Jump to content
Shipfriends

Νήσος Ρόδος (IMO 8704406)


Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο Ροδος δημιουργηθηκαν συνολικα 170 νεα κρεβατια σε δυο χωρους, σε αυτον των dormitories του ντεκ 7 και στην αιθουσα αεροπορικων Rhodes ακριβως απο πανω στο ντεκ 8.

Πλεον το βαπορι εχει τον αξιοπρεπη αριθμο των 340 κρεβατιων που θα του επιτρεψει να εξυπηρετησει πιο ευκολα περισσοτερες γραμμες.

Τα αεροπορικα καθισματα απο την τεως αιθουσα Rhodes μεταφερθηκαν λιγο πιο πρυμα και δεξια στο ιδιο ντεκ, στο διαμηκες-πλαϊνο τμημα του self service απο το οποιο αν καταλαβα καλα απεμεινε για σιτιση μονο το εγκαρσιο-πρυμιο τμημα του νοητου Γ που σχηματιζε πριν την αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

Καλοκαιρινό ταξίδι με το Νήσος Ρόδος από τα Βατερά:D για την Πάρο, να πούμε έστω και καθυστερημένα πέντε πράγματα για το πλοίο και το δρομολόγιο.

 

Ας ξεκινήσουμε όμως από την Καβάλα, άσχετα αν δεν επιβιβάστηκα από εκεί. Βρέθηκα όμως σε αναχώρησή του ένα Σάββατο βράδυ. Πραγματικά τέτοιο μποτιλιάρισμα, έχω να το δώ από τότε που ήρθε στον Πειραιά ο Ντέταρι :D. Άφιξη 1 ώρα πρίν της προγραμματισμένης αναχώρησης με γεμάτο γκαράζ και άμεση αναχώρηση(τελικά με δύο ώρες καθυστέρηση) με περίπου 650 ΙΧ σύν καμιά 15αριά φορτηγά. Το πρόβλημα δημιουργείται εν πολλοίς από το γεγονός ότι στα 100 μέτρα από τον καταπέλτη, υπάρχουν φανάρια με συνέπεια να μπλοκάρει το σύστημα. Το καινούριο στοιχείο που έμαθα, είναι πως από τότε που πρωτοέπιασε το πλοίο στην Καβάλα, πλοίο και εταιρεία είχαν ήδη αιτηθεί με σχετικά τους γράμματα για ενισχυμένη αστυνόμευση και διαχείριση της κυκλοφορίας και για να μην καθυστερεί το πλοίο, αλλά και για να μην ασφυκτιά το κέντρο της Καβάλας. Πλήν όμως κάτι τέτοιο δεν εισακούστηκε παρά μόνον κατά τον Αύγουστο του 2017 και αφού είχαν δυσανασχετήσει έντονα και οι κάτοικοι της πόλης. Νάτο και το πλοίο δεμένο στην Καβάλα, εκείνο το Σάββατο του Αυγούστου.

 

Πράγματι, το Σάββατο εκείνο το κέντρο της Καβάλας είχε γεμίσει με Αστυνομία, τροχονόμους κλπ που βοήθησαν την όλη διαδικασία, όχι πως δεν υπήρχε ταλαιπωρία. Αρνητική εντύπωση έχει προκαλέσει και η στάση ορισμένων στελεχών του Λιμεναρχείου Καβάλας που περιορίζονταν στο να απειλούν με πρόστιμα κλπ, αντί να βοηθούν την κατάσταση. Παρεπιπτόντως ο χώρος που σταθμεύουν τα φορτηγά πίσω από εκεί που δένει το βαπόρι, είναι στα πλάνα να γίνει κάτι σαν κατάστημα αν θυμάμαι καλά. Οπότε είτε το Νήσος Ρόδος, είτε άλλο πλοίο καταλήξει εκεί το καλοκαίρι, αν υλοποιηθεί το παραπάνω θα κάνει την κατάσταση ακόμα πιο δύσκολη.

