Jump to content
Shipfriends

Speed Cat 1 (IMO 8816053)


symi

Recommended Posts

Θα ήθελα να είχα σαφή εικόνα για το τι συμβαίνει στο πολύπαθο πλοίο πάντως.

Θα ήθελα από την εταιρεία του να ξέρω τι συνέβη πέρυσι και δεν ολοκλήρωσε τη δρομολόγησή του. Τι συνέβη και ενώ ανακοίνωνε την επανέναρξη των δρομολογίων, αυτή δεν έγινε ποτέ. Τι συμβαίνει και ενώ ζητάει τακτική δρομολόγηση και την επόμενη δρομολογιακή περίοδο στο Σαρωνικό, ζητάει αποδρομολόγηση φέτος.

Ως επιβάτης έχω αυτήν την απαίτηση από μια εταιρεία. Αλλιώς νοιώθω ότι δε με σέβεται.

Όλα αυτά δεν αναιρούν τυχόν μεροληπτικές αποφάσεις των Αρχών εις βάρος μιας εταιρείας. Και στο Σαρωνικό δεν θα ήταν η πρώτη φορά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το οτι το πλοίο ταλαιπωρείται κάθε χρόνο με προβλήματα και δεν έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να βγάλει ολόκληρη περίοδο δρομολογιακή είναι γεγονός. Αυτό ομως που με προβλημάτισε (τουλάχιστον) την χρονιά που μας πέρασε και για όσο διάστημα δούλεψε και μάλιστα σε περίοδο οχι μεγάλης κίνησης, ηταν το ανηλέητο κυνήγημα απο τον ανταγωνισμό που με ανοχή των λιμεναρχείων, υπουργείων και λοιπών αρμόδιων είχαν βάλει ταυτόχρονες αναχωρήσεις ! Πως είναι δυνατό να σταθεί το ένα και μοναδικό πλοίο με τέτοια αντιμετώπιση ; 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν ήταν η πρώτη φορά. Τα ίδια αντιμετώπιζε και το Eurofast I π.χ. και ο Φοίβος όταν κατέβαινε μετά τον Πόρο
Και για αυτό ίσως η επιτυχημένη δρομολόγηση του πλοίου, γινόταν ακόμα περισσότερο επιθυμητή από πολύ κόσμο ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 17/2/2017 at 6:52 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η εταιρεία του Speed Cat 1 κατέθεσε αίτημα αποδρομολογησης από το Σαρωνικό. 

Όπως βλέπουμε στα θέματα του ΣΑΣ έρχεται η επαλήθευση για την αίτηση αποδρομολόγησης του Speed Cat 1.

On 20/2/2017 at 3:51 PM, george1991 said:

Είναι φιλε μου απρόσμενη εξέλιξη γιατί όταν τα πλοία κάνει γενική επισκεύη και μάλιστα με ενημέρωση της Επιθεώρησεις και του Νηογνώμονα και ζήταει ένα μήνα για να βγει στα δρομολόγια παράτα πρέπει να μπορεί να την παίρνει

Εφόσον είχαν ξεκινήσει οι εργασίες στο Speed Cat 1 μπορεί η εταιρεία του να αιτηθεί νέα ετήσια δρομολόγηση όπως το Aqua Jewel.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 27/3/2017 at 3:56 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Όπως βλέπουμε στα θέματα του ΣΑΣ έρχεται η επαλήθευση για την αίτηση αποδρομολόγησης του Speed Cat 1.

Εφόσον είχαν ξεκινήσει οι εργασίες στο Speed Cat 1 μπορεί η εταιρεία του να αιτηθεί νέα ετήσια δρομολόγηση όπως το Aqua Jewel.

 

7 hours ago, polmyt said:

Εφαγε πορτα παντως από το ΣΑΣ

 

Δεν ξέρω το σκεπτικό με το οποίο έφαγε πόρτα το Speed Cat 1 από το ΣΑΣ, ούτε γίνεται αναφορά σε έλλειψη πιστοποιητικών κλπ.
Όμως είναι φανερό ότι αντιμετωπίστηκε με διαφορετικό τρόπο από το Aqua Jewel. Σε αυτό δίνεται η ευκαιρία να επανέλθει με αίτημα ετήσια δρομολόγησης, (αν και δεν είναι βέβαιο ότι θα γίνει δεκτή).

Γνώμη μου είναι να επανέλθουν από την εταιρεία του με αίτημα ετήσιας δρομολόγησης και να πατήσουν πάνω σε ότι ειπώθηκε για το Aqua Jewel, εφόσον βέβαια είναι έτοιμο το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς έφαγε άκυρο στη νέα αίτηση από τους ανταγωνιστές που τρώνε όλο το αγγούρι το χειμώνα και δεν θέλουν να έρθει ένα πλοίο για 3 μήνες το καλοκαίρι να πάρει κάποιο μέρος της κίνησης!! Ενώ πιθανότατα δεν είχε ούτε στήριξη από τις τοπικές αρχές!! Το πλοίο δυστυχώς έχει βεβαρημενο παρελθόν, με συνεχείς βλάβες και δύσκολα θα έβγαζε το καλοκαίρι χωρίς προβλήματα!! Οπότε όλα τα παραπάνω οδήγησαν στην αρνητική απόφαση!! 

