enas chiotis

ΒΒ του ΠΝ

5 posts in this topic

To ΥΕΝ έδωσε στην δημοσιότητα την προκήρυξη για την ανάδειξη μειοδότη-μεταφορέα που θα διαθέσει για ναύλωση πλωτά μέσα μεταφοράς προσωπικού (ΒΒ) από Ν. Πέραμα προς Ναύσταθμο Σαλαμίνας και αντίστροφα.

Η ναύλωση είναι για 2 χρόνια και ο συνολικός προυπολογισμός ανέρχεται στα 490.000 Ευρώ.

Τα βασικά χαρακτηριστικά των πλοίων είναι μεταξύ άλλων :

α.Το μέγιστο βύθισμα των εκμισθούμενων πλωτών μέσων πρέπει να

είναι 2 μέτρα.

β. Μήκος έως 35 μέτρα.

γ. Ιπποδύναμη 350 ίππων και άνω.

δ. Σύστημα 2 κυρίων μηχανών (2 Κ.Μ.).

ε. Προωστήρια εγκατάσταση σε δύο (2) άξονες ή άλλο ανάλογο σύστημα

(π.χ. 2 ελικοπηδάλια) που να προσφέρει υψηλές ελικτικές ικανότητες αποκλειομένων

των οποιονδήποτε μονέλικων .

στ. Χωρητικότητα/μεταφορική ικανότητα άνω των 140 ατόμων ανά

δρομολόγιο.

ζ. Ύπαρξη κλιματισμού.

η. Ταχύτητα άνω των 10 κόμβων.

θ. Ελάχιστο επικοινωνιακό σχήμα αποτελούμενο από δύο (2) συσκευές

VHF.

Η απορία που έχω είναι η εξής:

Αν το ΠΝ μέχρι τώρα έχει τα δικά του ΒΒ που εκτελούν δρομολόγια στην γραμμή (δεν γνωρίζω το ισχύον καθεστώς) , γιατί επιλέγει να ναυλώσει άλλα πλοιάρια για αυτή την δουλειά και δεν προτιμά να φτιάξει /αγοράσει/ μετασκευάσει άλλα και να τα διαχειριστεί το ίδιο.

Αλλιώς βλέπω κανέναν Μπρούφα τώρα που το έπιασε το νόημα να κάνει δρομολόγια στο Ναύσταθμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν είδα

κατάλαβα γιατί το ΠΝ έδωσε την μεταφορά του προσωπικού του σε ιδιώτες.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ φίλε enas chiotis είχα την τύχη πριν κάποια χρόνια να υπηρετώ στην Κίνηση λιμένος Ναυστάθμου κι έχω να προσθέσω ότι όταν οι μόνιμοι επαναπαύοντε πάνω σε πρωτόμπαρκους Αξιωματικούς ΕΝ δείχνοντας αδιαφορία για την κατάσταση των σιδερένιων "κουτιών" που αποκαλούντε ΒΒ (κατασκευής 70), με "ναύτες" κομμωτές και "μηχανικούς" πολιτικούς μηχανικούς-που δεν γνωρίζουν τί να κάνουν τα παιδιά-είναι επόμενο όχι μόνο να βγεί στο ντόκο το ΒΒ, αλλά και στην πλατεία της Σαλαμίνας!!

Χώρια το πόσες φορές είχαν χτυπήσει Κυβερνήτες των ΒΒ, στην προσπάθειά τους να μανουβράρουν τα σαράβαλα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως με τα υπάρχοντα ΒΒ δεν υπήρχε μέλλον (δεκαετίας 70 όλα). Τα "πληρώματα" των ΒΒ είναι στρατεύσιμοι -ΣΕΑ ο καπταιν και νέοπες ναυτάρες πλώρα-πρύμα να καπελώνουν. Οπότε σοφά αντί να ναυπηγήσει νέα και να τα δώσει σε στρατεύσιμους που όσο να'ναι δεν τα σέβονται και πολύ ούτε εμπειρία έχουν ας το αναλλάβει κάποιος που ξέρει.

Και αναβάθμιση θα είναι για τους ταλαίπωρους μονιμάδες που πηγαινοέρχονται κάθε μέρα απέναντι με τα χρέπια.

Φιλος μου επαγγελματίας παίχτης μπάσκετ υπηρέτησε στα ΒΒ και είχε γίνει αγαπημένος των ΣΕΑ γιατί είχε τα καλύτερα ποσοστά ευστοχίας στα εξ αποστάσεως καπελώματα :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελετή ονοματοδοσίας και ένταξης νέου Βοηθητικού Πλοίου Βάσεως “ΑΜΜΩΝΙΑΣ”»

Quote

Tην Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017 πραγματοποιήθηκε η τελετή ονοματοδοσίας και ένταξης στο Πολεμικό Ναυτικό του νεότευκτου Βοηθητικού Πλοίου Βάσεως (ΒΒ) «ΑΜΜΩΝΙΑΣ», στις εγκαταστάσεις της κατασκευάστριας εταιρείας «Νέα Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ», στο Πέραμα, το πρώτο επί συνόλου τεσσάρων ομοίου τύπου πλοίων.

Ανάδοχος του πλοίου ήταν ο Δήμαρχος Περάματος κ. Ιωάννης Λαγουδάκης. Στην τελετή παρέστησαν ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτριος Βίτσας, μέλη του Κοινοβουλίου, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης ΠΝ, ο Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Νικόλαος Τσούνης ΠΝ, τοπικές Αρχές, Επίτιμοι Αρχηγοί, τα μέλη του Ανωτάτου Ναυτικού Συμβουλίου, εν αποστρατεία στελέχη του Πολεμικού Ναυτικού, μέλη της ευρύτερης Ναυτικής και Ναυτιλιακής κοινότητας, καθώς και λοιποί προσκεκλημένοι.

Όπως σημείωσε στην ομιλία του ο Αρχηγός ΓΕΝ, το γεγονός ότι τα νέα ΒΒ είναι σχεδιαστικά και κατασκευαστικά ελληνικό δημιούργημα δείχνει, όπως και στην περίπτωση των ΤΠΚ και των Υποβρυχίων που παρελήφθησαν το 2016, ότι η χώρα έχει παραγωγικές δυνατότητες με ευρύτατο πεδίο εφαρμογής. Επιπρόσθετα, σημείωσε ότι μέχρι τούδε η υλοποίηση του προγράμματος απασχόλησε 150 εργαζομένους για σημαντικό αριθμό εργατοωρών.

 

Ammonia.jpg

Ammonia (2).jpg

Ammonia (3).jpg

Ammonia (4).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now