το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Ρόδος» και να μην το αντικαταστήσει με άλλο. Στη γραμμή αυτή θα μείνει μόνη της η Blue Star, που διαθέτει τρία πλοία. Επίσης, στη γραμμή των Χανίων, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, η Blue Star φέρεται αποφασισμένη να αποσύρει το μοναδικό πλοίο της από τη συγκεκριμένη γραμμή. Ετσι, η ΑΝΕΚ θα ωφεληθεί τα μέγιστα στη γραμμή των Χανίων. Επίσης, από τη γραμμή του Αργοσαρωνικού, θα φύγουν δύο πλοία. Πρόκειται για το πλοίο «Φαίδρα» του Γιάννη Ι. Λεφάκη που πουλήθηκε και για το «Πρωτέας» της ΑΝΕ Σύμης.
Μόνο στη γραμμή του Ηρακλείου Κρήτης η κατάσταση θα παραμείνει ως έχει, δεδομένου ότι είναι η πιο κερδοφόρα γραμμή. Υπενθυμίζεται ότι τη γραμμή εξυπηρετούν τρεις εταιρείες: Οι Μινωικές Γραμμές, η ΑΝΕΚ και η Superfast. Ο συνολικός τζίρος στη γραμμή του Ηρακλείου - Πειραιά είναι 70 εκατ. ευρώ, ποσό που διαμορφώθηκε ύστερα από τον ανταγωνισμό των τριών εταιρειών. Ο τζίρος το 2008, όταν ήταν δύο εταιρείες ήταν στα 100 εκατ. ευρώ.

ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΕΣ
Επίσης να αναφέρουμε όσον αφορά τις επιδοτούμενες γραμμές, ότι εξασφαλίσθηκαν 8 εκατ. ευρώ για τις «ορφανές» γραμμές από το υπουργείο Οικονομικών και μέσα στις επόμενες ημέρες θα γίνει προκήρυξη για την κάλυψη των αγόνων γραμμών: Ηράκλειο, Σητεία, Κάσος, Πηγάδια, Κάρπαθος, Ρόδος και επιστροφή. Θήρα, Κάσος, Πηγάδια, Κάρπαθος, Διαφάνι, Χάλκη, Ρόδος και επιστροφή. Θεσσαλονίκη, Σίγρι, Χίος, Καρλόβασι, Κάλυμνος, Κως, Ρόδος. Πυθαγόρειο - Αγαθονήσι και επιστροφή. Ψαρά ή Μεστά - Σίγρι, Λήμνος και επιστροφή. Η «ορφανή» γραμμή Θεσσαλονίκη, Σποράδες, Κυκλάδες, Ηράκλειο Κρήτης, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα επαναπροκηρυχθεί ως ασύμφορη.
Τέλος, να τονίσουμε ότι η Blue Star Ferries θα αποδρομολογήσει το «Σούπερ Φέρρυ» από τη Ραφήνα, αλλά θα το αντικαταστήσει με το «Blue Star Ithaki». Ωστόσο, τον Ιούνιο θα έρθει ένα νεότευκτο πλοίο της Blue Star, το «Δήλος», το οποίο θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ιος - Θήρα και θα αντικαταστήσει ένα από τα πλοία Blue Star Paros ή Naxos. To BS Paros προορίζεται για τη βασική γραμμή των Κυκλάδων και για τις άγονες, ενώ το BS Naxos θα δρομολογηθεί στη γραμμή Σύρος - Τήνος - Μύκονος.



#412 margaritis24

margaritis24
  • eMembers
  • 1,664 posts

Posted 21 February 2011 - 23:58

ευχαριστω πολυ φιλε μου :P

Edited by margaritis24, 21 February 2011 - 23:59 .


#413 ΝΗΡΕΑΣ

ΝΗΡΕΑΣ
  • eMembers
  • 7,949 posts

Posted 22 February 2011 - 00:16

Διαβάζοντας το μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι έχει μπερδέψει το ΧΙΟΣ με το ΡΟΔΟΣ. Για το Αριάδνη δεν θα το απέκλεια, αφού δεν είναι σε θέση να του βρουν μια αποδοτική γραμμή.

Από εκεί και πέρα, τι δουλειά έχει η κρίση με τον Πρωτέα και τον Αργοσαρωνικό?

#414 enas chiotis

enas chiotis
  • eMembers
  • 4,167 posts

Posted 07 March 2011 - 10:01

Απ'όσα βγάζει η αυτόματη μετάφραση από τα Τούρκικα, στο Σουδάν ενδιαφέρονται για αγορά 2 ΕΓ/ΟΓ πλοίων 10ετίας, έως 150μ, 18 κόμβων και 1000-2000 επιβατών. Αν έχετε κανένα δικό μας υπόψη στείλτε το εκεί κάτω.

#415 polmyt

polmyt

    Polychnitos Square Gardens

  • Supermoderators
  • 5,578 posts

Posted 10 March 2011 - 09:41

Τρια πλοία της Αδριατικής ειναι ετοιμα να την κανουν για Απω Ανατολη συμφωνα με το δημοσιευμα της Ναυτεμπορικης.Αν υποθέσουμε οτι το ενα ειναι το BLUE HORIZON ψαχνουμε να βρουμε τα αλλα δυο



Ετοιμα να σαλπάρουν για τις θάλασσες της Απω Ανατολής είναι μία σειρά πλοίων της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Το έντονο ενδιαφέρον πλοικτητριών εταιρειών από Ιαπωνία και άλλες χώρες της Απω Ανατολής, όπως είναι η Κορέα, για «έτοιμα» για δουλειά πλοία αποτελεί μια διέξοδο για τις ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες που βυθίζονται στις ζημιές λόγω της κρίσης, του ακριβού πετρελαίου, και των μεγάλων υποχρεώσεων.

