Jump to content
Shipfriends

Finnjet (IMO 7359632)


Recommended Posts

Μετα απο 31 χρονια και αρκετες αλλαγες πλοιοκτησιας και εμφανισης το ιστορικο σκαρι αλλαξε και ονομα. Πλεον θα λεγεται Da Vinci και θα μετασκευαστει στα ναυπηγεια της Fincantieri σε κρουαζιεροπλοιο.

Αγοραστηκε απο την Club Cruise εναντι περιπου $11.000.000

Ακομα δεν εχει διευκρινιστει το μελλον του. Θα κανει κρουαζιερες; θα γινει πλωτο καζινο; η θα αντικαταστησει το Maxim Gorki ??

Απο την επισημη ιστοσελιδα του πλοιου

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Το εννοείς? Για την ηλικία του είναι μια χαρά, ήταν πρωτοποριακό σχεδιαστικά. "Τρώει" άνετα πολλές συνομίληκες του "μαούνες" :eek:

Εκτός αν μιλάς για την κατάσταση-συντήρησή του...

Link to comment
Share on other sites

Και το Ferry με την μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων.Λογικό γιατί έχει 2 gas turbines και 2 ντιζελομηχανές.Σαν τον μεγάλο Κεντέρη...Ασύμφορο στη λειτουργία του.Αν υπολογίσεις και τις πάρα πολλές καμπίνες του, τότε καταλαβαίνεις γιατί ήταν 2 χρόνια για πούλημα χωρίς κανέναν ενδοιαφερόμενο.

Link to comment
Share on other sites

Oi mixanes tou FINNJET einai tris tourbines DC10 aeroplanou exei kai symvates mixanes.Ta teleutaia xronia itan xenodoxeio sti Nea Orleani filoxenouse ta thimata tis plimiras prin dio xronia.Otan i SILJA LINE perase sta xeria tis TALLINK ekane dromologia apo Helsinki -Travenmoude mesw Tallinas.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε aegina το FINNJET παλιότερα είχε μόνο δύο τεράστιες gas turbines και έκανε όπως λες το δρομολόγιο Helsinki -Travemunde.Λόγω όμως της τεράστιας κατανάλωσης light fuel που είχε (πάνω από 300 τόνους ανά 24ωρο), αναγκάστηκαν να βάλουν ντιζελομηχανές για να πηγαίνει κομένο με 18 μίλια στα εκτός υψηλής περιόδου δρομολόγιά του.

Όταν η SILJA LINE πέρασε στα χέρια της TALLINK, τα OPERA, FINNJET,WALRUS και τα ταχύπλοα της SEA CONTAINERS, που αντιμετώπιζε πολλά οικονομικά προβλήματα, εξαιρέθηκαν από την πώληση στην TALLINK και αναζητήθηκαν άλλοι αγοραστές.

Τα τελευταία του ενεργά χρόνια έκανε το δρομολόγιο Rostock–Tallinn-St. Petersburg που αποδείχθηκε αποτυχημένο και έτσι το πλοίο έδεσε οριστικά.Μετά τον τυφώνα στη Louisiana έγινε πλωτό ξενοδοχείο όπως πολύ σωστά είπες.Συγχρώνως ήταν όλο αυτό το διάστημα για πώληση αλλά χωρίς αποτέλεσμα.Μάλιστα η τιμή που το ζητούσαν ήταν 17 εκ. $

Φιλικά Δημήτρης.

Link to comment
Share on other sites

Παντως ειναι απο τα ιστορικοτερα και πιο καινοτομα επιβατηγα οχηματαγωγα. Ελπιζω να μην καταλιξει καρφιτσες γιατι θα ηταν κριμας. Ηταν το πρωτο αληθινο Superfast και περασαν σχεδον 2 δεκαετιες για να αρχιζουν να χτιζονται τα δικα μας ελληνικα highspeed ferries με παρομοια φιλοσοφια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

δυστυχως φιλε HS4 μαλλον για καρφιτσες παει. Συμφωνα με το FOSE, τελικα δεν θα ανακαινισθει, γιατι το κοστος βγηκε πολυ περισσοτερο απο οσο υπολογιζαν Πουληθηκε για scrap με ζημια της Club Cruise

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Από την στιγμή που υπάρχουν ενδιαφερόμενοι με "φράγκα", ίσως να μην πάει για σκραπ.

