.voyager

Λιμάνι Κέρκυρας

16 posts in this topic

Mήπως γιατί ενδέχεται να δυσκολεύεται (ειδικά με αέρα) στην προσδεση στο λιμάνι της Κέρκυρας? :confused:
Το καλοκαίρι που γυρισα ξανά από Κέρκυρα με καράβι, εγώ επέλεξα φυσικά ( ;)) την Πασιφάη, ενώ μια ώρα μετά οι επιβάτες (αναμεσά τους και γνωστοί μου) του Λευκά Όρη -αφού το πλοίο απέτυχε να δέσει στο λιμάνι λόγω αέρα- μετέβησαν Ηγουμενίτσα με παντόφλα κι από εκεί τους παρέλαβε το Λευκά Όρη (πρσεγγίζοντας δηλ. ξανά Ηγουμενίτσα). Και φυσικά έφτασαν Πάτρα με καθυστέρηση 3+ ωρών.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mήπως γιατί ενδέχεται να δυσκολεύεται (ειδικά με αέρα) στην προσδεση στο λιμάνι της Κέρκυρας? :confused:

Το καλοκαίρι που γυρισα ξανά από Κέρκυρα με καράβι, εγώ επέλεξα φυσικά (:D) την Πασιφάη, ενώ μια ώρα μετά οι επιβάτες (αναμεσά τους και γνωστοί μου) του Λευκά Όρη -αφού το πλοίο απέτυχε να δέσει στο λιμάνι λόγω αέρα- μετέβησαν Ηγουμενίτσα με παντόφλα κι από εκεί τους παρέλαβε το Λευκά Όρη (πρσεγγίζοντας δηλ. ξανά Ηγουμενίτσα). Και φυσικά έφτασαν Πάτρα με καθυστέρηση 3+ ωρών.

Δεν νομίζω να το κάνουν για αυτό τον λόγο.Ανεξάρτητα από το ότι δεν έπιασε εκεινή την ημέρα τα Λευκά Ορη και Σ.Βενιζέλος πηγαίνουν κανονικά Κέρκυρα και δένουν εκτός ελαχίστων περιπτώσεων όπως αυτή που ανέφερες.

Περισσότερο νομίζω εγώ ότι θα το κάνουν για να έχει το ΑΡΙΑΔΝΗ παρόμοιους χρόνους ταξιδιού με τα ΙΚΑΡΟΣ/ΠΑΣΙΦΑΗ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φοβάμαι πως φαινόμενα σαν κι αυτό κατά το οποίο το Λευκά Όρη δεν προσέδεσε τελικά στην Κέρκυρα δεν είναι τελείως σπάνιο γιατί αν συνέβη μέσα στο καλοκαίρι κάτι τέτοιο και με συνθήκες όχι και τόσο τρομερες, φαντάσου το χειμώνα...

Τα Palace της Venezia σε καμία περίπτωση δεν τηρούν τις ταχύτητες που είχαν κάποτε στη γραμμή της Ancona (απ' ότι έχω διαπιτώσει και ταξιδεύοντας κάμποσες φορές). Κέρκυρα-Πάτρα 132 μίλια σε 8 ώρες (ή 7 στο αντίστοφο), υπολογίστε...

Παρεπιπτόντως, πλέον στην επιστροφή από Βενετία πρώτα πρoσεγγίζουν Κέρκυρα και μετά Ηγουμενίτσα, απ΄ότι είδα στο minoan.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

voyager den xero ti egine kai den epiase kerkira to lefka tora alla osos afora to kalokairi den exis dikaio giati den isoun eki na eblepes an itan xalia oi kerikes sin8ikes i oxi kai posi ora prospa8ouse na desi!!!

anyway pantos sto limani tis kerkiras den exi problima mono to lefka alla ola ta karabia pou pianoun!!!!den einai limani ayto gia karabia alla gi pantofles kai kato!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
den isoun eki na eblepes an itan xalia oi kerikes sin8ikes i oxi kai posi ora prospa8ouse na desi!!!

