Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Κυκλάδων


Recommended Posts

Εφόσον δεν πήγε στο λιμεναρχείο η τροποποίηση του δρομολογίου, τότε τα λιμεναρχεία θα κινήσουν τις διαδικασίες για επιβολή προστίμου στο πλοίαρχο για καθυστέρηση παραπάνω από μια ώρα από τη προγραμματισμένη ώρα του δρομολογίου του. Αλλά από όσο γνωρίζω για τροποποίηση των ωρών του δρομολόγιου απαιτείται η ενημέρωση του δικαστικού τμήματος της υπηρεσίας του Υπουργείου, που το κοινοποιεί στα κατά τόπους λιμεναρχεία του δρομολογίου για να εκφράσουν την άποψη τους (εάν υπάρχει αντίθεση με τη τροποποίηση) οπότε πρέπει να είχαν ενημερωθεί και τα κατά τόπους λιμεναρχεία!! Εκτός εάν πρόκειται για ασήμαντη αλλαγή που δεν απαιτείται η σύμφωνη γνώμη των λιμεναρχείων!! Πρόσφατα άκουσα για μια περίπτωση για τροποποίηση ενός δρομολογίου κατά 30 λεπτά αργότερα από το εγκεκριμένο για την εξυπηρέτηση της αυξημένης κίνησης σε ένα λιμάνι και επειδή δεν είχε πάει η έγκριση στο λιμεναρχείο του νησιού, κινήθηκε η διαδικασία επιβολής προστίμου στο πλοίαρχο!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 809
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η μόνη ενημέρωση που υπήρχε ειναι ότι το πλοίο αναχώρησε απο την Σύρο στις 15:00 αντί για τς 09:30 χωρίς προγραμμα αφιξοαναχωρησεων απο τα λιμάνια! Τουλάχιστον αυτή ήταν η ενημέρωση στο λιμεναρχείου της Φολέγανδρου. Δεν γνωρίζω για τα υπόλοιπα λιμεναρχεία. 

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι και τα ξημερώματα της Τρίτης (για μετά δεν ξέρω) τα δρομολόγια του πλοίου που ήταν στο σύστημα ήταν με αναχώρηση στις 9:30. Και όταν τηλεφώνησα στην εταιρεία χθες κατά τις 12.30 να ρωτήσω γιατί δεν έφυγε από τη Σύρο μου είπαν ότι δεν το αφήσανε να φύγει λόγω της απεργίας και πως δεν ήξεραν αν και πότε θα γινόταν το δρομολόγιο. Λίγο αργότερα ανέβηκαν στο σύστημα τα τροποποιημένα ωράρια με αναχώρηση από τη Σύρο στις 15:00. 

Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες ημέρες βλέπουμε το Νάξος Τζετ να κάνει ενδουκυκλαδικά δρομολόγια μεταξύ Μύκονου Σαντορίνης. Πότε έχει πάρει τέτοιο δρομολόγιο η Seajets και δεν το έχουμε δει κάπου δηλωμένο? Επισης βλέπουμε το δρομολόγιο Πειραιά Μύκονο Νάξο Σαντορίνη να γίνεται με το Super Jet αντί για ταχύπλοο με γκαράζ (κανονικά θα έπρεπε να το κάνει το Champion Jet 1), ενώ θα μπορούσε να εκτελεί το δρομολόγιο το Νάξος Τζετ. Οι επιβάτες που είχαν κλείσει εισιτήρια με οχήματα, πως ταξιδεύουν??? 

Link to comment
Share on other sites

Αυτά όμως δεν τα γραφει κανένας δημοσιοκάφρος! Και κανενας δεν βγαινει να ξεμπροστιάσει αυτόν που αλωνίζει ανενόχλητα στο Αιγαίο! Αλλά πολύ χειρότερα, δεν εφαρμόζεται κανένας νόμος για να συμμορφωθεί! Έχουμε κάνει κράτος εν κράτει στις Κυκλάδες!

Και μετά μας πειράζουν άλλα κι άλλα!

Και κλαιγόμαστε που ο τουρισμός μας ματώνει και μας φταίνε άλλοι που εχουν δηθεν μονοπώλια, αλλα δεν ήταν και ποτέ τους ασυνεπείς!

