Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εντός ολίγων ημερών αναμένονται να ξεκινήσουν σε αυτή την γραμμή και τα ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ τα οποία πρόσφατα αποσύρθηκαν από την ακτοπλοία.Λογικά λόγω των χαμηλών καταναλώσεων και το ότι δεν είναι newbuilding θα έχουν ανταγωνιστικές τιμές κι αυτά.

Από εκεί και πέρα πιστεύω ότι το καλοκαίρι όλο και κάποιο άλλο πλοίο θα εμφανιστεί για καμιά αρπαχτή.

Αλλά εποχές των 10 πλοίων για Πρίντιζι δεν πρόκειται να ζήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

milena, daliana, erotokritos, elliT ή οποιο αλλο της maritime, maria g. εχουμε 5 πλοια απο πατρα ως τωρα. περσυ ειχαμε μονο τα 2 της maritime και το Arielle το καλοκαιρι. Σιγουρα περισσοτερα απο περσυ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

περισσοτερα βαπορια αλλα η κινηση ιδια, γι' αυτο και καθυστερουν οι νεες δρομολογησεις.

οπως λεω και στο thread για το maria g η κινηση κατωτερη των προσδοκιων

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως Sky ή Erotokrito κτλ. τα βλεπω πάντα γεμάτα-είναι φθηνή επιλογή το Πρίντεζι είδικά για τους επαγγελματίες οδηγούς.

--Κάτι εκτός θέματος για να τονίσω την κίνηση στην Αδριατική. Εχθες μου έκανε εντύπωση το γαγονός ότι Sophocles και Ikarus ήρθαν Ηγουμενίτσα γεμάτα. Στον Σοφοκλή είχε αυτοκίνητα εώς την αλυσίδα που βάζουν με την ταμπέλα stop στην πρύμνη όταν ο καταπέλτης δεν είναι ανοιχτός.

Link to comment
Share on other sites

το οτι τα υπαρχοντα πλοια του brindisi εχουν κινηση δε σημαινει οτι τα καινουργια (και μαλλιστα χωρις μεγαλη προιστορια στη γραμμη) θα εχουν και αυτα.

myway και agoudimos, πανε αρκετα καλα, αυτο ομως δε σημαινει οτι υπαρχει ψωμι για ολους

Link to comment
Share on other sites

Και στην τελική είνσι και τι μπαίνει στην τσέπη.Το Πρίντιζι έχει πολύ χαμηλό ναυλολόγιο και αν βαπόρι είναι πολυέξοδο και δεν μιλάμε για νεότευκτα είναι πολύ πιθανό να κάνει ταξίδι με γεμάτο γκαράζ και να έρεθει οικονομικά ίσα βάρκα ίσα νερά.

Link to comment
Share on other sites

Kοίτα proud , και πριν 2-3 χρόνια η My way καινούρια ήταν στη γραμμή αλλά θυμάμαι το King Minos όταν ερχόταν δεν είχε χώρο ούτε για μηχανάκι-και είχαμε περισσότερα πλοία στη γραμμή. Κάτι ξέρει ο Αγούδημος που δεν πούλησε τα Νταλιάνα , Μιλένα και τα έφερε Πρίντεζι.

-Ακόμα και το Media επι Palmier , βέβαια καλοκαίρι , ηταν γεμάτο.

Link to comment
Share on other sites

Η Μy Way μπορεί να ήταν καινούρια στην γραμμή αλλά είχε τις πλάτες των Μινωικών από τις οποίες είχε αγοράσει τα βαπόρια της και στίς οποίες είχε αναθέσει την διαχείρηση.

Ο Αγούδημος δεν αντιλέγει κανένας ότι δεν έπραξε σωστά που κράτησε τα ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ.

Έχουν βγάλει πολλές φορές τα λεφτά τους,σε σχέση με κάτι άλλα βαπόρια που έμπαιναν στο Πρίντιζι είναι καλύτερα,είναι οικονομικά και αξιόπιστα βαπόρια(όλα τα χρόνια ποτέ δεν απασχόλησαν τον κόσμο για βλάβες οι οποίες ήταν απειροελάχιστες)οπότε προκειμένου να τα στείλει για σκραπ :) γιατί να μην δοκιμάσει σε αυτή την γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

To vasikotero la8os tou GA Ferries to 2004 me to ALKMINI A stin Adriatiki itan oi timologiaki politiki pou akolou8ise(ektos tou oti to vapori den dieuete kampines). Poulage to Deck se Low Season 40 euro kai to POSEIDON C to poulage 20. Pws loipon na to protimisei o pelatis ti stigmi pou eixe na kanei me 2 ploia pou itan prwti season sti grami. H diafora poiotitas metaksi twn 2 itan pragmatika megali alla o epibatis den mporei na to kserei. To apotelesma: Eite taksideue me to POSEIDON C(auta ta liga dromologia pou ekane perisy) eite me AGOUDIMOS LINES kai MyWay pou ta iksere apo prohgoumenes xronies.

Makari fetos na min kanei ta idia la8h an kai pleon o epibatis pou taksideuei syxna 8a mpei sto EROTOKRITOS pou to kserei kai oxi sta MILENA/DALIANA pou einai gnwsta sto panellinio!!!

