Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Υποσχέθηκαν οι εταιρείες ότι μέχρι 10 απριλίου τα πλοία θα έχουν απομακρυνθεί αλλά ζήτησαν να ακυρωθεί η διαδικασία πλειστηριασμού που είναι για τις 20 Απριλίου.

Το αίτημα δεν έγινε δεκτό από το λιμεναρχείο το οποίο προχωρά στις διαδικασίες και μένει να δούμε αν όντως μέχρι τις 10 απριλίου θα έχουν φύγει ή θα βγουν στο σφυρί.

Link to comment
Share on other sites

απο τα 3 παροπλισμενα της ζακυνθου, το πιο πιθανο να αναχωρησει (και μαλλιστα σχετικα συντομα) ειναι ο ugo. η ΑΝΜΕΖ θα προσπαθησει να μεινει ο ελυτης εκει (μεχρι να βρεθει αγοραστης σε ικανοποιητικη τιμη ή να αρχισει η ανακαμψη και να γινει η μετασκευη) και το Ζακυνθος Ι... ας μη σχολιασω. οι κακες γλωσσες λενε οτι στις 2 εταιρειες προσχευονται να μη φυγει ο ugo γιατι ηταν ενα καλο αλλοθι.

το λιμενικο ταμειο καιγεται κυριως για τα 2 της προβλητας αγιου νικολαου (φωσκολος/ελυτης) γιατι ειναι να γινουν εργα αναπλασης στο μπαστουνι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

συμφωνα με τα breaking news της ημερας, οι υπευθυνοι του φως ειχαν ζητησει να παραμεινει μεχρι τον ιουνιο το πλοιο, αλλα το αιτημα απορριφθηκε απο το λιμενικο ταμειο. συμφωνα με το ΛΤ, εχει ηδη δοθει υπεραρκετος χρονος σε ολες τις εταιρειες για να απομακρυνουν τα ανενεργα πλοια

Link to comment
Share on other sites

Προβλήτα στο μόλο του Αγ. Νικολάου επιθυμεί το Επιμελητήριο

Να μην διεκδικηθούν “πακέτο” το νέο λιμάνι στα Λαζαρέττα και η νέα προβλήτα στο μόλο του Αγίου Νικολάου, ζητά από τους αρμόδιους πολιτικούς παράγοντες το Επιμελητήριο, με τον πρόεδρο, Κώστα Καποδίστρια, ν΄ αναφέρει πως θα πρέπει να αναζητηθούν άμεσες και εφικτές λύσεις, προκειμένου η Ζάκυνθος να αναπτυχθεί.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να επιταχύνει τις διαδικασίες για την απομάκρυνση των ανενεργών πλοίων (“Ζάκυνθος Ι” και “Οδυσσέας Ελύτης), από το λιμάνι του νησιού, επιδιώκει η Λιμενική Επιτροπή που την Παρασκευή αναμένει ξανά τον ορκωτό εκτιμητή, ο οποίος θα προχωρήσει στην αξιολόγηση της αξίας τους.

Υ.Γ: Πάντως εάν αποφασίσουν οι εταιρείες τους να τα απομακρύνουν τα βλέπω και αυτά στον Αστακό

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε ένα σημαντικό έργο έχει προχωρήσει ο Σύνδεσμος Ύδρευσης, αφού φρόντισε για την κατασκευή αγωγού στο λιμάνι της Ζακύνθου, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να δίνει 100 κυβικά νερού στα κότερα, ημερησίως, κάτι που σημαίνει ότι όσοι τουρίστες έρθουν φέτος στο νησί μας δεν πρόκειται να χρειαστούν τις ιδιωτικές υδροφόρες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Το Λιμενικό Ταμείο έδιωξε το “Φως” του Παναγόπουλου, αλλά κόλλησε στην Ζακυνθινή εταιρία. Το ζήτημα είναι ότι ως Ζακυνθινοί, είπαμε “να νερώσουμε το κρασί μας” και να πάει το παροπλισμένο “Ελύτης” στον τραπεζοειδή. Από τα Χριστούγεννα το κουβεντιάζουμε και μπήκε Ιούλιος και πάλι αναρωτιόμαστε ποιος κάνει “κουμάντο” στο λιμάνι….

