Jump to content
Shipfriends

San Valentin 3 (ΙΜΟ 8911140)


Recommended Posts

1_nefeli_080302.jpg

NEFELI Main Particulars / ΝΕΦΕΛΗ Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Nefeli

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Mukogava(1990-1999)

IMO Number: 8911140

LOA / Μέγιστο Μήκος: 96.90 m

Breadth / Πλάτος: 16.60 mGross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 3756 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1990

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Shinhama Dockyard,JAPAN

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Daihatsu 5296KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 17 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1999

Operator/Διαχειριστής: Hellenic Seaways

Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: I.Lefakis & C.Agapitos

Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Piraeus-Aegina-Methana-Poros

Other information / Άλλες πληροφορίες:

Also Visit / Δείτε επίσης:

 

____________________________________________

All data in good faith but without guarantee / Ολα τα στοιχεία δίδονται με καθε επιφύλαξη και την μέγιστη δυνατή εγκυρότητα

Shipfriends.gr particulars collection initiative / Διαβάστε λεπτομέρειeς για την προσπάθεια μας στο Shipfriends.gr

.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 263
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

Δεν ειχα την τυχη να ξαναμπω στο ΝΕΦΕΛΑΚΙ αλλα μπορω να πω οτι σαν πλοιο μου αρεσε πολυ .

Μεγαλα (σε σχεση με αλλα βαπορια ιδιου μεγεθους) σαλονια , και ωραιοτατα καταστρωματα (deck στα ελληνικα - για να μην σας μπερδευω με ξενες λεξεις :eek::) ) , και ωραιο ταξιδι , χωρις να ακους εντονα το γκτουπο των μηχανων του .

Μου αρεσε τελικα !!!!

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία φορά που ταξίδεψα με το ΝΕΦΕΛΗ ήταν τον περασμένο Νοέμβρη για επισκεπτήριο στον Πόρο και τα σαλόνια του ήταν μεγάλα και ανετα αλλά λίγο ταλαιπωρημένα.

Η μετασκευή του είναι απαράδεκτη και τα υπάρχοντα ντεκ ναι μεν είναι ωραία αλλά λίγα για καλοκαιρινό ταξίδι.

Link to comment
Share on other sites

Οντως τά καταστρώματά του είναι μικρά γιά πλοίο τέτοιου μεγέθους.

Αλλά ειδικά το άνω κατάστρωμα έχει την μοναδική-σέ πλοίο τής Ελληνικής ακτοπλοϊας-ιδιότητα να είναι ξύλινο,κάτι που το κάνει νά ξεχωρίζη από τίς "λαμαρίνες" τών άλλων (οι οποίες άν είναι βρεγμένες,όπως συμβαίνει στά πρωϊνά δρομολόγια όπου μόλις έχει τελειώσει το σφουγγάρισμα,μπορεί νά γίνουν καί επικίνδυνες.Ομιλώ εκ προσωπικής πείρας μετά από το περσινό μεγαλειώδες..ολίσθημά μου στο πρυμνιό κατάστρωμα τού -νύν- ΑΡΤΕΜΙΣ, πρωτοφανές μετά από τόσα χρόνια που ταξιδεύω μ'αυτό το πλοίο...).

Link to comment
Share on other sites

Η ξύλινη κουβέρτα του επάνω καταστρώματος είναι όντως πολύ ωραία και σε γυρνάει σε άλλες εποχές αλλά ήταν απεριποίητη.

Βέβαια τότε το βαπόρι ετοιμαζόταν να βγει για την ετήσια του οπότε μετά δεν ξέρω τι έγινε. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Παντως λουστρο στα ξυλαρακια του καταστρωματος δεν βαλανε :rolleyes: , το διαπιστωσα την κυριακη , αλλα παρ'ολα αυτα ειναι κατι διαφορετικο.

Μου θυμιζει το ΔΗΜΗΤΡΑ - ΛΕΡΟΣ , απο τοτε εχω να δω ξυλο(με τη καλη εννοια B) )

Link to comment
Share on other sites

Οντως κι'εγώ την Κυριακή τού Πάσχα που είχα πάει στον Πόρο είδα οτι το ξύλο τού καταστρώματος ήταν ασυντήρητο (σέ κάποια σημεία το κατάστρωμα..βαθούλωνε ελαφρά όταν πέρναγα).

