Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
η μονη αλλαγη που ειδα απο την τελευταια φορα που ειχα περασει (προ 6ετιας), ειναι ενα... "ημιυπαιθριο":D στεγαστρο (σαν μικρογραφια τσιρκου, σχεδιασμενη απο τον καλετραβα), που προστατευει απο τον ηλιο, αλλα οχι απο τη βροχη..
Απ' ό,τι διαβάζω η αγαπημένη σου τέντα χάλασε και θέλει αντικατάσταση...και μεγάλη διαμάχη ξέσπασε στην Κω με αφορμή την τέντα. Εξετάζεται μάλιστα η ιδέα να αντικατασταθεί από άλλη κατασκευή που θα προστατεύει και από τη βροχή. Σκέπτονται μάλιστα το στέγαστρο να αποτελείται από φωτοβολταϊκά πάνελ, ώστε να είναι και στο πνεύμα της "πράσινης ανάπτυξης".

Όσον αφορά το ζήτημα του νέου λιμανιού, έχω την αίσθηση ότι θα αντιμετωπισθεί στα πλαίσια του νέου ενιαίου Δήμου Κω που θα προκύψει με την εφαρμογή του "Καλλικράτη". Όπου και εκεί "μαίνεται ο πόλεμος" για τον ποιός θα γίνει Δήμαρχος όλης της Κω. Οπότε, πιστεύω ότι σε αυτή την ρευστή περίοδο δεν πρόκειται να προχωρήσει τίποτε σχετικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΚΩ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΩ

Δ/νση: Ρήγα Φεραίου 11

Τηλ. : 22420-29130

Φάξ : 22420-29120 Κώς, Δευτέρα, 30 Αυγούστου 2010

Νο.12

ΠΡΟΣ:

Μ.Μ.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το διήμερο 26-27 Αυγούστου 2010 η επιθεώρηση ασφαλείας (security) της Λιμενικής Εγκατάστασης του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κω από Κλιμάκιο Επιθεωρητών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η Διοίκηση και το προσωπικό του Δ.Λ.Τ. Κω μετά από συντονισμένες προσπάθειες δύο ετών κατάφεραν να ξεπεράσουν σειρά νομικών και γραφειοκρατικών προβλημάτων και να λάβουν από το αρμόδιο Υπουργείο στις 11 Ιουνίου 2010 την απαιτούμενη έγκριση της Αξιολόγησης Ασφαλείας και του Σχεδίου Ασφαλείας της Λιμενικής Εγκατάστασης και στη συνέχεια ν’ αρχίσουν την εντατική υλοποίηση των αναγκαίων εγκαταστάσεων, μέτρων και διαδικασιών ασφαλείας.

Η άρτια, υποδειγματική και εντός ελαχίστου χρόνου οργάνωση των διαδικασιών και των μέτρων ασφαλείας που σταδιακά ολοκληρώθηκε κατά το μεγαλύτερο μέρος τους μέχρι της 23 Αυγούστου 2010 είχε σαν αποτέλεσμα την εξασφάλιση της επιτυχούς και χωρίς σημαντικές παρατηρήσεις ολοκλήρωση της επιθεώρησης από το Κλιμάκιο των Επιθεωρητών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που σε τυχαία βάση επέλεξαν για επιθεώρηση και την Λιμενική Εγκατάσταση της Κω μαζί με δύο ακόμα Λιμενικές Εγκαταστάσεις από το σύμπλεγμα των Δωδεκανήσων.

Είναι ιδιαίτερης σημασίας για τη Διοίκηση του Δ.Λ.Τ. Κω αλλά και για τους πολίτες και χρήστες της Λιμενικής Εγκατάστασης της Κω η επισήμανση του επικεφαλής του Κλιμακίου των Επιθεωρητών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ότι το σύνολο των εφαρμοζόμενων μέτρων και διαδικασιών ασφαλείας είναι εφάμιλλα αν όχι καλλίτερα από αυτά άλλων μεγάλων Λιμενικών Εγκαταστάσεων της Ευρώπης.

