christos

Calais Seaways (IMO 8908466)

18 posts in this topic

Αυτήν την περίοδο ακούγεται πολύ η αγορά του πλοίου αυτού. Θα το αγοράσει τελικά η GA ή όχι;Δεν θα έπρεπε να έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες;
Πάντως δεν είναι και από τα χειρότερα της P&O για να θέλει τόσο πολύ να το πουλήσει...

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η P&O θέλει να ξεφορτωθεί καράβια και ασχετα με το ποιό είναι καλύτερο ή χειρότερο είναι έτοιμη να δεχθεί και να συζητήσει προσφορά για οποιαδήποτε καράβι της.

Το AQUITANE ασφαλώς και είναι ένα πολύ καλό βαπόρι ίσως και καλύτερο από το ΑΛΚΜΗΝΗ Α μόνο που δεν το βλέπω ο καπτα Μάκης να το αγοράζει.

Εδώ που τα λέμε δεν έχει και ανάγκη αγοράς κι άλλου πλοίου για τις γραμμές που εξυπηρετεί εκτός κι αν προσανατολίζεται να επεκταθεί πουθενά αλλού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης (αν έχω καταλάβει καλά) το AQUITAINE είναι απλά ναυλωμένο στην P&O και όχι ιδιωκτησία της. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν κανεις λαθος, εχω κι εγω την εντυπωση πως η πλοιοκτησια ειναι της Stena Line.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι , σε γνωστο σαιτ αναφέρει το πλοίο ως ιδιοκτησία της στενα , αλλά έχουν ενωθεί αυτές οι εταιρίες , δεν νομίζω πως υπάρχει προβλημα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειχαν κανει μια κοινοπραξια στο Ντοβερ για 2 χρονια περιπου ενω τελευταια η Στενα αγορασε μερικα πλοια και γραμμες στην Ιρλανδεζικη θαλασσα αλλα η συνεργασια τους φτανει ως εκει. Κατα τα αλλα ειναι διαφορετικες εταιρειες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο έχει παροπλιστεί στη Dunkerque, όπως και το Αλκμήνη Α (2), σύμφωνα με το Σουηδό!! Μήπως περιμένει να πέσει η τιμή του βαποριού ως παροπλισμένο για να ενδιαφερθεί ο καπτα Μάκης (κάτι θα ήξερε αυτός)??? Η ποια δεν ενδιαφέρεται καθόλου για αυτό??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξερω αν ο καπτα-Μακης μαζευει ακομα λεφτα κατω απ' το στρωμα για να αγορασει το πλοιο, παντως τελικα βρηκε δουλεια στη γραμμη Portmouth - Le Havre. Με την αποχωρηση της P&O απο τη γραμμη, η Louis Dreyfus(μεγαλος οικος σιτηρων μεταξυ αλλων) αναλαμβανει να καλυψει το κενο της γραμμης με το συγκεκριμενο πλοιο που μετονομαζεται σε Norman Spirit. Περισσοτερες πληροφοριες εδω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και πλέον έχει μετονομαστεί σε Ostend Spirit φορωντας τα σινιάλα της Trans Europa Ferries (LD Lines)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Norman Spirit από τις 17 του μήνα "μετακόμισε" Calais, για λογαριασμό του joint venture DFDS και LD (82% και 18%, αντίστοιχα), και τις επόμενες εβδομάδες θα το διπλώσει το Norman Voyager, αφού η Seafeance με την αποχώρησή της απελευθέρωσε slots και η τρέχουσα κίνηση της γραμμής "σηκώνει" ένα ακόμη ferry. Θετικό είναι ότι από τα 300 άτομα που προσλαμβάνονται σε θάλασσα και ξηρά για τις ανάγκες της γραμμής, τα περισσότερα είναι πρώην εργαζόμενοι στη Seafrance.

6781069284_cd9cf3f7da_b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεχάσαμε το καημένο το "Norman Spirit" από το τελευταίο δελτίο Dover. Θα ήταν αρκετά πιο συμπαθές με μια συμβατική πλώρη, αλλά ας μη λέμε τα ίδια. Αυτό φαίνεται πως θα παραμείνει στη γραμμή, μιας και είναι παλιός "παίκτης" σε αυτή και πληροί τις προϋποθέσεις docking σε Dover και Calais.

8105037361_77053b4ed7_b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με κάθε επιφύλαξη μεταφέρω αυτά που μου είπαν χθες. Ότι δηλαδή το πλοίο σύντομα θα ντυθεί κι αυτό στα "ρούχα" της DFDS και θα πάρει το όνομα CALAIS SEAWAYS. Αυτό μην το δέσετε και κόμπο απλά φημολογείται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι, έτσι λένε στα ξένα φόρουμς, ότι μετά το δεξαμενισμό -η αναγκη για τον οποίο κρίνεται έπιτακτική- ενδέχεται να επανέλθει με αυτα τα σινιάλα ως Calais Seaways.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο δεξαμενίστηκε στο Gdansk της Πολωνίας όπου επίσης φόρεσε τα νέα του σινιάλα και πήρε και το νέο του όνομα. CALAIS SEAWAYS λοιπόν και από σήμερα ξανά σε θέση μάχης στο ομώνυμο λιμάνι της Γαλλίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oρίστε και τα νέα του σινιάλα. Μένει να δούμε και το Dieppe μπλε μετά το δεξαμενισμό του.

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now