Αν αυτή την Κυριακή πάω πάλι στον Πόρο θα "επιδιώξω" νά πάω μέ το Νεφέλη γιά νά δώ άν σουλούπωσαν τίποτε..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο Νεφέλη ποτέ δεν έχω τύχει να ανοίγουν το δεξιό καταπέλτη επιβατών!! Σε αντίθεση με το Φοίβο!! Αφήνουν το κόσμο να κατεβαίνει από αυτές τις σκάλες και μετά βγαίνουν μέσα από το γκαράζ!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Η ξύλινη κουβέρτα του επάνω καταστρώματος είναι όντως πολύ ωραία και σε γυρνάει σε άλλες εποχές αλλά ήταν απεριποίητη.

Βέβαια τότε το βαπόρι ετοιμαζόταν να βγει για την ετήσια του οπότε μετά δεν ξέρω τι έγινε. :D

Μάλλον τα αντικαθιστούν!! Γιατί είδα να πετάνε κάτι δοκάρια μακρόστενα από το πάνω πρυμνιό κατάστρωμα στο καταπέλτη του πλοίου, που είναι πολύ μαυρισμένα!!

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μήν το αντικαταστήσουν μέ λαμαρίνες.....

Ενα βαπόρι έχουμε που περπατάς στο κατάστρωμά του και δέν γίνεσαι....αναστενάρης το καλοκαίρι,μήν το χαλάσουμε κι'αυτό...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Πριν αρκετο καιρο ειχε γινει λογος για το ξυλινο καταστρωμα της ΝΕΦΕΛΗΣ

Προχτες που την εβλεπα απο το αυθαιρετο του ΘΕΟΦΙΛΟΥ ειδα οτι μαλλον το εχουν ξηλωσει:P

Link to comment
Share on other sites

Αν δέν πρόκειται γιά σταδιακή αντικατάστασή του,μάλλον φοβάμαι οτι οι αρμόδιοι τής HSW έκριναν οτι είναι αντιοικονομική η συντήρησή του καί είπαν να το ξηλώσουν (ώστε να μείνη μόνο το μεταλλικό,που μπορούμε άμα λάχη νά το αφήνουμε μέσα στη σκουριά όταν μάς πιάση η τεμπελιά μας.....).

Κρίμα γιατί ήταν το μόνο βαπόρι τής ακτοπλοϊας που διέθετε πραγματικό "ναυτικό" κατάστρωμα....

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

ταξιδεψα χτες για πρωτη φορα με το Νεφελη με το βραδυνο δρομολογιο απο πορο για πειραια (μεσω Μεθανων & Αιγινας). αυτο που ειδα δε με ενθουσιασε. ισως να περιμενα και κατι παραπανω λογω των πολλων επαινων που κατα καιρους εχουν ακουστει ισως να φταιει και η συγκριση με τον φοιβο.

εσωτερικα δινει την αισθηση ενος κρυου πλοιου, με εξαιρεση το σαλονι της reception ισως και το πανω πλωριο σαλονι με την καταπλωρη θεα. λιγο κλειστοφοβικο το κατω πλωριο σαλονι με τις αεροπορικες και το πανω πρυμνιο.

εχουμε και εδω (οπως στο ithaki) τις σκαλες για τον (πρωην πια) πλωριο καταπελτη, εξυπνα τοποθετημενες προς τον εξωτερικο μπουλμε, ωστε να κρυβουν φυσικο φωτισμο απο τα σαλονια. γιατι αληθεια δεν εγινε καμια παρεμβαση κατα τη μετασκευη του; (τι ρωταω ε, αλλος το εφερε αλλοι την τελειωσαν:D )

δεν αντιλεγω οτι εχει αρκετα και ευρυχωρα σαλονια για το πρωτοκολο του και "χωνευει" ευκολα τον κοσμο (σχεδον γεματο ηταν χτες και αδειασε σε λιγο χρονο). ηταν καθαρο παντως μεσα και εξω.

