Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η κοινοπραξία της γραμμής Πέραμα –Παλούκια λειτουργεί με δυο 8ωρες βάρδιες δηλαδή 06:00 με 14:00 και 14:00 με 22:00 το βράδυ και τη νυχτερινή βάρδια από τις 22:00 έως 06:00. Μια εβδομάδα δουλεύουν την Α΄ βάρδια, την επόμενη τη Β΄ βάρδια και τη τρίτη εβδομάδα κάνουν 1 έως 4 νυχτερινά δρομολόγια το κάθε πλοίο.

Στη τελευταία συνεδρίαση του ΣΑΣ στο θέμα του καθορισμού δρομολογίων της γραμμής Πέραμα Παλούκια, η απόφαση μου προξένησε μια απορία:

ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Υ.Ε.Ν.Α.Ν.Π. ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΒΑΡΔΙΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΜΦΙΔΡΟΜΑ Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΑ ΑΜΙΓΩΣ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝ/ΞΙΑΣ ΚΑΤ’ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΑΜΦΙΔΡΟΜΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝ/ΞΙΑ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ Η ΕΠΟΜΕΝΗ Η (ΔΙΑΖ) Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΒΑΡΔΙΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΚΤΗ

Πόσες κοινοπραξίες λειτουργούν στη γραμμή?? Νόμιζα ότι τόσο καιρό υπήρχε μόνο μια κοινοπραξία. Αλλά από ότι κατάλαβα μετά την απόφαση υπάρχουν δυο κοινοπραξίες?? Εάν υπάρχουν δυο κοινοπραξίες, ποια πλοία έχει η καθεμία εξ αυτών??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πρόσφατα ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Πέραμα Παλούκια ακόμα μια νέα αμφίδρομη παντόφλα. Πρόκειται για την Γλυκοφιλούσα ΙΙΙ, που κατασκευάστηκε σε ναυπηγείο της Σαλαμίνας. Η κοψιά του είναι ακριβώς ίδια με του Γλυκοφιλούσα ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Το προηγούμενη Κυριακή είδα μια αμφίδρομη παντόφλα στο Πέραμα, που έκανε δρομολόγια στη γραμμή Πέραμα Παλούκια με το όνομα Έλενα Α. Δεν την είχα ξαναδεί στη γραμμή αλλά δε θυμάμαι καμία με τέτοιο όνομα παλιότερα. Μήπως μπορεί να με βοηθήσει κανένας από πού μπορεί να μας ήρθε??

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε ακόμα μια προσθήκη στη γραμμή Πέραμα Παλούκια. Πρόκειται για την αμφίδρομη παντόφλα Θεολόγος Β που κατασκευάστηκε στο Ναυπηγείο του Ατσαλακη και ξεκίνησε ήδη δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Με αφορμη την δρομολογηση του ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ αλλα και την γενικοτερη κατασκευη μεγαλων αμφιπλωρων αναρρωτιεμαι κατα ποσο μπορει αυτες να ειναι κερδοφορες στη συγκεκριμενη γραμμη.

Πλεον υπαρχουν 5-6 αμφιπλωρα με μηκος γυρω στα 100 μετρα τα οποια δεν μπορω να πω οτι τα εχω δει και ποτε να φευγουν γεματα πλην ελαχιστων εξαιρεσεων.Χωρια οτι και απο αποψη εσωτερικων χωρων ειναι πλεον αρκετα αναβαθμισμενες και οπως και να το κανουμε μια νεα τοσο μεγαλη κατασκευη κοστιζει αρκετα.

Βεβαια δεν ειμαι και ο πιο ειδικος για να μιλησω γιατι δεν ειμαι και καθε μερα στο Περαμα αλλα αυτη την εντυπωση εχω σχηματισει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Με αφορμη την δρομολογηση του ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ αλλα και την γενικοτερη κατασκευη μεγαλων αμφιπλωρων αναρρωτιεμαι κατα ποσο μπορει αυτες να ειναι κερδοφορες στη συγκεκριμενη γραμμη..