Τα μέτρα και οι διαδικασίες ασφαλείας που υλοποιήθηκαν και ήδη εφαρμόζονται είχαν σαν αποτέλεσμα, πέραν της ουσιαστικής προστασίας από ενδεχόμενες έκνομες ενέργειες και την ουσιαστική αναβάθμιση των διαδικασιών εξυπηρέτησης των αναχωρούντων επιβατών, ιδιαίτερα των ημερόπλοιων, μιας και η διακίνησή τους πραγματοποιείται πλέον μέσω της αίθουσας του κυλικείου η οποία διαθέτει αρκετούς χώρους για την αναμονή των αναχωρούντων επιβατών, εξασφαλίζοντας σημαντικά καλλίτερες συνθήκες αναμονής μέχρι την πραγματοποίηση των κρατικών ελέγχων.

Παράλληλα, με την κατάλληλη αναδιάταξη των ροών διαβατηριακού ελέγχου, οι ροές αυτές μπορούν να αυξάνονται ανάλογα με τις λειτουργικές ανάγκες και την επιχειρησιακή δυνατότητα της Υπηρεσίας Διαβατηριακού Ελέγχου της Ελληνικής Αστυνομίας από τρεις μέχρι πρότινος σε έξη ροές τόσο για τους αναχωρούντες όσο και για τους αφικνούμενους επιβάτες, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο αναμονής των επιβατών για τον διαβατηριακό έλεγχο.

Στα πλαίσια της προσπάθειας της Διοίκησης του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου για την αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους επιβάτες μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2010 έχουν προγραμματισθεί σειρά νέων λειτουργικών παρεμβάσεων στο Λιμάνι της Κω προς όφελος των επιβατών αλλά και της γενικότερης εικόνας της Κω ως τουριστικού προορισμού και ιδιαίτερα μετά την συνεχή αύξηση της κίνησης Κρουαζιε-

ρόπλοιων.

Είναι επίσης σημαντικό το γεγονός ότι η Λιμενική Εγκατάσταση του Δ.Λ.Τ. Κω είναι μεταξύ των ελαχίστων Λιμενικών Εγκαταστάσεων στην Ελλάδα που έχουν και εφαρμόζουν ένα ολοκληρωμένο Σχέδιο Αντιμετώπισης Καταστάσεων Έκτακτης Ανάγκης (ΣΑΚΕΑ), που είναι βασικό εργαλείο, μεταξύ άλλων, για την προσέλκυση ακόμη

περισσότερων Κρουαζιερόπλοιων στη Λιμενική Εγκατάσταση της Κω.

Τέλος, η Διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κω καλεί όλους τους εμπλεκόμενους με τη λειτουργία του λιμανιού σε συνεχή συνεργασία και βοήθεια με ιδέες και προτάσεις για την αναβάθμιση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τα πλοία και τους επιβάτες. Στη προσπάθειά της αυτή που στόχο έχει το καλό της πόλης μας αλλά και του νησιού γενικότερα, η Διοίκηση του Ταμείου θα βρίσκεται συνεχώς αρωγός

και συμπαραστάτης τους.

Γραφείο Τύπου

Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου ΚΩ

Edited by ΔΑΥΙΔ ΓΕΡΑΣΚΛΗΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Το κόστος είναι περίπου 1 εκ. € και το Λιμενικό Ταμείο έχει τα χρήματα για να το φτιάξει. Το πρόβλημα είναι ότι στη ΚΩ όπως και σε όλα τα λιμάνια Εθνικής σημασίας φορέας υλοπόιησης των όποιων έργων είναι μόνο το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να ριξουμε και μια ματια στους προσκρουστηρες του λιμανιου της Κω που βρισκονταν εκτος νερου

Φανταζομαι οτι ειναι εκτος νερου λογω του οτι εκεινη την μερα δεν υπηρχε κρουαζιεροπλοιο.Παρολαυτα αναρρωτιεμαι αν αξιζει τον κοπο να μπαινοβγαινουν οι προσκρουστηρες,ειδικα απο τη στιγμη που η Κως εχει αρκετες προσεγγισεις μεσα στο καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

Να ριξουμε και μια ματια στους προσκρουστηρες του λιμανιου της Κω που βρισκονταν εκτος νερου

Φανταζομαι οτι ειναι εκτος νερου λογω του οτι εκεινη την μερα δεν υπηρχε κρουαζιεροπλοιο.Παρολαυτα αναρρωτιεμαι αν αξιζει τον κοπο να μπαινοβγαινουν οι προσκρουστηρες,ειδικα απο τη στιγμη που η Κως εχει αρκετες προσεγγισεις μεσα στο καλοκαιρι.