Οι Κυκλάδες έχουν αξιόπιστες και αναξιόπιστες εταιρείες και δυστυχώς ο πολυς ο κόσμος δεν το ξέρει, με συνέπεια οι εντυπώσεις να είναι οι χειριστες!

Link to comment
Share on other sites

Εδώ εμφάνιζε στο site του ΟΛΠ οπως και στο πινακα δρομολογιων του ΟΛΠ στους δρομους του λιμανιού το Blue Power να φευγει 07.00 .. Τι να λέμε τρ,κοντεψε να μου φυγει κυριακατικα το τιμόνι και θα πηγαινα στα έργα του Τραμ..Για να το βγάζει..καποιος πρεπει να τους το έδωσε.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ξέρετε τι μου κάνει εντύπωση σε αυτή την κατάσταση? Πως οι άμεσοι ανταγωνιστές δεν διαμαρτύρονται και δεν εγκαλούν το ΥΕΝ και τα Λιμεναρχεία να εφαρμόσουν το Νόμο. Η πολιτική τους στο παρελθόν ήταν ξεκάθαρα συγκρουσιακή, θα περίμενε κανείς να το έχουν εκμεταλλευτεί αυτό. Εκτός φυσικά εάν οι Τούρκοι βαστάνε τ' άρματα, ένεκα του επικείμενου ΣΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

Quote

Ο Βασίλης Κάτσαρης από την πλευρά των HSW δήλωσε μεταξύ άλλων: «Εάν εγκριθεί η εκπρόθεσμη δρομολόγηση της Golden Star Ferries τότε θα αναγκαστούμε να τροποποιήσουμε τα δρομολόγιά μας και να μην προσεγγίσουμε σε νησιά με χαμηλή επιβατική κίνηση, όπως στο Κουφονήσι , στην Αιγιάλη της Αμοργού αλλά και στη Σίκινο και στη Φολέγανδρο.

2 hours ago, margaritis24 said:

Η fast ferries  λογικο ειναι να αντιδρασει για τις μινωικες αλλα η  hsw με πιο σκεπτικο βαζει βετο αφου ειναι μεσα στο  deal της αττικα με τον ιταλο?

 

Συγνωμη αλλά με πιο πλοίο εξυπηρετεί η HSW την Σίκινο και την Φολεγανδρο και θα ζητήσει τροποποίηση δρομολογίων; Μας κοροϊδεύουν νομίζω στην HSW...!!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Γιατί πρέπει να φανεύ ότι υπάρχει αντίδραση από κάποια εταιρεία (HSW), ενώ η απαθής στάση της Blue Star Ferries κάτι υποδηλώνει!! Η HSW είχε ζητήσει να πιάνει Σίκινο Φολέγανδρο αλλά δεν εγκρίθηκε (θυμάστε που είχαν αναρτήσει κάποιους πίνακες του Flying Cat 4 κατά το Μαρτίου και τους αφαίρεσαν)

Link to comment
Share on other sites

Και σε αυτό το ΣΑΣ υπήρχε το αίτημα για τροποποίηση του δρομολογίου και αντί για Θήρα να πιάνει Σίκινο και Φολέγανδρο (Θέμα 107)

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Orestis said:

Εγκρίθηκαν τα δρομολογια της Golden Star (με κάποιες αλλαγές στις ώρες αναχώρησης), απορρίφθηκε το αίτημα της Minoan. Νομίζω πως ήταν αναμενόμενα και τα δύο.

Νομίζω ότι η έγκριση που πήραν τα δυο μικρά ταχύπλοα της Golden Star Ferries είναι για τις 10:00 το πρωί από Πειραιά και από Σύρο, ενώ ζήταγαν νομίζω στις 7:00 το πρωί και από τους δυο προορισμούς. Από το Πειραιά λιγάκι αναμενόμενο μιας και υπήρχαν άλλες αναχωρήσεις την ίδια όποτε σύμφωνα με τις αρχές του ΣΑΣ θα έπρεπε να πάει μίση ώρα πριν ή μια ώρα μετά (δηλαδή 6:30 ή 8:00). Τώρα για την αναχώρηση από τη Σύρο νομίζω ότι δόθηκε 10:00 έτσι ώστε να περνάει μετά από πλοία της Seajets στα νησιά που θα συνδέει!!

