Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

XARTHS_AKTOPLOIKH.jpg

πηγη: Η Ημερα τση Ζακυνθος

«Γεννιέται» ακτοπλοϊκή σύνδεση

Στα … «σκαριά» φαίνεται ότι βρίσκεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση Ζακύνθου-Μεσολογγίου, αφού ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος της Ιεράς Πόλης, έχει ξεκινήσει διαδικασίες για την υλοποίηση αυτού του έργου.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, η σκέψη αυτή υπάρχει από το 1999, όμως τώρα φαίνεται ότι θα «κυνηγηθεί» περισσότερο, μιας και το ζήτημα της σύνδεσης των δύο Νομών (να σημειωθεί ότι το ίδιο αναμένεται να συμβεί ανάμεσα στο Μεσολόγγι και τη Κεφαλονιά), θα συζητηθεί και στο Νομαρχιακό Συμβούλιο Αιτωλοακαρνανίας.

Η «ΗτΖ» έχει αναδείξει πρώτη το συγκεκριμένο θέμα και μάλιστα χθες γράφαμε ότι ο Αντινομάρχης Αιτωλοακαρνανίας, κ. Δημοσθένης Καπώνης, έχει ετοιμάσει ήδη την εισήγησή του, προκειμένου οι υπόλοιποι νομαρχιακοί σύμβουλοι της Αιτωλοακαρνανίας να ενημερωθούν για αυτό το φιλόδοξο σχέδιο, που μόνο οφέλη έχει για τις περιοχές που θα συνδεθούν.

Όλα δείχνουν ότι πέρα από την ακτοπλοϊκή σύνδεση «γεννιέται» και μια συνεργασία της Ζακύνθου με το Μεσολόγγι, πάνω στους τομείς του Πολιτισμού, του Τουρισμού, του Εμπορίου και της Γεωργικής Παραγωγής. Αυτό βέβαια συμβαίνει και τώρα, όμως από δω και πέρα οι «γέφυρες» της συνεργασίας μπορούν να γίνουν ακόμη πιο ισχυρές.

Ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Μεσολογγίου βρίσκεται σε επικοινωνία για το συγκεκριμένο θέμα με τον Εμπορικό Σύλλογο Ζακύνθου.

Σήμερα μάλιστα, δημοσιεύουμε την πρώτη επιστολή που έφτασε από το Μεσολόγγι στον Εμπορικό Σύλλογο, συνοδευόμενη από χάρτες και δημοσιεύματα του εκεί τοπικού τύπου.

Από ΄δω και πέρα, το προεδρείο των εμπόρων της Ζακύνθου θα πρέπει να κάνει επαφές (ήδη έχουν αρχίσει, απ΄ ότι είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε), με φορείς και αρχές του νησιού, ούτως ώστε να συνδράμουν όλοι για να αποτελέσει πραγματικότητα η ακτοπλοϊκή σύνδεση των δύο περιοχών.

Όπως αναφέρεται στην επιστολή του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεσολογγίου, η σύνδεση των δύο Νομών έχει πολλά πλεονεκτήματα. Μεταξύ αυτών είναι: 1) Η χιλιομετρική απόσταση θα μειωθεί κατά 50% και 2) Θα είναι φθηνότερο το κόστος διακίνησης των επιβατών.

Ωστόσο, «αγκάθι» στην όλη υπόθεση ενδέχεται να είναι το μη ενδιαφέρον των πλοιοκτητών για τη συγκεκριμένη γραμμή, όμως μέχρι τότε βασική προϋπόθεση είναι να δώσουν «πράσινο φως» οι αρχές και οι φορείς του νησιού.

Η επιστολή αναφέρει τα κάτωθι:

«Κύριοι,

Ευχόμαστε χρόνια πολλά και το νέο έτος 2008 να είναι ευτυχισμένο, ειρηνικό και παραγωγικό.

Η πόλη του Μεσολογγίου και το λιμάνι της βρίσκεται πάνω στην Ε.Ο. Αντιρρίου-Ιωαννίνων-Εγνατίας και πλησίον της Ε.Ο. Αντιρρίου-Λαμίας-Θεσσαλονίκης. Έτσι έχει το πλεονέκτημα να είναι το πλησιέστερο σημείο προς την Ζάκυνθο για τις μεγάλες περιοχές Δυτικής και Κεντρικής Στερεάς-Ηπείρου-Δυτική και Κεντρική Μακεδονία-Θεσσαλία.