Κανένα 40λεπτο αφότου αποπλέυσαμε εμείς, το Λευκά Όρη ήδη προσπαθούσε να δέσει, οπότε -σχετικά με τις γενικές καιρικές συνθήκες- ουσιαστικά παρών ήμουν, δεν είχαμε απομακρυνθεί τόσο. Ο ίδιος είχα οπτική επαφή με το πλοίο να μπαίνει στο λιμάνι (να χάνεται δηλάδή πίσω απο το κάστρο).

Ωστόσο, μέλη της παρέας μου (όπως προείπα) ήταν στο συγκεκριμένο δρομολόγιο του Λευκά Όρη, οι ίδιοι μου μετέφεραν και το τί καιρό είχε μέσα στο λιμάνι και το πόση ώρα προσπαθούσε να δέσει (άσε που ήμουν σε συνεχή τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους :P).

Το Πασιφάη νωρίτερα έδεσε άνετα. Όσο κι αν άλλαξε ο άνεμος σε αυτό το διάστημα -που πράγματι άλλαξε, μου έκανε εντύπωση που το Λευκά Όρη δεν τα κατάφερε. Δε διαφωνώ σχετικά με το λιμάνι.

Άσχετα με το συμβάν αυτό, εννοείται πως τα Ίκαρος και Πασιφάη δένουν άνετα και πιο γρήγορα σε σχέση με τα Λευκά Όρη και Σ. Βενιζέλος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τον τελευταίο χρόνο, τα τρία έργα που εντάσσονται στο Προγραμματικό Σχέδιο, για τη βελτίωση των υποδομών του Λιμένος Κέρκυρας, ήτοι α) ο προσήνεμος μώλος, β) ο υπήνεμος μώλος και γ) το καταφύγιο τουριστικών σκαφών, παρουσιάζουν σημαντικές και αδικαιολόγητες καθυστερήσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

κλαιν και οι χηρες κλαιν και οι παντρεμμενεςB). σε σχεση με αλλα λιμανια, μια χαρα τα εχουν καταφερει οι κερκυραιοι. τι να πουν στη ζακυνθο που φτιαχνεται η μαρινα 25 χρονια και στην πατρα που 4 ντοκοι κλεινουν 14 χρονια υπο κατασκευη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ιστορική φωτογραφία του λιμανιού της Κέρκυρας το 1961! Το πλοίο είναι το Άππια σε ένα από τα πρώτα ταξίδια του.

Από το flickr και το χρήστη: janwillemsen

post-2359-0-74502300-1296746557_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι εντυπωσιακο το background. τα γιγαντογραμματα welcome to greece, το πανω hellenic mediterranean lines και οι εργατες που στρωνουν τσιμεντο στη ραμπα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος σύμβουλου του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας κ. Σωτήρης Βλάχος, πρέπει να βρεθούν 10,5 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του προσήνεμου μόλου βρίσκεται το λιμάνι της Κέρκυρας, γιατί διαφορετικά θα πρέπει να επιστρέψει στην Κομισιόν η χώρα μας 12,8 εκατ. ευρώ.

Πηγή: Mediashipping

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το λιμανι της Ερεικουσας,του δευτερου σε μεγεθος νησιου των Διαποντιων βορειως της Κερκυρας,αναβαθμιζεται μεσω ΕΣΠΑ.

 

Ιόνια Νησιά: Στο ΕΣΠΑ η αναβάθμιση του λιμένα Ερεικούσας

 

Ένα έργο με συμβολική και στρατηγική σημασία

Παρουσία και του Αντιδημάρχου Ερείκουσας, Σπ. Αργυρού, καθώς και του Προϊσταμένου της Διαχειριστικής Αρχής, Πέτρου Οικονόμου, ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Σπ. Σπύρου, υπέγραψε την απόφαση ένταξης του λιμανιού της Ερείκουσας στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα – Πελοπόννησος – Ιόνιοι Νήσοι».

