Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Έχουμε ανοίξει διάφορα θέματα σχετικά με τις κινήσεις του Μανώλη (μια χαρά κρητικό όνομα… :D).
Ας μάθουμε λοιπόν μερικά πράγματα για τον όμιλο Grimaldi μια και φαίνεται πως από εδώ και πέρα θα μας απασχολήσει αρκετά.

Ο όμιλος Γκριμάλντι ιδρύθηκε το 1945 με έδρα τη Νάπολι της Ιταλίας και σήμερα εξειδικεύεται στη μεταφορά οχημάτων και άλλων ομογενοποιημένων φορτίων διαθέτοντας στο τέλος του 2007, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, τον μεγαλύτερο στόλο μεταφοράς οχημάτων και άλλων ειδικών φορτίων στον κόσμο.

Η ανάπτυξη του ιταλικού ομίλου ιστορικά ξεκινά στη διάρκεια της δεκαετίας του 1960. Ως τότε ο όμιλος Γκριμάλντι αναπτύσσει δραστηριότητα στη Μεσόγειο Θάλασσα και τότε λαμβάνεται η απόφαση να επεκταθεί και σε άλλες γεωγραφικές περιοχές αναπτύσσοντας καταρχήν την ιδέα των οχηματαγωγών πλοίων και ακολούθως την ιδέα των πλοίων μεταφοράς οχημάτων και άλλων φορτίων.

Ο όμιλος Γκριμάλντι ελέγχει στόλο 55 πλοίων, μεταξύ των οποίων βρίσκονται και ναυλωμένα σκάφη. Τα πλοία αυτά δραστηριοποιούνται σε γραμμές που έχει αναπτύξει ο ιταλικός όμιλος στη Βόρεια Ευρώπη, στη Μεσόγειο, στη Δυτική και στην Κεντρική Αφρική και στη Βόρεια Αμερική, μεταφέροντας οχήματα, βαν, φορτηγά και άλλα εμπορικά τροχοφόρα. Επίσης τα πλοία αυτά μεταφέρουν όλους τους τύπους των κοντέινερ, γενικά φορτία, όπως χαρτί, ξυλεία, αλλά και άλλα ειδικά φορτία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ομίλου κάθε χρόνο μέσω όλων των υπηρεσιών που παρέχει, μεταφέρει σχεδόν ένα εκατομμύριο οχήματα από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου στις κυριότερες αγορές.

Σήμερα ο ιταλικός όμιλος ελέγχει ένα εκτεταμένο δίκτυο παροχής υπηρεσιών logistics σε Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Δανία και Ιρλανδία, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται τα πλάνα επέκτασής του στη Βόρεια Ευρώπη και στη Μεσόγειο.

Ταυτόχρονα σε εξέλιξη βρίσκεται ένα ιδιαίτερα εκτεταμένο σχέδιο ναυπήγησης 32 σύγχρονων σκαφών μεταφοράς μεικτού φορτίου (οχημάτων και κοντέινερ), η συνολική αξία των οποίων ανέρχεται σε δύο δισ. δολάρια, τα οποία θα ενισχύσουν δυναμικά την επέκτασή του στις νέες αγορές.

Το πλάνο αυτό τέθηκε σε εφαρμογή το 1998 και ως σήμερα έχουν παραδοθεί στον όμιλο έξι πλοία τα οποία εισήλθαν σε διάφορες γραμμές μεταξύ του 2000 και του 2003.

Στον όμιλο Γκριμάλντι ανήκουν οι εταιρείες Atlantica S.p.Α. di Navigazione, Grimaldi Compagnia di Navigazione S.p.Α., Industria Armamento Meridionale S.p.Α., Atlantic Container Line, ενώ πρόσφατα ο όμιλος ίδρυσε και την εταιρεία Malta Motorways of the Sea Ltd ώστε να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το παγκόσμιο δίκτυο μεταφορών που διαθέτει.

Πηγή: Το Βήμα
Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρηματοδότηση ύψους 250 εκατ. ευρώ εξασφάλισε η Atlante di Navigazione SpA, μέσω της UniCredit Corporate Banking, με στόχο την επέκταση του στόλου της στους θαλάσσιους αυτοκινητοδρόμους της Μεσογείου.

Το δάνειο θα παραχωρηθεί από την UniCredit Corporate Banking ως μέρος της συνολικής πίστωσης στον Όμιλο, Grimaldi Group, συνολικού ύψους 250 εκατ. ευρώ.