Όλοι το ίδιο αναρωτιόμαστε αλλά από ότι φαίνεται οι ασχολούμενοι με την γραμμή πλοιοκτήτες έχουν βαλθεί να μας διαψεύσουν πανηγυρικώς.

Εκτός του ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ λοιπόν που συμπεριλαμβάνεται στις τακτικές δηλώσεις και έχει ήδη καθελκυστεί, άλλες έξι (!!!) δηλώσεις για την γραμμή Πέραμα - Παλούκια βλέπουμε στον σχετικό πίνακα, πλοίων που βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της ναυπήγησης. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Μ., ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ, ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ., ΦΙΛΟΘΕΟΣ.

Είμαι βέβαιος ότι άνετα η γραμμή θα μπορούσε να διεκδικήσει μία θέση στο βιβλίο Γκίνες. Τριάντα ολάκερα πλοία για μία απόσταση δέκα λεπτών, και με συνεχείς νέες προσθήκες ολοένα και καλύτερων νεότευκτων, ε δεν είναι και μικρό πράγμα ...παγκοσμίως.

Link to comment
Share on other sites

Επί 45' αποκλείσμένα ήταν σήμερα το πρωί Παλούκια και Πέραμα εξαιτίας φήμης ότι ένοπλος είχε εισβάλει στο ferry boat «Θεοτόκος»

Πηγη: SALAMINA PRESS

Ένα θρίλερ εκτυλίχθηκε το πρωί στο Πέραμα, μετά την πληροφορία που έφτασε στην αστυνομία ότι ένοπλος άνδρας εισέβαλε στο ferry boat «Θεοτόκος» που εκτελεί δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Πέραμα-Σαλαμίνα.

Όταν το «Θεοτόκος» έδεσε στη Σαλαμίνα, έγιναν οι απαραίτητοι έλεγχοι, οι οποίοι ωστόσο απέβησαν άκαρποι, καθώς ο ληστής δεν βρέθηκε ανάμεσα στους επιβάτες. Μαρτυρίες επιβατών, οι οποίες διαψεύδονται από την αστυνομία, έκαναν λόγο για παρουσία ένοπλου άνδρα στο πλοίο. Κανείς ωστόσο δεν γνωρίζει εάν τελικά ο ληστής είχε βρει καταφύγιο στο «Θεοτόκος» ή όχι.

Εξαρχής, οι πληροφορίες για το τι συνέβαινε στο Πέραμα ήταν συγκεχυμένες, καθώς λιμενικό και αστυνομία διέψευδαν την πληροφορία για ομηρία σε ferry boat της συγκεκριμένης πορθμειακής γραμμής.

Ωστόσο, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, υπήρξε κινητοποίηση, αφού ο πλοίαρχος του «Θεοτόκος» ήταν σε ανοικτή γραμμή με τα κέντρα επιχειρήσεων των δύο σωμάτων ασφαλείας.

Πάντως, σύμφωνα με την αστυνομία, όλα ξεκίνησαν όταν ο δράστης απείλησε με όπλο τον ιδιοκτήτη ενός τζιπ, με το οποίο και διέφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση. Το τζιπ εντοπίστηκε λίγη ώρα αργότερα, εγκαταλελειμμένο στη Λεωφόρο Ειρήνης, στο Πέραμα.

Παρά την επιχείρηση, τα ίχνη του ληστή έχουν εξαφανιστεί.

Ειδικοί αξιωματικοί του λιμενικού και της αστυνομίας βρίσκονταν σε διαρκή τηλεφωνική επικοινωνία με τον πλοίαρχο του «Θεοτόκος», δίνοντάς του κατευθύνσεις για το πώς να αντιδράσει, καθώς υπήρχε ο φόβος μήπως ο ένοπλος πάρει όμηρο κάποιον από τους επιβάτες του πλοίου.

Μάλιστα, δόθηκε εντολή στον πλοίαρχο να καταπλεύσει σε συγκεκριμένο σημείο της προβλήτας της Σαλαμίνας, όπου περίμεναν αστυνομικοί και λιμενικοί, προκειμένου να επέμβουν άμεσα, εάν κρινόταν αναγκαίο.

