Jump to content
Shipfriends

Elysia (IMO 8613580)


Recommended Posts

Εγώ το άκουσα για σίγουρο σήμερα ότι το πήραν.Ο στόλος επεκτείνεται της Zante Ferries αλλά νομίζω τόσα βαπόρια πλέον αρχίζουν και γίνονται πάρα πολλά για την συγκοινωνία της Ζακύνθου.

Εντύπωση όμως μου προκαλεί το καντσελάρισμα της αγοράς του Ροσλάγκεν(στο οποίο δεν ξέρω αλλά ίσως και να χάθηκε η προκαταβολή για το καπάρο) το οποίο έήταν ετοιμο βαπόρι, ήταν στοκχολμης και άμεσα δρομολογήσιμο και από την άλλη η αγορά ενός ακόμα πλοίου νεώτερου μεν αλλά χρειάζεται εργασίες που απαιτούν χρόνο και μπόλικα λεφτά

Ξέρει κανείς αν σκοπεύει η εταιρία με δεδομένο ότι θα έχει 4 βαπόρια στο στόλο της να δραστηριοποιηθεί κι εκτός συνόρων?:P

Link to comment
Share on other sites

Εδώ φαίνεται το αδερφό του Κοραή σε καλύτερη ανάλυση.Ενδοιαφέροντα βαπόρια πάντως και χωρίς να έχουμε δει το τελικό αποτέλεσμα της μετασκευής...

post-548-128326970356_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το βαπόρι μέσα στις προσεχείς ημέρες ξεκινάει το ταξίδι του ερχομού στην Ελλάδα. Με το καλό να μας έρθει λοιπόν.

Όμως εξακολουθώ να πιστευώ ότι κι αυτό να χωρέσει στην ακτοπλοία Ζακύνθου ή Κεφαλλόνιάς είναι δύσκολο έως απίθανο αν τελικά δεν πουληθεί ο ΚΑΛΒΟΣ που είναι και το σχεδόν σίγουρο ότι θα μείνει.

Οπότε τι μένει?

Κέρκυρα Ηγουμενίτσα να αντικαταστήσει την φυγή του ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ(που μετά και το ΑΡΗΤΗ δεν υπάρχει κανένα κενό) ή να συμπλέυσει με τον ΘΕΟΛΟΓΟ στην Ραφήνα?

Ίδωμεν:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το πιο πιθανό είναι η Ραφήνα. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Αναμένετε εντώς των ημερών η άφιξη του "ODYSSEAS ELYTIS". Αντε και αυτό να κάνει μια βόλτα ανοιχτά του Πόρου να το δούνε και αυτό και μετά θα δέσει στο λιμάνι της Ζακύνθου. Άραγε σε τί στάδιο βρίσκετε το "ΚΟΡΑΗΣ"?

Link to comment
Share on other sites

ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ¨''ΟDYSSEAS ELYTIS'' ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ

3/2/08 ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΣΕΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ.

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑΞΕΙΔΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να ρίξω μια ιδέα: Γιατί να μη δρομολογηθεί στις Σποράδες, που αντικειμενικά χρειάζονται βαπόρι? Νομίζω ότι είναι ιδανικό για τη γραμμή. Θα μου πείτε βέβαια, πού κολλάει η Ζάκυνθος με τις Βόρειες Σποράδες, αλλά πιστεύω ότι υπάρχει υπέραρκετό μεταφορικό έργο εκεί στα βόρεια.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε αναπτύξει δεσμούς με το Ζάντε ήδη από την εποχή που το ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι έκανε σκάτζα το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ το καλοκαίρι εκείνο που κάθε τρείς και λίγο έβγαζε βλάβες. Πέρασε ουκ ολίγες φορές από τα νερά μας.

Link to comment
Share on other sites

απο οσα γνωριζω καταθεση δρομολογιων εχει γινει και για αυτο αλλα και το αδελφο του τοσο για πατρα σαμη αλλα και σποραδες και κυκλαδες. ενα απο τα 2 δε, ετοιμαζουν 90 καμπινες αλλα δεν ξερω πιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πλοίο παραμένει στην Ζάκυνθο κι έχουν αρχίσει ήδη και ξηλώνουν αυτά που πρέπει να ξηλωθούν κι όταν με το καλό τελειώσουν θα ανέβει δραπετσώνα για την μετασκευή.

Πάντως το καλοκαίρι ολίγο τι απίθανο να το προλάβει.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Συμφωνώ με τον Earl Granville! Παρόλο που τα δύο πλοία έχουν δηλωθεί για την Παροναξία το ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ από Πειραιά και για την Ανδροτηνομυκονία από Ραφήνα το ΟΔΥΣΣΕΑΣ, για το δεύτερο είναι λίγο δύσκολο να προλάβει τουλάχιστον τον Ιούλιο. Αν τρέξουνε λίγο εκεί στην ΑΝΜΕΖ, ίσως ο Αύγουστος κερδηθεί. Οι πράκτορες στη Ραφήνα πάντως δεν έχουν κάνει καμία κίνηση. Πιθανός κεντρικός πράκτορας η ΚΑΡΥΣΤΙΑ??

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες από "μέσα", τίποτα δεν πρόκειται να γίνει νωρίτερα απο τη λήξη της σεζον στον Ελύτη, ο οποίος κουνιέται στον αφρό της Ζακύνθου έρημος και κλειστός παρέα με το Φώσκολο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

συμφωνα με τα ΜΜΕ του ΖΑΝΤΕ η ΑΝΜΕΖ εχει προβλημα γιατι με το "κλεισιμο" του ελληνικου νηογνωμωνα, πηγε το βαπορι σε RINA και αυτα που της ζητα ο RINA να κανει διπλασιαζουν το κοστος. κατι αυτο κατι οτι ο κοραης δεν ειναι ετοιμος ακομη ο ελυτης θα κανει πρωτοχρονια στο ferry lay-up facility:D της Ζακυνθου.

