Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Mήπως γιατί ενδέχεται να δυσκολεύεται (ειδικά με αέρα) στην προσδεση στο λιμάνι της Κέρκυρας? :confused:
Το καλοκαίρι που γυρισα ξανά από Κέρκυρα με καράβι, εγώ επέλεξα φυσικά ( ;)) την Πασιφάη, ενώ μια ώρα μετά οι επιβάτες (αναμεσά τους και γνωστοί μου) του Λευκά Όρη -αφού το πλοίο απέτυχε να δέσει στο λιμάνι λόγω αέρα- μετέβησαν Ηγουμενίτσα με παντόφλα κι από εκεί τους παρέλαβε το Λευκά Όρη (πρσεγγίζοντας δηλ. ξανά Ηγουμενίτσα). Και φυσικά έφτασαν Πάτρα με καθυστέρηση 3+ ωρών.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Mήπως γιατί ενδέχεται να δυσκολεύεται (ειδικά με αέρα) στην προσδεση στο λιμάνι της Κέρκυρας? :confused:

Το καλοκαίρι που γυρισα ξανά από Κέρκυρα με καράβι, εγώ επέλεξα φυσικά (:D) την Πασιφάη, ενώ μια ώρα μετά οι επιβάτες (αναμεσά τους και γνωστοί μου) του Λευκά Όρη -αφού το πλοίο απέτυχε να δέσει στο λιμάνι λόγω αέρα- μετέβησαν Ηγουμενίτσα με παντόφλα κι από εκεί τους παρέλαβε το Λευκά Όρη (πρσεγγίζοντας δηλ. ξανά Ηγουμενίτσα). Και φυσικά έφτασαν Πάτρα με καθυστέρηση 3+ ωρών.

Δεν νομίζω να το κάνουν για αυτό τον λόγο.Ανεξάρτητα από το ότι δεν έπιασε εκεινή την ημέρα τα Λευκά Ορη και Σ.Βενιζέλος πηγαίνουν κανονικά Κέρκυρα και δένουν εκτός ελαχίστων περιπτώσεων όπως αυτή που ανέφερες.

Περισσότερο νομίζω εγώ ότι θα το κάνουν για να έχει το ΑΡΙΑΔΝΗ παρόμοιους χρόνους ταξιδιού με τα ΙΚΑΡΟΣ/ΠΑΣΙΦΑΗ.

Link to comment
Share on other sites

Φοβάμαι πως φαινόμενα σαν κι αυτό κατά το οποίο το Λευκά Όρη δεν προσέδεσε τελικά στην Κέρκυρα δεν είναι τελείως σπάνιο γιατί αν συνέβη μέσα στο καλοκαίρι κάτι τέτοιο και με συνθήκες όχι και τόσο τρομερες, φαντάσου το χειμώνα...

Τα Palace της Venezia σε καμία περίπτωση δεν τηρούν τις ταχύτητες που είχαν κάποτε στη γραμμή της Ancona (απ' ότι έχω διαπιτώσει και ταξιδεύοντας κάμποσες φορές). Κέρκυρα-Πάτρα 132 μίλια σε 8 ώρες (ή 7 στο αντίστοφο), υπολογίστε...

Παρεπιπτόντως, πλέον στην επιστροφή από Βενετία πρώτα πρoσεγγίζουν Κέρκυρα και μετά Ηγουμενίτσα, απ΄ότι είδα στο minoan.gr

Link to comment
Share on other sites

voyager den xero ti egine kai den epiase kerkira to lefka tora alla osos afora to kalokairi den exis dikaio giati den isoun eki na eblepes an itan xalia oi kerikes sin8ikes i oxi kai posi ora prospa8ouse na desi!!!

anyway pantos sto limani tis kerkiras den exi problima mono to lefka alla ola ta karabia pou pianoun!!!!den einai limani ayto gia karabia alla gi pantofles kai kato!!!!

