Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Κυκλάδων


Recommended Posts

Σωστά, αλλά η ένστασή μου είναι αφορά την 10μηνη δρομολόγηση. Πως θα αντέξει χωρίς γκαράζ και επιδότηση τον χειμώνα;

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εγώ πιστεύω ότι τα δύο ταχύπλοα επιβατηγά της Golden Star Ferries θα κάνουν αντίθετα δρομολόγια το ένα να έχει έδρα στη Σύρο και το άλλο στη Σαντορίνη!! Έτσι ώστε το ένα να προλαβαίνει τα ταχύπλοα από Πειραιά και Ραφήνα για τα ενδοκυκλαδικα και το άλλο να περνάει πριν τα ταχύπλοα από τη Κρήτη για Κυκλάδες. 

 

Παναγία μου, το πρώτο ταχύπλοο της Ραφήνας πέρυσι ήταν το Super Runner. Θα κάνουν ανταγωνισμό στο ίδιο τους το ταχύπλοο, δε φαντάζομαι. Να υποθέσω πως θα πάει κάπου αλλού? Όπως και να έχει το πράγμα κάτι μου λέει πως ό,τι κι αν έχουν στο μυαλό τους οι ανταγωνιζόμενες πλευρές τώρα, θα έχουμε κάμποσες αλλαγές κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Στην μεγάλη ακτοπλοϊκή σύσκεψη που έγινε στη Σύρο στις 23/10 με θέμα την διασύνδεση των Κυκλάδων την παράσταση έκλεψαν οι ακτοπλόοι.

Quote

Ιδίως ο Μάριος Ηλιόπουλος της Sea Jets που με μια καταιγιστική ομιλία του απάντησε σε όλες τις αιτιάσεις και παρατηρήσεις που τέθηκαν από τα διάφορα νησιά. Για την Άνδρο ιδιαίτερη σημασία είχε η αναφορά του στη σύνδεση με ταχύπλοο καθημερινά Άνδρου με Σύρο από την άνοιξη. Έτσι ώστε η μεν Άνδρος θα έχει σταθερή πρόσβαση τους κρίσιμους καλοκαιρινούς μήνες με το κέντρο των Κυκλάδων, η δε Σύρος με την Ραφήνα, ώστε να αναπτύξει τον τουρισμό της με την Αττική και τα Βόρεια Προάστια.

Αυτό θα γίνει, όπως εξήγησε ο Μάριος Ηλιόπουλος με την επέκταση του καθημερινού δρομολογίου μέχρι τη Σύρο του ταχύπλοου που έχει εξαγγείλει για Άνδρο.  Έτσι την κρίσιμη περίοδο από τον Μάιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2018 θα υπάρχει καθημερινή σύνδεση Ραφήνας-Άνδρου-Σύρου. Αυτό με το δεδομένο πως ήδη "άνοιξε" η γραμμή με το δρομολόγιο της Golden Star Ferries υλοποιεί πλέον ένα χρόνιο αίτημα των δύο νησιών.

Σημαντική όμως ήταν και η παρέμβαση του Γιώργου Στεφάνου και επιβεβαίωσε την διατήρηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης που ήδη υπάρχει με συμβατικό πλοίο της Golden Star Ferries. Κάτι για το οποίο τον ευχαρίστησε προσωπικά ο δήμαρχος Σύρου που υποσχέθηκε και στήριξη. Επιπλέον ο Γ. Στεφάνου ζήτησε να βοηθήσει η πολιτεία μια νέα γραμμή με αφετηρία τη Σύρο που θα διασυνδέσει της πρωτεύουσα των Κυκλάδων με όλα τα γύρω νησιά (και την Άνδρο). Μόνο που θα χρειαστεί το δρομολόγιο μια επιδότηση μόνο για την χειμερινή περίοδο. Κάτι που φάνηκε πως αποδέχτηκε ο παριστάμενος υφυπουργός Ναυτιλίας.

