Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Διαδικασία πλειστηριασμού του “Ελύτης” και του “Ζάκυνθος 1” θα ξεκινήσει η λιμενική επιτροπή της Ζακύνθου, εάν δεν απομακρυνθούν τα πλοία μέχρι το τέλος Νοεμβρίου

Πηγη: ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Τελεσίγραφο στις ακτοπλοϊκές εταιρείες του νησιού μας θα δώσει η Λιμενική Επιτροπή, αφού κατά τη διάρκεια της χθεσινής της συνεδρίασης, αποφασίστηκε ότι εάν δεν έχουν φύγει τα πλοία “Οδυσσέας Ελύτης” και “Ζάκυνθος 1” μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, τότε από την 1η Δεκεμβρίου θα ξεκινήσει διαδικασία πλειστηριασμού τους, μιας και κάτι τέτοιο προβλέπεται από την κείμενη Νομοθεσία.

Κληθείς να σχολιάσει αυτή την απόφαση, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Διονύσης Καρδιανός, υποστήριξε ότι η παραμονή των δύο πλοίων στο λιμάνι για μεγάλο χρονικό διάστημα, έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα και πλέον δεν θα υπάρξει άλλη ανοχή.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πρόταση του Δημάρχου Ζακυνθίων Στέλιου Μποζίκη, που αφορά στην τοποθέτηση πλωτών μαρίνων στη λιμενολεκάνη της πόλης, στο ύψος περίπου του ξενοδοχείου «Στράντα Μαρίνα», οι οποίες θα λύσουν, προσωρινά, το τεράστιο πρόβλημα της έλλειψης μαρίνας στη Ζάκυνθο.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

το λιμενικο ταμειο

τα ζακυνθος και ελυτης - ειδικα για το δευτερο,ενδιαφερονται λεει μεγαλες εταιριες του πειραια(εφοσον βγει σε πλειστηριασμο). Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

με σδιτ ελπιζουν να φτιαξουν την προβλητα κρουαζιεροπλοιων στο ζαντε B) .

Φαίνεται πως το προαναφερόμενο θέμα μπαίνει ξανά στην πρώτη θέση της “ατζέντας” της Ζακύνθου, γεγονός που μας ικανοποιεί, δεδομένου ότι δείχνει πως όλοι έχουν αντιληφθεί την σπουδαιότητα του ζητήματος και πλέον είναι αποφασισμένοι να εντείνουν τις προσπάθειές τους για να βρεθεί λύση

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Πρόσβαση για τα κρουαζιερόπλοια ζήτησαν οι φορείς από τους μελετητές και εκπροσώπους του Υπουργείου Υποδομών, εν΄όψει της σύνταξης του Master Plan για το λιμάνι της Ζακύνθου

Πηγή: ERMIS NEWS

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Η κατασκευή κάθετης προβλήτας για τα κρουαζιερόπλοια είναι το προτεινόμενο από το μελετητικό γραφείο της κ. Φράγκου, σχέδιο που επέλεξε το Επιμελητήριο. Η συγκεκριμένη επιλογή συμπίπτει με εκείνη του Δήμου, της Αντιπεριφέρειας, του Λιμενικού Ταμείου και λοιπών Φορέων. Από την εξέταση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων πρότασης, φάνηκε ξεκάθαρα πως η καλύτερη λύση είναι η τοποθέτηση της προβλήτας στο μόλο του Αγίου Νικολάου (στο θαλάσσιο χώρο ανάμεσα στην εκκλησία και στη Στήλη των Πεσόντων) με τον προϋπολογισμό να ξεπερνά τα 40 εκ. ευρώ. Αν προσθέσει κανείς και τα υπόλοιπα έργα που πρέπει να γίνουν στο λιμάνι (κτήρια, σταθμοί για τους επιβάτες, σημεία αναψυχής, πάρκινγκ, κυκλοφοριακός κόμβος), τότε ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε 87.240.000 ευρώ.