Link to comment
Share on other sites

«Πύρρειος» νίκη για την Golden Star Ferries

Quote

Το ΣΑΣ με καθυστέρηση πέντε μηνών ενέκρινε τη δρομολόγηση των δύο ταχυπλόων της Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου στις γραμμές των Κυκλάδων. Υπάρχει όμως δυσαρέσκεια από την πλευράς της εταιρείας αφού της δόθηκε ώρα απόπλου στις 10 το πρωί, ώρα την οποία δεν θεωρούν ανταγωνιστική. Όπως έχει γραφτεί σε προηγούμενα δημοσιεύματα, πρόκειται για τα ταχύπλοα Supercat και Superspeed που θα εκτελούν το δρομολόγιο Πειραιά-Κυκλάδες με κατάληξη το λιμάνι της Σύρου. Όταν το ένα θα αποπλέει από τον Πειραιά το άλλο θα λύνει κάβους από τη Σύρο. Η Golden Star Ferries είχε ζητήσει ώρα αναχώρησης στις 07.00 από Πειραιά και από Σύρο και τελικά δόθηκε η 10η πρωινή. Εκπρόσωποι της εταιρείας είναι σφόδρα δυσαρεστημένοι  αφού η ώρα δεν είναι ανταγωνιστική: «Δεν έχει ξαναγίνει να σου δίνουν ώρα αναχώρησης τρεις ώρες μετά από το αιτηθέν ωράριο. Είναι σαν να σου λένε πάρε το δρομολόγιο αλλά μην το κάνεις».

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

 

On 5/8/2018 at 6:23 PM, gtogias said:

Και σε αυτό το ΣΑΣ υπήρχε το αίτημα για τροποποίηση του δρομολογίου και αντί για Θήρα να πιάνει Σίκινο και Φολέγανδρο (Θέμα 107)

Σύμφωνα με ανάρτηση στο FB του Δημάρχου Σικίνου , ο οποίος ήταν παρών στο ΣΑΣ , εκρίθηκε η τροποποίηση για το Flyingcat 4  και θα πιάνει τελικά Σίκινο και Φολέγανδρο.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί έχω αρχίσει να πιστεύω οτι το Champion Jet 1 κάνει 2 δρομολόγια σε 1 ; Εχθές έκανε το ανέβασμα από Ηράκλειο προς Μύκονο και συνέχισε για Πειραιά, άρα καλύπτοντας και την επιστροφή του Μύκονος-Ναξος-Θήρα.

Σήμερα έκανε Πειραιάς Μύκονος και συνέχισε για το Ηράκλειο καλύπτοντας και το Πειραιάς-Μύκονος-Νάξος-Θήρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Βάση στις εξαγγελίες του υφυπουργού Ναυτιλίας, Νεκτάριου Σαντορινιού στο Αναπτυξιακού Συνέδριο που διεξάγεται στην Σύρο, ανακοινώθηκαν νέα δρομολόγια τα οποία θα συνδέουν την Σύρο με τη Ραφήνα, την Κρήτη και την Θεσσαλονίκη, τα οποία πρόκειται να ξεκινήσουν από την προσεχή θερινή περίοδο, που αναμένεται να εγκριθούν στην επόμενη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που είναι προγραμματισμένη να γίνει στις 11 Ιουνίου.

Έτσι η Σύρος πρόκειται να συμπεριληφθεί σε τρία νέα δρομολόγια της εταιρίας Seajets. Ειδικότερα, θα συνδεθεί με τη Ραφήνα με το ταχύπλοο Naxos Jet το οποίο θα εκτελεί δρομολόγια στις Κυκλάδες, κάθε Παρασκευή και Κυριακή. Επίσης, δύο φορές την εβδομάδα, το ταχύπλοο Master Jet θα συνδέει την Σύρο με την Κρήτη. Κάτι που μεταφράζεται πως η Σύρος θα έχει 4 φορές την εβδομάδα σύνδεση με Κρήτη. Επιπλέον, μέσω του συμβατικού πλοίου, Aqua Blue, θα εκτελούνται δύο φορές την εβδομάδα δρομολόγια στη γραμμή Θεσσαλονίκης-Κυκλάδων-Κρήτης (το πλοίο θα προσεγγίζει και το λιμάνι της Σύρου), το οποίο θα χρηματοδοτηθεί για να κάνει το δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Σκιάθο, Σύρο, Πάρο, Νάξο, Σαντορίνη και Ηράκλειο.

