Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ειναι κατι απόλυτα σωστό , αλλα δυστυχώς τόσα χρονια υπήρχε πλήρης καταστρατήγηση . Ελπίζω να συνεχιστεί αυτο και μετα την πάροδο εύλογου χρονικού διαστήματος .

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω και εγώ! Το 2022 πήγα τέσσερις φορές στην Σαλαμίνα

Τον Φεβρουάριο, Τον Απριλίο, Τον Μάιο, τον Ιουνίο (τελευταία φορά). Σε όλα τα πλοία που μπήκα ο κόσμος έμενε στα αυτοκίνητα όλη την διαδρομή και σκεφτόμουν και έλεγα,ότι δεν είναι σωστό να μενουν στα αυτοκίνητα γιατί μπορεί να γίνει κάποιο ατύχημα και να χρειαστεί να εγκαταλείψουμε το πλοίο και οι άνθρωποι στο γκαράζ να μην πάρουν είδηση τι γίνεται με αποτέλεσμα να γίνει κάτι άσχημο όπως αυτο με τα Τέμπη στις 28-2-2023 στις 23:20. Και πολύ χαίρομαι που δεν θα επιτρέπεται η παραμονή των επιβατών στα αμάξια 

Είδικα την τρίτη φορά είχα την ατυχία να μπω στο ΑΘΗΝΑ Π και είχε τόσο κόσμο και οι περισσότεροι έμειναν στα αυτοκίνητα και λίγοι στο κατάστρωμα και είχε φορτούνα εκείνη την μέρα...

Όμως είχε τόσο κόσμο και το Πρωτοπόρος Χ που είναι το μεγαλύτερο φερυ μποτ στην Ελλάδα ήταν εκτός δρομολογίων και έλεγα ότι γιατί δεν μπαίνει να δρομολογηθεί γιατί παίρνει 220 οχήματα και έτσι θα γινόταν άμεσα η μεταφορά των επιβατών 

Δυστυχώς όλες τις φορές που πήγα στην Σαλαμίνα το Πρωτοπόρος Χ δεν λειτουργούσε καμία φορά πάρα μόνο μια φορά ενώ είχε τόσο κόσμο. Θα ήταν καλό να λειτουργεί και αυτό όπως τις τελευταίες ημέρες που λειτουργεί για να διευκολύνθουν οι επιβάτες που προτιμούν να πάνε Σαλαμίνα νωρίς για να απολαύσουν την βόλτα τους 

Ευχαριστώ πολύ 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στις τακτικες δηλωσεις δρομολογησεων για το ετος 2023-2024 θα ειναι στην γραμμη 35 πλοια!!! 

Σταυρος Ν 

Αγιος Νικολαος Λ 

Αθηνα Π 

Μιχαηλ Ν (πηγε)

Αιακος 

Φανερωμενη

Θεομητωρ

Προκοπιος Μ 

Δημητριος Π 

Γλυκοφιλουσα IV 

Ελενα Α 

Γλυκοφιλουσα VIII 

Γλυκοφιλουσα V 

Θεολογος Β ΙΙ 

Παναγιωτης Δ. 

Αποστολος Μ 

Δημητριος Σ. 

Αλεξανδρος Μ.

Σαλαμινομαχος

Ματουλα Κ

Χρυσα

Τελαμων

Κωνσταντινος Κ 

Εμπεδοκλης 

Αγιος Ελευθεριος IV

Αγγελης Φ ΙΙΙ (Υπο Ναυπηγηση)

Περσεας (Υπο Ναυπηγηση)

Θεοτοκος

Παραλος

Ιωαννης-Θηρεσια

Πρωτοπορος ΧΙΙΙ 

Πρωτοπορος Χ 

Πρωτοπορος ΧΙ 

Πρωτοπορος XIV 

Πρωτοπορος XVIII (Yπο Ναυπηγηση)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
6 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Μπόμπ Σφουγγαράκης ήταν εκτός δρομολογίων το τελευταίο διάστημα λόγω του δεξαμενισμου του και σήμερα το πρωί επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Πέραμα Παλούκια.