Link to comment
Share on other sites

den isoun eki na eblepes an itan xalia oi kerikes sin8ikes i oxi kai posi ora prospa8ouse na desi!!!

Κανένα 40λεπτο αφότου αποπλέυσαμε εμείς, το Λευκά Όρη ήδη προσπαθούσε να δέσει, οπότε -σχετικά με τις γενικές καιρικές συνθήκες- ουσιαστικά παρών ήμουν, δεν είχαμε απομακρυνθεί τόσο. Ο ίδιος είχα οπτική επαφή με το πλοίο να μπαίνει στο λιμάνι (να χάνεται δηλάδή πίσω απο το κάστρο).

Ωστόσο, μέλη της παρέας μου (όπως προείπα) ήταν στο συγκεκριμένο δρομολόγιο του Λευκά Όρη, οι ίδιοι μου μετέφεραν και το τί καιρό είχε μέσα στο λιμάνι και το πόση ώρα προσπαθούσε να δέσει (άσε που ήμουν σε συνεχή τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους :P).

Το Πασιφάη νωρίτερα έδεσε άνετα. Όσο κι αν άλλαξε ο άνεμος σε αυτό το διάστημα -που πράγματι άλλαξε, μου έκανε εντύπωση που το Λευκά Όρη δεν τα κατάφερε. Δε διαφωνώ σχετικά με το λιμάνι.

Άσχετα με το συμβάν αυτό, εννοείται πως τα Ίκαρος και Πασιφάη δένουν άνετα και πιο γρήγορα σε σχέση με τα Λευκά Όρη και Σ. Βενιζέλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Τον τελευταίο χρόνο, τα τρία έργα που εντάσσονται στο Προγραμματικό Σχέδιο, για τη βελτίωση των υποδομών του Λιμένος Κέρκυρας, ήτοι α) ο προσήνεμος μώλος, β) ο υπήνεμος μώλος και γ) το καταφύγιο τουριστικών σκαφών, παρουσιάζουν σημαντικές και αδικαιολόγητες καθυστερήσεις.

Link to comment
Share on other sites

κλαιν και οι χηρες κλαιν και οι παντρεμμενεςB). σε σχεση με αλλα λιμανια, μια χαρα τα εχουν καταφερει οι κερκυραιοι. τι να πουν στη ζακυνθο που φτιαχνεται η μαρινα 25 χρονια και στην πατρα που 4 ντοκοι κλεινουν 14 χρονια υπο κατασκευη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ιστορική φωτογραφία του λιμανιού της Κέρκυρας το 1961! Το πλοίο είναι το Άππια σε ένα από τα πρώτα ταξίδια του.

Από το flickr και το χρήστη: janwillemsen

post-2359-0-74502300-1296746557_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος σύμβουλου του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας κ. Σωτήρης Βλάχος, πρέπει να βρεθούν 10,5 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του προσήνεμου μόλου βρίσκεται το λιμάνι της Κέρκυρας, γιατί διαφορετικά θα πρέπει να επιστρέψει στην Κομισιόν η χώρα μας 12,8 εκατ. ευρώ.

Πηγή: Mediashipping

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το λιμανι της Ερεικουσας,του δευτερου σε μεγεθος νησιου των Διαποντιων βορειως της Κερκυρας,αναβαθμιζεται μεσω ΕΣΠΑ.

 

Ιόνια Νησιά: Στο ΕΣΠΑ η αναβάθμιση του λιμένα Ερεικούσας

 

Ένα έργο με συμβολική και στρατηγική σημασία

Παρουσία και του Αντιδημάρχου Ερείκουσας, Σπ. Αργυρού, καθώς και του Προϊσταμένου της Διαχειριστικής Αρχής, Πέτρου Οικονόμου, ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Σπ. Σπύρου, υπέγραψε την απόφαση ένταξης του λιμανιού της Ερείκουσας στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα – Πελοπόννησος – Ιόνιοι Νήσοι».