Link to comment
Share on other sites

Μα και το Aqua Jewel έχει ανταγωνισμό και σαφως δεν είναι έτοιμο. Παρόλα αυτά δεν τρώει πόρτα. Ας έλεγαν και στο Speed Cat 1 κάνε αίτημα ετήσιας δρομολόγησης. Αν βγάλει βλάβες και πάλι, τότε θα χάσει το παιχνίδι σίγουρα. Αλλά αυτό το ΣΑΣ δεν μπορεί να το ξέρει όταν απορρίπτει το αίτημα

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, δε νομίζω το γεγονός ότι είχε βλάβες στο παρελθόν μπορεί να αποτελεί κριτήριο απόρριψης για το μέλλον. Αν ήταν έτσι θα έπρεπε να κρατάει το ΣΑΣ και μητρώο με βλάβες. Όπως και να το δεί κανείς, το γεγονός πως δεν δημοσιεύονται τα σκεπτικά των εκάστοτε αποφάσεων, τις αφήνει ανοιχτές σε οποιαδήποτε ερμηνεία και σχολιασμό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κι εγώ έχω την ίδια απορία με τον Polmyt. Από τη στιγμή που έχουν εγκριθεί εκπρόθεσμες αιτήσεις ετήσιας δρομολόγησης, από τη στιγμή που στην προηγούμενη συνεδρίασε το ΣΑΣ προέτρεπε σε αίτημα ετήσιας δρομολόγησης, δεν ξέρω με ποιο σκεπτικό μπορεί να απορριφθεί.

Αν εγκριθεί, η επόμενη απορία είναι αν θα είναι έτοιμο το πλοίο

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξε το αίτημα ή πήρε από 13/06 που ζητούσε και μετά "διακοπή δρομολογίων" π.χ.;

Να δούμε λοιπόν αν θα είναι έτοιμο, τι δρομολόγια πήρε και πως θα πάει η σαιζόν. Καλή τύχη στο πολύπαθο καραβάκι...

Link to comment
Share on other sites

Η γνωμοδότηση του ΣΑΣ τελικά λέει για δρομολόγηση από 15/07 με τις εξής προϋποθέσεις:

Quote

Α) ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ
Β) ΠΙΣΤΗΣ ΤΗΡΗΣΗΣ - ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ - ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΘΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ
Γ)  ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ  31/10/2017 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΕΝΟΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗΣ
Δ)  ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΟΙΠΗ ΠΕΡΙΟΔΟ  ΑΠΟ 01/11/2017 ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΛΟΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ  ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ  ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΛΟΙΩΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΓΡΑΜΜΩΝ
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Φαντάζομαι τίποτα...
Πλησιάζει η ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων με βάση και την έγκριση του ΣΑΣ και τα αναρτημένα δρομολόγια, αλλά δεν νομίζω πως κινείται κάτι
 

Link to comment
Share on other sites

Εάν αληθεύουν οι πληροφορίες μου δεν έχει μπει ακόμα η υπογραφή του υπουργού στην έγκριση των  δρομολογιων του Speed Cat 1. Επίσης να αναφέρω ότι ακόμα δεν έχει οργανωθεί το εκδοτήριο του πλοίου. 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Και τις υπογραφές να περίμεναν, μια κινητικότητα θα έπρεπε να υπάρχει. Το πλοίο π.χ. έχει κάνει κάποιες ετοιμασίες; έχει βγει δοκιμαστικό; στα νησιά έχουν πράκτορες; υπάρχει κάποιου είδους κινητικότητα ώστε να γίνει γνωστή η δρομολόγηση; Εδώ στον Πειραιά και δεν έχει οργανωθεί το εκδοτήριο...

Αμφιβάλλω πλέον αν θα δρομολογηθεί (και) φέτος και προβληματίζομαι αν όντως το θέμα είναι αν έχει υπογράψει ή όχι ο υπουργός.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν εχει καποια σχεση με τη δρομολογηση του αλλα σημερα ανοιξε το AIS μετα από αρκετο καιρο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Στο site της εταιρείας είναι ακόμα αναρτημένα δρομολόγια από 15/07. Τα τηλέφωνα στο κεντρικό πρακτορείο φυσικά δεν αντιστοιχούν πουθενά, πράκτορες που εμφανίζονται στα νησιά παίζει να μην το ξέρουν ότι πρακτορεύουν το εν λόγω πλοίο, το καραβάκι παραμένει στη Σαλαμίνα και είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα θαρρώ...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...