Επί 45 λεπτά, τα λιμάνια στο Πέραμα και τη Σαλαμίνα ήταν αποκλεισμένα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Στη τελευταία συνεδρίαση του ΣΑΣ στο θέμα του καθορισμού δρομολογίων της γραμμής Πέραμα Παλούκια, η απόφαση μου προξένησε μια απορία:
ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Υ.Ε.Ν.Α.Ν.Π. ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΒΑΡΔΙΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΜΦΙΔΡΟΜΑ Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΑ ΑΜΙΓΩΣ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝ/ΞΙΑΣ ΚΑΤ’ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΑΜΦΙΔΡΟΜΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝ/ΞΙΑ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ Η ΕΠΟΜΕΝΗ Η (ΔΙΑΖ) Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΒΑΡΔΙΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΚΤΗ

Πόσες κοινοπραξίες λειτουργούν στη γραμμή?? Νόμιζα ότι τόσο καιρό υπήρχε μόνο μια κοινοπραξία. Αλλά από ότι κατάλαβα μετά την απόφαση υπάρχουν δυο κοινοπραξίες?? Εάν υπάρχουν δυο κοινοπραξίες, ποια πλοία έχει η καθεμία εξ αυτών??

Στη γραμμή Πέραμα Παλούκια τελικά δραστηριοποιούνται δυο κοινοπραξίες. Η κοινοπραξία Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων Σαλαμίνας και η κοινοπραξία Αγ. Νικόλαος. Η παλαιότερη κοινοπραξία είναι η Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων Σαλαμίνας και έχει στο στόλο της 16 ferry boats. Πρόκειται για τα πλοία: Ιωάννης Θηρεσία, Κωνσταντίνος Κ, Τελαμών, Έλενα Α, Σαλαμινια ΙΙ, Θεομήτωρ, Ματουλα Κ, Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ, Σαλαμινομαχος, Αγ. Νικόλαος Λ, Γλυκοφιλούσα ΙΙ, Προκόπιος Μ, Θεοτόκος, Αιακός, Δημήτριος Π, Κωνσταντίνος.

Η δεύτερη κοινοπραξία Αγ. Νικόλαος έχει στο στόλο της 13 ferry boats: Θεολόγος Β, Γεώργιος, Πάραλος ΙΙ, Αγ. Λαυρέντιος, Γλυκοφιλούσα ΙΙΙ, Ιωάννης Καρνέσης, Αθηνά Π, Θεοχάρης Λ, Αγ. Βαρβάρα, Άγιος Ελευθέριος ΙV, Μιχαήλ Ν, Κυριάκος, Παναγία Τ ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

Πάγωσε τις τιμές η μια κοινοπραξία των ferry boats της Σαλαμίνας.

Πηγή: Εν Πειραιεύς

Η κοινοπραξία Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων Σαλαμίνας αποφάσισε να κρατήσει σταθερές τιμές λόγω της οικονομικής κρίσης, προκειμένου να μην επιβαρυνθεί περαιτέρω το επιβατικό κοινό. «Έχουμε κατανοήσει ότι τα Ferry boats αποτελούν ουσιαστικά την προέκταση του δρόμου και αυτό εμείς δεν θέλουμε να το εκμεταλλευτούμε» τόνισε ο πρόεδρος της Κοινοπραξίας Γιώργος Κρουσταλλης και πρόσθεσε: «Εμείς συμμεριζόμαστε τη δυσκολία του κόσμου και προσπαθούμε να δείξουμε ένα πιο ανθρώπινο πρόσωπο με αυτή την ενέργεια».

Οι τιμές των ναύλων για τη πορθμειακή γραμμή Περάματος – Παλούκια είναι: Για ΙΧ 3,523 Ευρώ (καθαρός ναύλος) ενώ το σύνολο με τις επιβαρύνσεις υπέρ τρίτων φορέων 4,881 Ευρώ. Για τον επιβάτη: 0,61 λεπτά με τις επιβαρύνσεις 0,87 λεπτά. Για τον οδηγό 0,305 με τις επιβαρύνσεις 0,404.