 

Πηγη: Ημερα της Ζακυνθου

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σε ένα μήνα θα εχουν τελειωσει τα εργα που γινονται στο λιμάνι της Ζακυνθου

 

Αντίλογο απέναντι στις διαμαρτυρίες του τουριστικού πράκτορα κ. Κεφαλληνού, οι οποίες δημοσιεύθηκαν στο χθεσινό φύλλο της «Ημέρας», εκφράζει ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου κ. Τιμόθεος Ζώντος, σε έντονο, μάλιστα ύφος. Ο λόγος, οι έντονες διαμαρτυρίες του κ. Κεφαλληνού για την εικόνα του μόλου του Αγ. Νικολάου, καθώς ο χώρος αποβίβασης επιβατών από τις λάντζες των κρουαζιερόπλοιων βρίσκεται υπό ανακατασκευή.
Απέναντι στις κατηγορίες για καθυστέρηση των έργων και εκτέλεσής τους στη διάρκεια της τουριστικής σεζόν, ο κ. Ζώντος απαντά πως οι καθυστερήσεις στην υλοποίησή τους έχουν σαν αιτία τη γνωστή κρατική γραφειοκρατία και όχι τις καθυστερήσεις από πλευρά Ταμείου. «Τα έργα έπρεπε να έχουν λήξει από τις 31 Δεκεμβρίου 2013, ωστόσο οι εγκρίσεις από το αρμόδιο υπουργείο και στη συνέχεια στη Διεύθυνση Αποκεντρωμένης Διοίκησης που ζητά όρους δημοπράτησης κ.ά. άργησαν τραγικά. Φανταστείτε ότι μόνον για τα πρακτικά της έγκρισης δημοπράτησης απαιτούνται 2 μήνες!», εξηγεί ο κ. Ζώντος. Η καταληκτική ημερομηνία παράδοσης του έργου είναι η 20η Ιουνίου, επομένως, μόλις δόθηκε η απαραίτητη έγκριση χωρίς την οποία κάθε ενέργεια θα ήταν παράνομη και οι υπεύθυνοι θα επέκειτο στην αυτόφωρη διαδικασία, τα έργα ξεκίνησαν και πάλι και μάλιστα με ταχείς ρυθμούς. «Εξήγησα επανειλημμένως στον κ. Κεφαλληνό, τον μόνο άλλωστε που εκφράζει παράπονα, ότι η καταληκτική ημερομηνία δεν μας επιτρέπει καθυστερήσεις. Του γνωστοποίησα επίσης ότι, παράλληλα με τα έργα, θα υπάρχει συνεχώς συνεργείο καθαρισμού ώστε να μην εμποδίζεται η πρόσβαση των τουριστών, από και προς τις λάντζες. Όλα λοιπόν έγιναν όπως δεσμεύτηκα. Δεν μπορώ να καταλάβω τα συνεχή παράπονα», συνεχίζει ο κ. Ζώντος. Συμπλήρωσε άλλωστε ότι εχθές, ημέρα άφιξης κρουαζιερόπλοιου, μετά από δική του εντολή δεν συνεχίστηκαν τα έργα, για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα. «Έχω ταξιδέψει σε πολλά λιμάνια και κανείς δεν διαμαρτύρεται όταν γίνονται έργα. υπάρχουν μόνο οικοδομικά υλικά, που μάλιστα δεν εμποδίζουν, και όχι σκουπίδια. Επαναλαμβάνω πως οι καθυστερήσεις δεν οφείλονται σε εμάς αλλά στις καθυστερήσεις ων εγκρίσεων. Η σύμβαση λήγει στις 20 Ιουνίου. Το επόμενο κρουαζιερόπλοιο έρχεται τον Ιούλιο. Άρα δεν υπάρχει πρόβλημα», καταλήγει ο κ. Ζώντος.

 

Πηγη: ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Συστήνεται "Επιτροπή Σχεδιασμού & Ανάπτυξης" για την ανάπλαση του λιμανιού της Ζακύνθου.
 

