Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επίσης στην ίδια εφημερίδα,ο εκπρόσωπος της Λεβάντε κ.Πυλαρινός,είπε και για τα προβλήματα που έχει ο βυθός στον μώλο του Αγ.Διονυσίου:

«Το πιο σημαντικό θέμα είναι ο προγραμματισμός έργων στο λιμάνι μας το οποίο έχει εγκαταλειφθεί εδώ και πολλά χρόνια. Απλά τα συζητάμε όλα αυτά αλλά δεν βλέπω φως. Αν εξαιρέσουμε αυτά που έγιναν στον τραπεζοειδή λόγω των σεισμών, τίποτα δεν έχει γίνει εδώ και 20 – 30 χρόνια στο λιμάνι της πόλης μας.Σαν εταιρεία αρχίζουμε κι εμείς να πιέζουμε γιατί ο καιρός περνάει και δεν μπορούμε να φέρουμε ένα καλύτερο καράβι με μεγαλύτερα βαθικά για να εξυπηρετείται η κίνηση της Ζακύνθου».

Δίνοντας αναλυτικές πληροφορίες για τις ανάγκες που έχουν τα σημερινά πλοία, ο κ. Πουλαρινός είπε: «Μας περιορίζει αυτή η κατάσταση να έχουμε συγκεκριμένα καράβια, που όμως δεν είναι για τη Ζάκυνθο και τη δυναμική της. Πρέπει  λοιπόν να ρίξουμε το βάρος στο λιμάνι που είναι η μία από τις δύο πύλες εισόδου γιατί κάθε μέρα που περνάει τα καράβια δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να μπουν. Αυτό που πηγαίνει στην  Κεφαλονιά δεν το φέρνουμε γιατί έχει μεγαλύτερο βύθισμα και βρίσκει. Γιατί στην Κυλλήνη γίνονται έργα κι εδώ δεν γίνονται; Στον τραπεζοειδή έγιναν τα έργα  λόγω του σεισμού. Εκτός από αυτό δεν βλέπω κάτι άλλο.

Από χθες έπρεπε να γίνονται εκσκαφές για να μπορούν να μπαίνουν τα καράβια μέσα χωρίς προβλήματα και αναμονές. Οριακά μπαίνει το MARE  που κινδυνεύει να κολλήσει στα αβαθή. Χρειάζεται να καθαριστεί το λιμάνι από τη λάσπη και δεν έχει γίνει τίποτα απολύτως! Φταίει όλο το σύστημα.

Τα καράβια πριν από 20 χρόνια ήταν μικρά και τώρα που είναι μεγαλύτερα έχουν άλλλες ανάγκες. Εμείς έχουμε ζητήσει εγγράφως τι χρειάζεται το λιμάνι για να δουλέψουμε σωστά. Μακάρι να μπορούσαμε να τα φτιάξουμε μόνοι μας αλλά δεν γίνεται».

Το (απαράδεκτο)Λιμενικό ταμείο του νησιού,απορώ γιατί δεν σκάβει το λιμάνι για το καλό όλων μας!

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Στη Ζακυνθο, οσα χρονια την θυμαμαι, καθε φορα που αλλαζει, νομαρχης/αντιπεριφερειαρχης, δημαρχος και βουλευτης, αλλαζει το σχεδιο επεκτασης του λιμανιου (master plan), με αποτελεσμα το λιμανι να ειναι ιδιο για μια 20ετια τουλαχιστον.

Οταν καποιο προβλημα παραμενει αλυτο για τοσο μεγαλη χρονικη περιοδο, η ευθυνη δεν περιοριζεται σε εναν φορεα ή μια διοικηση. 

Αν δεν μπορουν οι ιδιοι οι Ζακυνθινοι να συμφωνησουν σε 2-3 πραγματα που εχει αναγκη το νησι τους σε θεματα υποδομων, δεν φταιει καποιος αλλος.