 
TAYTOTHTA TOY ΕΡΓΟΥ
Το έργο αφορά στην επέκταση λιμένος Ερείκουσας το οποίο περιλαμβάνει:
Α) Κατασκευή προσήνεμου μόλου, μήκους 200 μ. περίπου.
Β) Ανακατασκευή υπήνεμου μόλου.
Γ) Κατασκευή κρηπιδοτοίχων και ανακατασκευή υπάρχοντος κρηπιδώματος.
Δ) Κατασκευή περιμετρικής συνδετήριας οδού με βραχοπαγίδας μεταξύ των δυο μόλων.
Ε) Κατασκευή δεξαμενής γλυκού νερού και επιχώσεων.
ΣΤ) Κατασκευή ζώνης προστασίας από φυσικούς ογκόλιθους απέναντι από την είσοδο του λιμένα.
Ζ) Κατασκευή λουτρών και WC, ΑΜΕΑ κλπ.
Η) Εκσκαφή στο εσωτερικό της λιμνολεκάνης και της εισόδου.
Θ) Η/Μ έργα παροχών, ρεύματος στη δεξαμενή και WC αλλά και φωτισμού στη συνδετήρια οδό, όπως επίσης και πυρασφάλεια.
 
Σημειώνεται ότι στην πράξη ένταξης περιλαμβάνονται και 7 επιπλέον υποέργα, που αφορούν στη νέα υδρογράφηση του λιμανιού και το στίγμα θέσεων για την τοποθέτηση της οριστικής φωτοσήμανσης των έργων, την τοποθέτηση οριστικής φωτοσήμανσης, αρχαιολογικές εργασίες και παρακολούθηση των εκσκαπτικών από την αρμόδια Εφορεία, τη σύνδεση ύδρευσης και αποχέτευσης κλπ. Η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη για τον υπολογισμό της κοινοτικής συνδρομής ανέρχεται σε 7.327,237 ευρώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κόμβος Νέου Λιμένα στην Κέρκυρα

Με απόφαση της Διοίκησης του Ο.Λ.Κ.Ε Α.Ε. δημοπρατήθηκε στον χώρο του Λιμανιού της Κέρκυρας το έργο ΝΕΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΛΙΜΕΝΑ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, για το οποίο αναδείχθηκε ανάδοχος η Κ/Ξ ΔΙΛΟΒΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗ Ε.Ε. – ΑΡΤΕΜΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ. 
Το έργο αφορά σε πρόγραμμα αναδιάταξης των λειτουργιών της λιμενικής ζώνης, περιλαμβάνοντας τον διαχωρισμό των αφίξεων και αναχωρήσεων οχηματαγωγών πλοίων δρομολογίων εσωτερικού από τις λοιπές κινήσεις του λιμένα.
Συγκεκριμένα προβλέπεται δημιουργία νέου κυκλικού κόμβου διαμέτρου 45μ. (με εσωτερικό δακτύλιο 25μ.) ο οποίος βελτιώνει τη σύνδεση του συγκεκριμένου τμήματος του λιμένα του τμήματος ακτοπλοΐας εσωτερικού με το οδικό δίκτυο της πόλης της Κέρκυρας. Ο οδικός κόμβος θα διευκολύνει την κίνηση των οχημάτων απευθείας από το οδικό δίκτυο αποφεύγοντας την αναίτια κυκλοφοριακή φόρτιση στον χώρο του λιμένα. Επίσης διευκολύνει στην ασφαλή κίνηση των επιβατών και χρηστών του λιμένα και θα βελτιώσει την αισθητική του περιβάλλοντος χώρου.

Το έργο υλοποιείται στο νοτιοανατολικό τμήμα της λιμενικής ζώνης, στη συμβολή της παραλιακής οδού Ξενοφώντος Στρατηγού με την άγουσα από το κέντρο της πόλης (πλατεία Σαρόκο) οδό Ιωάννου Θεοτόκη (πρώην Αβραμίου) και περιλαμβάνει την κατασκευή ενός οδικού κυκλικού κόμβου διαμέτρου 45μ., έργα αποστράγγισης & απορροής ομβρίων, έργα οδοποιίας – ασφαλτόστρωσης, έργα σήμανσης (πληροφοριακές πινακίδες, διαγραμμίσεις, σήμανση οριζόντια & κατακόρυφη), έργα ηλεκτροφωτισμού, έργα αρχιτεκτονικών διαμορφώσεων (χωροδικτυώματα, προμήθεια εκδοτηρίων κτλ), εργασίες πλήρωσης και φύτευσης κεντρικής νησίδας, ώστε το έργο να δοθεί ολοκληρωμένο στην κυκλοφορία.