Απο τα breaking news της Ημερα της Ζακυνθου

Στον τραπεζοειδή, και όχι στον μόλο του Αγίου Νικολάου, θα ελλιμενίζεται πλέον το πλοίο “Οδυσσέας Ελύτης”, όπως αποφασίστηκε στην συνεδρίαση της Λιμενικής Επιτροπής.
Link to comment
Share on other sites

μια και πιασαμε το λιμανι, παμε 10 χρονια πισω.
και απο το '99 στον ιουνιο του '98. αγιος διονυσιος σιγουρος, πρωτεας και μοιρας στο μωλο αγιου διονυσιου, παρεα με ενα βασιλειος, πριν κατασκευαστει ο τραπεζοειδης προβλητας.

ξανα στο 2010;)

αν καταλαβα καλα, απο τα γραφομενα στα ζακυνθινα ΜΜΕ, ο ελυτης θα πλαγιοδετησει στο κεφαλι του τραπεζοειδους (εκει που δεναν τα μοτορσιπακια), με πλωρη προς τον Αγιο. θα γινει στις επομενες μερες αφου λυθει το θεμα του πως θα μετακινηθει (λεει η ημερα;), εγω πιστευω οτι δεν θελει να πληρωσει η ΑΝΜΕΖ ολο το κουστουμι).

αληθεια μια που θα παει ο ελυτης στο κεφαλι, δεν παιρνουν και το ζακυνθος Ι, να το δεσουν διπλα του (με πλωρη προς μωλο αγιου νικολαου), να αδειασει και η θεση που κρατα;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Υ.Γ: Πάντως εάν αποφασίσουν οι εταιρείες τους να τα απομακρύνουν
για την ωρα εχουν αποφασισει αν κωλυσιεργησουν;). ο προεδρος του ΛΤΖ, λεει οπου σταθει και οπου βρεθει, οτι οι εταιρειες τον ξεγελασαν και οτι επικαλουνται την κριση για να μη μετακινησουν τα πλοια. εχει πλακα που λεει και οτι δεν υπαρχει καταλληλο ρυμουλκο να ρυμουλησει τον ελυτη
Στην παρούσα φάση πάντως, φαίνεται να κρίνεται ασύμφορη η μεταφορά του “Οδυσσέας Ελύτης” στον τραπεζοειδή, αφού παρά το γεγονός ότι υπάρχουν αναγνωρισμένα διπλώματα Παναμά (τέτοια είναι η σημαία του πλοίου), δεν βρίσκεται το κατάλληλο ρυμουλκό, που να συνάδει και με τα μέτρα ασφαλείας, λόγος για τον οποίο δεν έχει δοθεί το “πράσινο φως” από την πλευρά του Λιμεναρχείου
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

βαζω στοιχημα ενα τραπεζι στο Πορτο Λιμνιωνα για καλο φαϊ και shipspotting και μετα ξεφρενο clubbing στο Barrage;), οτι και το επομενο καλοκαιρι ελυτης, φως(κολος) και ζακυνθος Ι, θα παραμενουν στην αυτη θεση.

Το 'χασες το στοίχημα (που λέει ο λόγος), τουλάχιστον κατά το ...ένα τρίτο. Με αυτό το τραπέζωμα που έταξες τι γίνεται, το ξεχάσαμαν ??? :P

Παρεπιπτόντως, έχουμε τίποτα το νεότερο ??? Φύγαν τα παπόρια που δεν έφευγαν, ή μείναν τα παπόρια που θα έφευγαν ??? Σαν πολύ ησυχία δεν έχει πέσει ??? :D

Link to comment
Share on other sites

εννοειται πως θα κερασω κατα το 1/3 ;) clubbing στο barrage :D

για το ζακυνθος Ι, τα εχουμε πει και στο thread του βαποριου και της ΑΝΕΖ. η πολυδιαφημισμενη επισκευη και επαναδραστηριοποιηση του πλοιου δεν εγινε και εξακολουθει να καταλαμβανει μια απο τις πιο καλες θεσεις του λιμανιου. τα ιδια και για τον ελυτη, που και αυτος καταλαμβανει μια πολυ καλη θεση και που η εταιρεια του εβαλε λυτους και δεμενους για να αποτρεψει ακομη και μια μεθορμηση εντος του λιμανιου

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

συμφωνα με την "ημερα τσι ζακυνθος", κλιμακιο απο διαφορους εμπλεκομενους, θα παει στον Ρεππα να ζητησει την κατασκευη νεου προβλητα κρουαζιεροπλοιων, στη θεση του αλλου που στοιχισε 3εκ ευρωπουλα.

