Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

στο σημερινο Κερδος εχει μια πολυ ενδιαφερουσα ειδηση.

Αντιδρούν τα πορθμεία για το νέο χαράτσι στην Κέρκυρα

Νέο χαράτσι επέβαλε η Επιτροπή Ρυθμίσεως Φορτώσεων Λιμένος της Κέρκυρας στα ανοικτού τύπου επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία, με αποτέλεσμα να αντιδράσει αμέσως η Ενωση Πλοιοκτητών Πορθμείων Εσωτερικού. Ειδικότερα, ο πρόεδρος της Ενωσης κ. Παράσχος Τσάγκαρης και ο γενικός γραμματέας κ. Παναγιώτης Μαγιάτης με επιστολή που απέστειλαν στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας τονίζουν ότι ενώ αναμένεται η έκδοση αποφάσεως του Συμβουλίου της Επικρατείας για την κατάργηση των μη ανταποδοτικών υπέρ τρίτων κρατήσεων, χωρίς να ληφθεί υπόψη το διαμορφωθέν εθιμικό δίκαιο τριάντα ετών, ο ΕΡΦΛ Κερκύρας επέβαλε ένα ακόμη νέο οικονομικό βάρος το οποίο θα καταστήσει περαιτέρω προβληματική τη διαχείριση των πλοίων, αναγκάζοντας να μετακυληθεί το οποιοδήποτε κόστος στο εισιτήριο των επιβατών, ενώ η εφαρμογή της σχετικής απόφασης είναι αβέβαιο ότι θα αποτελέσει τρόπο εφαρμογής της προσπάθειάς τους αυτής σε ολόκληρη την επικράτεια. Επισημαίνεται επίσης ότι τα αρμόδια όργανα της ΕΡΦΛ Κερκύρας και το Λιμεναρχείο Κερκύρας, στοχεύοντας αποκλειστικά και μόνο στην εισπρακτική πολιτική των εκεί λιμενεργατών, αποσκοπούντες και ίδιον όφελος, εκβιάζουν με επιβολή νομίμων κυρώσεων. Επισημαίνεται επίσης ότι η ΕΡΦΛ Κερκύρας προχώρησε στον καθορισμό τιμολογίου προσδέσεων για τα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου στο ύψος των 13,5 ευρώ ανά προσέγγιση, χωρίς να λάβει υπόψη την τεράστια διαφορά μεταξύ εργασίας πρόσδεσης πλοίων ανοικτού τύπου και κλειστού τύπου, τη μειωμένη επικινδυνότητα έναντι αυτής του κλειστού τύπου πλοίων και χωρίς την προτέρα ενημέρωση των χρηστών.

sorry που βαζω κατεβατο, αλλα απο οτι φαινεται υπαρχει προϊστορια στο θεμα. τι γινεται ακριβως; οι κερκυραιοι χαρατσωνουν τις παντοφλες για αβανταρουν τα κλειστα ή οι παντοφλες γκρινιαζουν γιατι δε βγαινουν;

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Αυτο που εχουμε ξανασυζητησει κατα καιρους (με αφορμη τις πωλησεις των Πλατυτερα και Αρητη) επανερχεται και παλι. Τα κλειστα ferries αποχωρουν ενα ενα, μη μπορωντας να αντεξουν τον ανταγωνισμο απο τις παντοφλες.

Οσοι εχουμε παει κατα εκει, εχουμε δει τις παντοφλες να μεταφερουν απο χυμα φορτια (και οχληρα) μεχρι επιβατες (οχι μαζι βεβαια) με ελαχιστο safety, αλλα με πολυ χαμηλο ναυλολογιο.

το Sea Nation αναφερεται στο θεμα αρκετα, με αφορμη την εκκαθαριση:eek:!! της Kerkyra Lines.

Link to comment
Share on other sites

Την εποχή εκείνη μάλιστα (1971), η γραμμή της Ζακύνθου είχε χαρακτηριστεί "μη προησπισμένη" και οι παντόφλες απαγορεύτηκε να συνεχίσουν να δουλεύουν.
αυτοι οι διαχωρισμοι ισχυουν ακομη;

πως ειναι δυνατο να αποχωρουν οι παντοφλες απο ολες τις γραμμες (σαρωνικος, νοτια ευβοια κλπ), σε αλλες ουτε να το σκεφτονται καν (ζακυνθος κεφαλονια) και στην κερκυρα να εχουν βγαλει ριζες.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από Αικατερίνη Π και το Παντοκράτωρ (που εδώ και χρόνια έχει τεθεί προς πώληση). Το Αχαιός και το Νικόλαος δε θεωρούνται πλοία κλειστού τύπου?? Δε ξέρω το Άνω Χώρα ΙΙ σε ποια από τις δυο κατηγόριες ανήκει??