Saarikangas wants to save Finnjet

The Finnish state broadcaster YLE reports that Martin Saarikangas and some members of the Esbo city council wants Esbo to buy Finnjet. They propose to use the legendary ferry as temporary living quarters for refugees and visiting researchers and to preserve a unique item of shipbuilding history. The price is indicated at EUR 7 million. The fate of Finnjet is unclear, but according to earlier reports, Finnjet, re-named Da Vinci, has been sold for scrapping. The vessel was built by Wartsila in Helsinki 1977.

SSG 21.05.08

Και επειδή είμαι βέβαιος ότι οι περισσότεροι θα αγνοείτε τον Martin Saarikangas...ας τον γνωρίσετε λοιπόν:

Martin Saarikangas (b. January 24, 1937 Helsinki) is a Finnish shipbuilder, best known as the founder of Masa-Yards (now Aker Finnyards), after the bankruptcy of Wartsila Marine Ltd.. From 2003 to 2007 he was a member of the Finnish Parliament.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πάει και αυτό, έφτασε στο Alang για διάλυση, με το όνομα Κingdom.

Λόγος, η υπερβολική κατανάλωσή του που το καθιστούσε ασύμφορο για εκμετάλλευση. Βέβαια πρέπει και η τιμή του scrap να ήταν δελεαστική.

Τώρα που το σκέφτομαι, ξέρω και άλλο ένα με παρόμοια προβλήματα :D:D

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα :( για ενα πλοιο που εχει γραφτεί στην ιστορία και θα το θυμόμαστε πάντα ως το πρώτο.

Σε βαρυ κλιμα φυσικά και οι φανατικοί θαυμαστές του, παρα την -πολύ αισιόδοξη και ίσως παρορμητική- προσπάθειά τους "save the finnjet".

Μηχανολογικά δεν φαντάζομαι να μην το πρόσεχαν αφού επι δεκατίες ήταν η μασκότ της εταιρίας. Ούτε ηλικιακά ηταν τοσο μεγάλο, εδω αδελφά πλοία με θηλυκά ονόματα και καμμια δεκαετια παραπάνω στην πλάτη τους οργώνουν το Αιγαίο (με έναν κουβά πετρέλαιο όμως). Ατιμοι πετρελαιάδες

Link to comment
Share on other sites

Ίσως μια από τις τελευταίες φωτογραφίες του πλοίου (τραβήχτηκε χθες στην παραλία του Alang).

Το πλοίο θα παραμείνει σε αυτή τη θέση ως τις 4 Ιουλίου αναμένοντας την παλίρροια, οπότε και θα οδηγηθεί στην παραλία για να ξεκινήσει η διάλυσή του. :(

post-596-128326974929_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kαποτε ηταν το υπεροπλο, το απολυτο, το μοναδικο, το πρωτοπορο και τωρα κατεληξε στην παραλια του τελους, κριμα, το ειδαμε και αυτο:mad:

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα λυπηρο το θεαμα. Αλλα ολα καποτε τελειωνουν. Και πολυ φοβαμαι οτι με την κριση του πετρελαιου θα εχουμε και αλλα θυματα. :(:(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απέτυχαν οι πρώτες προσπάθειες που έγιναν χθες να προσαράξει το πλοίο. Μετά από μία ολόκληρη μέρα μετακινήθηκε μόλις 10 μέτρα καθώς έσπαγαν οι αλυσίδες των γερανών. Τώρα υπολογίζουν ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 1 εβδομάδα μέχρι να είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν τη διάλυση.

Αλλά όσο και να μη θέλει να βγει έξω, άλλο τόσο δε μπορεί πια να ξαναγυρίσει μέσα... οπότε οριστικά πλέον τέλος :(

Και μια φρέσκια φωτό (πηγή: DHIRAJ SINGH)

post-596-128326975295_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εικόνες που δε θέλουμε να βλέπουμε...

(πηγή: DHIRAJ SINGH / POLARIS)

1. Η πλώρη σε κομμάτια

2. Ξήλωμα των καμπινών

3. Γυναίκες μεταφέρουν στην ακτή ένα από τα κρεβάτια

post-596-128326976657_thumb.jpg

post-596-128326976658_thumb.jpg

post-596-12832697666_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 7 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...