 
TAYTOTHTA TOY ΕΡΓΟΥ
Το έργο αφορά στην επέκταση λιμένος Ερείκουσας το οποίο περιλαμβάνει:
Α) Κατασκευή προσήνεμου μόλου, μήκους 200 μ. περίπου.
Β) Ανακατασκευή υπήνεμου μόλου.
Γ) Κατασκευή κρηπιδοτοίχων και ανακατασκευή υπάρχοντος κρηπιδώματος.
Δ) Κατασκευή περιμετρικής συνδετήριας οδού με βραχοπαγίδας μεταξύ των δυο μόλων.
Ε) Κατασκευή δεξαμενής γλυκού νερού και επιχώσεων.
ΣΤ) Κατασκευή ζώνης προστασίας από φυσικούς ογκόλιθους απέναντι από την είσοδο του λιμένα.
Ζ) Κατασκευή λουτρών και WC, ΑΜΕΑ κλπ.
Η) Εκσκαφή στο εσωτερικό της λιμνολεκάνης και της εισόδου.
Θ) Η/Μ έργα παροχών, ρεύματος στη δεξαμενή και WC αλλά και φωτισμού στη συνδετήρια οδό, όπως επίσης και πυρασφάλεια.
 
Σημειώνεται ότι στην πράξη ένταξης περιλαμβάνονται και 7 επιπλέον υποέργα, που αφορούν στη νέα υδρογράφηση του λιμανιού και το στίγμα θέσεων για την τοποθέτηση της οριστικής φωτοσήμανσης των έργων, την τοποθέτηση οριστικής φωτοσήμανσης, αρχαιολογικές εργασίες και παρακολούθηση των εκσκαπτικών από την αρμόδια Εφορεία, τη σύνδεση ύδρευσης και αποχέτευσης κλπ. Η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη για τον υπολογισμό της κοινοτικής συνδρομής ανέρχεται σε 7.327,237 ευρώ.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Κόμβος Νέου Λιμένα στην Κέρκυρα

Με απόφαση της Διοίκησης του Ο.Λ.Κ.Ε Α.Ε. δημοπρατήθηκε στον χώρο του Λιμανιού της Κέρκυρας το έργο ΝΕΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΛΙΜΕΝΑ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, για το οποίο αναδείχθηκε ανάδοχος η Κ/Ξ ΔΙΛΟΒΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗ Ε.Ε. – ΑΡΤΕΜΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ. 
Το έργο αφορά σε πρόγραμμα αναδιάταξης των λειτουργιών της λιμενικής ζώνης, περιλαμβάνοντας τον διαχωρισμό των αφίξεων και αναχωρήσεων οχηματαγωγών πλοίων δρομολογίων εσωτερικού από τις λοιπές κινήσεις του λιμένα.
Συγκεκριμένα προβλέπεται δημιουργία νέου κυκλικού κόμβου διαμέτρου 45μ. (με εσωτερικό δακτύλιο 25μ.) ο οποίος βελτιώνει τη σύνδεση του συγκεκριμένου τμήματος του λιμένα του τμήματος ακτοπλοΐας εσωτερικού με το οδικό δίκτυο της πόλης της Κέρκυρας. Ο οδικός κόμβος θα διευκολύνει την κίνηση των οχημάτων απευθείας από το οδικό δίκτυο αποφεύγοντας την αναίτια κυκλοφοριακή φόρτιση στον χώρο του λιμένα. Επίσης διευκολύνει στην ασφαλή κίνηση των επιβατών και χρηστών του λιμένα και θα βελτιώσει την αισθητική του περιβάλλοντος χώρου.