Το έργο έχει συμβασιοποιηθεί στο ποσό των 582.000 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. εκ των οποίων τα 340.000 € προέρχονται από το πρόγραμμα IPA Adriatic – Easyconnecting και τα υπόλοιπα 242.000 € από ίδιους πόρους του Ο.Λ.ΚΕ. Α.Ε. και θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με το εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα την 31η Μαρτίου 2016.

 

Πηγη: PORTNET

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά εγκαινίασε το Σάββατο το πρωί τη νέα προβλήτα κρουαζιεροπλοίων στο χώρο του νέου λιμένα στην Κέρκυρα. Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο το οποίο δίνει τη δυνατότητα στο λιμάνι της Κέρκυρας να φιλοξενεί 7 επιπλέον κρουαζιερόπλοια. Η επέκταση του προσήνεμου μόλου κατά 430 μέτρα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για εξυπηρέτηση μεγάλων κρουαζιεροπλοίων (των μεγαλύτερων που υπάρχουν στον κόσμο) ενώ ταυτόχρονα ολόκληρο το λιμάνι προστατεύεται πλέον από τον άνεμο και τους εισερχόμενους κυματισμούς και δημιουργείται ο κατάλληλος προστατευμένος θαλάσσιος χώρος ελιγμών των πλοίων.

Με το έργο αυτό δίνεται οριστική λύση στο οξύ πρόβλημα που δημιουργούνταν στο λιμάνι της Κέρκυρας κατά την διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου όπου η κίνηση των κρουαζιεροπλοίων είναι αυξημένη, δίνοντας τη δυνατότητα ταυτόχρονου ελλιμενισμού 4 μεγάλων κρουαζιεροπλοίων και τριών μικρότερων. Ο προϋπολογισμός  μελέτης  του έργου «Λιμένας Κέρκυρας-προσήνεμος μόλος» ανέρχεται μετά από αναθεώρηση και ΦΠΑ στα 23.700.000,00 και χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Intereg III Ελλάδα-Ιταλία και στη συνέχεια από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με εγκεκριμένη πίστωση 25.000.000,00€. 

 

 

Πηγη: Corfupress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την επέκταση του λιμανιού της Ερείκουσας (Κέρκυρα) ενέταξε ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων με προϋπολογισμό 7,3εκ. ευρώ

 

Την ένταξη της πράξης «Επέκταση Λιμένος Ερείκουσας Νομού Κέρκυρας»στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ιόνια Νησιά 2014-2020» υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θεόδωρος Γαλιατσάτος. 

Συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:

1. «Επέκταση λιμένα Ερείκουσας με κατασκευή προσήνεμου μώλου μήκους 200μ. περίπου, ανακατασκευή υπήνεμου μώλου σε μήκος 66,40μ., κατασκευή κρηπιδοτοίχων μήκους 83μ. και ανακατασκευή υπάρχοντος κρηπιδώματος μήκους 57μ., κατασκευή περιμετρικής συνδετήριας οδού μετά βραχοπαγίδας μεταξύ των δύο μώλων μήκους 293μ., κατασκευή δεξαμενής γλυκού νερού, κατασκευή ζώνης προστασίας από φυσικούς ογκόλιθους απέναντι από την είσοδο του λιμένα, κατασκευή κτιρίου λουτρών, εκσκαφή μισής σχεδόν λιμενολεκάνης, Η/Μ έργα παροχών, ρεύματος στη δεξαμενή και WC αλλά και φωτισμού στη συνδετήρια οδό, όπως επίσης και πυρασφάλεια καθώς και αποξήλωση υπάρχοντος προσήνεμου μώλου μήκους 160μ.

