Jump to content
Shipfriends

Κρήτη I (IMO 7814046)


Recommended Posts

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Συμφωνα με το navi κατα τον ελεγχο που πραγματοποιηθηκε του εγιναν 16 παρατηρησεις εκ των οποιων οι 5 ηταν αξιες λογου κρατησης του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν φταινε πιο πολυ αυτοι της Ανεκ η' οι εδω αρχες που κανουν(?)τους αναλογους ελεγχους οσο τα πλοια βρισκονται στη χωρα μας.Διοτι το πλοιο δεν αντιμετωπισε καποιο μηχανικο προβλημα αλλα ειχε θεματα με πιστοποιητικα κ μεσα ασφαλειας κ εγγραφα αξιοπλοοιας απ οσα γραφτηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Πριν ξεκινήσει τα δρομολόγια του στην Ιταλία φαντάζομαστε ότι πέρασε από τις απαιτούμενες επιθεώρησεις πέρα από την Ελλάδα (ας πούμε ότι είναι πιο χαλαρες εδώ) αλλά και στην Ιταλία!!! Στη  πρώτη επιθεώρηση στις 23 Μαρτίου στη Civitavecchia από το Paris Mou είχε 15 παρατηρήσεις και δύο παρατηρήσεις που το οδήγησαν σε κράτηση για 2 ημέρες, πριν ξεκινήσει δρομολόγια. Στις 29 Απριλίου στο Marsaxlokk πέρασε ξανά επιθεώρηση από το Paris Mou και είχε 8 παρατηρήσεις. Τώρα αναμένουμε να μάθουμε τι έδειξε η νέα επιθεώρηση στην Ιταλία.

Link to comment
Share on other sites

καλα οι ελληνικες αρχες δεν ειναι χαλαρες. στοργικες ειναι :P.  απο το μιλενονταλιανο ως το διαγορα, εχουμε παρα πολλα παραδειγματα πλοιων της εσωτερικης ακτοπλοϊας, που μολις βγηκαν απο τα ελληνικα χωρικα υδατα... διεπρεψαν στις εξετασεις τους;).

τα κρητη ειδικοτερα, εχουν δωσει πολλες αφορμες παλιοτερα, ωστε να ειμαστε επιφυλακτικοι μαζι τους. 

ας πουμε μως οτι αυτα ειναι παρελθον. παμε στο σημερα. μεσα σε δυο μηνες, εχει σταματησει δυο φορες απο παρατηρησεις. αν αυτο φαινεται νορμαλ, πασο.

και μην πει κανεις οτι το πολεμανε γιατι ειναι ελληνικο κλπ. δεν εχει παει ως ΑΝΕΚ. σινιαλα GNV φοραει

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μηπως ομως υπαρχει στοχοποιηση των πλοιων της Ανεκ απο μια συγκεκριμενη μερια της ιταλικης ακτοπλοιας;Δε ξερω απλα ρωταω.Και σιγουρα στην Ιταλια δε ταξιδευουν μπουμπουκια.Θυμιζομαι κατι Norman Atlantic  και κατι Sorento που ταξιδευαν ανεμελα και καηκαν ολοσχερως.Και μη ξεχναμε πως τα Κρητη 2 και Ιεραπετρα αντιμετωπισαν  επιτυχως φωτιες τη στιγμη που τα νεοτευκτα λαμπαδιαζαν.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

καλα δεν ειναι και η stena η ανεκ. ειδικα στην ιταλια εχει μεγαλουργησει.

περα απο αυτο ομως, εδω το πλοιο ταξιδευει για ιταλικη εταιρεια.

το ζουμι, οπως ειπα και παραπανω, ειναι οτι για δυο μηνες, ειναι πολλες οι παρατηρησεις, ακομη και αν δεχτουμε οτι υπαρχει προκαταληψη

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τι είδους παρατηρήσεις ειχε αλλα δεν θα επρεπε για καποιες τουλάχιστον από αυτές να είναι υπεύθυνοι οι ναυλωτες;

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι δεν είναι υπεύθυνοι οι ναυλωτές (εκτός αν έχουν επάνω πλήρωμα με ελλείψεις). Από την άλλη, ακόμη και αν το πλοίο αντιμετωπίζεται με μεγάλη αυστηρότητα, δεν φαντάζομαι ότι "εφευρίσκουν" παρατηρήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα δε μιλαμε για ασιατικη χωρα που μπαινει μεσα ο καθενας και σου γραφει οτι να ναι, ουτε για λατινικη αμερικη που σου γραφει οτι βρει για να παρει λεφτα.

Αλλα αυτο δε σημαινει οτι εξαντλειται πολλες φορες η αυστηροτητα σε οτι "μη ιταλικο". Το εχουμε δει πολλες φορες στα ιταλικα λιμανια να υπαρχει ανιση μεταχειριση ειτε αυτο ειναι PSC ειτε θεση προσδεσης, ειτε προτεραιοτητα εισοδου σε λιμανι κτλ.

Link to comment
Share on other sites

μη ιταλικο, αλλα με ιταλικα σινιαλα.

23 hours ago, proud_ionian said:

και μην πει κανεις οτι το πολεμανε γιατι ειναι ελληνικο κλπ. δεν εχει παει ως ΑΝΕΚ. σινιαλα GNV φοραει

 

21 hours ago, proud_ionian said:

περα απο αυτο ομως, εδω το πλοιο ταξιδευει για ιταλικη εταιρεια.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν πειραζει. Ειναι ελληνοκτητο και πανω απο 30 χρονων. Για τους Ιταλους κοκκινο πανι. Διπλα βεβαια το ιταλικο του θειου μπορει να ταξιδευει με μια προπελα και να μην τρεχει καστανο ;)

Link to comment
Share on other sites

Στο navi αναφερουν τα παρακατω ως τους λογους της προχθεσινης κρατησης.

Quote

20 deficenze di cui 8 motivo di fermo


Pollution prevention - Marpol Annex I
14102 - Retention of oil on board
Not as required

Safety of Navigation
10136 - Estabilishment of working language onboard
Not known

Water/Weathertight conditions
03112 - Scuppers, inlets and discharges
Not properly maintained

ISM
15150 - ISM
Not as required

Emergency Systems
04110 - Abandon ship drills
Lack of knowledge

Emergency Systems
04109 - Fire drills
Lack of knowledge

Labour conditions - Health protection, medical care, social security
18420 - Cleanliness of engine room
Not as required

Emergency Systems
04108 - Muster list
Incomplete

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σύμφωνα με τα Yahoo Groups, η ναύλωση του Κρήτη Ι στην GNV επεκτάθηκε για έναν ακόμη χρόνο με option για ακόμη έναν. Με λίγα λόγια, αν υποτεθεί πως η αρχική ναύλωση ήταν μέχρι τον Οκτώβρη του 2017, τότε υπό προυποθέσεις μπορεί να φτάσει τον Οκτώβρη του 2019, αν αληθεύουν τα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...