Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλά κυρίως το customer service είναι  και  θέμα νοοτροπίας

και επαγγελματισμού του πληρώματος(των Ιταλών κυρίως)...

Edited by proud_ionian
quote άντι reply
Link to comment
Share on other sites

Ανακατατάξεις στο στόλο των ro-pax της Grimaldi, ας δούμε συντόμως που βρίσκονται τα roro:

 

Πάτρα - Bari - Venezia με τα Eurocargo Trieste και Eurocargo Patrasso

Salerno - Cagliari - Valencia με τα Eurocargo Bari και Eurocargo Roma

Salerno - Catania - (Malta) με τα Euroferry Malta και Eurocargo Napoli

Cagliari - Livorno - (Genova) με το Eurocargo Istanbul

Catania - Livorno - Genova - (Salerno) - (Malta) με τα Eurocargo Venezia, Eurocargo Salerno και Eurocargo Malta

Catania - Brindisi - Ravenna με τα Eurocargo Sicilia και Eurocargo Catania, που φοράνε όμως σινιάλα Tirrenia. Φορτώνει όμως και η Grimaldi επάνω τους

Savona - Genova - Livorno - Catania - Bar - Catania - Salerno - Civitavecchia - Savona με το Eurocargo Livorno

Livorno - Savona - Barcelona - Valencia με τα Eurocargo Valencia, Vikingland, Eurocargo Cagliari, Eurocargo Genova, Eurocargo Savona και Eurocargo Palermo.

Genova - (Livorno) - Salerno - Palermo με τα Eurocargo Alexandria και Eurocargo Ravenna

 

Εννοείται πως τα παραπάνω αλλάζουν συνέχεια, σε παρένθεση τα λιμάνια στα οποία οι προσεγγίσεις γίνονται 1 φορά την εβδομάδα στα πλαίσια της γραμμής. Η γενική παρατήρηση είναι πως η γραμμή της Ισπανίας έχει πια 6 πλοία(από 5) και εκεί φαίνεται να ρίχνει η Grimaldi το βάρος της. Στα αξιοσημείωτα πως μέχρι στιγμής όχι μόνο δε φαίνεται να υπάρχει δεύτερο πλοίο(ro-pax) στη γραμμή Civitavecchia - Olbia αλλά και οι αναχωρήσεις στη γραμμή Cagliari - Livorno από το Eurocargo  Istanbul, έχουν περιοριστεί σε μόνο 2 εβδομαδιαία. Γενικά έχω την εντύπωση πως η Moby/Tirrenia έχει πάρει το πάνω χέρι καθαρά στα φορτηγά, τόσο στις γραμμές της Σαρδηνίας, όσο και της Catania. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, nikosa said:

 Δεν εννοώ  να βάλουν Ιταλούς στα παλάτια του Ηρακλείου...Μόνο το πως μπορεί να κλείσει  ξαφνικά  μια εταιρεία....Εάν το πάμε πιο μακριά μην ξεχνάς  ότι θα  φέρει πλοίο με Ιταλική σημαία Πειραιά-Χανιά ....(που μόνη απαίτηση για το πλήρωμα  εκτός των πιστοποιητικών είναι η γλώσσα)...Εκεί να δώ την Π.Ν.Ο. και τους λοιπούς εργατοπατέρες... 

Σιγα μην έρθει το Μυκονος Παλάς

Link to comment
Share on other sites

Quote

Η Grimaldi αγοράζει 6 νέα ro-ro, 3 ro-pax και ζητά χώρο στο λιμάνι της Νάπολη

Από την εκδήλωση ALIS στο Sorrento, ο όμιλος ανακοίνωσε την υπογραφή νέων παραγγελιών με το κινεζικό ναυπηγείο Jinling και τις συμφωνίες με τις TTT Lines και την Αττικα για την Hellenic Seaways


Sorrento (Νάπολη) - Ο όμιλος Grimaldi ξεκίνησε ένα σημαντικό νέο επενδυτικό σχέδιο σε νέα πλοία ro-ro καθώς και ορισμένα μεταχειρισμένα πορθμεία συνολικού ύψους άνω των 400 εκατομμυρίων ευρώ. 