Το έργο υλοποιείται στο νοτιοανατολικό τμήμα της λιμενικής ζώνης, στη συμβολή της παραλιακής οδού Ξενοφώντος Στρατηγού με την άγουσα από το κέντρο της πόλης (πλατεία Σαρόκο) οδό Ιωάννου Θεοτόκη (πρώην Αβραμίου) και περιλαμβάνει την κατασκευή ενός οδικού κυκλικού κόμβου διαμέτρου 45μ., έργα αποστράγγισης & απορροής ομβρίων, έργα οδοποιίας – ασφαλτόστρωσης, έργα σήμανσης (πληροφοριακές πινακίδες, διαγραμμίσεις, σήμανση οριζόντια & κατακόρυφη), έργα ηλεκτροφωτισμού, έργα αρχιτεκτονικών διαμορφώσεων (χωροδικτυώματα, προμήθεια εκδοτηρίων κτλ), εργασίες πλήρωσης και φύτευσης κεντρικής νησίδας, ώστε το έργο να δοθεί ολοκληρωμένο στην κυκλοφορία.

Το έργο έχει συμβασιοποιηθεί στο ποσό των 582.000 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. εκ των οποίων τα 340.000 € προέρχονται από το πρόγραμμα IPA Adriatic – Easyconnecting και τα υπόλοιπα 242.000 € από ίδιους πόρους του Ο.Λ.ΚΕ. Α.Ε. και θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με το εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα την 31η Μαρτίου 2016.

 

Πηγη: PORTNET

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά εγκαινίασε το Σάββατο το πρωί τη νέα προβλήτα κρουαζιεροπλοίων στο χώρο του νέου λιμένα στην Κέρκυρα. Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο το οποίο δίνει τη δυνατότητα στο λιμάνι της Κέρκυρας να φιλοξενεί 7 επιπλέον κρουαζιερόπλοια. Η επέκταση του προσήνεμου μόλου κατά 430 μέτρα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για εξυπηρέτηση μεγάλων κρουαζιεροπλοίων (των μεγαλύτερων που υπάρχουν στον κόσμο) ενώ ταυτόχρονα ολόκληρο το λιμάνι προστατεύεται πλέον από τον άνεμο και τους εισερχόμενους κυματισμούς και δημιουργείται ο κατάλληλος προστατευμένος θαλάσσιος χώρος ελιγμών των πλοίων.

Με το έργο αυτό δίνεται οριστική λύση στο οξύ πρόβλημα που δημιουργούνταν στο λιμάνι της Κέρκυρας κατά την διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου όπου η κίνηση των κρουαζιεροπλοίων είναι αυξημένη, δίνοντας τη δυνατότητα ταυτόχρονου ελλιμενισμού 4 μεγάλων κρουαζιεροπλοίων και τριών μικρότερων. Ο προϋπολογισμός  μελέτης  του έργου «Λιμένας Κέρκυρας-προσήνεμος μόλος» ανέρχεται μετά από αναθεώρηση και ΦΠΑ στα 23.700.000,00 και χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Intereg III Ελλάδα-Ιταλία και στη συνέχεια από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με εγκεκριμένη πίστωση 25.000.000,00€. 

 

 

Πηγη: Corfupress

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Την επέκταση του λιμανιού της Ερείκουσας (Κέρκυρα) ενέταξε ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων με προϋπολογισμό 7,3εκ. ευρώ

 

Την ένταξη της πράξης «Επέκταση Λιμένος Ερείκουσας Νομού Κέρκυρας»στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ιόνια Νησιά 2014-2020» υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θεόδωρος Γαλιατσάτος. 

Συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:

1. «Επέκταση λιμένα Ερείκουσας με κατασκευή προσήνεμου μώλου μήκους 200μ. περίπου, ανακατασκευή υπήνεμου μώλου σε μήκος 66,40μ., κατασκευή κρηπιδοτοίχων μήκους 83μ. και ανακατασκευή υπάρχοντος κρηπιδώματος μήκους 57μ., κατασκευή περιμετρικής συνδετήριας οδού μετά βραχοπαγίδας μεταξύ των δύο μώλων μήκους 293μ., κατασκευή δεξαμενής γλυκού νερού, κατασκευή ζώνης προστασίας από φυσικούς ογκόλιθους απέναντι από την είσοδο του λιμένα, κατασκευή κτιρίου λουτρών, εκσκαφή μισής σχεδόν λιμενολεκάνης, Η/Μ έργα παροχών, ρεύματος στη δεξαμενή και WC αλλά και φωτισμού στη συνδετήρια οδό, όπως επίσης και πυρασφάλεια καθώς και αποξήλωση υπάρχοντος προσήνεμου μώλου μήκους 160μ.

2. Νέα υδρογράφηση του λιμένα Ερείκουσας και το στίγμα των θέσεων για τη τοποθέτηση της οριστικής φωτοσήμανσης των έργων, που θα εκτελεστεί από την ΥΔΡΟΓΡΑΦΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΝ

3. Τοποθέτηση της οριστικής φωτοσήμανσης που θα εκτελεστεί από την Υπηρεσία Φάρων ΠΝ

4. Αρχαιολογικές εργασίες και παρακολούθηση των εκσκαπτικών εργασιών από την Η Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων Κέρκυρας.

5. Αυτοψία αρχαιολογικού ελέγχου από την Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων.

6. Εργασίες τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης.

7. Εργασίες σύνδεσης με ΔΕΗ των εγκαταστάσεων και του φωτισμού στη συνδετήρια οδό.

8. Εργασίες για τη σύνδεση ύδρευσης και αποχέτευσης των εγκαταστάσεων.

Ημερομηνία έναρξης της πράξης ορίζεται η 30/6/2016 και λήξης η 31/12/2018

 

Πηγη: Corfupress

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το Λιμεναρχείο Κέρκυρας καθόρισε τη διάρκειας παραμονής στην ξηρά πληρωμάτων δρομολογιακών πλοίων καταπλεόντων από Αγίους Σαράντα Αλβανίας.

Quote

Καθορίζουμε τη διάρκεια του επιτρεπόμενου χρόνου παραμονής στην ξηρά των εφοδιασμένων με ειδικές άδειες εξόδου (πάσσα) Πλοιάρχων και πληρωμάτων, των πλοίων της γραμμής Κέρκυρας – Αγίων Σαράντα Αλβανίας, από τον κατάπλου των πλοίων στο λιμένα μέχρι την 08:00 πρωινή ώρα κάθε ημέρας. Για την τήρηση κανόνων ασφάλειας και τάξης δεν θα επιτρέπεται η είσοδος στο ελεγχόμενο τμήμα του λιμένα Κέρκυρας (ISPS) κατά τις ώρες 24:00 έως 07:59.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λύση στο γόρδιο δεσμό του κόμβου στο λιμάνι επιδιώκει ο ΟΛΚΕ για το Πάσχα ενώ διαψεύδεται κατηγορηματικά ότι υπάρχει θέμα με τη χρηματοδότηση του έργου. Με αφορμή την κατάσταση που επικρατεί στο λιμάνι της Κέρκυρας οι Πρόεδροι της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας  Παναγιώτης Μπράμος, της Ομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Κέρκυρας  Περικλής Κατσαρός και του Εμπορικού Συλλόγου Κέρκυρας Κωνσταντίνος Μουζακίτης συναντήθηκαν σήμερα στα γραφεία του Ο.Λ.Κ.Ε. με τον Πρόεδρο του Οργανισμού,  Σπύρο Στεφανίδη. Στη συζήτηση που ακολούθησε εξέφρασαν την έντονη ανησυχία τους για τη διακοπή των εργασιών και την αποχώρηση του εργολάβου στο έργο της νέας πύλης και του κόμβου του λιμανιού της Κέρκυρας.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του Σπ. Στεφανίδη (ΟΛΚΕ) με τον Α. Οικονομίδη, εκπρόσωπο της «Όδευση Α.Ε.», το μεσημέρι της Παρασκευής, προκάλεσε συγκρατημένη αισιοδοξία για την ευτυχή έκβαση της κατασκευής του κόμβου στο λιμάνι. Στην τηλεφωνική επικοινωνία, ο εργολάβος υποσχέθηκε ότι θα έλθει την Δευτέρα στην Κέρκυρα, προσκομίζοντας στον ΟΛΚΕ τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ώστε να εξοφληθεί ο λογαριασμός, που εκκρεμεί. Ο ΟΛΚΕ υποσχέθηκε, σε αυτή την περίπτωση εντός τριημέρου να τον εξοφλήσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
1 hour ago, rapeza said:

Όχι δεν νομίζω ότι είναι περισσότερα, πανω κάτω ίσως τα ίδια. Το θέμα είναι πως τα Γιουροφέρια δεν εχουν πιάσει ποτέ Κέρκυρα, δεν ξέρω και αν μπορούν να το κάνουν άλλωστε.  Γι αυτό τον λόγο ήρθε άλλωστε  και το Corfù. 

Για ποιο λογο να μην μπορουν να πιασουν Κερκυρα τα Euroferry?:blink:

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Απο τεχνικής άποψης δεν γνωρίζω, αν έχουν την δυνατότητα ή όχι, πάντως για να βάλουν την Κέρκυρα ως ενδιάμεσω σταθμό θα πρέπει να κόψουν την Πάτρα διότι με τα ωράρια δεν βγαίνουν. Απο ταξίδια εμπειρίας πέντε ετών με τα Γιουροφέρια σας διαβεβαιώνω πως δεν εχω κανει κανένα ταξίδι το οποίο να μην είχε τρίωρη και άνω καθυστέρηση. Η ταχύτητα δεν βοηθάει τόσο πολύ όσο και το γεγονός πως η φόρτωση και η εκφόρτωση είναι αργή. Για να μην αναφερθώ στον γολγοθά με τις σκάλες να ανέβεις απο την είσοδο του καραβιού έως τις αεροπορικές!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ πεταμένα για την εκβάθυνση στον Αγ. Στεφανο κάθε χρόνο αντί για ασφαλές Λιμάνι στο Σιδάρι

Quote

Χρόνια αμέτρητα και χιλιάδες ευρώ έχουν δαπανηθεί για να καταστεί λειτουργικό το λιμανάκι του Αγίου Στεφάνου Αυλιωτών Κέρκυρας με αιτήματα από τον Αλιευτικό και Αγροτικό Σύλλογο Αυλιωτών και από τους κατοίκους των Διαπόντιων νησιών Ερείκουσα Μαθράκι και Οθωνοί.

Κάθε χρόνο το καθαρίζουν και κάθε χρόνο γεμίζει φύκια και φερτά υλικά. Και ο ποιο αδαής καταλαβαίνει ότι οι εργασίες αυτές που πληρώνει ο Έλληνας πολίτης δεν αποφέρουν κανένα αποτέλεσμα. Είναι σαν κάποιος να κουβαλά νερό με το κοφίνι!!!

Η θέση του λιμανιού είναι ακατάλληλη για λιμάνι και το είχαν θέσει και λιμενολόγοι που εξέτασαν την περιοχή. Όσα εκατομμύρια και να πέσουν δεν πρόκειται να καταστεί λειτουργικό. Εκτός και αν κατεβάσουν το όρος ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ και το βάλουν μπροστά για να προστατέψουν ότι φέρνει η θάλασσα στο άκρο του νησιού που χτυπιέται αλύπητα από το κακό καιρό. Στις μελέτες που προηγήθηκαν Λιμάνι προτάθηκε ότι μπορεί να κατασκευαστεί μετά το Δράστη η στο Σιδάρι .Ειδικά στο Σιδάρι αν είχε προεκταθεί ο υπάρχων μώλος θα έδινε οριστική λύση για ασφαλή σύνδεση με τα τρία νησιά και το κόστος θα ήταν το μικρότερο από όλες τις άλλες λύσεις.