Η πίστωση, διάρκειας 15 ετών, αφορά στη συγχρηματοδότηση τεσσάρων Cruise Ferry σκαφών, συνολικής αξίας 600 εκατ. ευρώ.

Με την πρώτη δόση των 81 εκατ. ευρώ θα χρηματοδοτηθεί η αγορά του Cruise Barcelona που θα δρομολογηθεί στα μέσα Σεπτεμβρίου 2008. Ενώ, με το σύνολο των νέων σκαφών, τα μεγαλύτερα εμπορευματικά -επιβατηγά πλοία που χρησιμοποιούνται στη Μεσόγειο, θα είναι σε θέση να μεταφέρουν 2.140 επιβάτες και σε 3.600 μέτρα διαδρόμων ένα σύνολο 187 ρυμουλκούμενων οχημάτων και 215 αυτοκινήτων.

«Η επένδυση αυτή καταδεικνύει τη δέσμευση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων για την ανάπτυξη των αυτοκινητοδρόμων της» δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της ΕΤΕ, Dario Scannapieco, αναφερόμενος και σε άλλες κινήσεις χρηματοδότησης σε Ιταλία, Μάλτα και άλλες χώρες των Δυτικών Βαλκανίων. «Είμαστε σύμφωνοι» κατέληξε «με την πολιτική της Επιτροπής για την προώθηση της ναυτιλίας, που συμβάλει στον έλεγχο της οδικής κυκλοφορίας, με ευεργετικές επιπτώσεις για το περιβάλλον, σε ότι αφορά τη μείωση της».

www.theseanation.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τον ιταλικό ναυτιλιακό κολοσσό, την Tirrenia di Navigazione ferries, έχει βάλει στόχο να αποκτήσει, υπό προϋποθέσεις, ο Εμανουέλ Γκριμάλντι.

Ο ιταλός επιχειρηματίας και μεγαλομέτοχος των Μινωϊκών, θέλει να κυριαρχήσει στη Μεσόγειο, από τη δυτική έως και την ανατολική και να επεκταθεί δυναμικά και στη Μαύρη Θάλασσα.

Για τον σκοπό αυτό, όπως επισημαίνει ο ιταλικός τύπος, δεν είναι αρνητικός στην αγορά της Tirrenia. Θέτει όμως προϋοθέσεις, όπως να τεθεί υπό διαχείριση η εταιρεία να πουληθεί σταδιακά.

Ο Ε.Γκριμάλντι συγκρίνει την εταιρεία με την Alitalia γιατί όπως τονίζει έχει μεγάλα οικονομικά ανοίγματα και κρύβει "σκελετούς στην ντουλάπα".

Οι οικογένειες Γκριμάλντι και Benetton λέγεται ότι οδηγούσαν πέρσι την κούρσα στην απόκτηση της Tirrenia.

Σύμφωνα με τα ιταλικά ΜΜΕ, πιθανόν ο Όμιλος Γκριμάλντι να ενώσει τις δυνάμεις του με τις Grandi Navi Veloci, Caronte & Tourist and Moby Lines για να αποκτήσουν την Tirrenia.

Η Tirennia κάθε χρόνο δρομολογεί πλοία της σε πολλές και διάφορες γραμμές. Ο στόλος της αποτελείται από σύγχρονα και νεότευκτα high speed super-ferries τα οποία φθάνουν τους 30 κόμβους ταχύτητα, που προσφέρουν μεγάλες ανέσεις στους επιβάτες και συντομεύουν το ταξίδι. Τα δρομολόγιά της περιλαμβάνουν τη σύνδεση της ηπειρωτικής Ιταλίας με τη Σαρδηνία, τη Νάπολη με το Παλέρμο, το Κάλιαρι, το Παλέρμο και την Trapani.

Επίσης, στην Αδριατική, συνδέει την Ιταλία με την Αλβανία. Επίσης διαχειρίζεται έναν μεγάλο αριθμό πλοίων μεταφοράς φορτίων. Η Tirrenia είναι επικεφαλής του Ομίλου Tirrenia, ο οποίος διαθέτει στόλο με συνολική δύναμη 80-πλοίων.Καλύπτει ετησίως 3 εκ.ναυτικά μίλια, μεταφέροντας 12 εκ.επιβάτες, 2 εκ.αυτοκίνητα και 6,5 εκ. linear meters φορτηγών οχημάτων.

axiaplus.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

The giant Napolitan Grimaldi Group has signed a joint venture agreement with Flota Suardiaz in Spain, to develop the Motorway of the Seas service between Livorno and Barcelona.

