Jump to content
Shipfriends

Speed Cat 1 (IMO 8816053)


symi

Recommended Posts

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Στο site πλέον λέει για δρομολόγια από 28/06.

Άρα χάνει και Αγ. Πνεύματος και Μιαούλεια.

Νομίζω ότι ακόμα και αν ξεκινήσει δύσκολα θα το εμπιστευτεί ο κόσμος. Πολλά αυτογκόλ με τη σέντρα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Δεν μπορω να καταλαβω τον πλοιοκτητη αφου βλεπει οτι καθε χρονο εχει τα ιδια προβληματα γιατι επιμενει;  Με μπαλωματα δεν γινονται δουλειες .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το Speed Cat 1 είναι δηλωμένο και αυτή τη χρονιά για το Σαρωνικό και έχει ζητήσει ακινησία μέχρι τις 14/02/17. Το θέμα είναι θα προσπαθήσει για ακόμα μια χρονιά να δρομολογηθεί αλλά να καταφέρει να βγάλει τη σεζόν ή θα το εγκαταλείψουν τα σχέδια τους νωρίς!

Link to comment
Share on other sites

On 12/13/2016 at 1:44 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το θέμα είναι θα προσπαθήσει για ακόμα μια χρονιά να δρομολογηθεί αλλά να καταφέρει να βγάλει τη σεζόν ή θα το εγκαταλείψουν τα σχέδια τους νωρίς!

 

Το θέμα είναΙ πως αυτο το πράγμα έχει καταντήσει ανέκδοτο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είναι φιλε μου απρόσμενη εξέλιξη γιατί όταν τα πλοία κάνει γενική επισκεύη και μάλιστα με ενημέρωση της Επιθεώρησεις και του Νηογνώμονα και ζήταει ένα μήνα για να βγει στα δρομολόγια παράτα πρέπει να μπορεί να την παίρνει αλλά σε αντίστοιχη περίπτωση το Εξ. Σκιάθος πήρε μέχρι τον Ιούνιο ένα πλοίο που παράνομα ταξιδεύει από το 2012. Δεν πειράζει αυτούς θελούμε στην Ελλάδα μια εταιρεία με πανάκριβα εισιτηρία απλήρωτοι εργασία και να χρωστάνε παντού ΝΑΤ,ΟΛΠ και παντού.

Link to comment
Share on other sites

Όσο και να συμπαθεί κανείς της περίπτωση του SpeedCat1 δεν μπορεί αν φταίνε μόνο οι άλλοι.
Έκανε πέρυσι ένα νέο ξεκίνημα στο Σαρωνικό και έδωσε ελπίδες. Αλλά μέσα σε ένα μήνα εγκατέλειψε τελικά τα νησιά, όσους το στήριξαν, πράκτορες και πιθανούς μόνιμους ταξιδιώτες, χωρίς να γίνει ούτε μία ανακοίνωση. Στο site έπαιζε επανέναρξη και μία και δύο φορές και ποτέ δεν έγινε
Δεν θα αναφερθώ σε όλο το βίο του, περιορίζομαι στο Σαρωνικό

Link to comment
Share on other sites

Ας αναφερθούμε στον προηγούμενο βίο του στις Σποράδες το 2014 με ένα υπουργείο σε ένα πλοίο αυτόματο που ήθελε να βάλει 19 άτομα πλήρωμα που παντού στην Ευρώπη δουλεύει με 6 άτομα και δεν λέω 6 να έχει 12 όσο και τα ίδια με αυτό, ενα λιμεναρχείο που ζητούσε να κάνει διανυκτέρευσει αρόδου γιατί το Απόλλων Ελλάς δεν μπορούσε να πέσει στο λιμάνι που χώρουσε 4 πλοία και μια HSW που έλεγε σε οποιον κόβει εισιτήριο κοβέται και ο κωδικός Ας προτίμαμε στον Σαρωνίκο τα 40 χρονα δελφίνια χωρίς τουαλέτες χωρίς μπαρ και με ειδίκους κανονισμούς για να περνάνε μόνο εδώ!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και ΄την ευθύνη για τις βλάβες που δεν το αφήνουν να κλείσε σαιζον ολόκληρη οι άλλοι έφταιγαν;