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης που διοργανώθηκε στο Σορέντο (γενέτειρα του συναδέλφου του και ανταγωνιστή Gianlugi Aponte), ο Emanuele Grimaldi ανακοίνωσε την υπογραφή της εντολής για έξι νέες μονάδες Ro-Ro που θα κατασκευαστεί από το ναυπηγείο κινεζική Jinling και την αγορά του οχηματαγωγού Cartour Gamma καθως και αλλων δύο πλοιων που θα αποκτηθουν απο την Attica, στο πλαίσιο της πώλησης της Hellenic Seaways που μόλις πήρε το πράσινο φως από την Αντιμονοπωλιακή Έλληνες.

«Ψάχνουμε οχι μονο για 500, αλλά για 1.000 ιταλούς ναυτικούς γιατί έχουμε μόλις υπέγραψει νέες σημαντικές αγορές» Grimaldi είπε, υπενθυμίζοντας ότι η ομάδα του έχει υπό κατασκευή 20 νέα πλοία. «Οι TTT Lines θα κλείσει επειδή ήταν μια εταιρεία που είχε χάσει πολλά χρήματα για χρόνια και χθες υπογράψαμε για την αγορά του πλοίου Cartour Gamma (αξίας € 50 εκ) που θα επανδρωθεί με 70 με άτομα πλήρωμα και θα χρησιμοποιηθεί για δρομολόγια προς την Ελλάδα. Εκτός από αυτό θα τεθεί στόλο μας το Superfast 12 (αξίας 75 εκατομμύρια) και ενα απο τα μεγαλύτερα ταχύπλοα του κόσμου (μπορεί να μεταφέρει 2.000 ανθρώπους και η αξία των οποίων ανέρχεται σε 25 εκατομμύρια)  ως μέρος της συμφώνιας " η οποία θα οδηγήσει στην πώληση του 49% στην Hellenic Seaways. Τέλος επαναλάβαμε το πλοίο ro-ro Florencia που λειτουργούσε για την TTT Lines ". Αυτά λοιπόν είναι τα τρία πλοία για τα οποία η ομάδα μας είχε ανακοινώσει πρόσφατα την ανάγκη να αναλάβει εκατοντάδες των ιταλικών ναυτικών κατά τον συνήθη ετοιμολογία με τον συνάδελφό και ο αντίπαλός του Vincenzo Onorato. Σχετικά με τις διαδηλώσεις και απεργίες σε εφαρμογή από τους ναυτικούς της Νέας TTT Lines Grimaldi είπε: «Εγώ ναυτικοί έχουν δηλώσει ότι είναι πρόθυμοι να τη φόρτωση τους σε πλοία μου, όμως, κινούνται στη γραμμή Μπρίντιζι, την Ηγουμενίτσα και την Πάτρα με τη σύμβαση το δεύτερο επίπεδο του ομίλου Grimaldi, το οποίο, σύμφωνα με τα συνδικάτα, είναι ένα από τα καλύτερα στην Ιταλία. Όλοι όμως δεν είναι διαθέσιμοι για να μετακινηθούν από τη Νάπολη ».

Σχετικά με τον ιδιοκτήτη αποκάλυψε ότι η ομάδα του είπε ότι ζήτησε από την τοπική λιμενική αρχή παραχώρηση προβλήτας (μέσω των New TTT Lines παραμένει ζωντανός ως εταιρεία λιμάνι πρώην άρθρο 16) και όσο μπορούν από το αεροδρόμιο της πρωτεύουσας της Καμπανίας να ανταγωνιστεί ισότιμα με τους άλλους, η γραμμή με την Κατάνια θα φύγει από το Σαλέρνο. «Στο λιμάνι της Νάπολης, καθώς και σε άλλα ιταλικά αεροδρόμια, θα πρέπει να επιλυθούν από τη θέση του εισοδήματος και δεν πρόκειται να πρέπει να πληρώσει κάποιος που δεν προσφέρει υπηρεσία μόνο και μόνο επειδή έχει μια αποβάθρα, ή μπορούμε να πάρουμε την ευκαιρία να φέρει το πλοίο σε μια αποβάθρα το κοινό δεν γνωρίζει αν η αγκυροβόληση είναι ελεύθερη ", δήλωσε ο Grimaldi. "Ζήσαμε ένα τερματικό παραχώρησης από το Λιμενικό Σώμα της Νάπολης και, αν δεν μας δοθεί, θα συνεχίσουμε να φέρουμε τη γραμμή στο Σαλέρνο".