Αυτό σημαίνει ότι εάν υπάρξει θαλάσσια συγκοινωνία από το Μεσολόγγι προς τη Ζάκυνθο απ΄ ευθείας ή μέσω (Πόρου) Κεφαλονιάς η διαδρομή θα είναι κατά πολύ συντομότερη (περίπου 50%) σε σύγκριση με αυτές που λειτουργούν σήμερα. Σήμερα, οι συγκοινωνίες που εκτελούνται είναι οι παρακάτω:

1. Για τη Ζάκυνθο μέσω Κυλλήνης (θαλάσσια απόσταση 18 μίλια), η οποία απέχει από το Μεσολόγγι 115 χιλιόμετρα οδικώς. Ενώ η απόσταση της Ζακύνθου από το Μεσολόγγι, μέσω θαλάσσης, είναι 45 μίλια περίπου, δηλαδή υπάρχει πολύ μεγάλη χιλιομετρική διαφορά. Πέρα αυτού υπάρχει το κόστος της Γέφυρας και οι δυσκολίες διέλευσης μέσα από την πόλη της Πάτρας.

2. Για Κεφαλλονιά. Η συγκοινωνία γίνεται κατά βάση από τη Πάτρα, η οποία απέχει από το Μεσολόγγι 50 χιλιόμετρα περίπου οδικώς και στη συνέχεια η Κεφαλονιά απέχει από την Πάτρα 55 μίλια για Σάμη. Και σ΄ αυτή τη περίπτωση υπάρχει το κόστος της γέφυρας και όποιες άλλες δυσκολίες. Η απόσταση της Κεφαλονιάς (Πόρος) από το Μεσολόγγι είναι περίπου 33 μίλια.

Αυτό σημαίνει ότι η νέα θαλάσσια συγκοινωνία θα δημιουργήσει νέες ευνοϊκές συνθήκες για τις επιχειρήσεις και τους ταξιδιώτες, αφού θα μειωθεί κατά πολύ το κόστος της διακίνησης.

Παράλληλα, αυτό θα συντελέσει σημαντικά στην Ανάπτυξη των περιοχών μας σε πολλούς τομείς, όπως Πολιτισμό-Τουρισμό-Εμπόριο-Βιομηχανία-Βιοτεχνία-Γεωργική Παραγωγή κ.λ.π.

Για τη πραγματοποίηση αυτής της νέας Σύνδεσης πρέπει να βοηθήσουν όλοι οι φορείς και γι΄ αυτό παρακαλούμε πέρα από την Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου σας να ενημερώσετε και άλλους φορείς, όπως Επιμελητήριο-Νομαρχία-Δήμο-Σύλλογο Ξενοδόχων και άλλους, για τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζει αυτή η συγκοινωνία.

Επειδή στο νησί σας υπάρχουν πλοιοκτήτες και κοινοπραξίες θεωρούμε σκόπιμο να διερευνήσετε εάν υπάρχει ενδιαφέρον γι΄ αυτή τη Γραμμή.

Διαφορετικά με τα στοιχεία που συγκεντρώνουμε θα ενημερώσουμε πλοιοκτήτες και εταιρίες, προκειμένου να κινήσουμε το ενδιαφέρον τους.

Επειδή η θερινή περίοδος πλησιάζει παρακαλούμε να δραστηριοποιηθείτε άμεσα και να μας ενημερώσετε σχετικά» τονίζεται.