Edited by proud_ionian
cyclades 24
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από ότι μαθαίνω το Paros Jet στο αίτημα του για τη δρομολόγηση στη γραμμή Πειραιά Σίφνο Ίο Σαντορίνη είχε αιτηθεί αναχώρηση από το Πειραιά στις 7:00, αλλά τελικά εγκρίθηκε αναχώρηση στις 7:30. Κάνω ένα παραλληλισμό με τις αντιδράσεις που υπήρχαν για τα μικρά ταχύπλοα της Golden Star Ferries από τη Seajets, HSW και Aegean Speed Lines, που τελικά τους ενέκριναν ένα δρομολόγιο στις 10:00! Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν τηρήθηκαν ούτε τα προσχήματα από αντιδράσεις, αλλά ούτε οι αρχές του ΣΑΣ, που λένε εάν έχουμε ιδία δρομολόγιο το πλοίο θα πάρει 30 λεπτά νωρίτερα από το πρώτο ή μια ώρα αργότερα από το τελευταίο πλοίο!!!

Link to comment
Share on other sites

Δλδ στο κομμάτι Πειραιά - Σίφνο θα είχε ίδια ώρα αναχώρησης με το έτερο πλοίο της εταιρείας το Seajet 2? Πάντως, για την ιστορία, υπήρξαν και μάλιστα έντονες αντιδράσεις στη δρομολόγηση του στο χθεσινό Σ.Α.Σ..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αγανάκτηση εξαιτίας ακτοπλοϊκής ασυνέπειας της Seajets

Quote

Ανεκτέλεστο δρομολόγιο στην Ανάφη προκάλεσε σοβαρά θέματα στις ανταποκρίσεις των επισκεπτών από το αεροδρόμιο Θήρας

Κραυγή” αγανάκτησης για τα προβλήματα που βιώνει η Ανάφη σε ακτοπλοϊκό επίπεδο από την ασυνέπεια της εταιρείας Seajets όσον αφορά στο προχθεσινό δρομολόγιο του πλοίου Andros Jet, εκπέμπει ο δημοτικός σύμβουλος και ελεύθερος επαγγελματίας, Γιάννης Πατινιώτης, ο οποίος καταγγέλλει δημοσίως τη στάση της ακτοπλοϊκής εταιρείας με φόντο τα σοβαρά θέματα που συνάντησαν στην μετακίνησή τους κάτοικοι κι επισκέπτες.

Η μη εκτέλεση του πρωινού δρομολογίου της Τετάρτης, το οποίο συνδέει το μικρό Κυκλαδονήσι με τη Σαντορίνη την τρέχουσα θερινή περίοδο, προκάλεσε αναστάτωση κι αγανάκτηση σε αρκετούς επισκέπτες, πολλοί εκ των οποίων όχι μόνον δεν κατέστη εφικτό να φθάσουν στη Σαντορίνη, αλλά έχασαν και τις ανταποκρίσεις τους με τα προγραμματισμένα αεροπορικά δρομολόγια από το αεροδρόμιο Θήρας.

Μιλώντας στην εφημερίδα, ο δημοτικός σύμβουλος υπογράμμισε τα σοβαρά προβλήματα που έρχονται στο προσκήνιο σε επίπεδο τουριστικής ανάπτυξης αλλά και εξυπηρέτησης των μονίμων κατοίκων, εξαιτίας της μη συνεπούς στάσης της Seajets, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι για τα ανωτέρω, πρέπει να λάβει σαφή γνώση το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Σύμφωνα με όσα ο ίδιος επεσήμανε προς την εφημερίδα, εγείρεται σοβαρός προβληματισμός για την τουριστική πορεία του νησιού, όταν δεν υπάρχει προγραμματισμός και οργάνωση στην ακτοπλοϊκή σύνδεση.

Κρίνεται επιβεβλημένο να διευκρινισθεί πως, το πλοίο Andros Jet ενώ ήταν προγραμματισμένο να εκτελέσει τη σύνδεση Ανάφης – Θήρας το πρωί της Τετάρτης και συγκεκριμένα στις 08.15, έφθασε στο νησί το απόγευμα της ίδιας ημέρας (17.30), χωρίς μάλιστα να έχει υπάρξει επίσημη ενημέρωση προς τους επιβάτες.