Εκτός από εμπορικό πλοίο δεύτερο χέρι στο διήμερο ALIS έχει επισημοποιηθεί και την επένδυση για την κατασκευή της πρώτης έξι από 12 (τα άλλα 6 είναι προαιρετικά) υβριδικά ro-ro πλοία που θα κατασκευάσει το ναυπηγείο κινεζική Jinling με τις παραδόσεις από το 2020. η επένδυση για αυτές τις πρώτες 6 μονάδες υπερβαίνει τα 400 εκατομμύρια δολάρια και τρία από τα σκάφη αυτά θα πρέπει να λειτουργεί με Grimaldi Lines στη Μεσόγειο, ενώ τα άλλα τρία, η κατηγορία ice-class, θα αγοραστούν από την θυγατρική εταιρεία Finnlines και απασχολούνται στη Βαλτική Θάλασσα. 

«Οι νέες μονάδες, με παράδοση προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2020, θα έχει ένα μήκος από 238 μέτρα, πλάτος 34 μέτρα και μια μικτή χωρητικότητα 64.000 τόνων. Θα είναι σε θέση να μεταφέρουν περισσότερα από 7.800 γραμμικά μέτρα τροχαίου υλικού, που αντιστοιχούν σε περίπου 500 ρυμουλκούμενα », εξηγεί μια σημείωση από το Grimaldi. «Η ικανότητα φορτίου του γκαράζ των σκαφών αυτών είναι διπλάσιο από αυτό από τα μεγαλύτερα πλοία σήμερα εκμεταλλεύεται η ομάδα ναπολιτάνικη και τριπλά σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά των οχηματαγωγών πλοίων, αλλά με την ίδια κατανάλωση καυσίμου με σταθερή ταχύτητα, πράγμα που σημαίνει διπλασιασμένη απόδοση μετρούμενη σε κατανάλωση / μεταφερόμενο τόνο ". 

Ο σχεδιασμός των νέων κτιρίων καλεί Grimaldi 5ης γενιάς Πράσινο (GG5G) σχεδιάστηκε από τον Μηχανικών και Εξοικονόμησης Ενέργειας του Ομίλου Grimaldi, με τη βοήθεια της τεχνικής μελέτης Ναυτικό Knud E. Hansen και ενσωματώνει καινοτόμα στοιχεία που έχουν ήδη εν μέρει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και των προστατευόμενων πνευματικών δικαιωμάτων.  

Το σημείωμα της ομάδας ναπολιτάνικης διευκρινίζει γεγονός ότι «αυτά είναι τα πρώτα παραδείγματα μιας νέας σειράς ro / ro υβρίδιο, ή ότι η χρήση ορυκτών καυσίμων κατά την περιήγηση και της ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ στο λιμάνι, εξασφαλίζοντας“ μηδενικών εκπομπών στο λιμάνι ”. Κατά τη διάρκεια της διακοπής στην αποβάθρα, είναι πράγματι σε θέση να ικανοποιήσει τις ενεργειακές απαιτήσεις για τις δραστηριότητες εν πλω μόνο με ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται από μπαταρίες λιθίου που επαναφορτίζονται κατά τη διάρκεια της πλοήγησης μέσω των γεννητριών άξονα και με τη βοήθεια του λεγόμενου συστήματος κορυφή ξύρισμα , καθώς και 600 τετραγωνικά μέτρα ηλιακών συλλεκτών ".  