Link to comment
Share on other sites

Στα … «σκαριά» φαίνεται ότι βρίσκεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση Ζακύνθου-Μεσολογγίου...
γιατι οχι και ζακυνθου καλαματας, παραλιου αστρους μηλου και ναυπακτου αργοστολιου;:D
(να σημειωθεί ότι το ίδιο αναμένεται να συμβεί ανάμεσα στο Μεσολόγγι και τη Κεφαλονιά)
και Μεσολογγιου Πατρων α λα παλαια μην ξεχασετε.
Όλα δείχνουν ότι πέρα από την ακτοπλοϊκή σύνδεση «γεννιέται» και μια συνεργασία της Ζακύνθου με το Μεσολόγγι, πάνω στους τομείς του Πολιτισμού, του Τουρισμού, του Εμπορίου και της Γεωργικής Παραγωγής.
να βαλουμε και το Ροϊλο που ηταν προεδρος του "Πατρα πολιτιστικη πρωτευουσα" και εχει εμπειρια.
Ωστόσο, «αγκάθι» στην όλη υπόθεση ενδέχεται να είναι το μη ενδιαφέρον των πλοιοκτητών για τη συγκεκριμένη γραμμή
αντε ρε!! δεν το πιστευω!! τι λες; δεν ενδιαφερονται οι πλοιοκτητες; περιεργο. μα θα εχει τεραστιο ογκο μεταφορικου εργου. γιατι δεν πανε οι εμπορικοι συλλογοι ζακυνθου, μεσολογγιου και αργοστολιου να κανουν κανταδα στο υπουργειο Εμπορικης Ναυτιλιας Νησιωτικης Πολιτικης και Επιδοτησεων να τη βγαλει αγονη και επιδοτουμενη. 2 lifelines. προτεινω τοΠΗΝΕΛΟΠΗπορο μεσολογγι (επειδης ο πλοιοκτητης του ειναι κεφαλονιτης) και το παναγια σουμελα μεσολογγι ζακυνθο. τα καλοκαιρια που θα γινεται χαμος απο φορτηγα, να βγαλουμε και μια τριμηνη επιδοτηση για το πυραυλοκινητο να κανει ζακυνθο μεσολογγι.

Προσωπικα θα προτεινα τη ζευξη μεσολογγιου πορου ζακυνθου, με γεφυρα τυπου ριου αντιρριου. την κατασκευη να αναλαβει η εταιρεια που θα διαπλατυνει τη διωρυγα της κορινθου.

Δεν ξερω τι παρασκηνιο υπαρχει στην ιστορια, προφανως και δε γινεται ο ολος τζερτζελες ουτε απο ανιδιοτελεια, ουτε για να... "μετακενωθει" πολιτισμος απο το φιορο του λεβαντε στην ιερα πολη, αλλα ειλικρινα προκαλει πολυ γελιο.

ποσοι ρε παιδια ειναι αυτοι που θελουν να πανε απο ζακυνθο μεσολογγι και ποσα φορτηγα. εγω ηξερα οτι τα 9 στα 10 φορτηγα της ζακυνθου ειναι για αττικη και τα υπολοιπα για δυτικη πελοποννησο (πυργο και πατρα). η κεφαλονια εχει με λευκαδα και αιτωλοακαρνανια καποια νταραβερια, αλλα καλυπτονται απο αστακο και βασιλικη.

να πω εδω οτι κατα καιρους η κοινοπραξια της ζακυνθου ειχε εξετασει το ενδεχομενο να πηγαινει τα καλοκαιρια αστακο (ζακυνθο πορο βαθυ αστακο), ειτε με τον πρωτεα, ειτε με το ιονις, αλλα ειδαν οτι θα εμπαιναν μεσα.

Link to comment
Share on other sites

γιατι οχι και ζακυνθου καλαματας, παραλιου αστρους μηλου και ναυπακτου αργοστολιου;:Dκαι Μεσολογγιου Πατρων α λα παλαια μην ξεχασετε.

Προσωπικα θα προτεινα τη ζευξη μεσολογγιου πορου ζακυνθου, με γεφυρα τυπου ριου αντιρριου. την κατασκευη να αναλαβει η εταιρεια που θα διαπλατυνει τη διωρυγα της κορινθου.

Στις εξαιρετικές προτάσεις του proud θα ήθελα να προσθέσω και τις γραμμές Κρυονερίου-Πατρών και Ναυπάκτου-Ψαθόπυργου (με καϊκια) όπως πριν 50-60-70 χρόνια:D

Το εντυπωσιακό είναι ότι σε εποχή παγκοσμιοποίησης οι 2 νομαρχίες συζητούν σαν να είναι αποκομμένοι από το υπόλοιπο οικονομικό περιβάλλον. Άσε που βλέπουν ορισμένα πράγματα όπως τα έβλεπαν οι πρόγονοί μας πριν από 1 αιώνα και βάλε.