 

Στο δικό μου ταξίδι, το πλοίο εμφανίστηκε στη Μυτιλήνη στις 0900 το πρωί. Προχωράμε με γρήγορους ρυθμούς για μέσα και με τιμόνι αριστερά γυρνάμε για να κάνουμε γωνία με το ήδη δεμένο Αριάδνη. Το πλοίο στην πρυμνιά του όψη δείχνει πως σε έναν ιδανικό κόσμο θα γίνονταν παρεμβάσεις και για να πλατύνει ο καταπέλτης αλλά και για να δημιουργηθεί είσοδος επιβατών. Φαίνεται άλλωστε κι εδώ στην εκφόρτωση, με τους επιβάτες να πηγαίνουν παρέα με το κρέηντερ του ΕΣ. Η εικόνα με τα 2 βαπόρια της HSW μαζί, είναι αρκούντως εντυπωσιακή, θεωρώ. Επί τη ευκαιρία, να πούμε πως προφανώς οι καθυστερήσεις οφείλονταν και στην μεγάλη κίνηση, στις δύσκολες μανούβρες σε ανεπαρκή λιμάνια αλλά και στο γεγονός πως τα δρομολόγια ήταν υπολογισμένα με τα ωράρια τραβηγμένα απ' τα μαλλιά υπερεκτιμώντας τις δυνατότητες του πλοίου. Πρός το τέλος του καλοκαιριού, όταν και όλα αυτά επανεξετάστηκαν με ρεαλιστικά κριτήρια και την άμεση συμβολή του πλοίου στη διαμόρφωσή τους, τα ωράρια έγιναν επίσης ρεαλιστικά. Περίπου 40 λεπτά παραμονή στη Μυτιλήνη.

 

Δε θα σας κουράσω με περιγραφές χώρων, άλλοι σύντροφοι το έχουν ήδη κάνει και υπάρχει και άφθονο φωτογραφικό υλικό στην γκαλλερί. Ιδεωδώς το πλοίο θα είχε περισσότερες καμπίνες, κάτι το οποίο έχει γίνει εν τω μεταξύ. Οι χώροι του εσωτερικά πολύ καλοί και επαρκείς για το ταξίδι. Χαρακτηριστικό για μένα όχι το βαιμπρέσιο, που δε μου έκανε εντύπωση, όσο ο πολύ δυνατός κλιματισμός. Highlight του ταξιδιού, η εξαιρετική ποιότητα φαγητού στο self service, πραγματικά μπράβο. Χοιρινά φιλετάκια με πουρέ για το μεσημέρι, βαπορίσια μακαρονάδα με κιμά για το βράδυ, Ανάσταση:D. Δεν το συζητάω λοιπόν, με τις καλύτερες εντυπώσεις σε αυτόν τον τομέα.

 

Το ημερήσιο ως επί το πλείστον ταξίδι από Μυτιλήνη για Χίο - Βαθύ - Φούρνους - Άγιο Κήρυκο - Νάξο - Πάρο είναι απόλαυση και για λόγους θαλασσίου ταξιδιού αλλά και τουριστικούς. Πολύ ωραία διαδρομή με το συγκεκριμένο πλοίο να προσφέρεται για τέτοιου είδους ταξίδι λόγω χώρων και ανοιχτών καταστρωμάτων, ειδικά για τον υπογράφοντα που δεν είχε περάσει ποτέ από Χίο, Βαθύ, Φουρνους και Άγιο Κήρυκο. Ο καιρός ένα 5άρι από τη Μυτιλήνη μέχρι τη Χίο και από κεί και κάτω ένα καλό 6άρι σε ορισμένα σημεία. Άφιξη στη Χίο περίπου στις 1230, είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πως σε ένα τόσο δύσκολο λιμάνι το πλοίο γύρισε με τόση ακρίβεια και απέριττες κινήσεις. Αλλά δε σας λέω κανένα νέο, Διαμαντή Παπαγεωργίου τον λένε, κι όλα τα παιδάκια κλαίνε. Δεν χρειάζεται εμένα να του κάνω διαφήμιση. Μεγάλο μειονέκτημα του πλοίου στη μανούβρα η έλλειψη φτερών που να δίνουν στον πλοίαρχο ορατότητα πρύμα, μια και οι βάρκες εμποδίζουν την ορατότητα. Οπότε η μανούβρα γίνεται με ένα συνδυασμό πρυμνιάς κάμερας και με τον πλοίαρχο να βγαίνει ο μισός από το παράθυρο για να δεί πρός τα πίσω.