Effective January 1, next year, the two companies will launch a new "Grimaldi Suardiaz" service for passengers and vehicles. The current Grimaldi only service aims to double the frequency with the addition of a second vessel. Today, FLORENCIA is sailing the distance.

Visentini-built FLORENCIA, delivered in 2004 as the GOLFO ARANCI, has a capacity of 1,000 passengers (400 beds) and 2,230 lanemetres.

www.shippax.se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανακοινώθηκαν χθες και oι νέες επιδοτούμενες γραμμές στα πλαίσια του Marco Polo.

Και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει ο "έκαστος στο είδος του" μαζί με το νέο απόκτημα του.

ULYSSES

Description: New regular maritime service between Genoa/Catania (Italy) to Patras/Igoumenitsa (Greece) for the transport of trailers, semi-trailers and other rolling cargo. Starting with one roundtrip weekly, the frequency of the service is expected to be doubled through the deployment of a second vessel in the second year.ports of Salonika (Greece) Istanbul and Izmir (Turkey)

Partners

(leader in italics): Atlantica S.p.A. di Navigazione (IT), Minoan Lines S.A. (EL)

EU contribution:  1.124.000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με διπλή παρουσία θα συμμετάσχει στην έκθεση BIT, την πιο σημαντική ιταλική διοργάνωση αφιερωμένη στον τουρισμό, ο όμιλος Grimaldi, μετά την πρόσφατη απόκτηση της ναυτιλιακής εταιρείας Μinoan Lines από τον όμιλο. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί στο εκθεσιακό κέντρο “Rho-Pero” (Μιλάνο) από τις 19 έως τις 22 Φεβρουαρίου 2009 και ο όμιλος θα έχει δυο περίπτερα, ένα της Grimaldi Lines και ένα της Minoan Lines.

Υ.Γ. Πληροφορίες σχετικά με την BIT 2009 μπορείτε να βρείτε εδώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο πόλεμος των Grimaldi

Η Grandi Navi Veloci διαμαρτύρεται με επιστολή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά του Grimaldi Group της Νάπολη ,καθώς θεωρεί ακατάλληλες τις επιδοτήσεις που παίρνει ο Όμιλος για την γραμμή Livorno-Barcelona, μέσω του προγράμματος Marco Polo.

Η Grandi Navi Veloci, εταιρεία του Aldo Grimaldi που εδρεύει στη Genoa, θεωρεί ότι η επιδότηση από το πρόγραμμα Marco Polo της γραμμής του Grimaldi Group της Νάπολη (ο ιδρυτής του είναι o Guido Grimaldi αδελφός του Αldo Grimaldi) είναι ανταγωνιστική της γραμμής Genoa-Barcelona, που λειτουργεί η GNV χωρίς επιδοτήσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τιμες χαμηλου κοστους σχεδιαζει να εφαρμοσει ο ομιλος Grimaldi σε 9 νεες γραμμες,για επιβατες,δικυκλα,αυτοκινητα,camper,αναμεσα σε Ιταλια-Ισπανια-Τυνησια-Μαλτα.Το 2008 ο ομιλος μετεφερε 2,7 εκατομμυρια επιβατες(κ τα αναλογα οχηματα),ενω στοχος για το 2009,ειναι να ξεπερασει τα 3 με βαση την φιλοσοφια του χαμηλου κοστους-υψηλων υπηρεσιων των μεγαλυτερων και μοντερνων cruise ferry της Μεσογειου.articolo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Και η κατάσταση στα Car/Carriers δεν είναι και η καλύτερη κι ακολουθεί το ίδιο δύσκολο οικονομικά μονοπάτι της ποντόπορου ναυτιλίας οπότε είναι λογικό πλέον οι εταιρείες να προσπαθούν να κάνουν εκαθάριση στους στόλους τους.

Ειχα διαβασει πριν λιγες μερες,πως ο ομιλος απεσυρε 5 τετοιου τυπου πλοια απο τις αναλογες γραμμες,αφου λογω της κρισης δεν υπαρχουν αυτοκινητα για να μεταφερθουν...(αν θυμαμαι καλα ειχα διαβασει οτι τα πουλησαν για scrap αλλα επειδη δεν βρισκω το αρθρο,δεν μπορω να το πω με σιγουρια).