Κατά τα άλλα στην κατάμεστη αίθουσα του Επιμελητηρίου Κυκλάδων έγινε στις 23/10 η μεγάλη σύσκεψη για την διασύνδεση των Κυκλάδων στην οποία παραβρέθηκαν αρμόδιοι πολιτικοί (υφυπουργός και ΓΓ Ναυτιλίας, οι τέσσερις βουλευτές του νομού Κυκλάδων, ο περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου & ο αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων, δεκάδες δήμαρχοι, έπαρχοι), υπηρεσιακοί παράγοντες (λιμενικό κλπ) και οι τέσσερις βασικοί ακτοπλόοι των Κυκλάδων (Blue Star Ferries, Sea Jets, Golden Star Ferries, Fast Ferries),

Μερικά από τα πλέον ενδιαφέροντα που ειπώθηκαν στην μεγάλη σύσκεψη ήταν από τον πρόεδρο της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας Μ. Σακέλη και τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γ. Χατζημάρκο. Ειδικότερα τα στοιχεία που κατέθεσε ο πρώτος και η επιχειρηματολογία του δεύτερου έδωσαν τον τόνο. Όπως είπαν και οι δύο "τα πλοία είναι δρόμοι"!

Και όπως εξήγησε ο Γ. Χατζημάρκος "η πολιτεία δίνει για τους δρόμους δισεκατομμύρια και για τις γραμμές των πλοίων μόνο μερικά εκατομμύρια"! Επιπλέον η πολιτεία χρηματοδοτεί τις συγκοινωνίες στη στεριά με 317 εκτ ευρώ και στη θάλασσα μόνο 90 εκατ. Διεκδικούν τα νησιά άλλα 30 εκατ. για να αντέξουν τον χειμώνα. Τέλος όπως τόνισαν και οι δύο το μεγάλο μέρος του ελληνικού ΑΕΠ (35%) παράγεται από τον τουρισμό στο Αιγαίο! Με λιμάνια που δεν είναι λιμάνια και με γραμμές που χρηματοδοτούν μόνο ιδιώτες. Το 95% όλων των δρομολογίων χειμώνα-καλοκαίρι το χρηματοδοτούν οι ιδιώτες και μόνο 5% το κράτος! Το οποίο κράτος έρχεται και εισπράττει και το 30% των εισιτηρίων!!

Ενδιαφέροντα και τα στοιχεία που κατέθεσε και ο κ. Θεοδωράτος της Blue Star που μίλησε για 3,4 εκατ. εισιτήρια ετησίως στο Αιγαίο εκ των οποίων το 1,3 είναι μειωμένα! Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία που ακούστηκαν ήταν τα λιμάνια που υποχρηματοδοτούνται και όλα των Κυκλάδων είναι προβληματικά καθώς δίνονται μόνο 25 εκατ. ετησίως για αυτά!!!

Από την μεριά της Άνδρου παραβρέθηκαν και μίλησαν ο δήμαρχος Θ. Σουσούδης και ο έπαρχος Δ. Λοτσάρης. Ο δήμαρχος εξέφρασε την πλήρη ικανοποίηση του για τα τέσσερα δρομολόγια της μέρα που έχουμε από τις δύο εταιρείες το καλοκαίρι και τα δύο που έχουμε τον χειμώνα! Και ζήτησε αυτά τα δύο να συνεχίσουν. Και ζήτησε να παραμείνει το νέο δρομολόγιο για Σύρο. Για τις θέσεις αυτές έβγαλε και δελτίο τύπου το γραφείο του.

Αντιθέτως ο έπαρχος Άνδρου αρχικά είπε πως με την επαναφορά των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων στις παλιές τους ώρες επιστρέψαμε στο αυτονόητο και στη συνέχεια κατέθεσε μια σειρά αιτήματα εκ μέρους της Άνδρου. Ζήτησε να διαμορφωθούν καλύτερα οι αναχωρήσεις των πλοίων από Ραφήνα την επόμενη χρονιά. Δεν αντέχουν τα λιμάνια, είπε (Ραφήνας και Άνδρου), τόσα καράβια σε τόσο λίγα λεπτά. Ζήτησε κάτι να γίνει και με τις υπάρχουσες λιμενικές υποδομές που υστερούν. Στήριξε το αίτημα των ακτοπλόων να ανοίξουν τα δρομολόγια από το υπουργείο και το ΣΑΣ από τώρα για την επόμενη χρονιά. Ζήτησε να υπάρξει σταθερό πλαίσιο εισιτηρίων και εκπτώσεις. Και τέλος ζήτησε να μελετηθεί το δρομολόγιο του Λαυρίου για Ανατολικό Αιγαίο και Βόρεια Ελλάδα ώς προς την Άνδρο.

