Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

5 hours ago, rapeza said:

Και με την διαφήμιση που ρίχνουν για την σύνδεση Μπριντιζι-Ηγουμενιτσα και τα εισιτήρια που έχουν κόψει τι γίνετε

Μπρίντιζι-Κέρκυρα εννοούσα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 2/27/2018 at 9:25 AM, .voyager said:

Ακούγεται ότι το Euroferry Corfu φεύγει για την ώρα με ναύλωση (;) και επιστρέφει στο Μπρίντιζι το Euroferry Olympia, το οποίο θα δώσει την προσωρινή θέση που είχε σε ένα από τα σαφώς πιο κατάλληλα για τη γραμμή Zeus Palace ή Cruise Bonaria.

Ή Mykonos Palace, που λέει κι @MILTIADIS, αλλά κι αυτός για Βενετία μιλά. Τώρα φίλε @rapeza, για Brindisi δεν πιστεύω ότι θα φέρει κάτι άλλο φέτος... Τα εισιτήρια για Κέρκυρα είναι περισσότερα από όσα μπορούν να εξυπηρετήσουν τα 2 Euroferriα;

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν νομίζω ότι είναι περισσότερα, πανω κάτω ίσως τα ίδια. Το θέμα είναι πως τα Γιουροφέρια δεν εχουν πιάσει ποτέ Κέρκυρα, δεν ξέρω και αν μπορούν να το κάνουν άλλωστε.  Γι αυτό τον λόγο ήρθε άλλωστε  και το Corfù. Δηλαδή όσοι έχουν βγάλει εισιτήριο για Κέρκυρα θα τους πάει Ηγουμενίτσα και μετά θα τους φορτώνει στην παντόφλα; Δηλαδή περίπου 6 ώρες ταξίδι παραπάνω; Έχουν κάνει λάθος σχεδιασμό στην προκειμένη περίπτωση ή από την άλλη δεν έχουν κόψει καθόλου εισιτήρια για Κέρκυρα. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, rapeza said:

Απο τεχνικής άποψης δεν γνωρίζω, αν έχουν την δυνατότητα ή όχι, πάντως για να βάλουν την Κέρκυρα ως ενδιάμεσω σταθμό θα πρέπει να κόψουν την Πάτρα διότι με τα ωράρια δεν βγαίνουν. Απο ταξίδια εμπειρίας πέντε ετών με τα Γιουροφέρια σας διαβεβαιώνω πως δεν εχω κανει κανένα ταξίδι το οποίο να μην είχε τρίωρη και άνω καθυστέρηση. Η ταχύτητα δεν βοηθάει τόσο πολύ όσο και το γεγονός πως η φόρτωση και η εκφόρτωση είναι αργή. Για να μην αναφερθώ στον γολγοθά με τις σκάλες να ανέβεις απο την είσοδο του καραβιού έως τις αεροπορικές!

α, sorry. νομιζα οτι εννοουσες απο τεχνικης αποψης

Link to comment
Share on other sites

ηλαδή; Το ότι τα Γκριμαλδόπλοια πλασάρονται ως “low cost” (που για μένα δεν ειναι), θα πρέπει να ταξιδεύει ο κόσμος όπως στα ζωάδικα;

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

‘Έχετε ταξιδέψει ποτέ με τα Euroferry ; Τα λιμεναρχεία θα κάνουν τι; Θα τους απαγορέψουν να αποπλεύσουν; Να καταγγείλω οτι οι τουαλέτες ειναι βουλομένες και για να μπεις πρέπει να κανεις τον Σπάιντερμαν, να καταγγείλω πως για να ανέβεις δεν εχει άλλη επιλογή απο τέσσερις ορόφους σκάλες πλάτους 40 εκατοστών, να καταγγείλω οτι δεν υπάρχουν κοινόχρηστοι χώροι; Θα γίνει κάτι; Εισαι σίγουρος πως στις ιταλικές αρχές δεν έχουν γίνει αυτά; Ελεύθερη αγορά έχουμε, το καταλαβαίνω, ο καθένας φέρνει οτι καράβι θέλει, αλλά το κακό στα δυο λιμάνια της Απουλίας ειναι το μονοπόλιο. Ειδικά στο Μπριντιζι ο Γκριμάλντι, προσπαθεί να το κανει καμένη γη όπως το λένε και οι Μπριντιζίνοι. Δυστυχώς όλοι χάνουν, διότι υπάρχει η ακμή υπάρχει και η παρακμή. 