Ενα αλλο νεο για την εταιρια,ειναι πως συζηταει με την Fincantieri την ναυπηγηση αλλων 2 cruise στην Stabia(εκτος του OLYMPIA)αλλα δεν τα βρισκουν στην τιμη,αφου οι μεν τα κοστολογουν 120 μυρια το καθενα και οι δε,θελουν να υπογραψουν με 100 μυρια,εκπτωση φυσικα,που τα ναυπηγεια δεν τους κανουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παραιτηθηκε ο προεδρος της Finnlines μετα απο 10 χρονια προεδριας και την θεση του ανελαβε προσωρινα ο μεγαλομετοχος της εταιριας,Ε.Γκριμαλντι.

Ο λογος,ηταν η διαφωνια του με τους υπολοιπους μετοχους που ηθελαν να μην ανανεωσουν την ναυλωση 6 πλοιων.

Ο στολος της εταιριας αποτελειται απο 40 πλοια,εκ των οποιων μονο 4 roro και 16 αλλα μικτου τυπου(επιβατων/εμπορευματων)της ανηκουν.Επισης αποφασιστηκε η μετατοπιση παραδοσης 2 roro,που κατασκευαζονται στην Κινα,για το 2011.

Τελος το συβουλιο της εταιριας αποφασισε την υποχρεωτικη 'απελευθερωση' 21 εκατ.ευρω στους μετοχους της Finnlines,της οποιας το 64.9% ελενχεται απο την Grimaldi Napoli. (απο το infomare.it)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ο λογος,ηταν η διαφωνια του με τους υπολοιπους μετοχους που ηθελαν να μην ανανεωσουν την ναυλωση 6 πλοιων.

Και όχι μόνο γι αυτό… σε δηλώσεις του στη Lloyds List, τα χώνει τρελά στην παλαιά διοίκηση, θεωρεί πως είχαν δρομολογημένα λάθος πλοία σε λάθος γραμμές, πως δεν μπόρεσαν να εκμεταλλευτούν της οικονομίες κλίμακας του ομίλου Grimaldi, πως δεν διέκριναν την κρίση να έρχεται κλπ…

Προϊδεάζει για γερό cost cutting και υπόσχεται γρήγορη ανάκαμψη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή η "παλαιά διοίκηση" δεν είχε την απόλυτη εμπιστοσύνη και στήριξη του 65%?

Είναι επιχειρηματικώς δυνατόν?:confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προκήρυξη του Διεθνούς Δημοσιογραφικού διαγωνισμού «Mare Nostrum Awards»

O διεθνής δημοσιογραφικός διαγωνισμός Mare Nostrum Awards, που προκηρύχθηκε από το Περιοδικό Grimaldi Magazine Mare Nostrum, έχει ως σκοπό την προώθηση και την ανάδειξη της γνώσης για τους θαλάσσιους αυτοκινητόδρομους που αποτελούν μια αξιόπιστη εναλλακτική λύση στις χερσαίες μεταφορές δίνοντας μια εξαιρετική ευκαιρία στην αειφόρο ανάπτυξη των Μεσογειακών χωρών.

Τα δημοσιογραφικά έργα που συμμετέχουν στον φετινό Διαγωνισμό θα πρέπει να ασχοληθούν με το εξής θέμα: Οι νέοι θαλάσσιοι αυτοκινητόδρομοι, όχι μόνο προωθούν αειφόρες μεταφορές, αλλά φέρνουν πιο κοντά τους λαούς, αποκαλύπτουν νέες ομορφιές, ευνοούν την ειρήνη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά και την προειδοποίηση για μεγάλες ζημιές της Finnlines για το πρώτο τρίμηνο του 2009, άρχισε η αναδιάταξη του Ομίλου. Προς το παρόν 2 πλοία έρχονται στην Μεσόγειο...το Finnhansa θα κάνει Γένοβα-Κατάνια και το Finlandia την νέα γραμμή Γένοβα-Τύνιδα-Τρίπολη Λιβύης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νέες γραμμές μεταφορών και επιπλέον δρομολόγια σε υφιστάμενες συνδέσεις ανακοίνωσε, εν μέσω της γενικότερης οικονομικής κρίσης, ο όμιλος Grimaldi, μητρική εταιρεία της Minoan Lines ενισχύοντας την παρουσία του στις θαλάσσιες μεταφορές στη Μεσόγειο Θάλασσα. Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής ο Ιταλικός Όμιλος φέρεται να αξιοποιεί και πλοία θυγατρικών του όπως της Finnlines.