Το παράδοξο είναι πως μια σύσκεψη με πολύ συγκρατημένους τόνους - κάτι που σχολιάστηκε ευμενώς - κατάφερε ο υφυπουργός Ναυτιλίας στο κλείσιμο με τους κομματικούς τόνους που έδωσε (εμείς κι εσείς) να την μετατρέψει σε μια κακή εικόνα του ελληνικού κοινοβουλίου που βλέπουμε τακτικά στις μέρες μας.

 

Link to comment
Share on other sites

Quote

Σημαντική όμως ήταν και η παρέμβαση του Γιώργου Στεφάνου και επιβεβαίωσε την διατήρηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης που ήδη υπάρχει με συμβατικό πλοίο της Golden Star Ferries. Κάτι για το οποίο τον ευχαρίστησε προσωπικά ο δήμαρχος Σύρου που υποσχέθηκε και στήριξη. Επιπλέον ο Γ. Στεφάνου ζήτησε να βοηθήσει η πολιτεία μια νέα γραμμή με αφετηρία τη Σύρο που θα διασυνδέσει της πρωτεύουσα των Κυκλάδων με όλα τα γύρω νησιά (και την Άνδρο). Μόνο που θα χρειαστεί το δρομολόγιο μια επιδότηση μόνο για την χειμερινή περίοδο. Κάτι που φάνηκε πως αποδέχτηκε ο παριστάμενος υφυπουργός Ναυτιλίας.

μιλαμε για τριτο ενδοκυκλαδικο; με συμβατικο ή ταχυπλοό; ή οτι'ναναι, αρκει να  πεσει παραδακι;

Link to comment
Share on other sites

Και 3ο πλοίο ζητάει το Επιμελητήριο για τις ενδοκυκλαδικές συγκοινωνίες

Quote

Λέτε να δούμε και πάλι 3  πλοίο στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια; Αυτή είναι η πρόταση που κατέθεσε το Εμπορικό Επιμελητήριο στη διάρκεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Δευτέρα στην Ερμούπολη. Δεν ξέρουμε εάν μπορεί να είναι εφικτό, όμως είναι ανάγκη να υπάρχει ένα ακόμη δρομολόγιο..

Ας δούμε τι αναφέρει το σχετικό δελτίο Τύπου από το Επιμελητήριο

«Πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου στην Ερμούπολη, η συνάντηση για το επίμαχο θέμα του ακτοπλοϊκού, την οποία διοργάνωσε η ΠΕΔ Κυκλάδων σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Κυκλάδων, με εξαιρετικά αποτελέσματα, τόσο ως προς την οργανωμένη παρουσίαση των θεμάτων από τους δημάρχους, όσο και από τις επαφές που πραγματοποιήθηκαν με τους συμμετέχοντες και συγκεκριμένα με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Νεκτάριο Σαντορινιό, τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου και Προέδρο του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών κ. Διονύση Καλαματιανό, με στελέχη του Υπουργείου, και εκπροσώπων των ακτοπλοϊκών εταιρειών.

Αξίζει να σημειωθεί η άνευ προηγουμένου καθολική συμμετοχή των εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης α’ και β΄ βαθμού, των λοιπών εμπλεκομένων μερών αλλά και των πλοιοκτητών που για πρώτη φορά ανέλαβαν ανοικτά δεσμεύσεις, οι οποίες αν τελικά υλοποιηθούν, θα βελτιώσουν το χάρτη των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών στις Κυκλάδες.

Το Επιμελητήριο Κυκλάδων κατέθεσε ως πρόταση τη διεκδίκηση και τρίτου πλοίου για τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια (όπως συνέβαινε και στο παρελθόν) κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του χρόνου των ταξιδιών, τη βελτίωση της προσβασιμότητας μεταξύ των νησιών και της ποιότητας των συγκοινωνιών στις Κυκλάδες. Όπως επισημάνθηκε και είναι εύκολα αντιληπτό από όλους, ανέκαθεν υπήρχαν και συνεχίζουν να συντηρούνται οι σημαντικές ανισότητες μεταξύ ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας, συνεπώς η υλοποίηση της πρότασης είναι μια από τις πρωτοβουλίες που πρέπει να αναλάβει άμεσα η σημερινή κυβέρνηση ως ελάχιστη αναγνώριση των παραπάνω.