Δυστυχώς όλοι έχουν να χάσουν, διότι σε όλα υπάρχει η ακμή υπάρχει και η παρακμή. Το θέμα ειναι όπως έγραψε και ο Petros P παραπάνω να υπάρχει σεβασμός προς τον επιβάτη!

Link to comment
Share on other sites

πεντε χρονια δεν εχουν βγαλει πορισμα για το Norman οι Ιταλικες Αρχες, με τις χεστρες των euroferries θα ασχοληθουν ;) 

τα σχολια για το επιπεδο του ξενοδοχειακου των euroferries, δεν προερχονται απο τους superfast ultras:D. περα απο σχολια επιβατων που εχουν ξαναπαρατεθει, υπαρχουν και πολλες ασχημες αναφορες σε forums και groups βορειοευρωπαιων συνασθενων.

ΥΓ1: δεν τα εχω ταξιδεψει

ΥΓ2: το Brindisi, δυστυχως, ειναι το ιδιο τριτοκοσμικο, εδω και πολλα χρονια

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μετακίνηση στην γραμμή Νάπολι - Κατάνια  το επόμενο Σάββατο για το Euroferry Olympia  ....Ακολουθεί το Euroferry Egnazia  πιθάνόν για Νάπολι -Κάλιαρι...Τα πλοία που θα τα αντικαταστήσουν πιθανώς αμιγές Ιταλικό πλήρωμα(πιθανοί αντικαστάτες Florencia-Eurocargo Sicilia)

Edited by nikosa
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, να και μια είδηση οχι και τόσο αναμενόμενη. Το Florencia ήταν πριν χρονια στην γραμμή. Αλλά η έκπληξη είναι το Eurocargo Sicilia. Δεν πέρνει μονο ασυνόδευτα; Τι πρωτόκολλο επιβατών εχει;

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που επισης βλεπω στο site της Grimaldi ειναι οτι απο 1η Ιουνιου μεχρι 10 Σεπτεμβρη που υπαρχουν προσεγγισεις στην Κερκυρα δεν θα πιανει Πατρα το καραβι.Οποτε ισως εχουν στο μυαλο τους να εχουν 1 εγ/ογ στο Ηγουμενιτσα-Κερκυρα-Μπριντιζι και 1 ro/ro να φτανει μεχρι την Πατρα για να παιρνει κανα φορτηγο αν ισχυουν τα οσα μας λεει παραπανω ο Νικος.

Link to comment
Share on other sites

κάτι τέτοιο ίσως είναι πιθανότερο να  γίνει.Πάντως άγνωστες όπως πάντα αυτές οι λεπτομέρειες...Παράπλευρη απώλεια η τροφοδοσία των Euroferry (Corfu και Egnazia) από Minoan

Edited by nikosa
Link to comment
Share on other sites

στο booking  φαίνεται  το  Florencia Μπρίντιζι -Ηγουμενίτσα  από 29 Μαΐου...Από εκείνην την ημερομηνία  "χάνονται" από το σύστημα  τα άλλα δύο εναπομείναντα  Euroferry....

Link to comment
Share on other sites

Και τα τρία Euroferry θα φύγουν και θα αντικατασταθούν. Απλά κανείς δεν γνωρίζει σίγουρα το ποιά πλοία θα έρθουν.Έιναι ο προγραμματισμός της εταιρείας...Πολύ λίγα άτομα γνωρίζουν σίγουρα πότε ακριβώς θα γίνουν και τα πλοία που θα τα αντικαταστήσουν....Χρειάζονται τουλάχιστον δύο πλοία με πιθανότερα τα Florencia και Cartour(κάποιο απο αυτά) και στις αρχές είχε ακουστεί να κατεβάσει και το Εurocargo Sicila... όπως σου προανέφερα πολλοί λιγοι στην Νάπολη γνωρίζουν όλες τις λεπτομέρειες των αλλαγών...Θα δούμε τι θα απαφασίσουν τα αφεντικά τελικά....