Ειδικότερα ο Όμιλος Grimaldi, ανακοίνωσε μία νέα γραμμή την Genoa-Tunis-Tripoli η οποία θα μεταφέρει φορτηγά, ρυμουλκούμενα και άλλο μεταφερόμενο φορτίο μεταξύ Genoa και Tripoli σε λιγότερο από τρεις ημέρες. Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση του ο Όμιλος με τη νέα αυτή υπηρεσία οι εμπορικές ανταλλαγές μεταξύ των χωρών της Βορείου Αφρικής και της Κεντρικής Ευρώπης θα γίνουν ευκολότερες και οικονομικά πιο συμφέρουσες.

Η γραμμή θα εξυπηρετείται από το πλοίο «Finlandia» το οποίο έχει μεταφορική ικανότητα 2.200 linear metres και 200 αυτοκίνητα. Η ταχύτητά του είναι 17 κόμβους την ώρα και μπορεί να μεταφέρει φορτηγά μέχρι και 130 τόνων.

Ακόμη από τις 28 Απριλίου ο Όμιλος Grimaldi ενισχύει τη γραμμή Civitavecchia-Catania με ένα νέο επιβατηγό οχηματαγωγό το «Catania» το οποίο θα αυξήσει τις συνολικές αναχωρήσεις από τρεις σε πέντε εβδομαδιαίως από τα δυο λιμάνια, μία εκ των οποίων είναι αποκλειστικά για φορτηγά οχήματα.

Το «Catania» έχει μεταφορική ικανότητα 2.230 linear metres και 160 αυτοκινήτων ενώ διαθέτει επίσης 93 καμπίνες και 64 καθίσματα. Μπορεί να μεταφέρει 830 επιβάτες. Με την ενίσχυση της γραμμής οι ταξιδιώτες θα έχουν τη δυνατότητα καλύτερης εξυπηρέτησης και θα μπορούν να αποφεύγουν τις καθυστερήσεις στους οδικούς άξονες της περιοχής της Calabria τονίζεται στην ανακοίνωση.

Επιπλέον από τις 25 Απριλίου ο Όμιλος Grimaldi αυξάνει τη χωρητικότητας στη γραμμή Genoa-Catania, με τη δρομολόγηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου «Finnhansa» το οποίο έχει μεταφορική ικανότητα 3.200 linear metres για φορτηγά και αυτοκίνητα και μεταφέρει επίσης 114 επιβάτες.

Με το διπλασιασμό των αναχωρήσεων στη γραμμή Civitavecchia-Κατάνια και την έναρξη της νέας γραμμής Genoa-Tunis-Tripoli, οι Grimaldi Lines αποδεικνύουν για μία ακόμη φορά ότι στοχεύουν στην αύξηση των εμπορικών ανταλλαγών ακόμη και σε περίοδο κρίσης προσφέροντας νέες ευκαιρίες φθηνότερων και πιο φιλικών προς το περιβάλλον τρόπων μεταφοράς, τονίζει σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi κ. Emanuele Grimaldi.

Ναυτεμπορική

Υ.Γ. Από την πολλή χοληστερίνη... :D δεν είδα πως για τα παραπάνω μας είχε ενημερώσει ήδη ο Νηρέας….

Edited by Orestis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Προς το παρόν 2 πλοία έρχονται στην Μεσόγειο...το Finnhansa θα κάνει Γένοβα-Κατάνια
Όχι μόνο πάει στην Ιταλία, αλλά θα μιλάει και Ιταλικά. Η Finnlines τελικά πούλησε το Finnhansa...για 40 εκ ευρώ...με option να το ξαναγοράσει στην ίδια τιμή μέσα σε ένα χρόνο...στο Grimaldi Group.:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Μανωλιος ξερει τι κανει...απλωνει τα πλοκαμια του παντου(και στην ΑΝΕΚ:D).Διαβαζω σε διαφορα ιταλικα site οτι ο ομιλος σχεδιαζει να απορροφησει DFDS & Norfolk Line(η οποια ανηκει στην Maersk):eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Finnlines θα ξεκινήσει την 1η Ιουνίου ένα σύνολο, νέων, αξιόπιστων και γρήγορων «θαλασσίων αρτηριών» για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών μεταξύ Φινλανδίας-Πολωνίας και Πολωνίας-Γερμανίας.

Τελος η συνεργασία Μinoan Lines με Grimaldi Lines θα φερει άνοιγμα γραμμων προς την Τουρκία??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×