Επιπλέον όπως είπε ο κ. Κρουσταλλης «ανά πάσα στιγμή τα πλοία είναι έτοιμα να αποπλεύσουν όταν τίθεται θέμα άμεσης μεταφοράς ασθενών».

Όσον αφορά στην ετερη κοινοπραξία Αγ. Νικόλαος, ο πρόεδρος (Δημήτρης Μαγιάτης) της επικαλέστηκε φόρτο εργασίας και δεν δέχτηκε να απαντήσει στα ερωτήματα μας για τις αυξημένες (σε σχέση με τη πρώτη κοινοπραξία) τιμές των ναύλων στις τιμές των οχημάτων Συγκεκριμένα οι τιμές για τα οχήματα έως 4,25 μέτρα είναι 5 Ευρώ, άνω των 4,50μετρων διαμορφώνεται στα 5,90Ευρω και το ατομικό στα 0,80.

Link to comment
Share on other sites

Και τώρα αυτό πως γίνεται; Θα πρέπει να ξέρουμε ποιο 8ωρο έχει δρομολόγια η μια κοινοπραξία για να πηγαίνουμε με τα πλοία της; H θα πηγαίνουμε στο ταμείο και θα υπολογίζουμε το ποσό που πρέπει να πληρώσουμε στο περίπου;

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Υπάρχουν σκέψεις από πλοιοκτήτες αμφίδρομων παντοφλών της γραμμής να μεταφερθούν κάποιες από αυτές (γύρω στα 5 πλοία) στη γραμμή του Ρίου Αντιρρίου. Γιατί έχουν μαζευτεί πολλές στη γραμμή ενώ θα προστεθούν άλλες δυο που κατασκευάζονται στο πρόσεχες μέλλον στη γραμμή (Παναγιώτης Δ και Στέλιος Φιλιαγκος)

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν σκέψεις από πλοιοκτήτες αμφίδρομων παντοφλών της γραμμής να μεταφερθούν κάποιες από αυτές (γύρω στα 5 πλοία) στη γραμμή του Ρίου Αντιρρίου. ...Γιατί έχουν μαζευτεί πολλές στη γραμμή...

Πάρα πολλές θα έλεγα, απελπιστικά πολλές θα προσέθετα :huh: .

Τόσες πολλές, που μία καλή ιδέα θα ήταν να τις βάλουν εν σειρά, καταπέλτη με καταπέλτη, σχηματίζοντας πλωτή γέφυρα από το Πέραμα μέχρι τα Παλούκια (φτάνουν και περισσεύουν) :P

Και ομορφότερο θα ήταν το θέαμα από αυτό που παρουσιάζουν ως μεμονωμένα "πλοία" (ειδικά τα βράδυα φωταγωγημένες), και τα αυτοκίνητα θα μετακινόντουσαν πολύ γρηγορότερα, και οι πλοιοκτήτες θα είχαν μεγαλύτερο κέρδος μιας και το εισιτήριο διέλευσης θα παρέμενε το ίδιο (5 ευρουλάκια την στιγμή που στο Ρίο είναι ...15) έχοντας μηδέν έξοδα, ούτε μισθούς πληρωμάτων, ούτε έξοδα καυσίμων !!! ;)

Να μία πολύ καλή ιδέα. Και η πολυπόθητη γέφυρα θα γίνει επιτέλους, και τα πλοία θα παραμείνουν, και όλοι ευχαριστημένοι θα 'ναι !!! :D

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μέχρι στιγμής ακόμα δεν έχουν συμφωνήσει οι δυο κοινοπραξίες πια αμφίδρομα θα φύγουν από τη γραμμή της Πέραμα Παλούκια (Δυο από τη μια & Τρεις από την δεύτερη). Η λογική θα επέβλεπε να αποχωρήσουν από τη γραμμή οι παλαιότερες παντόφλες και οι μικρότερες, αλλά μπορεί να δούμε και καμία από τις καινούργιες στο τέλος να μετακομίζει!!!