Δεχόμενος αυτό το σκεπτικό, έχω να προτείνω να διευρυνθεί αυτή η συνεργασία μα συμμετοχή και άλλων νομαρχιών...του εσωτερικού και του εξωτερικού.

Και για να μην πονοκεφαλιάζουμε να ξανασχεδιάζουμε, ας πάρουμε έτοιμα κάποια από τα δρομολόγια που υπήρχαν...εν έτει 1887. :D

ΥΓ. Όσον αφορά το πλοίο...κανένα πλοίο της Αδριατικής καμιά 200αριά μέτρα...δεν θα ήταν άσχημο.:D

.

post-31-128326972081_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

νηρεα το πατρα κρυονερι δε γινοταν μονο με καϊκια, αλλα νομιζω οτι υπηρχαν και σιδερενια ατμοπλοια (μικρα βεβαια.) η ατμοπλοϊκη αυτη γραμμη συνεδεε τις 2 σιδηροδρομικες (πειραιας πατρα & κρυονερι αγρινιο).

να προσθεσω και σε αυτα που ειπα χτες για το μεταφορικο εργο της φανταστικης γραμμης μεσολογγι ζακυνθος. τα φορτηγα που ερχονται απο βορεια ελλαδα για το λιμανι της πατρας, δεν ερχονται απο μετσοβο και γιαννενα. κατεβαινουν την αθηνων θεσσαλονικης και απο λαμια ανεβαινουν το μπραλο και μετα ερχονται αντιρριο μεσω ιτεας και γαλαξειδιου (οσοι εχουν οδηγησει βραδυ απο ιτεα για αντιρριο, σε αυτον τον εξαιρετικο αυτοκινητοδρομο, θα εχουν δει πολλες φορες τη νταλικα να τους ερχεται και να μην εχουν που να πανε).

δεν ξερω ποσα (και αν) υπαρχουν μεσα σε αυτα τα φορτηγα, φορτηγα για ζακυνθο και κεφαλονια, σιγουρα παντως δεν εχουν κανενα λογο να πανε μεσολογγι. τωρα αν μιλαμε για οριζοντα 15ετιας, για να εχουν ολοκληρωθει ιονια οδος κλπ, τοτε η κυλληνη απο το μεσολογγι θα απεχει 50 λεπτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το θέμα προχωράει ολοταχώς...για να μην πω ότι θεωρείται λήξαν.

Ιόνιο / Ειδήσεις για την Ζάκυνθο (27/02/2008)

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ-ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

Να πραγματοποιηθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση με το Μεσολόγγι αποφάσισαν ομόφωνα οι νομαρχιακοί σύμβουλοι στη χθεσινή συνεδρίαση του νομαρχιακού συμβουλίου Ζακύνθου, συμπεριλαμβάνοντας στη σύνδεση αυτή την Κεφαλλονιά και την Ιθάκη μετά από πρόταση του επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Π. Στραβοπόδη. Επίσης εγκρίθηκε και το ποσόν των 6.000 ευρώ ως συμμετοχή της ΝΑΖ στις καρναβαλικές εκδηλώσεις του δήμου Ζακυνθίων .

Φαντάζομαι ότι μόλις περάσει το Καρναβάλι θα εγκρίνουν και τα λεφτά που χρειάζεται για να αγορασθεί/ναυλωθεί/επιδοτηθεί το πλοίο...

Προσθήκη

Παρέλειψα να αναφέρω ότι:

20.02.2008

Παρά το γεγονός ότι υπάρχει άρνηση από τους πλοιοκτήτες

Στο προσκήνιο ξανά η ακτοπλοϊκή σύνδεση Ζακύνθου-Μεσολογγίου

Το θέμα θα απασχολήσει την επόμενη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου

Παρά την άρνηση των πλοιοκτητών της Ζακύνθου να βάλουν πλοίο στη γραμμή Ζακύνθου-Μεσολογγίου, ούτως ώστε να συνδεθεί ακτοπλοϊκά το νησί μας με την Ιερά Πόλη, εντούτοις το θέμα φαίνεται ότι δεν σταματά εδώ.