Αμέσως μετά τη συνάντηση, το Επιμελητήριο Κυκλάδων επικοινώνησε τόσο με τον Υφυπουργό όσο και με το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, οι οποίοι επιβεβαίωσαν αυτό που ανέφεραν και στη συνάντηση, ότι το Υπουργείο αντιμετωπίζει θετικά την πρόταση.

Το Επιμελητήριο έχει ήδη ξεκινήσει τις απαραίτητες πρωτοβουλίες (επαφές με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, με τη Δ/νση Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών του Υπουργείου και φορείς των Κυκλάδων) με σκοπό την επίσπευση των ενεργειών που απαιτούνται προκειμένου να φτάσουμε σε μια αποτελεσματική πρόταση που θα ικανοποιήσει στο μέτρο του δυνατού, τις πραγματικές ανάγκες του νομού.

Προς το σκοπό αυτό, καλεί όλους τους φορείς, τα μέλη του αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο, να καταθέσουν τυχόν προτάσεις τους, έως και την 2α Νοεμβρίου 2017, προκειμένου εάν προκύψουν νέα στοιχεία, να ληφθούν υπόψη στην πρόταση που θα διαμορφώσει το Επιμελητήριο.

Προκειμένου το παρόν δελτίο τύπου να γίνει κατανοητό σε κάθε αναγνώστη, διευκρινίζεται ότι επειδή η δημοπράτηση των γραμμών δημοσίου συμφέροντος έχει γίνει για τα δρομολόγια της περιόδου Νοεμβρίου 2017 – Οκτωβρίου 2020 (που όπως ανακοινώθηκε θα είναι αυτά που ίσχυαν προ της προηγούμενης περιόδου) η δρομολόγηση του τρίτου πλοίου εφόσον επιτευχθεί , θα γίνει συμπληρωματικά προς αυτά τα δρομολόγια, για την συγκεκριμένη περίοδο, με βάση τις άμεσες ανάγκες.

Τέλος, το Επιμελητήριο θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους τους συμμετέχοντες στην ημερίδα, για τη συμβολή τους στη διαμόρφωση μια συνάντησης υψηλού επιπέδου πολιτισμού και αποτελεσματικότητας».

Εφόσον μιλάει για μείωση χρόνοι φαντάζομαι έννουν για ταχύπλοο και πολύ πιθανόν να είναι ένα από τα επιβατηγά ταχύπλοα της Golden Star Ferries μιας και ανέφερε ο κ. Στεφάνου για επιδότηση το χειμώνα για ένα επιβατηγό ταχύπλοο!!

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι πολλα 3 πλοια;

 και αν πρεπει να μπει ταχυπλοο, μηπως πρεπει να κοπει ενα απο τα αλλα δυο;

τι ρωταω ομως; τα εχουμε πει ξανα;)

On 1/8/2017 at 11:46 PM, Nick the Greek said:

Διαχρονικά, όταν το ελληνικό κράτος θέλει να σκορπίσει χρήματα, γίνεται πιο εφευρετικό κι απ΄ τη ΝΑΣΑ.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, proud_ionian said:

μιλαμε για τριτο ενδοκυκλαδικο; με συμβατικο ή ταχυπλοό; ή οτι'ναναι, αρκει να  πεσει παραδακι;

Ε,ας πάρει και κάνας άλλος παραδακι.....Αρκει να αποδωσει ανάλογα η γραμμή...

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απ' ότι φαίνεται η εταιρεία θέλει να εκμεταλλευτεί την διανυκτέρευση του Αqua Jewel στην Ανάφη κάθε Τρίτη βράδυ με τον ακόλουθο τρόπο:

http://www.neasantorinis.gr/topikes_eidiseis/7118/Epistoli_Eparchou_Thiras_sto_armodio_Ypourgeio_me_thema_Dromologisi_tou_EG_OG_AQUA_JEWEL.htm

Edited by proud_ionian
μεταφορα απο τοπικ Aqua Jewel
Link to comment
Share on other sites