Οι πωλήσεις πλοίων ή ακόμη και οι μακροχρόνιες ναυλώσεις στο εξωτερικό μεγάλων πλοίων, είτε νεώτερων είτε μεγαλύτερης ηλικίας, αποτελούν μια διέξοδο, όπως εκτιμούν ακτοπλοϊκοί κύκλοι.

Οι ίδιοι κύκλοι επισημαίνουν ότι η κατάσταση επιτείνεται από τα χαμηλά μισθώματα που προβλέπονται για ορισμένες μεγάλες άγονες γραμμές (π.χ. Θεσσαλονίκη-Κυκλάδες-Κρήτη ή Θεσσαλονίκη-Δωδεκάνησα) τα οποία δεν εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα του πλοίου.

Φέρνουν μάλιστα σαν παράδειγμα ακτοπλοϊκή εταιρεία η οποία στο παρελθόν προτίμησε να αποσύρει το πλοίο από άγονη γραμμή (Θεσσαλονίκη-Κρήτη) και να το πουλήσει αφού το δρομολόγιο δεν «έβγαινε» οικονομικά.

Ακτοπλοϊκοί παράγοντες επικαλούνται εκτιμήσεις διεθνών brokers σύμφωνα με τις οποίες η ανάπτυξη στην Απω Ανατολή δημιουργεί νέες ανάγκες για διεθνείς πλόες στην περιοχή. Τα ελληνικά επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία εξυπηρετούν πλήρως τις απαιτήσεις της νομοθεσίας και καθίστανται ελκυστικά είτε για αγορά είτε για μακροχρόνια ναύλωση.

Σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, το τελευταίο διάστημα τουλάχιστον τρία ελληνικά πλοία με σημαντικό έργο στην ελληνική ακτοπλοΐα και τις γραμμές της Αδριατικής επιθεωρήθηκαν από εκπροσώπους πλοικτητριών εταιρειών από την Απω Ανατολή.

Σε κάθε περίπτωση η πώληση πλοίων είναι ένα από τα σενάρια που έχουν πέσει στο τραπέζι όλων των ακτοπλοϊκών εταιρειών προκειμένου να βελτιώσουν τα οικονομικά τους αποτελέσματα, να αντεπεξέλθουν στην κρίση και να καλύψουν τα τραπεζικά τους ανοίγματα.

Υπενθυμίζεται ότι το 2010 ήταν ο χειρότερος χρόνος στη σύγχρονη ιστορία της ελληνικής ακτοπλοΐας καθώς οι ζημίες που θα παρουσιάσει ο κλάδος θα ξεπεράσουν τα 300 εκατ. ευρώ.

Παράγοντες των ακτοπλοϊκών εταιρειών επισημαίνουν στη «Ν» ότι το 2011 προβλέπεται ακόμη πιο δύσκολο καθώς και οι τιμές των καυσίμων συνεχίζουν να κινούνται σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ και από πλευράς πολιτείας δεν φαίνεται να αναλαμβάνεται κάποια πρωτοβουλία που θα μειώσει το κόστος λειτουργίας του πλοίου.

Οι πωλήσεις πλοίων και η μείωση δρομολογίων μοιάζουν προς το παρόν ως η μόνη διέξοδος για τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις.

Ηδη το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Λισσός» της ΑΝΕΚ, που μεταφέρει Βιετναμέζους πολίτες από τη Λιβύη στο Βιετνάμ, δεν πρόκειται να επιστρέψει, καθώς η εταιρεία εξετάζει είτε να το ναυλώσει στην περιοχή είτε να το πουλήσει για σκραπ



#416 speedrunner

speedrunner
  • eMembers
  • 383 posts

Posted 10 March 2011 - 10:02

επίσης μπορούμε να υποθέσουμε ότι το δεύτερο είναι το Highspeed 1!!!

#417 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,095 posts

Posted 10 March 2011 - 11:06

Το Λισσος που είναι στο δρόμο για εκεί. Τα αλλά δυο πρεπει είναι το Νήσος Ρόδος (που το είχαν επιθεωρήσει οι ίδιοι που είδαν και το Blue Horizon) και το Highspeed 1

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#418 MILTIADIS

MILTIADIS
  • eMembers
  • 1,752 posts

Posted 10 March 2011 - 20:32

Εδω και καποιες μερες εχω διαβασει στο shippax.se το παρακατω

''An effort to launch a new ferry service Tampa - Havanna is being presented in local Florida media. Behind the project is Bruce Nierenberg, with a long past in the cruise industry. Depicting the headlines is ANEK Lines' EL VENIZELOS.''


Edited by MILTIADIS, 10 March 2011 - 20:32 .


#419 ΝΗΡΕΑΣ

ΝΗΡΕΑΣ
  • eMembers
  • 7,949 posts

Posted 10 March 2011 - 21:21

Τώρα που το έγραψες, έψαξα λίγο και είδα ότι οι Αμερικάνοι το έχουν προχωρήσει το θέμα...μέχρι και σινιάλα του άλλαξαν από τώρα.

Μούρλια είναι το παπόρο με τη νέα κουστουμιά. :rolleyes:

Attached Files


Edited by ΝΗΡΕΑΣ, 10 March 2011 - 21:22 .


#420 margaritis24

margaritis24
  • eMembers
  • 1,664 posts

Posted 10 March 2011 - 21:48

γενικα ο βενιζελος ειναι ενα πλοιο το κ αυτο πωλειται καθε χρονο αλλα τελικα παραμενει στο στολο της ανεκ...αλλα το 2002 που ειχε ερθει κοντα σε συμφωνια με την COTUVAN τα 50εκατ. ευρω ηταν πολλα πιστευω για μενα




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users