Link to comment
Share on other sites

Πάντως Νίκο μια και η πληροφόρησή σου ήταν τελικά σχεδόν 100% μέσα, πιστεύω πως και η αρχική σου πληροφόρηση όσον αφορά το timing ήταν και αυτή σωστή. Εικάζω πως κάτι συνέβη στο μεσοδιάστημα που έκανε την Grimaldi να τραβήξει τη σκανδάλη νωρίτερα. Ίσως αυτό να είχε να κάνει με την επίσχεση και την ΤΤΤ Lines? Δεν ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Nick the Greek said:

Πάντως Νίκο μια και η πληροφόρησή σου ήταν τελικά σχεδόν 100% μέσα, πιστεύω πως και η αρχική σου πληροφόρηση όσον αφορά το timing ήταν και αυτή σωστή. Εικάζω πως κάτι συνέβη στο μεσοδιάστημα που έκανε την Grimaldi να τραβήξει τη σκανδάλη νωρίτερα. Ίσως αυτό να είχε να κάνει με την επίσχεση και την ΤΤΤ Lines? Δεν ξέρω.

On 12/4/2018 at 10:04 PM, MILTIADIS said:

Καλα μην υπερβαλουμε κιολας..Αν εχεις να κανεις καποια σοβαρη καταγγελια παντως υπαρχουν και τα κατα τοπους λιμεναρχεια.

Ίσως αλλά ακόμα δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει με τα πληρώματα(Ιταλοί ή Έλληνες)...Μήπως κάτι παίχτηκε εκεί με τα Ιταλικά σωματεία...

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τέλος της τρέχουσας εβδομάδας, αποχωρούν και τα άλλα δύο Euroferries από την γραμμή του Μπρίντιζι(και Ελλάδα -Ιταλία).

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να πούμε επίσης πως από προχτές Πέμπτη, η Grimaldi Lines άρχισε και τις προσεγγίσεις στην Κέρκυρα για τους καλοκαιρινούς μήνες. Την Πέμπτη έπιασε το Florencia και σήμερα το Cartour Gamma. Πλήν όμως για την επόμενη εβδομάδα φαίνεται μία και μόνο:huh: προσέγγιση στην Κέρκυρα στις 15 Ιουνίου με το Corfu, όπως και προφανώς θα έχει μετονομαστεί το Cartour Gamma.

 

Οι προσεγγίσεις στην Πάτρα από τη γραμμή του Brindisi μέχρι αυτή την εβδομάδα γίνονταν κάθε Τρίτη και Πέμπτη. Πλήν όμως για την επόμενη ημερολογιακή εβδομάδα, το Mykonos το Palace έχει αναχωρήσεις από Brindisi γιαι Πάτρα στις 9-11-13 και 16 Ιουνίου, 4 δρομολόγια δηλαδή μέσω Ηγουμενίτσας κι όχι Κέρκυρας.

 

Καθημερινές αναχωρήσεις του Cartour Gamma/Corfu στις 1300 και του Mykonos Palace στις 2100 εκ Βρινδησίου. Όλα αυτά από το Online της Grimaldi.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το μεσημέρι της Τετάρτης 18 Ιουλίου αναμένεται να φτάσει στο λιμάνι της Ζακύνθου και να δέσει στην προβλήτα του Αγίου Νικολάου, το πλοίο Red Star Ι που για ακόμη μια φορά το φετινό καλοκαίρι θα πραγματοποιεί τα δρομολόγια από το Μπρίντιζι της Ιταλίας προς τη Ζάκυνθο. Τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται μια φορά την εβδομάδα, από τις 17 Ιουλίου οπότε και είναι το πρώτο δρομολόγιο από Ιταλία, μέχρι τις 5 Σεπτεμβρίου που θα είναι το τελευταίο δρομολόγιο από Ζάκυνθο.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...