απο τα εξωτερικα καταστρωματα, ωραια σημεια ειναι οι μικροι πλευρικοι αλλουεδες στα ντεκ των σαλονιων. οσο για το sun deck ειναι αρκετο για τη γραμμη που κανει το πλοιο, ομως εχει πολλα εμποδια που κρυβουν σε αρκετα σημεια τη θεα απο τον επιβατη που δεν καθεται κοντα στα ρελια. κατι οι τσιμινιερες κατι τα mes, κατι τα rafts κατι οι πορτες που οδηγουν στα πλωρια κλιμακοστασια δεν μενουν και πολλα σημεια με θεα οταν εχει πολυ κοσμο. ωραια σημεια ειναι μπροστα απο τις τσιμινιερες και πριν τα rafts (δε σε πιανει και ο καπνος).

δεν εχω gps αλλα η αισθηση που ειχα ειναι οτι ειναι απο τα πιο γρηγορα της γραμμης. σκαρτα 20 λεπτα απο το μολλα ολα στον πορο μεχρι να πεσει ο καταπελτης στα μεθανα. μου αρεσε επισης το οτι εχει νευρο στη μανουβρα και η κλιση που παιρνει οταν στριβει.

αυτη ηταν η εικονα μου σαν επιβατη. ουτε μηχανικος ουτε ναυπηγος ειμαι (ουτε συχνος της γραμμης βεβαιως βεβαιως) και δεν εχω γνωμη για το τι γινεται απο την ισαλο και κατω.

και ενα φαιδρο συμβαν, για το οποιο δεν φταιει το βαπορι βεβαια. η ανακοινωση για το πως γινεται η εγκαταλειψη και ποσο καλα συμμορφωμενη ειναι η καλη HSW με τους διεθνεις και ευρωπαϊκους κανονισμους, λες και μπορει να κανει αλλιως, παιχτηκε μετα την Αιγινα. Καποιος που μπηκε στον Πορο ή τα Μεθανα δεν κινδυνευει απο ατυχες συμβαν (φωτια, ναυαγιο κλπ) πριν το βαπορι πιασει Αιγινα.

Γινεται και σε αλλες γραμμες απο αλλες εταιρειες αυτο το παραδοξο, αλλα αυτο δεν ειναι δικαιολογια.

ΥΓ αληθεια γιατι σε καποια σημεια στα ρελια εχει πλαστικες"κουπαστες" βαμμενες με παχυ στρωμα μπογιας; δεν τις ξηλωνουν καλυτερα; πιο ωραια θα ειναι

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πέρυσι που ταξίδεψα με το ΝΕΦΕΛΗ δεν ενθουσιάστηκα καθόλου.Πολύ πρασινίλα μέσα μουντό όπως λέει κι ο proud και τα ντεκ με χάλασαν από την στιγμή που για να πας από το ένα στο άλλο έπρεπε να μπαινοβγείς στο σαλόνι.

Από τα άλλα 3 τις εταιρίας ήταν το λιγότερο που μου άρεσε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Όπως είχα ήδη αναφέρει στο δελτίο κεντρικού λιμανιού, το Νεφέλη είχε μείνε εκτός δρομολογίων για σχεδόν 4 ημέρες, από τη Κυριακή το απόγευμα που επέστρεψε από το τελευταίο δρομολόγιο του μέχρι σήμερα το πρωί. Ο λόγος ήταν να επιδιόρθωση της παρατηρήσεις του επιθεωρητή!! Σχεδόν μια μέρα για κάθε 10 παρατηρήσεις!!

Για παράδειγμα τη Τετάρτη δοκίμασαν τα Springler στο γκαράζ, είχαν ρίξει ανεμόσκαλες, κατέβασαν τη βάρκα, συν κάποιες μικρό επισκευές στο ξενοδοχειακό.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ναί μέν καλές οι κυλιόμενες γιά όσους χρησιμοποιούν δεκανίκι,αλλά αυτούς που είναι στά καροτσάκια πώς θα τούς ανεβάζουν άν δέν υπάρχει ο ειδικός ανελκυστήρας;

Επίσης νομίζω οτι καλό θα ήταν να ξαναβάλουν τά ξύλινα καταστρώματα στο πλοίο,αφ'ενός ήταν ασφαλή (δέν κινδύνευες να γλιστρήσης) και αφ'ετέρου έδιναν και ένα άλλο "χρώμα" στό βαπόρι

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σήμερα μου φαίνεται ότι θα ξανά περάσουν οι επιθεωρητές για τις παρατηρήσεις, που έχουν σημειώσει στις δυο προηγούμενες επιθεωρήσεις (Τη δεύτερη φορά βρήκαν περισσότερες από ότι στη πρώτη).:o :o :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 7 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...