Δλδ, αντί να πηγαίνει Ανάφη να συνεχίζει για Ηράκλειο? Αυτό όμως δε σημαίνει ότι κόβεται η μια προσέγγιση της Ανάφης και αυξάνονται σε δυο την εβδομάδα τα δρομολόγια Σαντορίνη-Ηράκλειο, το άλλο το κάνει το Πρέβελης κάθε Σάββατο. Θα υπάρξει και αλλαγή στην επιδότηση, αντί για Ανάφη, με τα μίλια του Ηρακλείου?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να κοπεί η Ανάφη;;; Θα φτάνει κανονικά μέχρι Ανάφη, απλά αντί να διανυκτερεύει θα προεκτείνει μέχρι Ηράκλειο. Μην κοιτάς που το άρθρο λέει Σαντορίνη-Ηράκλειο-Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις, δεν υπάρχει λόγος να κοπεί η Ανάφη. Το σχόλιο μου βασίστηκε στο Σαντορίνη-Ηράκλειο-Σαντορίνη. Θα είναι άραγε επιδοτούμενο και αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι πολύ θετικό για όλα τα νησιά του δρομολόγιο του ,διότι θα έχουν μια εβδομαδιαία σύνδεση με την Κρήτη όλο το χρόνο.Και ειδικά για νησιά όπως η Φολέγανδρος και η Σίκινος που δεν έχουν σύνδεση με Κρήτη ούτε το καλοκαίρι! 

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ότι καλύτερο έχω ακούσει τελευταία, η σύνδεση των νησιών που εξυπηρετεί το πλοίο με την Κρήτη όλο τον χρόνο θα βοηθήσει και στην μεταφορά προϊόντων απο την Κρήτη προς τα νησιά, και φυσικά θα λύσει το αιώνιο πρόβλημα της μεταφορά των επιβατών απο και προς Κρήτη που γίνεται μόνο μέσω Πειραιά με πολλές ώρες ταξιδιού και αυξημένο κόστος!!!

Link to comment
Share on other sites

Η επιστολη της επαρχου περιεχει ανακριβειες.Οπως το οτι η Σαντορινη δεν εχει συνδεση με Κρητη.Εχει συνδεση με τον Πρεβελη μια φορα την εβδομαδα και σκοπιμα δεν αναφερεται.Πλησιαζουν τα Χριστουγεννα και πρεπει λιγο να λαικισουμε,για να ανεβουν οι φοιτητες στο νησι.Αληθεια το πληρωμα του Aqua Jewel οπως και την εταιρεια του τους ρωτησαν;η η υπουργαρα θα διαταξει παλι και θα εκτελεστει η αποφαση οπως με το sea diamond που ανελκυεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το καλοκαίρι του 2018 το πιθανότερο δίδυμο πλοίων (συμβατικό και ταχύπλοο) για τις Αζόρες θα είναι το Aqua Jewel και το Mega Jet από την Seajets!! 

Και ενδοκυκλαδικα Ποιο θα είναι?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Τροποποίηση δρομολογίων ΑΡΤΕΜΙΣ λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών 22/1/18

Quote

Σας ενηµερώνουµε ότι λόγω των δυσµενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν σήµερα ∆ευτέρα 22/01/2018, το Ε/Γ – Ο/Γ ΑΡΤΕΜΙΣ θα παραµείνει στο λιµάνι της Σύρου.

Τα δροµολόγια σήµερα από Σύρο 23:45 για Σέριφο - Σίφνο - Κίµωλο - Μήλο και αύριο 23/01/2018 από Μήλο 07:00 για Κίµωλο - Σίφνο - Σέριφο - Σύρο, θα παραµείνουν ανεκτέλεστα.

Εφόσον βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες και επιτραπεί ο απόπλους το πλοίο θα εκτελέσει το προγραµµατισµένο του δροµολόγιο αύριο Τρίτη 23/01/2018 από Σύρο 13:00 για Μύκονο - Πάρο - Νάξο -΄Ιο - Σίκινο - Φολέγανδρο - Κίµωλο - Μήλο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σε ανακοίνωση που έβγαλε η εταιρεία του Aqua Jewel ενημερώνει ότι το πλοίο δεν θα προσεγγίσει στα λιμάνια της Σίκινου, Φολέγανδρο, Κύθνο και Κέα στο σημερινό δρομολόγιο του, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών. 

FB_IMG_1518601106325.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...