Link to comment
Share on other sites

Ίσως βέβαια τα κλειστα όπως το Αρήτη κλπ να φεύγουν γιατί βρίσκουν καλές τιμές στην αγορά κι όχι κατ' ανάγκη λόγω κακής απόδοσης

Link to comment
Share on other sites

Τα ΑΝΩ ΧΩΡΑ ΙΙ, ΑΧΑΙΟΣ & ΝΙΚΟΑΛΟΣ θεωρούνται μεν πλοία κλειστού τύπου αλλά ταξιδεύουν με μείον ένα σε περίπτωση κακοκαιρίας. Δηλαδή αν τα κλείστού τύπου αναχωρούν πχ με 7 bf, αυτά αναχωρούν μέχρι 6 bf ή κάτι τέτοιο.

Σ΄ότι αφορά τώρα τις παντόφλες στην γραμμή Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα, ναι μεν υπάρχουν ωστόσο δεν κάνουν και την τρελή κονόμα. Είναι λύση ανάγκης για όσους δεν πρόλαβαν τα κλειστού τύπου, για όσους θέλουν να ταξιδέψουν πιό οικονομικά ή για την μεταφορά οχληρών.

Οι παντόφλες που είναι πλέον στη γραμμή, δεν έχουν καμία σχέση με τις παντόφλες που ξέρει ο μέσος Έλληνας. Είναι καθαρές, περιποιημένες και όχι ιδιαίτερα μεγάλης ηλικίας.

Τέλος, υπάρχουν τρεις παντόφλες οι οποίες χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την μεταφορά αδρανών υλικών.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν βλεπω κατι το μεμπτο στην ιστορια αυτη. Περα απο τις παντοφλες που μεταφερουν αδρανη υλικα τις οποιες τις βλεπεις και αναρωτιεσαι με ποια πιστοποιητικα και μελετες γινεται αυτο, συμφωνω οτι οι υπολοιπες οπως για παραδειγμα η Ναντη ειναι σε καλη κατασταση. Στην τελικη αποφασιζει η αγορα, αν οι Κερκυραιοι προτιμουν τις παντοφλες απο τα κλειστου τυπου ειναι καλως η κακως επιλογη τους.

Link to comment
Share on other sites

Για 100% έγκυρο και μη προκατειλημμένο ρεπορτάζ (unbiased που λένε στην γλώσσα του Σακεσπήρου) :P, για να μάθετε την αλήθεια που δεν μπορείτε να ανακαλύψετε μόνοι σας, για να είσθε ένα βήμα μπροστά στην ενημέρωση, παρακαλώ ανατρέξατε εδώ. Σε περίπτωση που επιθυμήσετε να ενεργοποιήσετε το κερκιδικό σας νεύρο (το οποίο προκαλεί ταυτόχρονη έκταση του καρπού και των πέντε δακτύλων), κατευθύνατε νοερά την παλάμη σας προς την διασταύρωση των οδών Μιχαλακοπούλου & Παπαδιαμαντοπούλου :D.

Link to comment
Share on other sites

ποιος μεγαλος εχει βαλει στο ματι τη γραμμη και εχουν αρχισει και την πεφτουν ολοι στις παντοφλες; δεν μπορει ξαφνικα να το ανακαλυψαν ολοι οι αδεκαστοι και ανεπιρρεαστοι.;)

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον το άρθρο του Βήματος, ωστόσο έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις: 1ον Τα δρομολόγια των πλοίων κλειστού τύπου πραγματοποιούνται ανά 2 ώρες πράγμα που σημαίνει ότι ο επιβάτης μπορεί να επιλέξει τον τύπο και την ποιότητα του ταξιδιού του.

2ον Το βασικό κριτήριο για τον κάθε επιβάτη είναι η ταχύτητα του πλοίου και το κόστος του εισιτηρίου (ειδικά ο ναύλος για το αυτοκίνητο). Όταν στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας κάθε βαπόρι πληρώνει ένα σωρό έξοδα όπως προσδέσεις, δικαιώματα προσόρμισης, δημοτικά τέλη, λιμενικά τέλη, φαρικά τέλη κτλ κτλ (όλα υπολογίζονται βάση ΚΟΧ) και αν συμπεριλάβουμε και τα πετρέλαια, είναι φυσικό τα έξοδα ενός κλειστού τύπου σε αντίθεση με της παντόφλας να είναι η μέρα με τη νύχτα. Άρα, η τιμή του εισιτηρίου για τα βαπόρια κλειστού τύπου εκτινάσσεται στα ύψη. Το τραγικό της υπόθεσης είναι το γεγονός ότι η τιμή για το αυτοκίνητο Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα με τα κλειστού τύπου είναι σχεδόν η ίδια με αυτή για Ηγουμενίτσα-Μπρίντιζι. Αλλά και πάλι, θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας και τα λειτουργικά έξοδα ενός πλοίου επιπέδου ΑΡΗΤΗ, ΑΧΑΙΟΣ ή ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.

