Jump to content
Shipfriends

Φήμες αγοράς/πώλησης ΕΓ/ΟΓ


Recommended Posts

  • Replies 705
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μα κανένα ... :P Λόγια του αέρα είναι. Ειδικά αυτά του Λυκούδη. Εάν δε δω τό/τα νέο/α πλοίο/α στον Πόρο ή τη Σάμη, δεν πιστεύω τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το Albayzin(πρωην Maria Grazia On)αδερφακι των Sorento,Catania,Norman Atlantic κλπ το οποιο ανηκει στη Moby αλλα τα τελευταια χρονια ταξιδευε ναυλωμενο με τα σινιαλα της Acciona φερεται να ειναι ετοιμο προς πωληση σε ελληνικα χερια(Τransmed Shipping).Η εταιρεια αυτη ειναι συμφεροντων της οικογενειας Μυλωνα,εχει την εδρα της στη Νεα Ερυθραια Αττικης και δραστηριοποιειται στην ποντοπορο ναυτιλια με μεγαλο αριθμο πλοιων μεταφορας ξηρου φορτιου και τανκερ.

 

The ro-pax Albayzin would be transferred to the Greek company Transmed Shipping

 

Looking for cash to finance the recent acquisition of a ferry and rental with purchase option of two ro-ro, or perhaps simply tempted by a good opportunity, Moby would give the ro-pax Maria Grazia On the company Transmed Shipping.

 

According to market sources - the group led by Vincenzo Onorato has not made any comments about it - the means, built by Visentini shipyard in 2004 and can accommodate 1,000 passengers and 2,000 linear meters of rolling cargo, would change hands for the remarkable figure of EUR 40 million.
 
The ferry sailed from 2010 under the banner of the Iberian Acciona Trasmediterranea shipping company, who used it on several lines in the Mediterranean over the last few years as the Albayzin, but as reconstructed in previous weeks, the charter contract with Spanish counterpart It would now come to an end. Why it appears more likely that the hypothesis of the sale of half that in the past had tried to sell Moby, maybe not finding the right buyer, as it seems to be successful these days.
 
Hard to know if the price paid by the buyers (who should be Greek, but even on this there are no official information) is or is not in line with the market, as well as a comparison with the original value of this ship, commissioned by Lloyd Sardegna with Visentini name of Golfo Degli Angeli and passed the fleet of Moby only in 2006, when Onorato took over the ferry company and ro-ro active between Tuscany and Sardinia shipowner Carlo Andrea Marsano.
ship2shore.it
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν ήξερα πού να το ποστάρω και το έβαλα εδώ.....Η panteleos cruises έχει ανεβάσει στο φβ της αυτή τη φωτογραφία με περιγραφή ''The future is coming very soon''....Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με τρώει η περιέργεια :)

 

post-7907-0-12974000-1455385064_thumb.pn

 

Το ποστ είναι από τις 17/12/15 :mellow: 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

και ο θεοδοσης "φερνει" πλοιο απο την απο ανατολη.

θα "ερθουν" πολλα στο ιονιο

Αυτό ξανά παίζει πάντως τώρα που η

γραμμή είναι ορφανή. Είτε νέο καναρινί είτε πρώτη υποψηφιότητα για φιδέμπορα

Link to comment
Share on other sites

Το ειδα και γω αλλα θεώρησα οτι ειναι η Transmed(iteranea) ουσιαστικά ... Δε το βλέπω για Ελλαδα πάντως

 

Δεν ανήκει σε χέρια Ελληνικά το Albayzin τελικα.Η λογική έλεγε Transmediterranea και έτσι είναι τελικά σύμφωνα με το equasis.

 

  • Registered owner ACCIONA TRASMEDITERRANEA planta 2, Edificio D, Calle de Anabel Segura 11, 28108 Alcobendas (Madrid), Spain.since 19/01/2016
  • Beneficial OwnerACCIONA TRASMEDITERRANE Aplanta 2, Edificio D, Calle de Anabel Segura 11, 28108 Alcobendas (Madrid), Spain.since 19/01/2016
  • Ship manager/Commercial managerACCIONA TRASMEDITERRANEAplanta 2, Edificio D, Calle de Anabel Segura 11, 28108 Alcobendas (Madrid), Spain.since 19/01/2016
Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στην Ασία έχουν βγει προς πώληση αρκετά ευρωπαϊκά πλοία και φυσικά και Ελληνικά!

Αυτά που ξεχώρισα είναι ο Βενιζέλος στα 9 εκατ. euro

Anna Maru στα 5,6 εκατ. euro

Πλατυτέρα των Ουρανών στα 5

Speed cat στα 2,3

Και τα SR III // SR IV, που όταν ρώτησα για τιμή, μου είπαν σε συνεννόηση με τον πλοιοκτήτη.

Επίσης, σήμερα είδα ένα φάκελο σε ναυλομεσιτικό γραφείο με κάποια πλοία της ΝΕΛ και παραξενεύτηκα αρκετά, αλλά με τον Κινέζο δυστυχώς δεν βρήκα κάποια άκρη (αυτός δεν μιλούσε Αγγλικά, εγώ δεν μιλάω Κινέζικα, οπότε συνεννόηση γιόκ), για να μάθω το λόγο! :(

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι είδατε και που, εγώ σας λέω σήμερα στην Κίνα οι τιμές σε γραφείο που πήγα για προσωπική μου υπόθεση, ήταν αυτές και μπορώ να έχω και αντίγραφο για τους "άπιστους Θωμάδες"!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Εντός Ελλάδας η Αδριατικη?

Είναι προφανές πως αναφέρεται σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στο εσωτερικό και είναι εύλογο δεδομένου του ότι το πλοίο είναι καθαρά ημερόπλοιο και κάτι παραπάνω από αξιοπρεπές. Οι εσωτερικοί του χώροι είναι πολύ καλοί, και στη Levante θα ταίριαζε για ΠΣΙ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...