“Ο κ. Ηλιόπουλος μάλλον κάνει ό,τι θέλει στο Αιγαίο”

Ειδικότερα, ο δημοτικός σύμβουλος μιλώντας για το ανεκτέλεστο πρωινό δρομολόγιο της Τετάρτης, ανέφερε παράλληλα πως, το πλοίο Andros Jet παρουσίασε πρόβλημα και στον καταπέλτη του μία ημέρα νωρίτερα, χωρίς ωστόσο να εμποδίζεται η προγραμματισμένη “διαδρομή” του.

“Την Τετάρτη - ενώ το πλοίο δήλωσε βλάβη χθες (Τρίτη) λόγω της μπουκαπόρτας κι ενώ μπόρεσε κι έφερε τους επιβάτες κανονικά το απόγευμα όπως είχε δρομολογηθεί -, το πρωί στις 7 κι ενώ θα έπρεπε να φύγουν οι επιβάτες για να ταξιδέψουν για Σαντορίνη (πολλοί από αυτούς είχαν κλείσει και αεροπορικά εισιτήρια), το πλοίο δεν ήρθε “ποτέ”” σημείωσε ο κ. Πατινιώτης, εξηγώντας ταυτόχρονα πως, δεν δρομολογήθηκε άλλο πλοίο στη θέση του για να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι και οι επισκέπτες που είχαν προγραμματίσει να μετακινηθούν στη Σαντορίνη με αυτό.

“Δεν ήρθε και κανένα άλλο πλοίο για να καλύψει το δρομολόγιο” πρόσθεσε σχετικά, λέγοντας πως, “Το πλοίο ήταν προγραμματισμένο για αναχώρηση από την Ανάφη στις 08.15 και οι επισκέπτες του νησιού περίμεναν το πλοίο να φθάσει” ωστόσο, όπως δήλωσε μάταια. “Τελικά κάποιοι μεταφέρθηκαν στη Σαντορίνη με καΐκι από την Ανάφη αλλά άλλοι έχασαν εισιτήρια” υπογράμμισε ο ίδιος, καυτηριάζοντας μάλιστα και το γεγονός πως, “Δεν υπήρξε ενημέρωση από την εταιρεία προς τους επιβάτες και οι επιβάτες περίμεναν το πλοίο”.

Σύμφωνα με όσα θέλησε να σχολιάσει δημοσίως ο κ. Πατινιώτης, “Φυσικά οι επιβάτες που είχαν κλείσει δρομολόγια με αεροπλάνο προς εξωτερικό ή με άλλο πλοίο από τη Σαντορίνη τα έχασαν”, γνωστοποιώντας μάλιστα πως, εξέφρασαν έντονα παράπονα αρκετοί εξ αυτών. Δεδομένης της πρόθεσής του για δημόσια αναφορά της ανωτέρω κατάστασης, ο ίδιος θέλησε να ασκήσει κριτική και να στηλιτεύσει τη στάση της ακτοπλοϊκής εταιρείας να μην δείχνει συνέπεια στις γραμμές που εκτελεί. “Αναρωτιέμαι ο κ. Ηλιόπουλος θα πάρει τις επιχορηγήσεις που δικαιούται από το Υπ. Ναυτιλίας; Η εταιρεία έχει δείξει πως δεν εκτελεί σωστά τα δρομολόγια. Υπάρχει σοβαρό θέμα αξιοπιστίας και μάλιστα το καλοκαίρι που υπάρχει ανάγκη λόγω επισκεψιμότητας” υποστήριξε ο δημοτικός σύμβουλος, αφήνοντας αιχμές δε, σχετικά με το ότι, “Έχουμε καταλάβει ότι ο κ. Ηλιόπουλος μάλλον κάνει ό,τι θέλει στο Αιγαίο”.

“Δεν είναι αναρτημένα τα δρομολόγια”

Συμπληρωματικά στα ανωτέρω, ο κ. Πατινιώτης έθιξε ακόμη ένα πρόβλημα που αφορά στη μη δυνατότητα ενημέρωσης των ενδιαφερόμενων επισκεπτών σχετικά με τα δρομολόγια που εξυπηρετούν την Ανάφη εγκαίρως, αφού όπως υποστήριξε, διαδικτυακά αν προβεί κάποιος σε αναζήτηση αυτών, δεν θα βρει αποτέλεσμα.