Υ.Γ: Εάν δε μπορούν να τα βρουν τους προτείνω να βάλουν κλήρο!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Η ακτοπλοική γραμμή με τα παγκόσμια ρεκόρ.

Είναι γεγονός -όσο κι αν είμαστε καραβολάτρες και θέλουμε να βλέπουμε πολλά πλοία- ότι στην γραμμή έχουν μαζευτεί πάρα πολλά αμφίπλωρα. Τόσα πολλά που τον τελευταίο καιρό είναι σύνηθες φαινόμενο στην γραμμή να περιμένουν τα αμφίπλωρα που εκτελούν δρομολόγια να φύγει κάποιο ώστε να μπορέσουν να δέσουν.

Χθες ήμουν στο ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ στο Πέραμα περιμένοντας την αναχώρηση για απέναντι, και το ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Μ που ερχόταν από τα Παλούκια -σε κανονικό δρομολόγιο εννοείται- περίμενε κανένα πεντάλεπτο την αναχώρηση μας για να πέσει στην θέση που θα ελευθερωνότανε. Κατάσταση βέβαια αναπόφευκτή από την στιγμή που η προβλήτα του Περάματος ήταν πλήρης, με δύο αμφίπλωρα σε υπηρεσία και άλλα τρία σε ρεπό.

Η ίδια κατάσταση βέβαια και απέναντι, στα Παλούκια, παρ' όλο που εκεί υπάρχουν απείρως περισσότερες θέσεις πρόσδεσης, αλλά είναι βέβαια όλες κατειλημμένες. Οι ίδιες καθυστερήσεις στις αφίξεις μέχρι να ελευθερωθεί η θέση. Και για να μιλάμε με αριθμούς, ούτε πέντε, ούτε δέκα, ούτε είκοσι τα πλοία της 10λεπτης διαδρομής. Τ Ρ Ι Α Ν Τ Α Ε Ν Α (ζωή να 'χουν και αυτά και τα πληρώματα τους !!!) αμφίπλωρα, μετρημένα ένα προς ένα. Σε ποιόν να το πεις -που δεν γνωρίζει την γραμμή- και να το πιστέψει. Κάποια στιγμή λογικό είναι λοιπόν να μην υπάρχει θέση πρόσδεσης. Μέχρι που μου φαίνεται ότι κάποια στιγμή θα αρχίσουν να δένουν και απέναντι στο Καματερό. Ήδη χθες είδα εκεί δεμένο για πρώτη φορά αμφίπλωρο, το ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ χωρίς βέβαια να γνωρίζω αν βρισκόταν εκεί για αυτόν ή για κάποιον άλλο λόγο.

Link to comment
Share on other sites

Εκ πρώτης όψεως πράγματι το φαινόμενο είναι ασυνήθιστο.Ομως μήπως πρέπει να εξετάσουμε και το πόσα 10λεπτα δρομολόγια κάνει το κάθε πλοίο ημερησίως και επομένως πόσο χρόνο απασχολούνται τά πληρώμστά τους;Γιατί δέν νομίζω ότι το κάθε αμφίπλωρο κυκλοφορεί όλη την ημέρα-έχω δεί πολλά απ'αυτά στα Παλούκια "παρκαρισμένα",δηλαδή δεμένα μέν αλλά ανενεργά.Που σημαίνει ότι το πλήρωμα έχει σχολάσει.

Οπότε ναί μέν τριανταένα είναι τά πλοία,αλλά δέν είναι όλη την ημέρα και τά τριανταένα σε λειτουργία.Τώρα άν βγάζοντας δυό-τρία αμφίπλωρα δέν πρόκειται να υπάρξη πρόβλημα,αυτό είναι άλλο θέμα.