 

Άφιξη στο Μαλαγάρι κατά τις 1600, εδώ υπάρχει πολύς χώρος για μανούβρα μεν, καμιά προστασία για το πλοίο δε όταν είναι δεμένο με τη μορφή λιμενοβραχίονα κλπ. Άσε που η προβλήτα είναι στο μεγαλύτερό της μέρος υπό επισκευή. Ημίωρη παραμονή για πολλά φορτηγά φόρτωση εδώ. Μετά πάμε για Φούρνους, θα ήθελα να μπορούσα να έβγαζα μια πανοραμική φωτογραφία με το πλοίο δεμένο μια και είναι δυσανάλογα μεγάλο σε σχέση με το "λιμάνι" αλλά ακόμα και τον οικισμό τον ίδιο, καμιά 30αριά ΙΧ η φόρτωση. Σειρά έχει ο Άγιος Κήρυκος, για το αλιευτικό καταφύγιο του οποίου δεν έχω τίποτε να πω, παρά μόνο respect στον Γιώργο Πιτσικάλη(που αναλαμβάνει τη γέφυρα με την αναχώρηση από τη Χίο), τη μανούβρα του οποίου μας έχει αναλύσει ο Π100. Καμιά 70αριά ΙΧ, ίσως και παραπάνω σύν φορτηγά η φόρτωση. Τρένο μετά για Νάξο και Πάρο με άφιξη 0050 μετά τα μεσάνυχτα και ενώ ο Διαμαντής Παπαγεωργίου έχει αναλάβει στη γέφυρα μετά την αναχώρηση από τον Άγιο Κήρυκο.

 

Όσοι έχετε EUR 54.50 να επενδύσετε για ένα ταξίδι από τη Μυτιλήνη στην Πάρο, είναι χρήματα που θα σας χαρίσουν ένα άκρως καραβολατρικό ταξίδι με ένα πολύ καλό πλοίο, ωραία τοπία, άνεμο και θάλασσα, αλλά και αριστοτεχνικές μανούβρες. Πραγματικά ταξίδι βγαλμένο απ' τα παλιά, με την πάρα πολύ καλή έννοια. Συνίσταται ανεπιφύλακτα!

Link to comment
Share on other sites

Ωραια περιγραφη που με βρισκει απολυτα συμφωνο για τον εξαιρετικο συνδιασμο διαδρομης, βαποριου, λιμανιων και απιθανων ρεμετζων.

Το Μαϊο του 2016, οπως εχω ξαναγραψει, ειχα τη χαρα να κανω ενα πληρες Πειραια-Καβαλα-Πειραια, με διαφορα οτι αντι Παροναξιας περασαμε απο Συρομυκονια, ευτυχως ειχε και Φουρνους το δρομολογιο...

Απο τα αγαπημενα μου ταξιδια, το θυμαμαι πολυ εντονα.

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λες είναι Captain_Nionios. Και να συμπληρώσω πως ο αίσχιστος ξέχασα το ότι μετά τον Άγιο Κήρυκο και πρίν την Νάξο, το πλοίο πάει και Πάτμο. Οπότε η κρουαζιέρα είναι ακόμα καλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

Ήθελα πολύ το καλοκαίρι να κάνω ένα ανέβασμα μέχρι τη Λήμνο αλλά δεν μπόρεσα. Όμως φέτος θα το επιχειρήσω. Κρίμα βέβαια  που βγάλανε το Νάξος- Πάρος για το ερχόμενο Καλοκαίρι. Το προτιμώ από το Μύκονος- Σύρος.  Σίγουρα  όμως το ταξίδι πρέπει να είναι η χαρά του καραβολάτρη.  Αμέτρητα λιμάνια ,  μανουβράρες  και πολύ  Θάλασσα.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, svo said:

Ήθελα πολύ το καλοκαίρι να κάνω ένα ανέβασμα μέχρι τη Λήμνο αλλά δεν μπόρεσα. Όμως φέτος θα το επιχειρήσω. Κρίμα βέβαια  που βγάλανε το Νάξος- Πάρος για το ερχόμενο Καλοκαίρι. Το προτιμώ από το Μύκονος- Σύρος.  Σίγουρα  όμως το ταξίδι πρέπει να είναι η χαρά του καραβολάτρη.  Αμέτρητα λιμάνια ,  μανουβράρες  και πολύ  Θάλασσα.

 

Πρωτο μου περασμα απο τη Λημνο ηταν με το βαπορα στο εν λογω ταξιδι και μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις.