3ον Στη γραμμή υπάρχουν παντόφλες όπως το ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ που είναι ολοκαίνουργια.

4ον Ας μη ξεχνάμε το γεγονός οτι το ΑΡΗΤΗ πουλήθηκε γιατί βρέθηκαν αγοραστές που κάνανε κρά για να το πάρουν και μάλιστα σε πάρα πολύ καλή τιμή και όχι γιατί δεν πήγαινε καλά στη γραμμή του.

Για να κλείσω, θέλω να πω ότι το ιδανικό για μένα (μιλάω πάντα σαν επιβάτης) είναι να υπάρχουν και οι δύο κατηγορίες πλοίων στη γραμμή. Να υπάρχει δηλαδή η δυνατότητα επιλογής τόσο σε επίπεδο ναύλου όσο και σε επίπεδο ταχύτητας και ποιότητας. Φυσικά δεν δικαιολογώ σε καμία περίπτωση την ύπαρξη της παντόφλας του 1960 στη γραμμή, κάθε άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Το τραγικό της υπόθεσης είναι το γεγονός ότι η τιμή για το αυτοκίνητο Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα με τα κλειστού τύπου είναι σχεδόν η ίδια με αυτή για Ηγουμενίτσα-Μπρίντιζι. Αλλά και πάλι, θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας και τα λειτουργικά έξοδα ενός πλοίου επιπέδου ΑΡΗΤΗ, ΑΧΑΙΟΣ ή ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.

Αλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί τα έξοδα αυτών των πλοίων ανά δρομολόγιο να πλησιάζει τα έξοδα των πλοίων ανα δρομολόγιο για Πρίντεζι.

Εδώ τίθεται το θεμα γιατί στην Ελληνική εσωτερική ακτοπλοιία γενικά οι τιμές των ναύλων για τα ΙΧ είναι τόσο ακριβές...

Και παρότι είναι τόσο ακριβές συνήθως το πρόβλημα δεν είναι να βρεί κανείς εισητήριο για deck ή καμπινα, αλλά για το ΙΧ

Link to comment
Share on other sites

Poseidon, μηπως θα μπορουσες να μας κανεις μια συγκριση του κοστους με πραγματικες τιμες αναμεσα σε μια παντοφλα και ενα κλειστου τυπου? Ας πουμε για μια οικογενεια 4 ατομων με αυτοκινητο. Για να δουμε ορισμενους αριθμους στην πραξη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Να τονίσουμε επίσης οτι η εταιρία είναι η μοναδική που δεν έχει μπεί στην κοινοπραξία πλοίων Κέρκυρας-Ηγουμενίτσας-Παξών.

Γιατί έχω την εντύπωση ότι το Αγία Θεοδώρα δουλεύει για τη κοινοπραξία των κλειστών τύπου πλοίων της γραμμής Ηγουμενίτσα Κέρκυρας, ενώ αυτό που δεν ανήκει στη κοινοπραξία των κλειστών πλοίων είναι το Νικόλαος??

Link to comment
Share on other sites

Panagia Ekatontapiliani, η Kerkyra Lines δεν είχε μπει ποτέ στην κοινοπραξία εκτός και αν μπήκε μετά την πώληση του ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ. Για το ΝΙΚΟΛΑΟΣ δεν ξέρω καθόλου, μπορεί και να έχεις δίκιο. Πάντως, το ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ βρίσκεται πλέον προς πώληση και το ΝΙΚΟΛΑΟΣ είναι εδώ και καιρό δεμένο στο παλιό λιμάνι της Ηγουμενίτσας, προφανώς περιμένοντας τους νέους του ιδιοκτήτες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Εκτός από Ηγουμενίτσα και Πάτρα, η Κέρκυρα ίσως αποκτήσει και τρίτη ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Στερεά Ελλάδα μέσω της Σαγιάδας

Προς ακτοπλοϊκή σύνδεση οδεύουν Σαγιάδα και Κέρκυρα σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις. Και αυτές αφορούν την έγκριση της σχετικής πρότασης του Δήμου Σαγιάδας από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κερκυραίων. Θετική υπήρξε και η γνωμοδότηση του Επιμελητηρίου της Κέρκυρας.
Ήδη ξεκίνησαν οι ενέργειες για τη δημιουργία δρομολογίου και μέσα στο 2009 αναμένεται να σαλπάρουν πλοία από την Κέρκυρα προς τη Σαγιάδα και αντίστροφα.