ήταν το βασικό θέμα της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη υπό τον Θεόδωρο Δρίτσα, αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας και με την παρουσία του υφυπουργού Πολιτισμού Παιδείας & Θρησκευμάτων και βουλευτή Ζακύνθου Σταύρου Κοντονή.

Στην σύσκεψη τέθηκαν σημαντικά θέματα του λιμανιού, που «ταλαιπωρούν» τους πολίτες και τους τουρίστες της Ζακύνθου, αρκετά χρόνια τώρα.

Ανάμεσα στους στόχους που τέθηκαν συμπεριλαμβάνονται, η άμεση έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντολογικών Επιπτώσεων από το Υ.ΠΑ.Π.ΕΝ., η σύσταση της Επιτροπής Σχεδιασμού & Ανάπτυξης Λιμένος (ΕΣΑΛ) , η οποία αναμένεται να συγκροτηθεί τέλη του άλλου μήνα και να βρεθεί το κατάλληλο χρηματοδοτικό σχήμα για την πραγμάτωση του έργου.

Ο υφυπουργός Πολιτισμού Παιδείας & Θρησκευμάτων Σταύρος Κοντονής χαρακτήρισε «γόνιμη» τη συνάντηση και επισήμανε ότι «συνυπολογίζοντας τις οικονομικές συνθήκες της χώρας, προσεγγίζουμε την εφαρμογή και την υλοποίηση του ΜΑΣΤΕΡ- ΠΛΑΝ Ανάπλασης Λιμένος Ζακύνθου».

Ο κ. Κοντονής ανέφερε πως υπάρχει «πολιτική βούληση της κυβέρνησης για την ολοκλήρωση του σχεδίου, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις οικονομικές και περιβαλλοντικές παραμέτρους» και ανέφερε ότι «υλοποιώντας το πλάνο αυτό, που είναι αναγκαίο για τον τόπο, θα ενισχυθεί η οικονομική ανάπτυξη εφόσον, όμως, δημιουργηθούν οι απαραίτητες υποδομές και αναδειχθούν τα στοιχεία του πολιτισμού του τόπου μας, ούτως ώστε η Ζάκυνθος ν' αποτελέσει θελκτικό προορισμό για χιλιάδες τουρίστες»

 

ωραιο ευχολογιο ειναι. B)

καπως πρεπει να φανει οτι ο κοντονης κανει κατι και για το νησι του ;)

 

λεφτα δεν εχουν βρεθει ακομη, αλλα never mind ^_^

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Στην τελική ευθεία φαίνεται να βρίσκεται η λύση σε ένα πρόβλημα που απασχολεί εδώ και ένα μεγάλο χρονικό διάστημα το νησί μας και έχει να κάνει με την απομάκρυνση των κατασχεμένων πλοίων που παραμένουν επί μακρόν στο λιμάνι και την μαρίνα.

Πέρα από τα προφανή ζητήματα που έχουν να κάνουν με την αισθητική και την εικόνα του λιμανιού, τα παροπλισμένα πλοία αποτελούν μια συνεχή πηγή βρωμιάς και ρύπανσης. Σε ότι αφορά δε το Tianjin είναι γνωστός ο κίνδυνος που υπάρχει για τη βύθιση του και θυμίζουμε πως κατά καιρούς οι λιμενικοί έχουν παρέμβει για να την απάντληση του θαλασσινού νερού που έχει μπει στα αμπάρια του πλοίου με κίνδυνο να το στείλει στο βυθό.

Στο νησί μας βρέθηκε χθες ο εκπρόσωπος της εταιρείας George Antonatos Group of Companies, που έχει αναλάβει την απομάκρυνση τόσο του Tianjin και του “Chang Chun” που βρίσκονται αγκυροβολημένα στη μαρίνα, όσο και του Amaranthus που σε λίγο συμπληρώνει ένα χρόνο δεμένο στο μώλο του Αγίου Διονυσίου.