8a to ma8oume sintoma................. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πολυ λογικο αυτο που λες Ποσειδωνα και σε ευχαριστουμε και για τις λεπτομερειες σχετικα με τις τιμες, πραγματα που εγω τουλαχιστον δεν γνωριζα. Υπηρχαν/υπαρχουν και αναλογες τιμολογιακες διαφορες οσον αφορα τα φορτηγα τοσο σε απολυτους αριθμους οσο και σε περιοδους πληρωμης? Και κατι ακομα, αν εχεις ελληνικα στον υπολογιστη σου μπορεις να τα χρησιμοποιεις για να ειναι πιο ευαναγνωστο το κειμενο? Αν δεν μπορεις, συνεχισε με μικρα λατινικα οπως εγραψες πιο πριν.

Link to comment
Share on other sites

Nick στην αγορά της Αδριατικής τα πράγματα είναι πολύ διαφορορετικά σε σχέση με τι Αιγαίο. Οι ναύλοι παίζουν απο εταιρία σε εταιρία τόσο σε ΙΧ και επιβάτες όσο και σε Φορτηγά. Μιλάμε να δείς μέσα στον Αυγουστα τα FAX, να πάθεις πλάκα. Κάθε μέρα καινούργιες προσφορές και upgrate που βγάζουν μάτι. Ενδεικτικό παράδειγμα πριν 2 ή 3 χρόνια: Πλήρωνες DECK και έπαιρνες καμπίνα. Να βλέπεις τους Τούρκους (δεν είμαι ρατσιστής αλλά...ΕΛΕΟΣ!!!) να πηγαίνουν Ιταλία σχεδόν τζάμπα και οι Έλληνες να πληρώνουν τα μαλλιοκέφαλά τους. Στο τέλος οι εταιρίες θα πληρώνουν τους επιβάτες. Το πράγμα κάπου έχει ξεφύγει. Ξεφτυλίστηκαν οι τιμές :)

Να δούμε φέτος......

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν θα ταξίδευα με Μιλένα , Νταλιάνα και έχω πληροφορίες πως οι τιμές θα είναι περίπου ίδιες με της My way. Γιατί να μην ταξιδέψω με τον Ερωτόκριτο που είναι και πλοίο Αδριατικής από τότε που ήρθε Ελλάδα και έχει όλες τις ανέσεις;Γιατί να ταξιδέψω με ένα καραβάκι 117 μέτρων που με το ζόρι βγαίνουν οι κοινόχρηστοι χώροι και καμπίνες μέτριες;

-Το Poseidon έχει πολύ ωραίες και ευρύχωρες καμπίνες!

Link to comment
Share on other sites

Βασική Παράμετρος όλων αυτών είναι και το γεγονός οτι τα MILENA/DALIANA τα ναυλώνει η HML. Αυτό σημαίνει οτι οι ναύλοι θα είναι λιγάκι τσουχτεροί. Και να σκευτεί κανεις οτι πληρώνει για να ταξιδέψει με το MILENA. Να τους πληρώνουν θα έπρεπε... :)

Link to comment
Share on other sites

Το "νομικο τους καθεστως" δηλαδη θα ειναι σαν ναυλωμενα στην Ελμες? Δηλαδη ο Αγουδημος με αλλα λογια θα πληρωνεται απο την Ελμες και η Ελμες θα καρπωνεται τα εσοδα της εκμεταλλευσης με τον Αγουδημο να παιρνει κι αλλα ποσοστα των κερδων μεσω του πρακτορειου της Ελμες που αγορασε στην Ιταλια?

Link to comment
Share on other sites

Τα ΜΙΛΕΝΑ / ΝΤΑΛΙΑΝΑ μπορεί να βρίσκονται στα 35 χρόνια τους αλλά από ξενοδοχειακό δεν βρίσκονται σε άσχημη κατάσταση και επιπλέον οι καμπίνες τους είναι μια χαρά.Σίγουρα δεν είναι ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ αλλά δεν εχουν τα χάλια του ΑΡΙΕΛΛΕ που νοίκιασε πέρυσι η ΕΛΜΕΣ. :)

Link to comment
Share on other sites

To Αριελλε ήταν πραγματικά σαράβαλο , χειρότερο και από το Media που πήγε για λίγο καιρό Πρίντεζι. Για πόσο καιρό λέτε να κάτσουν στη γραμμή μιλένα/νταλιάνα;

Link to comment
Share on other sites

Απο 09/05/2005 το σύστημα της FORTHcrs δείχνει δρομολόγιο MILENA Πάτρα-Μπρίντιζι χωρίς ενδιάμεσα λιμάνια.Ως εταιρία δείχνει την G.A. Ferries και όχι την HML.

Σχετικά με το ARIELLE...και λίγα λέτε. Όποιος έχει μπεί μέσα μπορεί να καταλάβει...Η φρίκη σε όλο της το μεγαλείο. Καμία σχέση με το SEA HARMONY II της Poseidon Lines. Όχι οτι ήταν και ΤΟ καράβι αλλα καμία σχέση μεταξύ ARIELLE και SEA HARMONY II.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αυτό ήξερα , πως η εταιρία θα είναι η Ga και ρώτησα σε ένα πρακτορείο πριν 1-2 μήνες και μου είπαν το ίδιο. Ποια είναι η αλήθεια;

Link to comment
Share on other sites

καμια ναυλωση απο ΕΛΜΕΣ!!!! η GA αγορασε την πρακτορευση (και στην ουσια τους πελατες) της HML στην Ιταλια (HML Italia). o καπτα μακης θα τα δουλευει μονος του

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...