Η κίνηση είναι όντως αυξημένη, και αναμένεται και μεγαλύτερη για του χρόνου.

Οι προσκρουστήρες δεν βολεύει να είναι συνεχώς στη θάλασσα γιατί τις ίδιες θέσεις παραβολής χρησιμοποιούν και φορτηγά πλοία με αποτέλεσμα να δημιουργείται πρόβλημα κατά την εκφόρτωση λόγω της απομάκρυνσης, κατά 2 μέτρα περίπου, των πλοίων από την προβλήτα. Αλλά και για τους ίδιους τους προσκρουστήρες είναι καλύτερα αν κρίνω από αντίστοιχους που είδα σε άλλα λιμάνια που είναι μόνιμα στη θάλασσα και είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Απο οτι διαβασα το αλλο πλοιο λενε οτι θα ειναι το Λατω........

Λογικά το Λατώ μπορεί να δέσει στην Κω, πρυμάτσα, ίσως ακόμα και στο δόντι με πλώρη νότια (είναι και καλή θέση για να κάτσει πολύ καιρό). Εκεί που πέφτουν της γραμμής, εκτός του ότι θα κλείσει μια θέση, με τον πιο συνηθισμένο καιρό στην μπάντα και με δεδομένη την μακρόχρονη παραμονή (απέναντι περιμένουν 2,5 μύρια, κατά τους απαισιόδοξους,1+ μύριο για τους αισιόδοξους) θα πρέπει να τσιμενταριστεί γιατί σε κάνα καιρό θα το βρούνε στο H20 (γνωστό cafe-bar στο ισόγειο του παλιού Ξενία νυν Aktis Kos Hotel). Στην αμμόγλωσσα (ή για να καταλαβαίνουν και οι ντόπιοι στο φάρο στο Σκανδάρι) δεν είναι καλή ιδέα γιατί θα εμποδίζει τις ελαστικές λέμβους των καινούργιων :blink: που όπως είπαμε περιμένουν να περάσουν και αυτοί. Βέβαια το Λατώ θα ήταν λύση να βγάλει κάνα φράγκο από την επιδότηση πριν το Aliaga αλλά την δουλειά την πήρε ο Ε Βενιζέλος (όχι ο ευτραφής πολιτικός αλλά το καραβάκι της ΑΝΕΚ - κρίμα θα το διασκέδαζα :P )

κ αμα βγαλει καιρο θα τους κανει κρουαζιερα που δεν θα μπορει να κρατηθει???

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το Βενιζέλος (το οποίο τώρα κατηφορίζει προς Κω) αν δεν πέσει στο δόντι με πλώρη προς το Νότο, λογικά δεν θα έχει πρόβλημα θα φουντάρει και τις 2 αγκυρούλες και θα κάτσει, τα πλοία της γραμμής θα ζοριστούν που θα πρέπει να μανουβράρουν μακρυά από τις καδένες του.

Edited by GeorgeSt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 months later...

O σεισμός δημιούργησε σημαντικά προβλήματα στο λιμάνι:

 

Quote

Το λιμάνι του νησιού έχει υποστεί τις περισσότερες με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εξυπηρετήσει τα πλοία και να παραμένει κλειστό. Έτσι, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο Blue Star Paros δεν μπόρεσε να καταπλεύσει στο νησί. Σύμφωνα με το λιμενικό σώμα το πλοίο συνέχισε το δρομολόγιο του για Νίσυρο, Τήλο, Σύμη, Ρόδο και Καστελόριζο.

Υπάρχει ένα μικρότερο λιμάνι στο νησί αλλά αυτό δεν μπορεί να φιλοξενήσει μεγάλα πλοία.

Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης ο υπουργός ενημέρωσε ότι το μεσημερι θα φτάσουν στο νησί ειδικοί λιμενολόγοι της Διευθυνσης Λιμενικών Έργων του υπουργείου Υποδομών, για να εκτιμήσουν τις ζημιές. «Το λιμάνι θα αποκατασταθεί σύντομα για να λειτουργήσει και πάλι κανονικά» δήλωσε στην ΕΡΤ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Ο κ. Σπίρτζης μαζί με τον υφυπουργό Ναυτιλίας, Νεκτάριο Σαντορινιό και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Νίκο Τόσκα βρίσκονται ήδη από νωρίς το πρωί στο νησί.
   
Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζεται το ενδεχόμενο, επειδή το νησί δεν έχει δεύτερο λιμάνι, να χρησιμοποιηθούν φερι μποουτ (παντόφλες), προκειμένου να μεταφέρουν επιβάτες και αυτοκίνητα, από και προς την Κω, σε λιμάνια γειτονικών νησιών που είναι προσεγγίσιμα από τα μεγάλα πλοία.
 
Επίσης εξετάζεται η λύση τα πλοία να δένουν στην Κάλυμνο και από εκεί οι επιβάτες να διακινούνται με άλλα μικρότερα πλοία προς την Κω.

 

πηγή: Πρώτο Θέμα

 

Link to comment
Share on other sites

η κως, ενα νησι με μονιμο πληθυσμο οσο περιπου η κεφαλονια, ειναι ενας απο τους σημαντικοτερους τουριστικους προορισμους στην Ελλαδα.

Δεν ειναι τοσο δημοφιλης στους Ελληνες, αλλα καθε χρονο ερχονται χιλιαδες τουριστες απο σκανδιναβια και γενικως βορεια ευρωπη και στο νησι υπαρχουν παρα πολλα ξενοδοχεια καθε κατηγοριας. επισης πανω στο νησι σταθμευει η 80 ΑΔΤΕ, απο τους μεγαλυτερους σχηματισμους εκτος Εβρου.

Καταλαβαινετε λοιπον τι μεταφορικο εργο υπαρχει, για να υποστηριχθει ολος αυτος ο πληθυσμος. 

επισης μιλαμε για ενα εκπληκτικης ομορφιας νησι, με τρομερες παραλιες, αλλα και αξιοθεατα κραχτες, οπως το καστρο στο λιμανι, το καστρο της αντιμαχειας,το καστρο της κεφαλου, η καταπρασινη ζια με τις πηγες της, η νυχτερινη ζωη στα Εξαρχεια και στου Λαμπη, τα Ρωμαϊκα ερειπια και τα ψηφιδωτα, η Casa Romana,  αρχαιοι ναοι, παρα πολλα ακομη και πιο γνωστο απο ολα τα αξιοθεατα το Ασκληπειο. Ενα τετοιο νησι θα μπορουσε να εχει παρα πολλες προσεγγισεις κρουαζιεροπλοιων την εβδομαδα. 

παρ'ολα αυτα, οι λιμενικες υποδομες του νησιου, παραμενουν στα επιπεδα της δεκαετιας του 1980. Ενστασεις απο κατοικους για πιθανη μεταφορα του λιμανιου εκτος πολης, αλλα και ενστασεις της αρχαιολογικης υπηρεσιας, για επεκταση της υφισταμενης προβλητας, ειχαν αποτελεσμα να μην εχει γινει καμια σοβαρη παρεμβαση για δεκαετιες. δεκαετιες στις οποιες το δωρεαν χρημα (διαφορα ευρωπαϊκα προγραμματα) ερχοταν χωρις περιορισμους, δεκαετιες στις οποιες το νησι ειχε αναδειξει κορυφαιους υπουργους σε κυβερνησεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.

ειναι αδιανοητο, να μενει το νησι χωρις λιμανι μετα απο ενα σεισμο 6R. η περιοχη ειναι σεισμογενης και εχει δωσει και αλλους μεγαλους σεισμους και δεν μπορω να φανταστω οτι δεν ειχε κατασκευαστει το λιμανι με αντισεισμικες προδιαγραφες.

ΥΓ: ευτυχως που εχει τελειωσει και ο εξω μωλος στην Καλυμνο και θα εξυπηρετειται η Κως μεσω Καλυμνου και Μαστιχαριου.

 

Link to comment
Share on other sites

Από τη παλίρροια και άμπωτη στο λιμάνι της Κω κινδύνευσαν πολλά από τα εκεί ελλιμενισμένα σκάφη, ενώ σοβαρές ρηγματώσεις σημειώθηκαν επίσης στην προβλήτα όλου του εσωτερικού λιμανιού.

