Jump to content
Shipfriends

Σαόνησος (IMO 9104627)


Recommended Posts

Στις 9:30 μμ το Σαόνησος έφτασε στην είσοδο του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης οπού στις 11 και μισή περίπου έδεσε.Το πλοίο έφτασε με τη συνοδεία του ρυμουλκού CHRISTOS XXXVI το οποίο βοήθησε και την πρόσδεση.

IMG_20171221_225441.jpg

IMG_20171221_225448.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εντάξει, νομίζω το έχουμε τερματίσει το θέμα:

Σύλληψη Πλοιάρχου στην Αλεξανδρούπολη

Quote

 

Στη σύλληψη του Πλοιάρχου του Ρ/Κ ''ΧΡΗΣΤΟΣ XXXVI'' Ν.Π. 12409 προέβησαν, βραδινές ώρες χθες, στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Αλεξανδρούπολης.

Ειδικότερα, κατά τον κατάπλου του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΣΑΟΝΗΣΟΣ'' Ν.Π. 12489 στο λιμένα Αλεξανδρούπολης προερχόμενο από το λιμένα Κερατσινίου και ρυμουλκούμενο από το ''ΧΡΗΣΤΟΣ XXXVI'', διαπιστώθηκε ότι η εν λόγω ρυμούλκηση δεν πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τις προβλεπόμενες υποχρεώσεις του και τα όσα είχε δηλώσει ο συλληφθείς στην από 19/12/2017 υπεύθυνη δήλωσή του στη Λιμενική Αρχή Κερατσινίου, πριν την έναρξη αυτής, περί πραγματοποίησης πλου άνευ πληρώματος και επιβαινόντων επί του Ε/Γ-Ο/Γ, διότι στο εν λόγω πλοίο εντοπίστηκαν τρεις (03) επιβαίνοντες.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης.

hcg.gr

 

 

Link to comment
Share on other sites

@enas chiotis Νομίζω πως στις ρυμουλκήσεις, άδεια απόπλου δίνεται στο ρυμουλκό κι όχι στο πλοίο. Υπό αυτήν την έννοια είναι υπεύθυνο το ρυμουλκό για την τήρηση των όρων της.

 

Από την άλλη πλευρά βέβαια, αναρωτιέμαι κατά πόσον στέκεται νομικά το να είναι υπεύθυνος ο πλοίαρχος του ρυμουλκού για το ποιός μπαίνει στο ρυμούλκιο το οποίο είναι και παραμένει κατά τη διάρκεια της ρυμούλκησης, ιδιοκτησία κάποιου άλλου. Αν ήθελε πχ ο Μανούσης να επιβιβαστεί στο Σαόνησος, με ποιό δικαίωμα μπορεί ο πλοίαρχος του ρυμουλκού να του το απαγορεύσει? Μπορεί να αρνηθεί να αποπλεύσει, αλλά να απογορεύσει στον άλλον να επιβιβαστεί?

 

Όπως επίσης είναι ένα θέμα και το Β' Λιμενικό στο Κερατσίνι, η προβλήτα είναι στην κυριολεξία 500 μέτρα από τα headquarters:P τους. Αυτοί δεν μπήκαν στον κόπο να ελέγξουν την αναχώρηση ειδικά όταν υπάρχει τέτοιος όρος? Αν δεν το έκαναν, δεν είναι παράβαση καθήκοντος? Κι αν την έλεγξαν, δεν πρέπει να υποστούν κυρώσεις αφού δεν τους βρήκαν? Τροφή για σκέψη.

 

Το μόνο σίγουρο για μένα είναι πως η κύρωση της σύλληψης γι αυτό το παράπτωμα, είναι παραλογισμός. Κλασσικό ελληνικό κράτος, όπου βρίσκουμε τον αδύναμο, του συνουσιάζουμε το κέρατο :D.

Link to comment
Share on other sites

Ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης κ. Χρήστος Δούκας συνοδευόμενος από τον ναυπηγό κ. Φώτη Πιρπιρή πραγματοποίησε την πρώτη του επίσκεψη με την θεσμική του ιδιότητα, στο επιβατηγό πλοίο “ΣΑΟΝΗΣΟΣ”. Αφού ξεναγήθηκε σε όλους τους χώρους του πλοίου από τον Πλοίαρχο κ. Κασσιανό Γεροκώστα, τον ευχαρίστησε και δήλωσε εντυπωσιασμένος τόσο για την ποιότητα του πλοίου όσο και από την αρτιότητα του εξοπλισμού αναφέρει ανακοίνωση της SAOS FERRIES. Το ΣΑΟΝΗΣΟΣ μέχρι την ακινησία του ΣΑΟΣ ΙΙ που είναι προγραμματισμένη για το τέλος του μήνα, δεν αποκλείεται να κάνει κάποια παράλληλα δρομολόγια, στη συνέχεια όμως θα αναλάβει την εξυπηρέτηση της γραμμής για όσο το ΣΑΟΣ ΙΙ θα βρίσκεται σε ακινησία