Οπότε επαναλειτουργει η γραμμή που ήταν κλειστή το τελευταίο δίμηνο περίπου, με μόνο καραβάκι το ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ, αφού από οτι έμαθα είναι πλέον οικονομικά ασύμφορη. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
9 hours ago, PIANOMAN said:

Εγω ταξιδεψα αυτο 1/12/23 για πρωτη φορα αφου το απεφευγα μεν, αλλα επειδη ειμαι τακτικος επιβατης, υποστηριζω τον ανταγωνισμο και ως καραβολατρης θελω να ταξιδευω με διαφορετικα καραβια. Το πλοιο ειναι οτι πιο αργο εχει ταξιδεψει τα τελευταια 40 χρονια τουλαχιστον, με μεγιστη 10.7 knots, ακομα και ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π, τα 11 knots τα ειχε. απο ντοκο σε ντοκο εκανε 1.45 λεπτα. Ακομα ενα σημαντικο αρνητικο που δεν εχουμε σταθει, ειναι πως ολη η επιβιβαση και κυριως η αποβιβαση, γινεται απο μια και μοναδικη θυρίδα, με τους επιβατες να βγαινουν ενας ενας πραγμα που καθυστερει περαιτερω το ταξιδι. Εμενα προσωπικα μου αρεσε το πλοιο, φωτεινο, καθαρο, με ωραιους εξωτερικους χωρους, και θεωρω πως σε στον ανταγωνισμο ολοι εχουν θεση. Επίσης επειδη αναφερθηκα στη ταχυτητα, μη ξεχναμε πως τα ιδια πλοια που ειναι στη γραμμη εδω και 18 χρονια, ολα εχουν κατεβασει ταχυτητες. το 1.05-1.10  που εκαναν τοτε ακουγεται επιστημονικη φαντασια. πλεον 1.15 ειναι το ταχυτερο δρομολογιο, με ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟ 1.25, το χειμωνα που τα δρομολογια ειναι πιο αραια, το 1.20 ειναι το ταχυτερο.Τοτε το εισητηριο του ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ εκανε 4 ευρω, για σουβαλα 3 ευρω με το ALBI HELLAS, και 6 της κοινοπραξιας, και το πετρελαιο εχει την ιδια τιμη, ετσι να θυμομαστε και να μη ξεχνιομαστε. Επισης κανεις δεν εχει αναφερει πως τα δικυκλα ακριβυναν 40% φετος, απο ολους. Τώρα επιστρεφοντας στο θεμα μας, τα 18 ευρω μετ επιστροφης συγκρινομενο με τα 20 που κοστιζει η κοινοπραξια με τη χρηση καρτας, παρ οτι δε βιαζομαι, το βρισκω πολυ ακριβο για μιση ωρα ταξιδι παραπανω (μια με την επιστροφη) και τη δεσμευση να γυρισεις με το ιδιο εαν δεν εχει αερα φυσικα και κοπει. Ισως το πλοιο δεν πονταρει στους αμιγως επιβατες.  Το δρομολογιο της σουβαλας βγαινει φτηνοτερο, και κανει 1.05 σε πολυ πιο συγχρονο πλοιο. Το τελευταιο καιρο βλεπω πολλες νεκραναστασεις πολυ παλιων πλοιων και επαναδρομολογησεις, αλλα χωρις ουσιαστικα οφελη και φτηνες επιλογες για τον επιβατη, γενικοτερα θεωρω οπως σε ολους τους τομεις τα παντα λειτουργουν ως καρτελ, ο ανταγωνισμος ειναι κοροιδια. Προσωπικα θα το ξαναπαρω μονο γιατι μου εμεινε το εισητηριο επιστροφης. Ωραια τα καραβολατρικα, αλλα ως καταναλωτης τη βρισκω πολυ ακυρη τη συγκεκριμενη επιλογη, σε λιγο θα μπει στη γραμη και κωπηλατη γαλερα με 7 ευρω εισητηριο.

Πολύ σωστά τα λές όλα και θίγεις θέματα που σπανίως συζητούνται, και στη Σαλαμίνα έχουν ακριβυνει όλα τα εισιτήρια και ο χρόνος ταξιδιού είναι πιο κοντά στα είκοσι λεπτά πλέον παρά στα 15 αλλά κανείς δεν μιλάει...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...