[...]Όντως, το Επιμελητήριο συναντήθηκε με τους πλοιοκτήτες της Ζακύνθου, στους οποίους ανέφερε τα πλεονεκτήματα που θα έχει ένα τέτοιο εγχείρημα, όμως οι τελευταίοι αρνήθηκαν να συμμετέχουν, δηλώνοντας ότι αυτή η γραμμή δεν θα είναι οικονομικά βιώσιμη για τους ίδιους.

[...]Βεβαίως, είναι πολύ δύσκολο να μεταπειστούν οι ιδιοκτήτες πλοίων, όμως θα γίνει μια προσπάθεια και θεωρούμε ότι αυτό είναι σημαντικό.

http://www.imerazante.gr/imera/news/detail.php?ID=7106

Link to comment
Share on other sites

οποιος αντεχει, μπορει να διαβασει τι εγινε στη συνεδριαση του Ν.Σ που ασχοληθηκε με το θεμα.

δειτε ομως πως η πραγματικοτητα ξεπερνα τη χιουμοριστικη κριτικη

δεν το πιστευω!! τι λες; δεν ενδιαφερονται οι πλοιοκτητες; περιεργο. μα θα εχει τεραστιο ογκο μεταφορικου εργου.
όμως από την στιγμή που στη συζήτηση δεν προσήλθαν οι ιδιοκτήτες πλοίων, αν και είχαν προσκληθεί, θεωρούμε ότι η κουβέντα που έγινε ήταν χωρίς νόημα[...]Θεωρούμε ότι με την χθεσινή τους απουσία οι πλοιοκτήτες έδειξαν προς τους φορείς της Ζακύνθου ότι δεν τους ενδιαφέρει η συγκεκριμένη γραμμή.
γιατι δεν πανε οι εμπορικοι συλλογοι ζακυνθου, μεσολογγιου και αργοστολιου να κανουν κανταδα στο υπουργειο Εμπορικης Ναυτιλιας Νησιωτικης Πολιτικης και Επιδοτησεων να τη βγαλει αγονη και επιδοτουμενη.
Εξάλλου, σε πρόσφατη συνάντηση που είχαν με το Επιμελητήριο, (οι πλοιοκτητες) ξεκαθάρισαν ότι μόνο αν υπάρξει επιδότηση θα σκεφτούν να βάλουν πλοίο για να γίνει εφικτή η σύνδεση του νησιού μας με την Ιερά Πόλη.
Δεν ξερω τι παρασκηνιο υπαρχει στην ιστορια, προφανως και δε γινεται ο ολος τζερτζελες ουτε απο ανιδιοτελεια, ουτε για να... "μετακενωθει" πολιτισμος απο το φιορο του λεβαντε στην ιερα πολη
Η μεγαλη πλακα θα ειναι να εγκριθει επιδοτηση;). το ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοινωσε τις προτασεις του για το Γενικο Χωροταξικο Σχεδιο. Εκει (συμφωνα με την Πελοποννησο), οι νομοι Κεφαλληνιας και Ζακυνθου πανε στην Πεφερεια Δυτικης Ελλαδας (υπαρχει και χαρτης στην εντυπη εκδοση). Στα πλαισια των συγκοινωνιων εντος περιφερειας, μπορει να τσιμπησουμε και κανενα κονδυλι απο την Ε.Ε.:D
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

γελα γελα με το θεμα επιδοτηση αλλα δες πως φευγουν τα λευτα του φορολογουμενου.....