201707210503345088-640x397.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μετά την πρωινή επίσκεψή του στη νησί της Κω, συμμετέχοντας στο Κυβερνητικό κλιμάκιο για την επιθεώρηση των ζημιών που προκάλεσε ο σεισμός συνεχίζει τις επαφές με τους τοπικούς παράγοντες και τις αρμόδιες υπηρεσίες. Ο Νεκτάριος Σαντορινιός, με σκοπό την εκτίμηση της κατάστασης, βρίσκεται συνεχώς σε επικοινωνία με τους εκπροσώπους του κυβερνητικού κλιμακίου που έχει παραμείνει στο νησί- Γ.Γ. Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, ΓΓ Υποδομών, Διευθύνοντα Σύμβουλο ΚΤΥΠ- όπως επίσης με τους εκπροσώπους των τοπικών φορέων και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Αποκατάσταση ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κω με Πειραιά μέσω Κεφάλου

Ήδη το πλοίο από τον Πειραιά προσέδεσε ασφαλώς στο λιμάνι της Κεφάλου της Κω και η από-επιβίβαση επιβατών και οχημάτων έγινε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα με την σημαντική συμβολή των στελεχών ΛΣ- ΕΛ.ΑΚΤ. και σε συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ. Ο Υφυπουργός βρίσκεται συνεχώς σε επικοινωνία με την ακτοπλοϊκή εταιρεία και τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος. Υλοποιούνται έτσι, σε λιγότερο από εικοσιτέσσερις ώρες, οι προσπάθειες του ΥΝΑΝΠ για αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού. Υπενθυμίζεται ότι το πρωί αποβιβάστηκαν στην Νίσυρο οι 78 επιβάτες του Blue Star Paros που είχαν προορισμό την Κω, και μεταφέρθηκαν με επιτυχία, με τοπικό πλοίο, στο λιμάνι της Καρδάμαινας.

Ταυτόχρονα, έγινε έκτακτη προσέγγιση, στην Κάλυμνο, του Blue Star 2, και 260 επιβάτες και οχήματα, ομαλά, μετέβησαν από εκεί προς το λιμάνι του Μαστιχαρίου, επίσης με επιτυχία.

Ενδo - Δωδεκανησιακή Συγκοινωνία

Έγινε μια μεγάλη προσπάθεια να μεταφέρουμε το σημείο αφίξεων και αναχωρήσεων των ενδο-Δωδεκανησιακών συγκοινωνιών σε έναν παρακείμενο προβλήτα στην περιοχή της ΔΕΗ – για όσους γνωρίζουν το λιμάνι της Κω, ο οποίος δεν είχε υποστεί ζημιές. Εκεί, σε συνεργασία με την Αστυνομία και το Λιμενικό Σώμα, μετεγκαταστάθηκε προσωρινά η πύλη εισόδου Σένγκεν, προκειμένου να αποκατασταθεί και το πρόβλημα που δημιουργήθηκε αρχικά με την κίνηση των ημερόπλοιων προς την Τουρκία. Επιπλέον, το Υπουργείο μας, από την πρώτη στιγμή, έδωσε εντολή να αυξηθούν τα τοπικά δρομολόγια Κάλυμνος-Μαστιχάρι, προκειμένου να εξυπηρετούνται άμεσα όλοι οι επιβάτες.

Αποκατάσταση κεντρικού Λιμανιού Κω

Σήμερα το απόγευμα έγινε αυτοψία από τους λιμενολόγους του Υπουργείου Υποδομών και τα στελέχη της Γενικής Γραμματείας Λιμένων, με την παρουσία του Γ.Γ. Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, κ. Χρήστου Λαμπρίδη και του Γ.Γ. Υποδομών, κ. Γιώργου Δέδε. Διαπιστώθηκε μακροσκοπικά ότι ο κρηπιδότοιχος έχει αντέξει και αύριο το πρωί θα γίνει έλεγχος από εξειδικευμένους δύτες, προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις για το μέγεθος και το είδος της λειτουργικής αποκατάστασης του λιμανιού. Στην παρούσα φάση εκτιμάται ότι η προσωρινή λύση αποκατάστασης θα μπορεί να δοθεί σε λίγες μόνο μέρες.

Μετάβαση στελεχών της Γ.Γ. Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής

Με το σκοπό της ενίσχυσης των κλιμακίων ελέγχου της καταλληλότητας των κτιρίων του νησιού, που ήδη έχουν συγκροτηθεί, μεταβαίνουν αύριο υπάλληλοι - μηχανικοί της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής του ΥΝΑΝΠ.