υπομονη γειτονες. για φετος εχει μηδενιστει το προγραμμα δημοσιων επενδυσεων. αλλωστε και στη σαντορινη και στη μυκονο, στις αγκυρες μενουν τα κρουαζιεροπλοια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Τον Απρίλιο θα έρθει στη Ζάκυνθο ο ανάδοχος που έχει αναλάβει τη μελέτη για το “master plan” των λιμενικών έργων της Ζακύνθου. Έχει εγκριθεί κονδύλι 300.000 ευρώ για τη μελέτη και υπολογίζεται ότι οι μελέτες θα έχουν ολοκληρωθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2012. Μαζί με τη μελέτη των λιμενικών έργων, προχωρά ταυτόχρονα και η μελέτη που απαιτείται για την κατασκευή νέας προβλήτας στη θαλάσσια περιοχή του μόλου του Αγίου Νικολάου.

Περισσότερα στο δημοσίευμα της ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Link to comment
Share on other sites

πως και ολα τα λιμανια μυριστηκανε master plans και μελετες; (και στην πατρα το ιδιο συζητανε και στη μυτιληνη ειδαμε προχτες).

στο ζαντε απο την πολλη μελετη, παλευουν 30 χρονια να φτιαξουν μαρινα και 15 να φτιαξουν προβλητα κρουαζιεροπλοιων.

ΥΓ: πολλη μεν η μελετη, αλλα οχι δωρεαν;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Από την εφημερίδα ΕΡΜΗΣ

Οφειλές προς το Λιμενικό Ταμείο υπάρχουν από τα ημερόπλοια που πραγματοποιούν τουριστικές εκδρομές, κάνοντας το γύρο του νησιού κατά τη διάρκεια της τουριστικής σεζόν και η Λιμενική Επιτροπή, στην τελευταία της συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες, αποφάσισε, σε συνεργασία με το Λιμεναρχείο, να μην επιτραπεί ο απόπλους των πλοίων αυτών σε περίπτωση που δεν τακτοποιηθούν οι οικονομικές αυτές εκκρεμότητες.

Οι οφειλές αυτές είναι συνολικά 15.000 Ευρώ και αφορούν τα τέλη διακίνησης επιβατών. Πήραμε απόφαση, την οποία κοινοποιούμε και στο Λιμεναρχείο για να την εφαρμόσει, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα απαγόρευσης απόπλου, αν πρώτα δεν τακτοποιήσουν τις οφειλές» σημείωσε ο κ. Καρδιανός, συμπληρώνοντας πως και κατά το παρελθόν, παρατηρούνταν το ίδιο φαινόμενο με τις οφειλές και καταβάλλονταν προσπάθειες για να τακτοποιηθούν.

Νέες δεσμεύσεις για απομάκρυνση του Οδ. Ελύτης μέχρι τον Μάη δεσμεύτηκαν στελέχη της ναυτιλιακής εταιρείας ANMEZ, με βάση την επικοινωνία που είχαν με τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Διονύση Καρδιανό. Ωστόσο αξίζει να σημειώσουμε πως δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται μια τέτοια δέσμευση, η οποία εκ των υστέρων δεν υλοποιείται. Σε ότι αφορά πάντως την εταιρεία ΑΝΕΖ και το πλοίο «Ζάκυνθος Ι», ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, κατήγγειλε πως δεν υπάρχει κανενός είδους επικοινωνία με τη διοίκηση της εταιρείας και είναι άγνωστες οι προθέσεις τους ως προς την απομάκρυνση του πλοίου.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

αν κατσεις και ψαξεις εδω μεσα απο το 2005 ως σημερα, θα βρεις τουλαχιστον 10 αναφορες στην επικινδυνοτητα της "προβλητας" κρουαζιεροπλοιων, απο τις οποιες οι μισες με link στην ημερα.;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Ζακύνθου υπεβαλε αίτημα στην Περιφέρεια για να φύγουν οι προσκρουστήρες από το σημείο που βρίσκονται οι “καμάρες” που είχε φτιάξει η Νομαρχία (δίπλα δηλαδή από το πλοίο “Οδυσσέας Ελύτης”), ούτως ώστε να είναι εφικτός ο λιμενισμός των μικρών σκαφών (γνωστά και ως λάτζες), που χρησιμοποιούν τα κρουαζιερόπλοια για τη μεταφορά των επιβατών τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...