Παρακατω η ομορφη μανουβρα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Είχα κάνει και εγώ τον Σεπτέμβριο ένα ταξίδι Πειραιάς-Μυτιλήνη, το προτίμησα από το Αριάδνη όντως ωραίο δρομολόγιο. Ήμουν μόνος στην καμπίνα από τον Πειραιά μέχρι το Βαθύ Σάμου. Έχω ένα μίνι υλικό θα σας το δείξω σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Captain_Nionios said:

Παρακατω η ομορφη μανουβρα.

Είναι πολύ όμορφο, ένα τέτοιο βαπόρι να συνδέεται στενά  στη συνείδηση μας με τον Καπτά Διαμαντή Παπαγεωργίου ο οποίος με τις μανούβρες του μας κάνει να το αγαπήσουμε περισσότερο. Πάντως το πλοίο έχει αρκετά καλές ελικτικές ικανότητες σε σχέση  με αντίστοιχου μεγέθους πλοία όπως είναι τα Κρήτη Ι/ΙΙ .

Link to comment
Share on other sites

On 26/1/2018 at 10:18 PM, Nick the Greek said:

 Άφιξη στη Χίο περίπου στις 1230, είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πως σε ένα τόσο δύσκολο λιμάνι το πλοίο γύρισε με τόση ακρίβεια και απέριττες κινήσεις. Αλλά δε σας λέω κανένα νέο, Διαμαντή Παπαγεωργίου τον λένε, κι όλα τα παιδάκια κλαίνε. 

Ας δούμε την άφιξη του Νήσος Ρόδος στη μπούκα του λιμανιού της Χίου, παράλλαξη της πλώρης με το Μπούρτζι, η πλώρη του Νήσος Ρόδος πλησιάζει στη προβλήτα, πλησιάζει στη γωνία της προβλήτας και αρχίζει να γυρνάει αριστερά και η πλώρη να περνάει λίγα μέτρα από το δρόμο διπλά από το λιμάνι.

On 26/1/2018 at 10:18 PM, Nick the Greek said:

Άφιξη στο Μαλαγάρι κατά τις 1600, εδώ υπάρχει πολύς χώρος για μανούβρα μεν, καμιά προστασία για το πλοίο δε όταν είναι δεμένο με τη μορφή λιμενοβραχίονα κλπ. Άσε που η προβλήτα είναι στο μεγαλύτερό της μέρος υπό επισκευή.

Ας δούμε το Νήσος Ρόδος στο Βαθύ, όπου η προβλήτα έχει ανοίξει!!

 

Link to comment
Share on other sites

Στο σύστημα κρατήσεων εμφανίζονται 5 χώροι αεροπορικών καθισμάτων. Ξέρει κάποιος να μας πει ποιο βρίσκεται που;

Screenshot_20180205-160047.thumb.jpg.c0fde392ae65f2780ca9806d7ba45233.jpg

Επίσης το Panoramic Sea View Vip seats είναι λογικά αυτό :  (?)

On 21/1/2018 at 2:47 PM, Captain_Nionios said:

Τα αεροπορικα καθισματα απο την τεως αιθουσα Rhodes μεταφερθηκαν λιγο πιο πρυμα και δεξια στο ιδιο ντεκ, στο διαμηκες-πλαϊνο τμημα του self service απο το οποιο αν καταλαβα καλα απεμεινε για σιτιση μονο το εγκαρσιο-πρυμιο τμημα του νοητου Γ που σχηματιζε πριν την αλλαγη.

 

Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Ρόδος δεν εμφανίζεται στους πίνακες των δρομολογίων της HSW από τις 29/03/18 έως 24/05/18. Κάποιος θα σκεφτόταν ότι θα ξανά σταματήσει το βαπόρι, αλλά από ότι μαθαίνω θα κάνει δρομολόγια στη γραμμή της Ικαρίας Σάμου για τη περίοδο του Πάσχα.

Link to comment
Share on other sites

Κατά τον απόπλου του πλοίου από το λιμάνι παρασύρθηκε από τον αέρα και έπεσε πάνω στο λιμενοβραχιονα . Η κατάσταση ήταν υπό έλεγχο και δεν παρατηρήθηκε μεγάλη ζημιά στο πλοίο από αυτήν την ελαφρά επαφή με το λιμενοβραχιονα.   

Εδω μια φωτο :https://500px.com/photo/248456175/lrm-exp-by-ship-stafa?ctx_page=1&from=search&ctx_q=ship+stafa&ctx_type=photos&ctx_sort=relevance

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...