 

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Απομακρύνθηκαν από το λιμάνι τα παροπλισμένα πλοία:

Λύση μετά από δεκαετίες εγκατάλειψης στο πρόβλημα των παροπλισμένων πλοίων στη Μαρίνα Ζακύνθου, ένα ζήτημα που αποτελούσε για καιρό δυσφήμιση για τον τόπο μας.
Ολοκληρώθηκε η ανέλκυση των ναυαγισμένων πλοίων στη Μαρίνα της Ζακύνθου, με την απομάκρυνση και του τελευταίου απ’ αυτά.

Πλέον, η Μαρίνα Ζακύνθου διαθέτει περισσότερο χώρο, ο οποίος μπορεί να αξιοποιηθεί από τα τουριστικά πλοία που ελλιμενίζονται εκεί, ενώ παράλληλα μπαίνει οριστικά φρένο στην περιβαλλοντική ρύπανση που μέχρι τώρα προκαλούσαν τα παροπλισμένα πλοία που παρέμεναν στη Μαρίνα. 

347406881_6134336213358933_6833167088525962346_n.jpg

Πηγή:Ερμής Ζακύνθου 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εκβάθυνση της λιμενολεκάνης στον μώλο του Αγ.Διονυσίου τους επόμενους μήνες:

Quote

Από τα πιο σημαντικά που γνωστοποιήθηκαν είναι το έργο εκβάθυνσης του λιμανιού που θεωρείται απολύτως αναγκαίο και ο κ. Πλέσσας είπε τα εξής: «Μέσω του υπουργείου Ναυτιλίας  προχωράμε και κάτι άλλο πολύ σημαντικό. Εγκρίθηκε κονδύλι 98.000 ευρώ για μελέτες που αφορούν  την εκβάθυνση  του συνόλου της λιμενολεκάνης. Αυτό ήταν απαίτηση της ναυτιλιακής εταιρείας  LEVANTE FERRIES η οποία θέλει να φέρει μεγαλύτερα πλοία. Είχαν περάσει πολλά χρόνια από τότε που έγινε η Ι τελευταία εκβάθυνση. Έτσι θα καταστούν λειτουργικά κι άλλα τμήματα του λιμανιού. Τώρα τα βαθικά είναι σε κακή κατάσταση. Από την έξοδο του λιμανιού και μέχρι το καφέ  MADISON το βάθος είναι 3-4 μέτρα και μέχρι εκεί είναι λειτουργικό το λιμάνι».

Πηγή:Ερμής Ζακύνθου

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

@spiroszante με βύθισμα όμως στο μώλο του Αγίου Νικόλαος 6,5-7,5 μέτρα και βύθισμα του πλοίου 6,4(σύμφωνα με το marine traffic) καταλαβαίνουμε ότι είναι πολύ δυσκολο να δέσει εκεί.

9 hours ago, BS CHIOS said:

Μακάρι να το δούμε και στα νερά μας, είναι αρκετά ταιριαστό για το καλοκαιρινό δρομολόγιο Bari - Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα. Στη Σάμη λογικά μπαίνει (δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις για το λιμάνι), στη Ζάκυνθο όμως νομίζω πως αποκλείεται. Όπου και να μπει είναι μια σπουδαία αγορά, σίγουρα θα αναβαθμίσει τις γραμμές Ιταλίας - Αλβανίας αν δρομολογηθεί εκεί.

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Πριν 11 χρόνια το Νήσος Σάμος ως Ionian Queen με 6,75 βύθισμα (όπως και το αδελφό Ionian King τη τελευταία χρόνια του στη χώρα μας) έδεναν στη Ζάκυνθο στο μώλο του Αγίου Νικολάου (Πόρτο) και είναι πολύ δύσκολο να δέσει το Baja Star???Μου φαίνεται ότι ΔΕΝ είσαι γνώστης του νησιού φίλε Cyclades...  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...