Link to comment
Share on other sites

αυτα που της ζητα ο RINA να κανει διπλασιαζουν το κοστος.
Δηλαδή, για την ίδια μετασκευή ο RINA απαιτεί εργασίες με διπλάσιο κόστος?

Αυτές οι εργασίες δεν είναι σχετικά προκαθορισμένες από τους ισχύοντες κανονισμούς ή οι κανονισμοί είναι ολίγον "ελαστικοί"?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, για την ίδια μετασκευή ο RINA απαιτεί εργασίες με διπλάσιο κόστος?

Αυτές οι εργασίες δεν είναι σχετικά προκαθορισμένες από τους ισχύοντες κανονισμούς ή οι κανονισμοί είναι ολίγον "ελαστικοί"?

Οι κανονισμοι ειναι συγκεκριμενοι αλλα ο καθε νηογνωμονας εχει δικες του επιμερους απαιτησεις οι οποιες σε περιπτωσεις εκτεταμενων μετασκευων ή ακομα περισοτερο σε νεες κατασκευες μπορει να αλλαξουν το κοστος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετά από σχεδόν 10 μήνες παροπλισμού στη Ζάκυνθο και τώρα που τελειώνει η μετασκευή του Αδαμάντιος Κοραής, θα πάρει σειρά ο Οδυσσέας Ελύτης??

Γιατί να γίνει μια ακόμα μετασκευή από την εταιρεία θα χρειαστούν αρκετά χρήματα, που αυτή τη στιγμή δε ξέρω κατά ποσό είναι διαθέσιμα?? Μια προσωρινή λύση θα ήταν να δρομολογηθεί το πλοίο πουθενά ως Ro-Ro για να έχει κάποια εισοδήματα

Link to comment
Share on other sites

Από όσα γνωρίζω από καλό μου φίλο που δούλευε στα συνεργεία κατά την μετασκευή του Αδαμάντιου, οι εργασίες στο Ελύτης θα ξεκίναγαν αμέσως μετά την αποπεράτωση του (Αδαμάντιου :)).

Σε αυτό έρχεται να προστεθούν και οι πληροφορίες του LEFTERIS68 :

...Επίσης μου είπε (στον ύπνο μου πάντα ) ότι ξεκινάν καταχείμωνο γιατί είρθαν για να μείνουν και επόμενη δουλειά τους να ετοιμάσουν το έτερο πλοίο (Ελύτης).

Τώρα βέβαια μέχρι να δούμε και δια γυμνών οφθαλμών το πλοίο σε κάποια ΝΕΖ, καλό θα είναι να έχουμε τις επιφυλάξεις μας για τους λόγους που αναφέρει ο Π100.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

στον κοσμο του επενδυτη γραφει για τις σχεσεις αλεξ.παναγοπουλου με τον πατερα του οπου δεν ειναι κ οι καλυτερες μετα την πωληση των σουπερφαστ,για το ανοιγμα δικων του γραφειων στη γλυφαδα αλλα κ για την αγορα του αδελφου πλοιου του ΑΔΑΜ.ΚΟΡΑΗΣ για να το μετασκευασει σε κρουαζιεροπλοιο...!!!!!!!!με την υποστηριξει του πατερα του ενοειται...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Μετά από σχεδόν 10 μήνες παροπλισμού στη Ζάκυνθο και τώρα που τελειώνει η μετασκευή του Αδαμάντιος Κοραής, θα πάρει σειρά ο Οδυσσέας Ελύτης??

Γιατί να γίνει μια ακόμα μετασκευή από την εταιρεία θα χρειαστούν αρκετά χρήματα, που αυτή τη στιγμή δε ξέρω κατά ποσό είναι διαθέσιμα??

Από όσα γνωρίζω από καλό μου φίλο που δούλευε στα συνεργεία κατά την μετασκευή του Αδαμάντιου, οι εργασίες στο Ελύτης θα ξεκίναγαν αμέσως μετά την αποπεράτωση του (Αδαμάντιου :)).

Οι 10 μήνες παροπλισμού του πλοίου στη Ζάκυνθο, που μας έλεγε τον περασμένο Νοέμβρη ο Π100, έχουν -αισίως- γίνει 16 και το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται στην Ζάκυνθο, με ορατό πλεόν τον κίνδυνο να μετατραπεί σε ένα νέο (παρατημένο) UGO FOSKOLO, παρ' όλες τις προθέσεις της ΑΝΜΕΖ να ξεκινήσει τις εργασίες μετασκευής του αμέσως μετά την δρομολόγηση του ΚΟΡΑΗ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η αρχική πρόθεση της ΑΝΜΕΖ ήταν να το λειτουργήσει ως Ro/Ro. Τελικά όμως τα σχέδια της εταιρείας άλλαξαν και θα το φέρει μετά το καλοκαίρι (για ευνόητους λόγους) στα μέρη μας για να ξεκινήσει μετασκευή ανάλογη του ΚΟΡΑΗ για να το διπλώσει στη γραμμή που είναι τώρα. Μακάρι όλα αυτά να υλοποιηθούν αλλά δεν ξέρω κατά πόσο η γραμμή των Δυτικών μπορεί να υποστηρίξει τόσα βαπόρια, ειδικά όταν έχουν φύγει τέτοια τεράστια ποσά για τη μετασκευή. Τρία συμβατικά δηλαδή τον χειμώνα και τα ταχύπλοα το καλοκαίρι. Για να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...