ΥΓ.Γέφυρα πάντως γιά Σαλαμίνα ΔΕΝ γίνεται άν δέν φύγη από εκεί ο Ναύσταθμος.Κι'άν ακόμα το Υπουργείο Πλατσουρίσματος και Ηλιοθεραπείας (κι'αυτά θαλάσσια υπόθεση είναι...) το επιθυμή,μού φαίνεται απίθανο να συμφωνήση το ΥΕΘΑ....

Link to comment
Share on other sites

Τα πλοία λειτουργούν σε τρεις βάρδιες, όπου συνήθως η κάθε βάρδια έχει 8 πλοία

Η κοινοπραξία της γραμμής Πέραμα –Παλούκια λειτουργεί με δυο 8ωρες βάρδιες δηλαδή 06:00 με 14:00 και 14:00 με 22:00 το βράδυ και τη νυχτερινή βάρδια από τις 22:00 έως 06:00. Μια εβδομάδα δουλεύουν την Α΄ βάρδια, την επόμενη τη Β΄ βάρδια και τη τρίτη εβδομάδα κάνουν 1 έως 4 νυχτερινά δρομολόγια το κάθε πλοίο.
Link to comment
Share on other sites

Πράγμα που σημαίνει λοιπόν ότι η 24ωρη σύνδεση Περάματος-Παλουκίων εξυπηρετείται με 24 πλοία (3 βάρδιες-προφανώς οκτάωρες-με 8 πλοία ανά βάρδια,και τά υπόλοιπα 7 πλοία είναι είτε stanby (ώστε άν υπάρξη βλάβη σε κάποιο από τα εν υπηρεσία να μήν μειωθή η συχνότητα δρομολογίων) είτε σε συντήρηση/ανφοδιασμό/ξεκούραση πληρώματος...

Μιά χαρά είναι,μήν το συζητάτε.Μακάρι να ίσχυαν οι ίδιες συνθήκες και στα λεωφορειο-τρόλλεϋ τών αστικών συγκοινωνιών.....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Μέχρι στιγμής ακόμα δεν έχουν συμφωνήσει οι δυο κοινοπραξίες πια αμφίδρομα θα φύγουν από τη γραμμή της Πέραμα Παλούκια (Δυο από τη μια & Τρεις από την δεύτερη). Η λογική θα επέβλεπε να αποχωρήσουν από τη γραμμή οι παλαιότερες παντόφλες και οι μικρότερες, αλλά μπορεί να δούμε και καμία από τις καινούργιες στο τέλος να μετακομίζει!!!

Υ.Γ: Εάν δε μπορούν να τα βρουν τους προτείνω να βάλουν κλήρο!! ;)

Από ότι μαθαίνω θα ακολουθούσουν τη πρόταση μου ;):) !! Δηλαδή οι πέντε παντόφλες που θα αποχωρήσουν θα βγουν με κλήρο!!

Υ.Γ: Μήπως να πάω να τους τραβήξω εγώ τους κλήρους??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η κίνηση πολιτών Ν.ΑΥ.ΜΑΧΗ.Α. πήρε την πρωτοβουλία να ανοίξει στην τοπική κοινωνία το ζήτημα του κόστους και των συνθηκών καθημερινής μετακίνησης χιλιάδων εργαζομένων- κι όχι μόνο- συμπολιτών μας με την πορθμειακή γραμμή Πέραμα Παλούκια. Ενώ σε όλες τις συγκοινωνίες, στους οδικούς άξονες καθώς και σε ορισμένα δρομολόγια ακτοπλοΐας παρέχονται φθηνότερες τιμές στους συχνούς πελάτες, εδώ δεν υπάρχει καμία έκπτωση.

Απέστειλαν επιστολές στις δυο κοινοπραξίες όπου ζητούν τα ακόλουθα

• ΜΗΝΙΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ 30% ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΗ + ΟΧΗΜΑ.

• ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ- ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΥΣ-ΑΜΕΑ

• ΙΣΧΥΣ ΤΗΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ, ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ

• ΠΑΓΩΜΑ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012

• ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ

• ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΑΜΕΑ – ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μιάς και διανύουμε τις τελευταίες ημέρες του 2010, ας δούμε τα τριανταένα (31) αμφίπλωρα πλοία που εξυπηρέτησαν την εφετινή χρονιά την γραμμμή με τα παγκόσμια ρεκόρ, Πέραμα - Παλούκια Σαλαμίνας. Η κατάταξη δεν είναι αλφαβητική αλλά σύμφωνα με την χρονιά κατασκευής του κάθε πλοίου. Από το παλαιότερο (έστω και μετασκευασμένο Αγία Βαρβάρα) μέχρι και τα νεώτερα.

Στο τέλος της λίστας, το Έλενα Α το οποίο είναι και το μοναδικό που δεν γνωρίζουμε (μέχρι στιγμής) το έτος κατασκευής του. Να προσθέσουμε τέλος, ότι στην γραμμή μέχρι τις αρχές του χρόνου ήταν και το Μαχητής (νυν Πλατυτέρα Θάσου) το οποίο αποχώρησε μετά την πώληση και μεταδρομολόγηση του στις γραμμές της Θάσου.

  • Αγία Βαρβάρα - 1996
  • Άγιος Νικόλαος Λ (ex. Saykon, Άγιος Ελευθέριος ΙΙΙ) - 1999
  • Δημήτριος Π - 2000
  • Κωνσταντίνος - 2000
  • Τελαμών - 2000
  • Θεοχάρης Λ - 2001
  • Άγιος Ελευθέριος IV - 2002
  • Αιακός - 2002
  • Θεοτόκος - 2002
  • Μιχαήλ Ν - 2002
  • Προκόπιος Μ - 2003
  • Φανερωμένη (ex. Πρωτοπόρος) - 2003
  • Θεομήτωρ - 2004
  • Ιωάννης Θηρεσία - 2004
  • Σαλαμίνια ΙΙ - 2004
  • Αθηνά Π - 2005
  • Ιωάννης Καρνέσης - 2006
  • Ματούλα Κ - 2006
  • Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ - 2007
  • Γλυκοφιλούσα ΙΙ - 2008
  • Πάραλος ΙΙ - 2008
  • Σαλαμινομάχος - 2008
  • Γεώργιος - 2009
  • Γλυκοφιλούσα ΙΙΙ - 2009
  • Θεολόγος Β - 2009
  • Κωνσταντίνος Κ - 2009
  • Άγιος Λαυρέντιος - 2010
  • Απόστολος Μ - 2010
  • Παναγιώτης Δ - 2010
  • Στέλιος Φιλιάγκος - 2010
  • Έλενα Α - ???

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε πολύ, Σείριε :)

Εάν παράθετες και το μήκος τους, θα ήταν καταπληκτικά!

Επίτρεψέ μου να αναφέρω τα νεότευκτα που προορίζονται για τη γραμμή:

Δημήτρης Σ

Εμπεδοκλής

Μαρία Ελένη

Φιλόθεος

Link to comment
Share on other sites

Επίτρεψέ μου να αναφέρω τα νεότευκτα που προορίζονται για τη γραμμή.....

Όχι μόνο σου το επιτρέπω αλλά και στο ...επιβάλω !!! :)

Το φόρουμ δεν είναι για 20 - 30 άτομα που γράφουν συνεχώς και προσπαθούν να παραθέσουν νέα στοιχεία και εικόνες αλλά γιά όλα τα μέλη που θέλουν κάτι να προσθέσουν ή και να παρουσιάσουν.

Όσο για το μήκος τους, δεν το γνωρίζω, όχι τουλάχιστον για όλα.

Link to comment
Share on other sites

Στο τέλος της λίστας, το Έλενα Α το οποίο είναι και το μοναδικό που δεν γνωρίζουμε (μέχρι στιγμής) το έτος κατασκευής του.

  • Έλενα Α - ???

Εάν δε κάνω λάθος το Ελενα Α κατασκευάστηκε το 2009 στο Ναυπηγείο του Παναγιωτακη στη Σαλαμίνα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...