Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ας ειμαστε ειλικρινεις....Ο Γκριμαλντι ειναι ο απολυτος κυριαρχος της δυτικης Μεσογειου...του εμεινε η ανατολικη μερια, και δεν θα μου κανει εντυπωση αν επεκταθει και προς εκει με εξαιρεση το ελλαδικο χωρο...

Εν συνοψη...τρεις ειναι οι κυριαρχες εταιρειες ρο/ρο....STENA, DFDS και Grimaldi...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 28/4/2016 at 2:35 AM, MILTIADIS said:

Την 1η Νοεμβριου του τρεχοντος ετους θα επιστραφουν τελικα τα παλατια της Ιταλιας στον Γκριμαλντι και τις Μινωικες.

απο οτι φαινεται, θα εξαντληθει η πενταετια, η οποια ληγει το καλοκαιρι ;)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τρομερά νέα αυτά, δε διευκρινίζει τι θα κάνει με τον υπάρχοντα στόλο. Αλλά βέβαια αν θυμηθώ παλιότερες δηλώσεις του σχετικά με την απελευθέρωση των σχετικών αγορών από τα κράτη της Βορείου Αφρικής, μάλλον το όραμά του είναι η Mare Grimaldum :D.

 

Ξέρεις όμως τι μου κάνει εντύπωση? Έψαξα να βρώ το ιταλικό κείμενο του ρεπορτάζ, οι Ιταλοί είναι διάσημοι για τις μεταφραστικές τους ικανότητες σε γλώσσα άλλη πλήν της δικής τους. Αλλά δεν βρήκα να έχουν αναπαραχθεί πουθενά οι δηλώσεις αυτές, έστω κι αν έχουν γίνει 5-6 ημέρες πρίν. Θα περίμενε κανείς μια τέτοια ανακοίνωση να έχει γίνει πρωτοσέλιδο στα μέσα της Ιταλίας.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!

 

Αυτό που παρέθεσες είναι με ημερομηνία 10 Μαρτίου, το αγγλικό κομμάτι που παρέθεσε ο .voyager έχει ημερομηνία 16 Μαρτίου. Και όπως περίμενα, υπάρχουν διαφορές, με τα φτωχά μου ιταλικά μπορώ να εντοπίσω 2 από αυτές. Η πρώτη είναι πως το ιταλικό κείμενο δεν αναφέρει συγκεκριμένο αριθμό πλοίων. Όπως και να έχει το πράγμα βέβαια, το 1 δισεκατομμύριο -όταν δε μιλάμε για τούρκικες λίρες:P- αντιστοιχεί σε πολλά βαπόρια.

 

Η δεύτερη διαφορά η οποία δεν αναφέρεται καθόλου στο αγγλικό κείμενο, είναι πως ο Grimaldi αναφέρθηκε στις καινούριες προοπτικές της οικονομίας όσον αφορά τη ναυτιλία. Και εντοπίζει την ευκαιρία στο "cabotaggio continentale". Στο ηπειρωτικό καμποτάζ δηλαδή. Εδώ δε με βοηθάνε τα φτωχά ιταλικά μου σχετικά με το τι εννοεί ακριβώς ο ποιητής αλλά μήπως εννοεί ενδο-ιταλικές γραμμές? Μήπως εννοεί εγχώριες γραμμές άλλων χωρών(πχ Πειραιά - Ηράκλειο)? Κι αν ναι, επειδή το κείμενο αμέσως μετά ξεκινάει να μιλάει για τα νεότευκτα, μήπως αυτά συνδέονται? Απαντήσεις προφανώς δεν έχουμε, αλλά έχουμε τροφή για σκέψη :rolleyes:. Αν χάνω κάτι στη μετάφραση, παρακαλώ διορθώστε με. 