 

Πηγη: ΕΡΜΗΣ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Όλο φεύγουν, και όλο μένουν τα τρία παλιά, εγκαταλειμμένα φορτηγά πλοία που βρίσκονται αραγμένα για περισσότερο από ένα χρόνο στο λιμάνι της Ζακύνθου, χωρίς κανείς να μπορεί να πει τι είναι εκείνο που λειτουργεί ανασταλτικά στην απομάκρυνση. Παρά την προ μηνών επίσκεψη στο νησί μας του ιδιοκτήτη της εταιρείας «George Antonatos Group of Companies», Γιώργος Αντωνάτος, η εταιρεία του οποίου ασχολείται με την «εξουδετέρωση» επιβλαβών πλοίων και έχει αναλάβει την εκτίμηση της κατάστασης των σκαριών αυτών ώστε να ληφθεί η καταλληλότερη απόφαση για την ασφαλή απομάκρυνσή τους.

 

Πηγη: ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Λιμενικό Ταμείο: Εργοτάξιο ο Μόλος του Αγίου Νικολάου

 

Σε ένα τεράστιο εργοτάξιο θα μετατρέψει τις περιοχές ευθύνης του, το Λιμενικό Ταμείο Ζακύνθου, μετά την ομόφωνη έγκριση του προϋπολογισμού του για το 2016 που ανέρχεται στο ποσό των 870.000€, εκ των οποίων οι 180.000 ευρώ και προέρχονται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Τα ποσό του προϋπολογισμού για το 2016 κυμαίνεται στα περσινά επίπεδα, χωρίς μειώσεις, και έχει ήδη αποσταλεί και στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών. Το θέμα απασχόλησε τη συνεδρίαση της επιτροπής του Φορέα και τα χρήματα, εκτός από τις πάγιες πληρωμές όπως μισθοδοσία, τρέχοντα λειτουργικά έξοδα κλπ., προορίζονται για την ολοκλήρωση έργων όπως η πλακόστρωση στον Άγιο Νικόλαο του Μόλου η οποία έχει πολλά χρόνια να συντηρηθεί και έχει ελλείψεις και φθορές.
Όπως είναι γνωστό, ο Μόλος του Αγίου Νικολάου θα πρέπει να εξοπλιστεί με εγκαταστάσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις του υποχρεωτικού και διεθνούς πρωτοκόλλου ασφάλειας για λιμενικές εγκαταστάσεις. Όπως τόνισε ο κ. Ζήβας, το ποσό των 250.000 ευρώ που ακούστηκε ότι απαιτείται, είναι υπερβολικό και το Ταμείο ασφαλώς δεν τα διαθέτει. Ετοιμάζεται, επομένως προκήρυξη για τη σύνταξη φακέλου ώστε η εγκατάσταση ISPS να χρηματοδοτηθεί μέσω ΕΣΠΑ. Η εφαρμογή αφορά τη φύλαξη των λιμένων στα οποία καταπλέουν κρουαζιερόπλοια από το εξωτερικό, με τον ίδιο τρόπο που φυλάσσονται τα αεροδρόμια.

Πηγή: ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΘΝΟΥ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Νέες περιπέτειες για τα κατασχεμένα πλοία που δεν μπορούν να ρυμουλκηθούν

Σε νέες περιπέτειες φαίνεται να οδηγείται η υπόθεση της απομάκρυνσης των κατασχεμένων τσιγαράδικων από το λιμάνι, καθώς την αρχική ανακούφιση που προσέφερε η είδηση της άφιξης του ρυμουλκού «Αχιλλέας» της εταιρείας Antonatos που έχει οριστεί ως φύλακας μεσεγγυούχος, το βράδυ της περασμένης Παρασκευής, διαδέχτηκε έναν εντονότατος προβληματισμός για την τύχη των πλοίων που βρίσκονται στην μαρίνα, δηλαδή του Chang chun και του Tianjin.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από τον ίδιο τον εκπρόσωπο της εταιρείας κ. Αντωνάτο που βρίσκεται στο νησί μας, τα δύο αυτά πλοία είναι αδύνατο να ρυμουλκηθούν λόγω της κατάστασης στην οποία βρίσκονται.