Στις φωτογραφίες βλέπεται την νέα εργολαβία να βγάζουν τα φύκια και τα φερτά υλικά και να πετάει το Κράτος-ΟΛΚΕ  -Περιφέρεια εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και κάθε καλοκαίρι να χρειάζεται η ίδια διαδικασία. Κι όμως οι τρεις Αντιδήμαρχοι των νησιών είναι ικανοποιημένοι (βγάζουν και ανακοινώσεις ότι καθάρισαν το λιμάνι κ.λ.π ) από την ατέρμονη διαδικασία και από τη κατασπατάληση Δημοσίου χρήματος χωρίς να υπάρχει οριστική λύση ακολουθώντας τη λύση «κουβάλημα νερού με το κοφίνι»!!! Θα έπρεπε να αναλογιστούν το πρόβλημα και να απαιτήσουν λύσεις τεκμηριωμένες από τους Λιμενολόγους αντί των προσωρινών που δημιουργούν οικονομική δαπάνη κατά συρροή (OIKONOMIKH AIMOΡΑΓΙΑ) χωρίς να λύνεται το θέμα της πρόσχωσης. Μάλιστα το ρυμουλκό τραβάει τη πλατφόρμα για να αδειάσει τα φύκια με τα φερτά υλικά ακριβώς από τη πλευρά (Δυτικά του Μαθρακίου) που έρχονται με κάθε φουρτούνα για να είναι σίγουρο ότι θα ξαναεπιστρέψουν

 

Link to comment
Share on other sites

Μήνυση στον ΟΛΚΕ για στημένους διαγωνισμούς για τα Λιμάνια Αγ. Στεφάνου-Λευκίμμης και Μαθρακίου

Quote

Συγκεκριμένα, για τη συμμετοχή στις δημοπρασίες καλούνται συγκεκριμένοι εργολάβοι, οι οποίοι κατά διαβολική σύμπτωση είναι οι ίδιοι τρεις που καταλήγουν στην τελική φάση επιλογής εργολάβου και στη συνέχεια απορρίπτονται οι ίδιοι δύο συμμετέχοντες και η ανάθεση πηγαίνει πάντα, κατά διαβολική σύμπτωση, στον ίδιο εργολάβο! Ο οποίος, εντελώς συμπτωματικά… δίνει την χαμηλότερη προσφορά όλων!

Επίσης, κατά διαβολική σύμπτωση, οι υπόλοιποι συμμετέχοντες απορρίπτονται πάντα για ελλείψεις στους φακέλους τους και στα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι εργολαβίες δεν μοιράζονται δίκαια και αντικειμενικά, και είναι πάντα ο ίδιος εργολάβος που παίρνει τις δουλειές. Και μάλιστα εργολάβος μη κερκυραϊκών συμφερόντων.

Το λιμάνι του Αγίου Στεφάνου το πήρε με αυτό το τρόπο ο ίδιος εργολάβος που ήρθε με ρυμουλκό από τον Πειραιά ενώ θα μπορούσε να είχε επιλεχτεί από το νησί μας και ο καθαρισμός και η εκβάθυνση θα γινόταν σε χρόνο ρεκόρ. Όμως μεθοδεύτηκε η καρατόμηση του εργολάβου από τον ΟΛΚΕ .Εμπλεκόμενος φέρεται και ένας μηχανικός του ΟΛΚΕ ο κ. Χειρδάρης.