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης κ. Χρήστος Δούκας συνοδευόμενος από τον ναυπηγό κ. Φώτη Πιρπιρή πραγματοποίησε την πρώτη του επίσκεψη με την θεσμική του ιδιότητα, στο επιβατηγό πλοίο “ΣΑΟΝΗΣΟΣ”. Αφού ξεναγήθηκε σε όλους τους χώρους του πλοίου από τον Πλοίαρχο κ. Κασσιανό Γεροκώστα, τον ευχαρίστησε και δήλωσε εντυπωσιασμένος τόσο για την ποιότητα του πλοίου όσο και από την αρτιότητα του εξοπλισμού.

 

Ο Χρήστος Δούκας είναι από εκπαίδευση πολιτικός μηχανικός και από επάγγελμα τοπικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ(εννοείται πως παρέλαβε τη διοίκηση του λιμανιού από αναλόγου βεληνεκούς τοπικό στέλεχος της ΝΔ). Αναρωτιέμαι με ποιά από τις 2 ιδιότητες εξέφρασε γνώμη για για την ποιότητα του πλοίου και την αρτιότητα του εξοπλισμού του. Φαίνεται πάντως πως γνωρίζει καλύτερα από τους επαγγελματίες που δε του δίνουν πιστοποιητικά εδώ και τόσους μήνες.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Nick the Greek said:

@enas chiotis Νομίζω πως στις ρυμουλκήσεις, άδεια απόπλου δίνεται στο ρυμουλκό κι όχι στο πλοίο. Υπό αυτήν την έννοια είναι υπεύθυνο το ρυμουλκό για την τήρηση των όρων της.

 

 

Και τα προς ρυμουλκηση παιρνουν αποπλου ειτε ειναι με κοσμο πανω (με κοσμο αρκει να εχει τα καταλληλα σωστικα) ειτε ειναι χωρις κοσμο... Ακομα και τα προς σκραπ παιρνουν προφανως και αυτά αποπλου. Για τα NB Hulls δε ξέρω τι γινεται ,οπως πχ καποια απο  Ρουμανία προς Β.Ευρώπη.

Link to comment
Share on other sites

Πέτρο, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι αλλά μέχρι πρίν καμιά 10ετία που έχω σχετική εμπειρία, έπαιρναν τα ρυμουλκά μόνο. Κι αυτό γιατί συνήθως αυτά που ρυμουλκούν δεν έχουν πιστοποιητικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Την διαβεβαίωση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ότι μέσα στις επόμενες 15 μέρες θα ξεπεραστούν οι γραφειοκρατικές καθυστερήσεις και θα δρομολογηθεί το ΣΑΟΝΗΣΟΣ στην γραμμή Σαμοθράκη-Αεξανδρούπολη που είναι έτοιμο και περιμένει στο λιμάνι, μετέφερε ο δήμαρχος του νησιού Αθανάσιος Βίτσας στην σύσκεψη της περασμένης Παρασκευής.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα όμως δεν μπορω να καταλαβω τι εχει το βαπορι και δεν δινουν τα πιστοποιητικα όταν σε άλλες περιπτώσεις είναι ζητημα το πολύ βδομαδας

Εδώ μιλαμε ότι εχουν περασει 5-6 μηνες και το πλοιο υποτίθεται ότι είναι ετοιμο και περιμενουν μονο τα χαρτια

Link to comment
Share on other sites

On 16/12/2017 at 7:50 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Οι επιθεωρήσεις του Σαονησος φαίνεται να φτάνουν στο τέλος σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Φώτη Μανούση στο STATUS 94.2 και πιθανόν την άλλη εβδομάδα να αναχωρήσει για την Αλεξανδρούπολη.

 

Δεν είναι δυνατό να γνωρίζουμε τι του λείπει για να μην παίρνει χαρτιά, αλλά προφανώς είναι κάτι χοντρό που δεν παίρνει καποιος την ευθύνη να υπογράψει. Θα μπορούσε να είναι ενδεχομένως κατι κατασκευαστικό (όπως είχαμε παλαιότερα το θέμα με τα διπύθμενα στα ferries) ή να έχει να κάνει ενδεχομένως με την αλλαγή του τύπου πλοίου (ro-ro cargo ship είναι στο equasis). Από την άλλη, το μόνο απτό που έχουμε σε δήλωση του ΦΜ, είναι αυτό το ηχητικό στο status, που αναφέρει ότι του ζήτησε η επιθεώρηση και ήρθε ο κατασκευαστής του γερανού για το εξετάσει και να το βγάλει καλό. Χωρίς να ξέρω κάτι, εμένα αυτό μου λέει ότι κάλεσαν τον κατασκευαστή να πιστοποιήσει την κατασκευή. Άρα μήπως η μετασκευή είναι με υλικά και εξοπλισμό που δεν είναι πιστοποιημένος; Επαναλαμβάνω, δε γνωρίζω, αλλά προσπαθούμε με τη λογική να βγάλουμε άκρη στο παράλογο.  