“Ένα άλλο θέμα που τίθεται και δεν γνωρίζουμε ποιος έχει την ευθύνη το Υπ. Ναυτιλίας ή η εταιρεία είναι πως τα δρομολόγια στο διαδίκτυο δεν φαίνονται” δήλωσε σχετικά, τονίζοντας μάλιστα πως, “Άμεσα αν κάποιος θέλει να δει πως θα προγραμματίσει ταξίδι για την Ανάφη τον Αύγουστο, θα διαπιστώσει πως το δρομολόγιο του Andros Jet δεν φαίνεται πουθενά”.

Ερωτηθείς αν και αυτό το θέμα έχει προκαλέσει παράπονα προς τον Δήμο, απάντησε καταφατικά. “Δεχόμαστε συνεχώς παράπονα και το κλασικό ερώτημα είναι τί κάνουμε ως πολίτες και ως αυτοδιοικητικοί του νησιού” πρόσθεσε ο ίδιος.

“Να ενημερωθεί το Υπ. Ναυτιλίας. Είναι κρίμα να μην εξυπηρετούνται τα νησιά”

Ερωτηθείς για την προσπάθεια ανάδειξης του προβλήματος, που όπως ανέφερε, έχει παρατηρηθεί ξανά στο πρόσφατο παρελθόν και μάλιστα προ ημερών, οπότε και διαπιστώθηκε μη άφιξη του πλοίου στην Ανάφη, ο ίδιος εξήγησε τα παρακάτω: “Θέλουμε να αναδείξουμε το θέμα ώστε να ενημερωθεί το Υπουργείο Ναυτιλίας και να πράξει αρμοδίως προκειμένου να βελτιωθούν τα πράγματα. Είναι κρίμα καταρχήν για τον Έλληνα φορολογούμενο να πληρώνει για τις γραμμές τόσα χρήματα και να μην είναι ανταποδοτικά για λόγους προγραμματισμού, ίσως και για λόγους συμφερόντων προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες”.

Όπως σχολίασε μάλιστα, “υπήρξε ένα άλλο παράδειγμα προ είκοσι ημερών. Ξανά το Andros Jet δεν ταξίδεψε στο νησί μας, απλώς παρέμεινε Σαντορίνη”.

Προτού ολοκληρώσει τις δηλώσεις του, ο Γιάννης Πατινιώτης σχολίασε πως, “Υπάρχει έντονος προβληματισμός και στους πολίτες και στον Δήμο. Έχουμε πάρει αποφάσεις δημοτικού συμβουλίου, έχουμε προχωρήσει σε τηλεφωνικές οχλήσεις. Δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτό”. Έκλεισε την αναφορά του δε, σημειώνοντας ξανά πως, η απουσία συνέπειας στην ακτοπλοϊκή σύνδεση, “έχει σαν συνέπεια να μην υπάρχει επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν που περιμένουμε ώστε να καλύψουμε βασικές ανάγκες στο νησί μας”.

Το Andros Jet παίρνει κάθε μήνα παράταση στην αντικατάσταση του Aqua Jewel, οπότε για αυτό δεν εμφανίζονται πουθενά στο σύστημα τα δρομολόγια του. Μου κάνει εντύπωση και έμενα μιας και δεν πρόκειται να επιστρέψει το Aqua Jewel πριν τα μέσα Οκτώβριου στην άγονη γραμμή.