Σκοπός όλων είναι η επιστροφή της κοινωνίας της Κω στην ομαλότητα

Προσωπικά, σημείωσε ο Νεκτάριος Σαντορινιός, θεωρώ ότι σκοπός όλων είναι η επιστροφή της κοινωνίας της Κω στην ομαλότητα, ενός νησιού που εκτός από το σημερινό πλήγμα, είχε κληθεί πριν ένα χρόνο να επωμιστεί μεγάλο βάρος της προσφυγικής κρίσης. Κάθε είδους υπερβολή, από κάθε πλευρά, σε αυτή την ιστορία, δεν βοηθά ούτε την οικονομική ζωή του νησιού, ούτε την παραμονή των τουριστών, ούτε την ομαλοποίηση της ζωής των ντόπιων. Όλοι μας πρέπει να ρίξουμε τους τόνους και να μείνουμε σε αυτό: Η Κως είναι ασφαλής. Οι τουρίστες μπορούν να συνεχίσουν να κάνουν τις διακοπές τους εκεί. Οι κάτοικοι της Κω μπορούν να συνεχίσουν τη ζωή τους κανονικά. Ουσιαστικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει, ώστε να εμποδίζει κάποιον να συνεχίσει τη ζωή του όπως την είχε προγραμματίσει μέχρι χθες το βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Τη χρηματοδότηση των εργασιών αποκατάστασης του λιμένα της Κω μετά τις ζημιές που προκλήθηκαν από τον σεισμό της 21ης Ιουλίου,υπέγραψε ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Αλέξης Χαρίτσης. Το Υπουργείο Οικονομίας ανταποκρίθηκε άμεσα καταβάλλοντας 400.000 ευρώ από εθνικούς πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.Σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία Υποδομών & Μεταφορών και Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής δεσμεύτηκαν έγκαιρα οι απαραίτητοι πόροι ώστε να προχωρήσει γρήγορα η υλοποίηση του έργου. Με την ολοκλήρωση της καταγραφής των ζημιών, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, θα δρομολογηθεί άμεσα η χρηματοδότηση όλων των αναγκαίων παρεμβάσεων για την αποκατάσταση της κανονικότητας στο νησί.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

οπως λεει και το Вре́мяB) αποκατασταθηκε το προβλημα

Quote

Από χθες είναι και πάλι εφικτή η πρόσδεση των μεγάλων πλοίων στο λιμάνι της Κω, καθώς ολοκληρώθηκε η κατασκευή της νέας προβλήτας. Στην παράδοση του έργου παρέστη ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ο οποίος σε δηλώσεις του εξέφρασε την ικανοποίηση του για την ολοκλήρωση του έργου.«Έγινε αγώνας δρόμου για να τελειώσει το έργο αφού στις 30 Ιουλίου υπεγράφη η σύμβαση και στις 10 Αυγούστου παραδόθηκε» επεσήμανε προσθέτοντας ότι «όταν θέλουμε πράγματι όλοι μαζί οι συντελεστές να κάνουμε κάτι μπορούμε να το καταφέρουμε». Χρειάζονται πάντως να γίνουν και άλλες παρεμβάσεις στο λιμάνι της Κω που έχει υποστεί αρκετές ζημιές από τον σεισμό και όπως ανακοίνωσε ο κ. Σπίρτζης θα υπάρξει για τα απαιτούμενα έργα ανάθεση μελέτης τον Σεπτέμβριο με σκοπό να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου. Έκανε μάλιστα γνωστό έχει ήδη εγκριθεί ποσό 8 εκατομμυρίων ευρώ.
«Η επαναλειτουργία του λιμανιού είναι αποκλειστική επιτυχία και ευθύνη του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη και του λιμενικού ταμείου της Κω» δήλωσε σήμερα στην ΕΡΤ Ρόδου ο δήμαρχος Κω Γιώργος Κυρίτσης.

ο κομιστης,:P εχει και φωτο

 

Έτοιμη η προβλήτα στο λιμάνι της Κω που καταστράφηκε από τον σεισμό

τα ferries που πιανουν;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, κ. Αλέξη Χαρίτση, εγκρίθηκε σήμερα η ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του έργου που αφορά στη «Μελέτη και Εργασίες οριστικής επισκευής και αποκατάστασης ζημιών λόγω του σεισμού της 21ης Ιουλίου στον Λιμένα Κω – Β’ φάση», προϋπολογισμού 8 εκ. €.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...