Link to comment
Share on other sites

Nick the Greek, το ιταλικό κείμενο είναι λίγο γενικό και αόριστο. Σου παραθέτω τους κανονισμούς για τον όρο "cabotaggio continentale". Δυστυχώς δεν είμαι ειδικός σε θέματα ναυτιλίας για περετερω εμβάθυνση!

 a) cabotaggio continentale: il trasporto via mare di passeggeri o merci fra i porti situati sul continente o sul territorio principale di un solo e medesimo Stato membro senza scali su isole;

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/IT/TXT/?uri=CELEX:31992R3577

α) θαλάσσιες ενδομεταφορές μεταξύ ηπειρωτικών λιμένων: τις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών ή εμπορευμάτων μεταξύ λιμένων της ηπειρωτικής χώρας ή του κυρίου εδάφους ενός και του αυτού κράτους μέλους χωρίς προσεγγίσεις σε νησιά-

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/HTML/?uri=CELEX:31992R3577&from=IT

 

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ και πάλι, ούτε που το σκέφτηκα να ψάξω τον ορισμό. Οπότε σύμφωνα με τον ορισμό, είναι κάτι σε στύλ Ravenna - Brindisi ή Genova - Napoli για παράδειγμα. Μένει να δούμε αν και ο Grimaldi είχε αυτό στο μυαλό του.

Link to comment
Share on other sites

Πεφτει αρκετο μπικικινι επιδοτηση για αυτες τις συνδεσεις, ειδικα στην ιταλια. γι'αυτο και υπαρχουν συνδεσεις οπως πχ: ancona βενετια, bari βενετια κλπ στα δρομλογια απο ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο περιπου ενα μηνα ειχα πεσει σε ενα αρθρο στο ship2shore οπου ειχε γινει αναφορα στο θεμα και εγραφε για 5 επιπλεον Container Ro/ro για την ACL και τουλαχιστον 4 νεα ro/pax.

Καθολου απιθανο αν σκεφτουμε οτι τα περισσοτερα απο τα υπαρχοντα πλοια περα του οτι 20αριζουν σιγα-σιγα ειναι και ενεργοβορα και με μικρο γκαραζ για τα γουστα του.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα αυτό που με εντυπωσίασε Μιλτιάδη, ήταν η αναφορά του περί διπλάσιας χωρητικότητας εμπορευμάτων "doppio delle merci". Ακόμα και τα πιο μικρά κομμάτια του στόλου να πάρεις, αν είναι ακριβές αυτό που είπε, τι θα δούμε? 

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι εννοει-αν καταλαβα καλα κι εγω δηλαδη-οτι η νεα γενια θα ειναι διπλασιας χωρητικοτητας απο αυτην που θα αποσυρθει.Για παραδειγμα ας δουμε μια συγκριση μεταξυ των G3 και των G4 της ACL σε τοναζ και γραμμικα μετρα.Αναλογα και για τα ro/pax τα Cruise εχουν σχεδον διπλασιο γκαραζ απο πλοια οπως το Ζευς για παραδειγμα οποτε προφανως εχει στο μυαλο του να συνεχισει σ αυτο το μοτιβο.

Δεν νομιζω δηλαδη να μιλαει για πλοια μεγαλυτερα απο τα G4 η' τα Cruise αλλα απο τα παλαιοτερα.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Καλή παρατήρηση Μιλτιάδη, δεν ξέρουμε αν αναφέρεται και στα πλοία της ACL. Γιατί ας πούμε αν αναφέρεται στο Eurocargo Istanbul, που υποτίθεται πως είναι και μικρότερου μεγέθους, έχει ήδη 2,500 γραμμικά μέτρα. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα χτίσει κάτι με διπλάσια χωρητικότητα από αυτό.

 

@ PetrosP: Νομίζω πως πρός το παρόν, μπορούμε να κάνουμε μόνο εικασίες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω πόσο καιρό γίνεται αυτό,αλλα ψάχνοντας για εισητήρια,είδα πως στο openseas εμφανίζει (και λογικα μου δίνει τη δυνατοτητα να κλεισω) τα δρομολόγια του ομίλου Grimaldi και εκτός Ελλάδος , σε ολες τις γραμμές σχεδον

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση της Finnlines για την επιμήκυνση τεσσάρων Ro-Ro (με option για αλλά δυο) στο ναυπηγείο Remontowa S.A. στο Gdansk..Οι εργασίες θα ξεκινήσουν το Σεπτέμβριο του 2017 με διάρκεια περίπου 2 μηνών για κάθε πλοίο της “σειράς Breeze” μέχρι το Μάιο του 2018. Θα υπάρξει αύξηση 30% στη χωρητικότητα στο γκαράζ και περισσότεροι κοινόχρηστοι χώροι. Το συνολικό κόστος αναμένεται να φτάσει τα 70 εκ ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πάμε για ένα σύντομο update των γραμμών της Grimaldi:

 

Brindisi - Ηγουμενίτσα - Πάτρα:

Euroferry Egnazia και Euroferry Olympia με το πρώτο συνήθως να φτάνει μόνο μέχρι Ηγουμενίτσα.