Όπως διαπίστωσε ο ίδιος κατά τη διάρκεια αυτοψίας που πραγματοποίησε στα πλοία, δυνατότητα ρυμούλκησης υπάρχει μόνο για το πλοίο Amaranthus το οποίο επρόκειτο να απομακρυνθεί χθες το βράδυ, εφόσον το επέτρεπαν οι καιρικές συνθήκες. Προκειμένου όμως το πλοίο να μπορέσει να απομακρυνθεί από το λιμάνι, το πρωί του Σαββάτου ξεκίνησαν εργασίες για τον υποτυπώδη καθαρισμό του αλλά και για την απάντληση των λυμάτων και των νερών που βρίσκονταν όλο αυτό το διάστημα στο εσωτερικό του. Ταυτόχρονα στο πλοίο έπρεπε να γίνουν κάποιες επισκευές, αφού σύμφωνα με τον κ. Αντωνάτο στα αμπάρια του υπήρχαν ρήγματα που θα έκαναν το ταξίδι επικίνδυνο.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από τον ίδιο, το πλοίο έχει σοβαρό πρόβλημα και με το πηδάλιο, με αποτέλεσμα η ρυμούλκηση προς την Ελευσίνα να γίνει με μεγάλη καθυστέρηση και υψηλότερο κόστος σε σχέση αυτό που αρχικά είχε υπολογιστεί.

Σε ότι αφορά τα πλοία Chang chun και Tianjin, η κατάσταση περιπλέκεται ακόμη περισσότερο, αφού όπως προαναφέρθηκε δεν μπορούν να ρυμουλκηθούν και θα πρέπει να αναζητηθούν εναλλακτικές λύσεις όπως το να κοπούν σε κομμάτια ενώ βρίσκονται στη θάλασσα.

Ο κ. Αντωνάτος ανέφερε πως έχει ήδη προχωρήσει η διαδικασία αναστροφής πώλησης προς το Δημόσιο αφού πλέον η απομάκρυνση των πλοίων είναι ασύμφορη για την εταιρεία του και σήμερα το πρωί θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη με τον Λιμενάρχη και τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, προκειμένου να βρεθεί η λύση.

Τέλος για τις καθυστερήσεις που υπήρξαν μέχρι να φτάσει στη Ζάκυνθο ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία απομάκρυνσης των τσιγαραδικων, ο κ. Αντωνάτος ανέφερε πως υπήρξαν προβλήματα με την αδειοδότηση του χώρου όπου θα μεταφέρονταν τα πλοία στην Ελευσίνα, ενώ η εταιρεία του ενεπλάκη και στην υπόθεση του πλοίου Noor 1, που είχε εντοπιστεί με μεγάλη ποσότητα ηρωίνης πριν από λίγους μήνες.

 

Πηγή: ERMISNEWS

Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται απίστευτο, αλλά υπάρχει ανοιχτό το ενδεχόμενο το πλοίο Amaranthusνα επιστρέψει στη Ζάκυνθο! Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας «Antonatos Group of Companies» που ανέλαβε την απομάκρυνση του πλοίου και τη μεταφορά του στο λιμάνι της Ελευσίνας, με ρυμουλκό σκάφος, έλαβε έγγραφο, με ημερομηνία 24 Μαΐου, από τον πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.), ότι το φορτηγό πλοίο δεν γίνεται δεκτό στο λιμάνι. Το έγγραφο απευθύνεται στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Ελευσίνας και το Τμήμα Αγκυροβολίας και έχει θέμα: «Απαγόρευση εισόδου και ελλιμενισμού του Φ/Γ «AMARANTHUS».

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...