Αναμένεται η νηολόγηση «φέρυ μπόουτ», ανοικτού τύπου, αφού κλειστού τύπου είναι σχεδόν αδύνατο να ελλιμενιστεί στις εγκαταστάσεις που υπάρχουν στη Σαγιάδα.

Ο Αντιδήμαρχος Κερκυραίων κ. Μεαταλληνός, ανταπαντώντας στα λεγόμενα της μειοψηφίας, υποστηρίζει πως η νέα σύνδεση δημιουργεί πλεονεκτήματα. Ένα πρώτο αφορά τον περιορισμό του ταξιδιού στα 40 λεπτά με ανοικτού τύπου αμφίδρομο πλοίο, ενώ μειώνεται και ο ναύλος στη μισή τιμή, από αυτή που ισχύει για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Δηλώσεις Τακτικής Δρομολόγησης Ακτοπλοϊκών Πλοίων για τη Δρομολογιακή Περίοδο 1-11-2009 έως 31-10-2010

Ένα άλλο αξιοσημείωτο που μπορεί να παρατηρήσει κανείς στις ΔΤΔ, είναι και το ενδιαφέρον που υπάρχει πάντα για την γραμμή Ηγουμενίτσας-Κέρκυρας. Βλέπουμε λοιπόν ότι εκτός του NΗΡΕΑ (ex. Ευρώπη) στο οποίο έχουμε αναφερθεί, έχουμε άλλες τρεις δηλώσεις, δύο για νεότευκτα-υπό ναυπήγηση, και ενός υπό αγορά.

Και φυσικά στις δηλώσεις περιλαμβάνονται και όλα τα πλοία που δραστηριοποιούνται ήδη στη γραμμή, είτε συμβατικά, είτε αμφίπλωρα, είτε παντόφλες.

post-929-128326978893_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ότι ακόμα δεν έχουν πάρει αριθμό νηολογίου μάλλον σημαίνει ότι ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει τη κατασκευή τους ή είναι σε πρώιμο στάδιο. Όπως έχουμε πει οι τακτικές δηλώσεις μπορεί να μην πραγματοποιηθούν. Ενώ αυτό που είναι υπό αγορά μπορεί να μην αγοραστεί τελικά??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από ότι βρήκα σε τα site δρομολόγια στη γραμμή είναι της εξής ώρες:

Από Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα: 7:30 - 8:30 - 9:30 - 10:30 - 11:30 - 12:30 - 13:30 - 14:30 - 15:30 - 18:30 - 20:30 - 22:30

Από Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα: 4:30 - 7:30 - 9:30 - 10:30 - 12:30 - 13:30 - 14:30 - 15:30 - 17:30 - 18:30 - 20:30 - 22:30

Τιμές των εισιτηρίων: 7€ ατομικό - 33€ αυτοκίνητο - 10€ μηχανή

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχεις αδικο σε γενικες γραμμες αλλα νομιζω οτι οι παντοφλες απευθυνονται σε λιγο διαφορετικο κοινο και συγκεκριμενα στους τακτικοτατους επιβατες της γραμμης

Δεν θυμαμαι αν το εχω ξαναναφερει αλλα φιλος μου που μενει μονιμα Κερκυρα και αναγκαζοταν καθε 2 μερες να πηγαινει Ηγουμενιτσα μου ελεγε οτι η διαφορα χρηματων αμα προτιμαει καποιος την παντοφλα ειναι αρκετα μεγαλη οταν ταξιδευεις τοσο συχνα σε σχεση με τα κλειστου τυπου.Και εκτος αυτου οι παντοφλες κανουν και αρκετα καλες προσφορες με αποτελεσμα πολλοι να τις προτιμουν κι ας κανουν 45 λεπτα περισσοτερο

Link to comment
Share on other sites

agapite mou,iparxei antagonismos oi times stis pantofles einai 17.50 to autokinito kai 4 to atomo.....ta kleistoy typoy an ta kleiseis me epistrofi einai 19.80 to aytokinito kai 4 to atomo......2.3eyro diafora.......ego to xeimona protimo ta kleistoy tipoy aneta kai grigira to kalokairi omos athanati pantofla............

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον σε αυτή τη γραμμή ο επιβάτης αυτή την επιλογή. Δηλαδή εάν θέλεις πιο φτηνά και αργά έχεις τις παντόφλες. Εάν θέλεις πιο γρήγορα, πιο άνετα αλλα ακριβότερα διαλέγεις τα κλειστού τύπου πλοία.

Γιατί για παράδειγμα στο Σαρωνικό η τιμή της παντόφλας (τώρα δεν υπάρχει) ήταν ίδια με τα κλειστού τύπου πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...