 

Venezia - Bari - Πάτρα - Bari - Ravenna - Venezia

Τα Eurocargo Patrasso και Eurocargo Trieste, η Ravenna όμως έχει σχεδόν εξαφανιστεί από το πρόγραμμα, τουλάχιστον τις 2 τελευταίες εβδομάδες δεν έχει πιάσει εκεί βαπόρι της γραμμής.

 

Ravenna - Brindisi - Catania:

Eurocargo Catania και Eurocago Sicilia Σταθερά κι αμετακίνητα, όπως και οι προσεγγίσεις της γραμμής.

 

Livorno - Catania - Taranto - Bar - Πάτρα - Catania -  Livorno:

Eurocargo Livorno εδώ σταθερό, μόνο που η γραμμή έχει αλλάξει σε Livorno(Σάββατο) - Catania(Κυριακή) - Bar(Δευτέρα) - Catania(Τετάρτη) - Civitavecchia(Πέμπτη) - Savona και Genova(Παρασκευή). Πάτρα, Taranto γιόκ, enter Civitavecchia.

 

Valencia - Cagliari - Salerno:

Eurocargo Roma και Eurocargo Bari, καμιά αλλαγή

 

Barcelona - Valencia - Barcelona - Livorno - Savona - Barcelona:

Τα νέα εδώ είναι πως τις τελευταίες εβδομάδες έχει εκλείψει η Genova από τις προσεγγίσεις. Ένα λιμάνι λιγότερο μεν, ένα πλοίο περισσότερο, δε. Πολλές προσεγγίσεις, συνεχείς αλλαγές, δύσκολο να βγάλεις άκρη. Στη γραμμή τα Eurocargo Alexandria, Eurocargo Cagliari, Eurocargo Genova, Eurocargo Palermo και Vikingland.

 

Barcelona - Porto Torres:

Δεν υφίσταται πια με ρορό, οι προσεγγίσεις σταμάτησαν όταν έμεινε μονοβάπορο το Savona - Porto Torres.

 

Valencia - Porto Torres:

Ακριβώς ως άνω

 

Savona - Porto Torres:

Μονοβάπορη πια η γραμμή, τα έχουμε πεί και αλλού. Eurocargo Napoli επί τω έργω.

 

Salerno - Catania - Malta:

Euroferry Malta και Eurocargo Valencia, χωρίς αλλαγές.

 

Genova - Livorno - Salerno - Catania - (Malta - Catania) - Genova:

Eurocargo Venezia και Eurocargo Malta εδώ με 2 προσεγγίσεις την εβδομάδα στη Μάλτα και άλλες 2 στο Livorno.

 

Genova - Salerno - Palermo - Cagliari - Genova:

Τρία πλοία εδώ, Eurocargo Savona, Eurocargo Ravenna και Eurocargo Salerno.

 

Livorno - Cagliari:

Eurocargo Istanbul μόνο του εδώ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

συνεντευξη σε εφημεριδα της napoli, απο τον θειο μανωλη, οπου μιλα για ολους και για ολα, απο την απαγωγη του αδερφου του το 1981, ως τις κοντρες στην Conitarma με τον Aponte και τους αλλους.

αποκαλει την Ναπολη και τη θαλασσα, τα δυο μεγαλα παθη της ζωης του,

Link to comment
Share on other sites

Ο όμιλος Grimaldi παρέλαβε το Pure Car & Truck Carrier (PCTC) Grande Baltimora (IMO No: 9784037) που κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Nanjing Jinling. Το Grand Baltimora είναι το πρώτο από τα τρία αδελφά πλοία που παρήγγειλε ο όμιλος. Το πλοίο έχει μήκος 199,90 μέτρα, πλάτος 32,26 μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Τα πλοία του Grimaldi που φαίνονται να διαχειρίζονται απο τη Valiant(και ερχονται εδω για επισκευες) αλλα σαν owner η Malta Motorways of the Sea,είναι του θείου Μανώλη πραγματικά,η οι πραγματικοί ιδιοκτήτες ειναι οι Ελληνες?

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...