Η άλλη κύρια τεχνολογική καινοτομία αυτών των νέων πλοίων ro-ro είναι το σύστημα του αέρα ρέει κάτω από την καρίνα προς τα εμπρός που εκδίδεται από πολλά ακροφύσια που δημιουργούν ένα χαλί από φυσαλίδες αέρα κάτω από το πλοίο, δηλαδή, ένα σύστημα έδρασης ελαστικά που μειώνουν την υδροδυναμική οπισθέλκουσα στην εξέλιξη της γάστρας και κατά συνέπεια τις επιβλαβείς εκπομπές από την κατανάλωση καυσίμου. Η γάστρα είναι επίσης βαμμένη με ειδικά μη τοξικά χρώματα σιλικόνης που χαρακτηρίζονται από χαμηλή τραχύτητα επιφάνειας η οποία μειώνει την τριβή με τη θάλασσα και δεν απελευθερώνει ουσία στο νερό.  

«Η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και, κατά συνέπεια, μείωση των επιβλαβών εκπομπών είναι κατηγορηματική επιταγές για την ομάδα μας», δήλωσε ο πρόεδρος του Ομίλου Grimaldi, Gianluca Grimaldi, στο πηδάλιο της εταιρείας, μαζί με CEOs, Emanuele Grimaldi και Diego Pacella. "Είναι η πρώτη φορά που στον κόσμο θα εγκατασταθούν ισχυρά μπαταρίες στα πλοία, που αντιστοιχούν σε εκείνα που εξοπλίζουν 90 αυτοκίνητα Tesla", πρόσθεσε ο Diego Pacella. "Είμαστε υπερήφανοι που οι εξαιρετικές τεχνολογίες που βρίσκονται στο σκάφος θα κάνουν το GG5G hybrid ro / ro πιο καινοτόμο και αποδοτικό στον κόσμο" ήταν το συμπέρασμα του Emanuele Grimaldi.

Με τη συνδρομη του Google τρανσλεσιο :P

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

 

Τουλάχιστον θέλει να γίνει  πρωτοπόρος στις τεχνολογικές εξελίξεις....Πάντως μεγάλο σχετικά άνοιγμα....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να και τα σχόλια της Knud E. Hansen για τα νεότευκτα ρορό, εταιρεία που έχει αναλάβει την σχεδίασή τους. Από την Tradewinds:

Quote

 

Danish designer Knud E Hansen has revealed its design for new hybrid Grimaldi Group ro-ros that will have zero emissions in port.

It has signed a deal with Nanjing Jinling Shipyard in China for the blueprints.

Grimaldi ordered an initial six ships for $400m at the yard in April.

The first 64,000-gt ship is due in 2020.

It will be able to transport over 7,800 lane metres of rolling units, equivalent to approximately 500 trailers.

The “Grimaldi Green 5th Generation” (GG5G) vessels will use electricity in port through large lithium batteries.

Knud E Hansen managing director Finn Wollesen said: "It’s been a pleasure to cooperate with Grimaldi on the design of these vessels.

"The collaboration has been very fruitful and enabled us to develop a new generation of vessels that represents real advancement in terms of sustainability and efficiency by using various new technologies.”

The batteries will be recharged during navigation, through shaft generators and with the aid of 600 square metres of solar panels.

 

 

Ξεχωρίζει η αναφορά σε 600 τετραγωνικά μέτρα ηλιακών πάνελ που θα βρίσκονται επάνω στο πλοίο, τα οποία θα βοηθούν στη φόρτιση μεγάλων μπαταριών λιθίου τις οποίες τα πλοία προτίθενται να χρησιμοποιούν κατά την παραμονή τους στα λιμάνια. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν το ξέρω προφανώς αλλά όπως βλέπεις και από τα updates που έκανα μέσα στο χειμώνα για τα ρορό, ελάχιστα από αυτά σταματάνε κάθε χρόνο. Θεωρώ πως αν ήταν να έχουν σταματήσει, θα είχαν σταματήσει ήδη. Οπότε ραντεβού τον Οκτώβρη.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το navi τη γραμμη Tσιβιταβεκια-Ολμπια που ηταν να κανει το Mykonos Palace θα την ξεκινησει το Florencia και εν συνεχεια το Superfast XII.

Συνεπως το παλατι μενει στα νερα μας.