Πως τον τελειώσανε – Τι υποστηρίζουν :Ζήτησαν να εκτελέσει εργασίες που δεν ήταν στη σύμβαση στο έργο εκβάθυνση πυθμένα της Ρόδας. Ο ΟΛΚΕ είχε φροντίσει να εκδοθεί άδεια για την εκβάθυνση την οποία ολοκλήρωσε ο Κερκυραίος εργολάβος Μ. Μίαρης (συνεργάτης επί 20 χρόνια του κ.Π. Ραράκου) αλλά δεν φρόντισαν να εκδώσουν άδεια για τις έξτρα εργασίες που του ζήτησε ο ΟΛΚΕ στη συνέχεια. Αποτελεσμα σχεδιασμένο ήταν να τον πετάξουν έξω με αύτη τη πρόφαση και από κάθε επόμενο διαγωνισμό και να δίνουν τα έργα στα μικρά λιμάνια σε συγκεκριμένο εργολάβο που έρχεται από τον Πειραιά. Μάλιστα υπάρχει και απειλητικό e-mail το οποίο περιλαμβάνεται στη δικογραφία. Ο Κερκυραίος εργολάβος πριν αρνηθεί την εκτέλεση έξτρα εργασιών ρώτησε το Λιμεναρχείο αν μπορεί να τις εκτελέσει όταν δεν έχει εκδοθεί άδεια από τον ΟΛΚΕ και πήρε αρνητική απάντηση. Κι όμως ο ΟΛΚΕ τον πέταξε από τον διαγωνισμό με αυτό το πρόσχημα χωρίς να έχει φροντίσει για τη σχετική άδεια

Έτσι πέταξαν το «αγκάθι» και άνοιξε ο δρόμος να στήνουν τους διαγωνισμούς σε δικά τους πρόσωπα και μάλιστα συνεχώς στον ίδιο εργολάβο!!!

Κύριε Στεφανίδη αυτή τη τακτική εφαρμόζεται? Τέτοιους διαγωνισμούς μαϊμού κάνετε? Οι ευθύνες σας είναι μεγάλες για τις διαδικασίες αυτές. Το γνωρίζουν αυτοί που σας πρότειναν σε αυτή τη θέση?

Ο Κερκυραίος εργολάβος-πλοιοκτήτης βλέποντας τις παράνομες διαδικασίες κατάθεση την υπ.Γ-18/2565 μηνυτήρια αναφορά κατά του ΟΛΚΕ και κατά της Επιτροπής διεξαγωγής δημοπρασιών του έργου εσκαφής Λιμένων Αγ.Στεφάνου -Λευκίμμης και Μαθρακίου και την κοινοποίησε στην Εισαγγελία Κέρκυρας ,τον Γενικό Γραμματέα λιμένων ,το Γραφείο του Υπουργού εμπορικής Ναυτιλίας και το ΤΑΙΠΕΔ.

Σημειώνουμε ότι επικοινωνήσαμε με την Γραμματεία του Οργανισμού Λιμένα Κέρκυρας σήμερα 01/11/2018 και ζητήσαμε τον πρόεδρο του ΟΛΚΕ κ. Στεφανιδη και μας είπαν ότι λείπει ταξίδι. Τους ενημερώσαμε για το δημοσίευμα και θέλουμε την απάντηση του η τη θέση του για αυτή την υπόθεση.

 

Link to comment
Share on other sites

και μονο το οτι το site που τα αναφερει εχει για header εναν χιμπατζη, ειναι αρκετο για να ειμαστε επιφυλακτικοι.

η εντοπιοτητα, δεν ειναι παντα τεκμηριο ικανοτητας και επαρκειας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Η Aspiotis Lines ενημέρωσε τον Οργανισμό Λιμένος Κέρκυρας για τη κατάσταση στο λιμάνι του Αγίου Στεφάνου, όπου γίνεται όλο και χειρότερη από τις προσχώσεις. Αν δεν προγραμματιστεί κάποιο έργο εκβάθυνσης σύντομα θα αναγκαστούν να διακόψουν τα δρομολόγια.

167072688_10222714217141606_3108694167169112810_n.jpg166824507_10222714210461439_9155679729851682982_n.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...