Προχωράει η ακτοπλοϊκή σύνδεση Ζακύνθου-Μεσολογγίου

Ραντεβού με τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας θα έχουν οι φορείς

«Υπάρχουν ομόφωνες αποφάσεις αρκετών πολιτικών οργάνων τόσο από το Μεσολόγγι όσο και από τη Ζάκυνθο. Είναι σίγουρο ότι οι αποφάσεις αυτές θα βοηθήσουν την προσπάθεια που κάνουμε και η οποία έχει ως στόχο να αυξηθεί η εμπορική κίνηση στις πόλεις μας. Βασικό αίτημά μας προς το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας θα είναι η ακτοπλοϊκή σύνδεση Ζακύνθου-Μεσολογγίου να ξεκινήσει το φετινό καλοκαίρι, έστω και με πιλοτική μορφή. Δεν μας απογοητεύει το γεγονός πως μέχρι τώρα οι πλοιοκτήτες του νησιού σας δεν έχουν δείξει ενδιαφέρον για την γραμμή. Θεωρούμε ότι στο τέλος τα δεδομένα θα αλλάξουν, αρκεί φυσικά να έχουμε και την στήριξη του αρμόδιου υπουργείου» επισήμανε ο κ. Φλώρος.

Εν τω μεταξύ, ο πρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεσολογγίου ανέφερε ότι έχει σταλεί έγγραφο και στην Ένωση Ακτοπλοϊκών Επιχειρήσεων, ούτως ώστε να ενημερωθούν τα μέλη της για τη νέα γραμμή.

Μάλιστα, έγινε Διοικητικό Συμβούλιο της συγκεκριμένης Ένωσης και αποφασίστηκε, όπως υπογράμμισε ο κ. Φλώρος, να σταλούν τα έγγραφα που υπάρχουν σε όλες τις Ναυτιλιακές Εταιρείες της χώρας, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν αρκετές πιθανότητες για εκδήλωση ενδιαφέροντος.

αρκετες πιθανοτητες αν η επιδοτηση φανει ανταξια των προσδοκιων της ΣΑΟΣ?

Τέλος, ο κ. Φλώρος υποστήριξε πως αρκετά τουριστικά γραφεία από την Ήπειρο, καθώς και επιχειρήσεις, επιθυμούν την «τριπλή» αυτή σύνδεση (Μεσολόγγι, Ζάκυνθος και Κεφαλονιά), διότι γνωρίζουν ότι το κόστος του ταξιδιού θα είναι μικρότερο, ενώ και οι αποστάσεις μειώνονται κατά πολύ.

μικροτερο κοστος? for who?

πηγη www.imerazante.gr

Link to comment
Share on other sites

γελαγα με πικρο γελιο;). αλλωστε στην ελλαδα ολα γινονται:P. ειναι πραγματικα εντυπωσιακο, ποσο ευκολα μπορει να κατασπαταληθει το δημοσιο χρημα, αρκει να υπαρχουν τα σχετικα κονε. μιλαμε μια κυβερνηση που πιστευει στο λιγοτερο κρατος και ειναι εναντιον των επιδοτησεων, εχει επιδοτησει οτι πιο κουφη γραμμη υπαρχει

το ιδιο σκηνικο ειχαμε το καλοκαιρι του 2005 με την αλησμονητη γραμμη: κυμη, λημνος, αη στρατης νεα μουδανια. (το νονα μαιρη δεν την εκανε; ). εμφανιστηκαν φορεις που ζητουσαν τη συνδεση με την κυμη (δε βολευε το λαυριο:D) και τα νεα μουδανια (ειναι πιο κοντα στη λημνο απο οτι η θεσσαλονικη). η γραμμη εγινε κουτσα στραβα σκαρτους 3 μηνες (με το αζημιωτο) και μετα το σεπτεμβρη τελος. δειτε και ενα σχετικο ποστ.

τωρα θα ειναι ακομη πιο προκλητικο αν γινει κατι τετοιο (αν δοθει επιδοτηση), απλα για να δουν και οι μεσολογγιτες να διανυκτερευει ferry οπως και οι καλαματιανοι (που το πληρωνουν ακομη). δε μιλαμε για τη λημνο, αλλα για την κεφαλονια και τη ζακυνθο. με την ιδια λογικη, γιατι να μην κανουν τους χειμερινους μηνες λευκη απεργια η strintzis ferries και η κοινοπραξια Ionian Ferries. να πουν οτι καθημερινες θα κανουμε μονο ενα δρομολογιο η καθε εταιρεια, εκτος και αν πεσει επιδοτηση.

παντως angelos δε νομιζω οτι φωτογραφιζει μονο τη ΣΑΟΣ η ιστορια. Μπορει να πεσει επιδοτηση στην ΑΝΕΖ:D που διψα για ρευστο.