Link to comment
Share on other sites

On 5/1/2018 at 10:34 PM, margaritis24 said:

 

Τα 6 roro, μόλις έγιναν 12 σύμφωνα με την Tradewinds:

Quote

 

Italy's Grimaldi Group has expanded its order for ro-ros in China to 12 units.

The company told TradeWinds it had declared options for six more 64,000-gt ships at Nanjing Jinling Shipyard.

They will be delivered in 2021, according to Clarksons.

The move follows an initial order for six vessels there at a cost of $400m in April.

These are due in 2020.

The vessels will be able to transport over 7,800 lane metres of rolling units, equivalent to approximately 500 trailers.

In May, it confirmed it was in talks with Xiamen Shipbuilding for an order for six more ro-ro vessels.

The group is aiming to add 20 such ships in total, with another two coming from the second-hand market.

It wants to buy two modern ropaxes from European companies.

The group has 110 operational vessels.

 

 

Σημειώνουμε την πρόθεση της εταιρείας να αγοράσει άλλα 2 ro-pax από την αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Παρεμβαση Μανωλη για γραμμη Χανιων,ΣΑΣ,Attica κ σια στο mononews.

Quote

Ε. Grimaldi στο mononews: «Περιμένουμε το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για να σπάσουμε το μονοπώλιο στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά»
 

Σε δημόσια παρέμβαση για τη δρομολόγηση του «Μύκονος Palace» στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά προχωρά ο επικεφαλής του ομίλου Grimaldi ενόψει της σημερινής συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ). Ο κ. Emmanuel Grimaldi μιλώντας στο mononews.gr για το επίμαχο θέμα δηλώνει πως αδυνατεί να καταλάβει γιατί κάποιοι στην ελληνική αγορά αντιδρούν, τονίζοντας πως μια τέτοια κίνηση θα έπρεπε να επικροτείται, αφού «σπάει» το μονοπώλιο και έρχεται να αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες.


«Στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά θα βάλουμε ένα σύγχρονο πλοίο που θα προσφέρει υπηρεσίες κορυφαίας ποιότητας, όπως ακριβώς συμβαίνει με τη γραμμή Ηράκλειο–Πειραιάς, όπου έχουμε καταφέρει να κατακτήσουμε κοντά στο 70% της αγοράς», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Ο ισχυρός άνδρας του ιταλικού εφοπλισμού αδυνατεί επίσης να αντιληφθεί γιατί το εν λόγω αίτημα χρειάζεται να περάσει από τον έλεγχο του ΣΑΣ, τη στιγμή που στην Ιταλία μπορεί οποιαδήποτε εταιρεία ανά πάσα στιγμή να δρομολογήσει πλοίο ελεύθερα, αρκεί να πληροί κάποιες τυπικές προϋποθέσεις (πχ. να παρέχει υπηρεσίες στην ιταλική γλώσσα).

Κληθείς δε να σχολιάσει το επιχείρημα περί εκπρόθεσμης υποβολής του αιτήματος, σημειώνει πως σε τέτοια ζητήματα δεν πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί και πως είναι δικαίωμα κάθε εταιρείας να επιλέξει τον χρόνο που θα επεκτείνει τις εργασίες της.

Ο κ. Grimaldi υπογραμμίζει πως η γραμμή Χανιά- Πειραιάς έχει αρκετές προοπτικές λόγω και του τουρισμού που έχει συμβάλει καταλυτικά στην ανάκαμψη της ακτοπλοϊκής κίνησης ενώ ξεκαθαρίζει πως στην παρούσα φάση δεν προτίθεται να επεκταθεί σε άλλες γραμμές του Αιγαίου. Όπως χαρακτηριστικά λέει, το κύριο βάρος πέφτει σε Κρήτη και Κυκλάδες, όπου από σήμερα οι Μινωικές Γραμμές ξεκινάνε καθημερινά δρομολόγια με το υπερσύγχρονο High Speed Ferry Santorini Palace.