2. Νέα υδρογράφηση του λιμένα Ερείκουσας και το στίγμα των θέσεων για τη τοποθέτηση της οριστικής φωτοσήμανσης των έργων, που θα εκτελεστεί από την ΥΔΡΟΓΡΑΦΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΝ

3. Τοποθέτηση της οριστικής φωτοσήμανσης που θα εκτελεστεί από την Υπηρεσία Φάρων ΠΝ

4. Αρχαιολογικές εργασίες και παρακολούθηση των εκσκαπτικών εργασιών από την Η Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων Κέρκυρας.

5. Αυτοψία αρχαιολογικού ελέγχου από την Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων.

6. Εργασίες τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης.

7. Εργασίες σύνδεσης με ΔΕΗ των εγκαταστάσεων και του φωτισμού στη συνδετήρια οδό.

8. Εργασίες για τη σύνδεση ύδρευσης και αποχέτευσης των εγκαταστάσεων.

Ημερομηνία έναρξης της πράξης ορίζεται η 30/6/2016 και λήξης η 31/12/2018

 

Πηγη: Corfupress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Λιμεναρχείο Κέρκυρας καθόρισε τη διάρκειας παραμονής στην ξηρά πληρωμάτων δρομολογιακών πλοίων καταπλεόντων από Αγίους Σαράντα Αλβανίας.

Quote

Καθορίζουμε τη διάρκεια του επιτρεπόμενου χρόνου παραμονής στην ξηρά των εφοδιασμένων με ειδικές άδειες εξόδου (πάσσα) Πλοιάρχων και πληρωμάτων, των πλοίων της γραμμής Κέρκυρας – Αγίων Σαράντα Αλβανίας, από τον κατάπλου των πλοίων στο λιμένα μέχρι την 08:00 πρωινή ώρα κάθε ημέρας. Για την τήρηση κανόνων ασφάλειας και τάξης δεν θα επιτρέπεται η είσοδος στο ελεγχόμενο τμήμα του λιμένα Κέρκυρας (ISPS) κατά τις ώρες 24:00 έως 07:59.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λύση στο γόρδιο δεσμό του κόμβου στο λιμάνι επιδιώκει ο ΟΛΚΕ για το Πάσχα ενώ διαψεύδεται κατηγορηματικά ότι υπάρχει θέμα με τη χρηματοδότηση του έργου. Με αφορμή την κατάσταση που επικρατεί στο λιμάνι της Κέρκυρας οι Πρόεδροι της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας  Παναγιώτης Μπράμος, της Ομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Κέρκυρας  Περικλής Κατσαρός και του Εμπορικού Συλλόγου Κέρκυρας Κωνσταντίνος Μουζακίτης συναντήθηκαν σήμερα στα γραφεία του Ο.Λ.Κ.Ε. με τον Πρόεδρο του Οργανισμού,  Σπύρο Στεφανίδη. Στη συζήτηση που ακολούθησε εξέφρασαν την έντονη ανησυχία τους για τη διακοπή των εργασιών και την αποχώρηση του εργολάβου στο έργο της νέας πύλης και του κόμβου του λιμανιού της Κέρκυρας.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του Σπ. Στεφανίδη (ΟΛΚΕ) με τον Α. Οικονομίδη, εκπρόσωπο της «Όδευση Α.Ε.», το μεσημέρι της Παρασκευής, προκάλεσε συγκρατημένη αισιοδοξία για την ευτυχή έκβαση της κατασκευής του κόμβου στο λιμάνι. Στην τηλεφωνική επικοινωνία, ο εργολάβος υποσχέθηκε ότι θα έλθει την Δευτέρα στην Κέρκυρα, προσκομίζοντας στον ΟΛΚΕ τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ώστε να εξοφληθεί ο λογαριασμός, που εκκρεμεί. Ο ΟΛΚΕ υποσχέθηκε, σε αυτή την περίπτωση εντός τριημέρου να τον εξοφλήσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now