θελω να ελπιζω οτι δεν θα το δουμε και αυτο και οτι απλα καποιοι στο ΥΕΝκλπ μοιραζουν ανεξοδες υποσχεσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

καποιοι δεν απογοητευονται και προσπαθουν να κρατήσουν το θέμα ζεστό

Παρά αυτή την εξέλιξη, δεν έλειψαν και εκείνες οι φωνές που έκαναν λόγο για απροθυμία ή αδιαφορία του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας να βάλει πλάτη ώστε να επιτευχθεί η πολυπόθητη σύνδεση του Μεσολογγίου με τα Ιόνια Νησιά. Το θέμα της εκχώρησης ενός μικρού ποσού της τάξεως των 5.000 € για την εκπόνηση μελέτης βιωσιμότητας της γραμμής Μεσολόγγι – Ζάκυνθος – Κεφαλονιά συζητήθηκε στο διοικητικό συμβούλιο του φορέα και η αντίδραση των μεσολογγιτών ήταν σθεναρή. Και αυτό γιατί, όπως καταγγέλλεται, αντί να έρθει ένα χρονίζον αίτημα των εμπόρων του Μεσολογγίου προς ψήφιση και λήψη απόφασης ο πρόεδρος προτίμησε να κάνει μια απλή ενημέρωση, αναφέροντας την έλλειψη χρημάτων και να το προσπεράσει έτσι απλά.

Ωστόσο, φορείς της περιοχής, αλλά και επιστήμονες με εμπειρία σε ακτοπλοϊκά έργα δρομολογούν ενέργειες για την άμεση υλοποίηση της πολυπόθητης μελέτης, η οποία τίθεται από πολλούς ως προαπαιτούμενο της σύνδεσης αλλά και δεν κατέστη δυνατό επί πολλά χρόνια να βρεθούν λίγα χρήματα για την σύνταξή της

www.imerazante.gr

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

καποιοι δεν απογοητευονται και προσπαθουν να κρατήσουν το θέμα ζεστό

Για να δούμε και εάν τελικά "ο επιμένων νικά". Στις 22 Οκτωβρίου το ΙΟΝΙΣ θα κάνει εθιμοτυπική αλλά και συμβολική επίσκεψη στο Μεσολόγγι, μαζί με Ζακυνθινούς παράγοντες.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με σημερινό πρωτοσέλιδο (!) δημοσίευμα της ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΗΣ (www.panaitoliki.gr) , επισπευδετε η διαδικασία για την έναρξη λειτουργίας της ακτοπλοικής σύνδεσης Μεσολογγίου-Ζακύνθου. Ετσι στα πλαίσια της ενημέρωσης αλλά και της σύσφιξης των σχέσεων μεταξύ των δύο πόλεων, το Σάββατο 22/10 το πλοίο ΙΟΝΙΣ του κ.Τυρογαλά θα επισκεφθεί επί 2ημέρου την Ιερά Πόλη του Μεσολλογίου, μεταφέροντας εκτός των δημοτικών αρχόντων, την φιλαρμονική της Ζακύνθου, οικονομικούς παράγοντες του νησιού κ.α.

Μακάρι η γραμμή να ξεκινήσει και να στεριώσει, αν και διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το εγχείρημα. Υπάρχει και ένα θεματάκι με τα αβαθή του λιμένα Μεσολογγίου ( αλλά ας μην γρουσουζευω) :unsure: .

Link to comment
Share on other sites

καλες ολες αυτες οι φιεστες, αλλα εχω καποιες αποριες:

το ταξιδι του ιονις με ολη την κουστωδια ποιος το πληρωνει; :rolleyes:

αν τελικα δρομολογηθει πλοιο, θα ειναι με ελευθερη δρομολογηση ή θα επιδοτειται; :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Και σε αυτη την περιπτωση εχουμε συσταση επιτροπων και πολλες μελετες... :ph34r: Προσωπικα δεν νομιζω να παρουν επιδοτηση για αυτο το δρομολογιο,με βαση και το μαζεμα που θα γινει συντομα.

Link to comment
Share on other sites

εχουμε και λεμε:

Ατα) μελετη σκοπιμοτητας.