Ο Ιταλός επιχειρηματίας αναφέρεται και στην πώληση της HSW στην Attica, υπενθυμίζοντας πως ήταν ο πρώτος που εξέφρασε ενδιαφέρον να την αποκτήσει. Δεν κρύβει την απογοήτευσή του για την στάση της Τράπεζας Πειραιώς και αναρωτιέται γιατί ήταν καλύτερη επιλογή η λύση της Attica -η οποία όπως όλα δείχνουν θα καταλήξει στο ιαπωνικών συμφερόντων fund της Fortress-, και όχι ο όμιλος Grimaldi, μια οικογενειακή επιχείρηση που έχει αποδείξει έμπρακτα πως στηρίζει την χώρα και επενδύει στην ελληνική οικονομία.

Αναφέρει μάλιστα πως από τότε που ήρθε στην Ελλάδα έχει επενδύσει περίπου 500 εκατ. ευρώ στις Μινωικές Γραμμές. Δηλώνει φιλέλληνας και τονίζει πως τρέφει ιδιαίτερη αγάπη για την Ελλάδα και την Κρήτη, όπου οι ντόπιοι ήδη τον φωνάζουν «Γκριμαλντάκη». Και ο ίδιος άλλωστε, όπως λέει, προέρχεται από μια περιοχή της Ιταλίας που ήταν κάποτε η «Μεγάλη Ελλάδα».

Παράλληλα, υπογραμμίζει πως περικλείει με απόλυτη εμπιστοσύνη τους ανθρώπους και την διοίκηση των Μινωικών Γραμμών και σημειώνει πως όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος θα δώσει το παρών στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση της εταιρείας που θα γίνει τις επόμενες μέρες.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η τοποθέτησή του για το ενδεχόμενο εξαγοράς της Attica, στην περίπτωση που κάποια στιγμή βγει προς πώληση, λέγοντας πως είναι πάντοτε ανοιχτός σε νέες ευκαιρίες. Σπεύδει πάντως να τονίσει πως μια τέτοια εξαγορά θα αντιμετώπιζε πρόβλημα έγκρισης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού ενώ ακόμη και αν γίνονταν δεκτή, θα ήταν κάτω από αυστηρούς όρους και δεσμεύσεις (π.χ. πώληση πλοίων, αποχώρηση από γραμμές κα.). Στο σημείο αυτό, επικαλείται την περίπτωση της συγχώνευσης της HSW από την Attica, η οποία πέρα από τους αυστηρούς όρους που ετέθησαν χρειάστηκε πολλούς μήνες για να λάβει το πράσινο φως (πάνω από έξι μήνες).

Ο κ. Grimaldi τέλος διευκρινίζει πως δεν έχει μιλήσει ούτε και έχει συναντηθεί με τον υπουργό Ναυτιλίας, Παναγιώτη Κουρουμπλή για την υπόθεση δρομολόγησης του «Μύκονος Palace» στη γραμμή Χανιά – Πειραιάς και τονίζει πως περιμένει όπως και όλοι οι υπόλοιποι το αποτέλεσμα της συνεδρίασης της Επιτροπής Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, η οποία εκτός απροόπτου αναμένεται να πραγματοποιηθεί σήμερα.

Να σημειωθεί πως ο κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής, μιλώντας πρόσφατα σε δημοσιογράφους δήλωσε ότι με τη δρομολόγηση του «Μύκονος Palace» (πρώην Europa Palace) σπάει το μονοπώλιο της γραμμής Πειραιάς-Χανιά ενώ ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Ναυτιλίας, Διονύσης Τεμπονέρας ανέφερε ότι το υπουργείο εξασφάλισε την ανάρτηση ελληνικής σημαίας στο πλοίο Μύκονος Palace αντί της ιταλικής και αυξημένη σύνθεση ελληνικού πληρώματος.

 

Link to comment
Share on other sites

Γιατι η ανακληση ειναι προσωρινη,για περιπου ενα μηνα,διοτι το Μυκονος μαλλον θα ξανασκαντζαρει το Europa και ο αρχικος σχεδιασμος των Μνωικων ηταν να αιτηθουν για δρομολογια στη γραμμη των Χανιων απο 25 Ιουνιου.