Καλά και το SpeedCat1 28 - 29 χρονών είναι, δεν είναι κανένα τρυφερούδι

 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο εκεί που δουλεψέ και για όσο δούλεψε άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις για την ταχύτητα του και για το πως είναι μέσα γιατί πρέπει να γνωρίζεις ότι το πλοίο έχει ανακαινίστει πλήρως είναι το μόνο με τουαλέτες με προθαλάμους και πολλές σε αριθμό,με καμπίνες πληρώματος και με θέσεις αεροπορικού τύπου με τραπεζάκια.Αν έχεις παρόλα αυτά απορίες και δεν γνωρίζεις τι γίνεται με τα πλοία καθώς και επιχειρηματικά γιατί τα πλοία δεν ειναι κοινωφελοί ιδρύματα είναι επιχειρήσεις μπορώ να σου απαντήσω σε προσωπικό μήνυμα γιατί κάποια πράγματα δεν γράφονται από μένα τόσο εύκολα όπως γράφει ο καθένας εδώ μεσα για μπαλώματα για το ένα και το άλλο που του κατεβαίνει!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Να αναφερθείτε. Γιατί να μην αναφερθείτε. Πιστεύω ότι η πλειονότητα των μελών θέλουμε να μάθουμε. Διαφωτίστε μας. Αλλά όσο είναι εφικτό με γεγονότα, όχι μισόλογα και φήμες. Στο βαθμό που μπορείτε φυσικά.

Link to comment
Share on other sites

Τα γεγονότα μιλάνε από μόνα τους, μην πας μακριά, μόνο στην προηγούμενη σελίδα. Κανείς μας δεν χαίρεται με την αδυναμία (ανεπάρκεια θα το έλεγα εγώ) της εταιρίας να δουλέψει το πλοίο οπότε ας το δώσει να μην ταλαιπωρούντε.

Κάθε χρόνο ευχόμαστε να τα πάει καλά και το αυτογκόλ μπαίνει από τα αποδυτήρια. Δεν γίνεται να περιμένεις ένα χρόνο να ξεκινήσεις και με το που ξεκινάς να σταματάς λόγω βλάβης και να μην επιστρέφεις ποτέ είτε να μην ενημερώνεις κάποιον για την τύχη του πλοίου.

Όλα τα άλλα είναι "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε" σε μια χώρα που πάντα φταίνε οι άλλοι.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δημόσια δεν μπόρω να ανάφερθω για ζήμιες και δεν είσαι ο αρμόδιος να απαντήσω.Οι εμπλεκόμενοι φορείς γνωρίζουν και ξέρουν και ποιο είναι το πλοίο και τι συμβαίνει άρα δεν μπορείτε να μιλατε για μπαλώματα και για αυτα ολα που λέτε εδώ μέσα μη σεβόμενος την ιστορία του κάθε πλοιοκτήτη και την περιουσία του και να είστε ειρωνικός!Γιατί και γω μπορεί να λέω οτι θέλω για εσάς, με την ανωνυμία μου αλλά δεν το κάνω!Τώρα το τι γίνεται στον χώρο της ακτοπλοίας όσοι κατεβαίνουν στο λιμάνι το ξέρουν πολύ καλά και γι αυτό έχουν επέμβει και εισαγγέλεις αλλά το θέμα είναι ότι ο κόσμος θα πληρώσει το τίμημα με λιγότερες εταιρείες,λιγότερα πλοία,με λιγότερους ναυτικούς,ποιο χαμηλούς μισθούς,λιγοτερα πρακτορεία,προμηθευτές.... 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

 

 

οι περισσοτεροι εδω μεσα, τα ιδια θα ελεγαν, αν συνεβαιναν και σε οποιοδηποτε αλλο αυτα που ειδαμε στο speedcat.

τα υπολοιπα, μπορουμε να τα συζητησουμε και εδω

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...