Βτα) οικονομοτεχνικη μελετη

Γτα) επισκεψη στο μεσολογγι με το ιονις, συν γυναιξι και τεκνοις, για να υπογραφει πρωτοκολο συνεργασιας και να γινει φιλικος ποδοσφαρικος αγωνας.

για τις μελετες δυο (γνωστα) πραγματα. i)ειναι πολυ ευκολο με διαρκεις και αλλεπαλληλες μελετες, να εισπρατεις (ή να μοιραζεις ;) ) χρημα. ii) πως χαλας τον κοσμο για συνδεση ζακυνθου μεσολογγιου, οταν δεν εχεις κανει οικονομοτεχνικη μελετη, δεν εχεις κανει καν μελετη σκοπιμοτητας (αν χρειαζεται δηλαδη η συνδεση);

αρα που καταληγουμε: κανουμε, με εξοδα των δημοτων προφανως, μια διημερη κρουαζιερα των ζακυνθινων (δημαρχαιοι, συμβουλαιοι, ποδοσφαιρισταραιοι με συζυγους, συμβιες κλπ) στο Μεσολογγι, γινεται το σχετικο αζμπετε (to know as better B) ), παμε και το πλοιο βολτα για συμβολικους λογους και να το δει ο κοσμος και γινεται ενα τζερτζελο. το φλεβαρη μπορει να γινει και αντιστροφα. να πανε οι μεσολογγιτες στο ζαντε για την γκιοστρα :rolleyes: .

συμπερασμα: καποιοι εκαναν μια ωραια εκδρομη στο μεσολογγι, με εξοδα των ελληνων και των ευρωπαιων φορολογουμενων.

Link to comment
Share on other sites

Για να δοθεί κρατική επιδότηση δεν νομίζω ότι υπάρχει καμιά περίπτωση, ούτε νομίζω ότι η περιφέρεια και τα επιμελητήρια έχουν αυτή την οικονομική δυνατότητα. Όμως δεν είναι και άσχημη ιδέα να υπάρχουν, με ελεύθερη δρομολόγηση, 1-2 δρομολόγια την εβδομάδα για τους 2-3 καλοκαιρινούς μήνες. Για τους ερχόμενους από βόρεια θα είναι ελκυστική λύση καθώς θα γλυτώνουν αρκετά χιλιόμετρα μέχρι Κυλλήνη και την γέφυρα. Μικρό και οικονομικό είναι το βαποράκι και με μια καλή προβολή και λογικές τιμές θα μπορούσε να δημιουργήσει επιπλέον κίνηση και να είναι βιώσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Νηρεύ, είσαι άνθρωπος ευφυής και μπορείς να απαντήσεις εύκολα: Την ελεύθερη δρομολόγηση επιδιώκουν ή την οιασδήποτε μορφής και προελεύσεως επιδότηση (από τα λεφτά που δεν υπάρχουν?)

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικά, μας είχε διαφύγει ότι αναβλήθηκε η προγραμματισμένη Ζακυνθινή απόβαση, σκορπίζοντας την απογοήτευση σε όλους τους εμπλεκόμενους. Και η αιτία (αφορμή?) ήταν το οριακό πλάτος του διαύλου του Μεσολογγίου και τα ζητήματα ασφαλείας που επικαλέσθηκε η εταιρεία του ΙΟΝΙΣ.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Ομως, στο σημερινό ( και τελευταίο της φύλλο αφου αναστέλλει την έντυπη έκδοση της) η εφημερίδα ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΗ ( www.panaitoliki.gr ) αναφέρει το αναλυτικό πρόγραμμα της μεθαυριανής -29/10- 2ημερης επίσκεψης της αντιπροσωπείας απο την Ζάκυνθο, χωρίς όμως να αναφέρει με ποιο πλοίο θα γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν παει το ΙΟΝΙΣ λογω μεγεθους τοτε λογικα δεν θα μπορει να παει και κανενα απο τα υπολοιπα της Ζακυνθου.To μονο που μπορω να σκεφτω ειναι μηπως επιστρατευτει καμια παντοφλα ή το ΙΟΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ για να γινει το τουρ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...