Link to comment
Share on other sites

Ας ξεκινήσουμε απο τα βασικά! 

Να ενημερώσει τον κ. Γκριμάλντι κάποιος πως μία χώρα έχει νόμους, διαδικασίες και έλεγχο. Δεν ειναι λοιπον θεμα της εκαστοτε εταιρείας το ποτε θα επεκταθει με το έτσι θέλω όποτε γουστάρει.

Εν συνεχεία, πως περιμένει το ΣΑΣ σήμερα αφού δεν έχει καταθέσει αίτημα;

Αυτα για αρχή και σίγουρα στην πορεία θα φανούν πολλά.

Ας βγω ψεύτης, αλλά ούτε 1/11 θα έρθει κι ας ύψωσε ελληνική σημαία. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό εννοούσα και εγώ στα σχόλια  στο topic Πειραιάς Χανιά χθες που έγραψα

όταν το υπουργείο βγάζει ανακοίνωση και η εταιρεία αποδέχεται και αλλάζει αμέσως σημαίες τι σημαίνει αυτό? ότι δεν είναι στημένο?

και όταν  η σαιζόν έχει ξεκινήσει θυμούνται τον ανταγωνισμό?

πόσες αιτήσεις του ομίλου που έχουν κατατεθεί εντός των των νομίμων χρονικών ορίων έχουν απορριφθεί(μετά από έντονες συζητήσεις)?

Δηλαδή κάνεις δεν θα αντιδράσει σε κάτι μη νόμιμο? 

και εσείς μου  απαντήσατε

 

Εφόσον υπογράψει ο Υπουργός, είναι νόμιμο. Το εχουμε πει πολλάκις.

Σήμερα πως αλλάξατε άποψη?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή επί προσωπικού δεν δέχομαι κριτική για ενέργειες τρίτων, να σας ενημερώσω πως η προσωπική μου άποψη για ένα θέμα δεν επαφίεται των αποφάσεων των κρατικών μηχανισμών.

Σας είπα πως απο την στιγμή που ένας Υπουργός υπογράφει μία απόφαση, τότε το εγχείρημα είναι καθ όλα νόμιμο.

Τώρα αν εγώ πιστεύω οτι εν τέλει το πλοίο δεν θα έρθει Χανιά, είναι δική μου άποψη και την υποστηρίζω με τα τεκμήρια που γράφω στο σχόλιο μου.

Λήγω εδω το θέμα επί προσωπικού.

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

H Grimaldi Lines και η Blue Navy ξεκίνησαν μια εταιρική συνεργασία με εμπορικές εκπτώσεις στα εισιτήρια για τα πλοία προς τη Σαρδηνία, την Κορσική και την Isola d' Elba. Μια εμπορική συμφωνία για τους πελάτες της Grimaldi Lines που κατευθύνονται προς τη Σαρδηνία και μπορούν στη συνέχεια να φτάσουν στην Κορσική με τη Bluε Navy με τη σύνδεση Santa Teresa di Gallura με το Bonifacio με το πλοίο Ichnusa με έκπτωση 15% για αναχωρήσεις έως τις 20 Ιουλίου και από 11 έως 30 Σεπτεμβρίου και με έκπτωση 10% για όσους ταξιδεύουν από τις 21 Ιουλίου έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2018. Η ίδια έκπτωση είναι επίσης διαθέσιμη για να φτάσει κάποιος στο νησί της Elba με τη Blue Navy, στο τμήμα Piombino-Portoferraio με το πλοίο Acciarello. Αντίστροφα, οι πελάτες του Blu Navy θα έχουν την ευκαιρία να φτάσουν στη Σαρδηνία με τη γραμμή Grimaldi Lines στις διαδρομές Civitavecchia-Olbia, Livorno-Olbia και Civitavecchia-Porto Torres, εκμεταλλευόμενοι έκπτωση 15% για αναχωρήσεις που πραγματοποιήθηκαν πριν από τις 20 Ιουλίου και από 11 έως 30 Σεπτεμβρίου και έκπτωση 10% για αναχωρήσεις από τις 21 Ιουλίου έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2018.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...