Edited by proud_ionian
www.koinignomi.gr
Link to comment
Share on other sites

Πόσες φορές δεν πήγε Ανάφη ως τώρα? Βρίσκω δυο, μια λόγω καιρού και μια λόγω του καταπέλτη. Το μόνο δίκιο που δίνω στους ανθρώπους της Ανάφης είναι για τη μη ανάρτηση των δρομολογίων όλης της σεζόν. Αλλιώς, με τέτοιο λιμάνι, είναι θαύμα που δεν χάνονται πιο πολλά δρομολόγια, όποτε έχει νοτιάδες ή νοτιοδυτικούς. Το ίδιο ακριβώς θέμα που έχει και η Σίκινος.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς! Πέραν του ότι το λιμάνι της Ανάφης είναι εντελώς απροστάτευτο απέναντι σε νοτιάδες, ούτε η ίδια η Ανάφη (ούτε και η Σίκινος που αναφέρθηκε) είχαν ποτέ τουριστική κίνηση ανάλογη με αυτή π.χ. της Μήλου ή της Σίφνου. Αν και αυτό δεν έχει να κάνει με την εκτέλεση ή μη των δρομολογίων σίγουρα δίνει ένα πάτημα στις εταιρίες να αφήνουν τέτοια νησιά με λιγότερα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Καθόλου ακριβώς. Ούτε το επίπεδο της κίνησης μπορεί να συγκριθεί με άλλα, τελείως διαφορετικά, ούτε είναι επιχείρημα ώστε οι "εταιρίες να αφήνουν τέτοια νησιά με λιγότερα δρομολόγια". Η Ανάφη συνδέεται με τον υπόλοιπο κόσμο με τα δυο ενδοκυκλαδικά, τώρα το Andros Jet, τα δυο του Πρέβελης και τα καλοκαιρινά του BS Patmos. Συν τα τρία δρομολόγια του Χανιά Ι για Σαντορίνη. Προφανώς και έχουν δίκιο στο ότι είναι "λίγα", μιας και δεν έχουν καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση και επιπλέον δεν έχουν αεροδρόμιο. Το πρόβλημα είναι όταν χάνονται δρομολόγια λόγω έκτακτων γεγονότων, όπως είναι οι καιροί και οι βλάβες. Σε ένα άλλο νησί θα καλύψουν την κατάσταση τα άλλα πλοία, εδώ δεν υπάρχουν άλλα πλοία. Κακώς? Κάκιστα. 

'Άλλο όμως αυτό, και άλλο να φορτώνουμε σε δυο χαμένα δρομολόγια όλα τα προβλήματα του καλοκαιριού. Δεν θα ξάνω συγκρίσεις με άλλα νησιά, άλλες εποχές και άλλες εταιρείες, κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

Το μόνο δίκιο που δίνω, είναι το θέμα της μη ανάρτησης των δρομολογίων όλης της περιόδου, ώστε να μπορεί άνετα κάποιος να κάνει τον προγραμματισμό του. Αυτό ισχύει όμως μόνο για το συγκεκριμένο πλοίο, τα άλλα δύο εμφανίζονται κανονικά. Και περνάνε και τα δυο από Σαντορίνη, έστω και αν συμπίπτουν χρονικά τα δρομολόγια τους, αφήνοντας κενές κάποιες μέρες της εβδομάδας. Αυτό δεν ενοχλεί?

Edited by gtogias
αναγραμματισμός
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με αυτά που λες. Αυτό που ανέφερα για την κίνηση στην Ανάφη είναι ότι απλά δεν αγγίζει τόσο υψηλά επίπεδα ώστε να πραγματοποιούν πολλά δρομολόγια από και προς το νησί οι διάφορες ακτοπλοϊκές εταιρείες. Εσύ λες ότι δεν είναι επιχείρημα να αυτό να αφήνουν οι εταιρείες την Ανάφη με λιγότερα δρομολόγια. Σεβαστό, αλλά δεν είναι δυνατόν να δρομολογούν περαιτέρω πλοία για μια γραμμή που δεν αποδίδει οικονομικά. Εγώ ούτε σύγκριση έκανα, απλά έφερα δύο πσραδείγματα άλλων νησιών με μεγάλη τουριστική κίνηση. Όντως την καλοκαιρινή σεζόν ίσως τα δρομολόγια είναι λίγα αλλά αυτή η έλλειψη νομίζω ότι είναι δικαιολογημένη. Καιροί και βλάβες πάντα είναι αναμενόμενο να υπάρχουν. Το μόνο που θα μπορούσα να προτείνω είναι τα δρομολόγια να καλύπτουν αν είναι δυνατόν όλη την εβδομάδα ώστε να μην υπάρχουν πολλές κενές μέρες. Αλλά και πάλι αυτό καθορίζεται από πολλούς παράγοντες και δεν είναι της παρούσης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...