btw, το βαπόρι νηογνώμονα έχει ή θα πήγαινε με υπογραφή της επιθεώρησης; 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, enas chiotis said:

Δεν είναι δυνατό να γνωρίζουμε τι του λείπει για να μην παίρνει χαρτιά, αλλά προφανώς είναι κάτι χοντρό που δεν παίρνει καποιος την ευθύνη να υπογράψει. Θα μπορούσε να είναι ενδεχομένως κατι κατασκευαστικό (όπως είχαμε παλαιότερα το θέμα με τα διπύθμενα στα ferries) ή να έχει να κάνει ενδεχομένως με την αλλαγή του τύπου πλοίου (ro-ro cargo ship είναι στο equasis). Από την άλλη, το μόνο απτό που έχουμε σε δήλωση του ΦΜ, είναι αυτό το ηχητικό στο status, που αναφέρει ότι του ζήτησε η επιθεώρηση και ήρθε ο κατασκευαστής του γερανού για το εξετάσει και να το βγάλει καλό. Χωρίς να ξέρω κάτι, εμένα αυτό μου λέει ότι κάλεσαν τον κατασκευαστή να πιστοποιήσει την κατασκευή. Άρα μήπως η μετασκευή είναι με υλικά και εξοπλισμό που δεν είναι πιστοποιημένος; Επαναλαμβάνω, δε γνωρίζω, αλλά προσπαθούμε με τη λογική να βγάλουμε άκρη στο παράλογο.  

btw, το βαπόρι νηογνώμονα έχει ή θα πήγαινε με υπογραφή της επιθεώρησης; 

 

11 hours ago, proud_ionian said:

ε προφανως θα ειναι κατι που δεν καταπινεται ;)  και δεν θελει κανεις να υπογραψει.

και μονο το γεγονος οτι ανεβοκατεβαινει ρυμουλκουμενο, αρκει

Και το ΕΛΛΗ Τ με ρυμουλκό κατέβηκε στο Ρέθυμνο...

Κάτι άλλο θα παίζει!

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι ακριβώς που, αλλά μάλλον σε κάποιο τοπικό σαιτ, ότι το πρόβλημα που καθυστερεί την δρομολόγηση του πλοίου αφορά την σύνθεση του πληρώματος.

Link to comment
Share on other sites

Την μετασκευή σε ΕΓ/ΟΓ την είχε αναλάβει το τεχνικό γραφείο του κ. Κιπουρόπουλου Αναστασίου. Ωστόσο φέτος το καλοκαίρι πραγματοποιήθηκαν και κάποιες επιπλέον εργασίες (κλείσιμο κάποιων πλάινων ανοιγμάτων). Το έργο αυτό έγινε από το ίδιο γραφείο που είχε εκπονήσει τα σχέδια μετασκευής ή πραγματοποιήθηκαν από άλλο τεχνικό γραφείο; 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Περά από τις δηλώσεις της Βουλευτή Εβρου, Κα. Νατάσα Γκαρά, όπου εκτίμησε ότι μέχρι το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας, επιθεωρητές του Υπουργείου, θα έρθουν στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης για να δώσουν τις τελικές αδειοδοτήσεις στο ΣΑΟΝΗΣΟΣ.. Στη σύσκεψη ο Δήμαρχος Σαμοθράκης μετέφερε στοιχεία από τη πληροφόρηση από τον Υφυπουργό κο. Ν. Σαντορινιό για τη σύσκεψη της Παρασκευής 2/3/2018 που έγινε στο Υπουργείο με την παρουσία του κου. Μανούση σημειώθηκε πρόοδος αναφορικά με τη δρομολόγηση του ΣΑΟΝΗΣΟΣ και ότι το Υπουργείο αναμένει το πιστοποιητικό κλάσης του νηογνώμονα που ελέγχει το πλοίο. Εφόσον αυτό προσκομιστεί στο επόμενο ραντεβού του κου. Μανούση με το Υπουργείο το ζήτημα θα λυθεί. Από την πλευρά της εταιρείας ο κος. Μανούσης πληροφόρησε το Δημοτικό Συμβούλιο ότι η εταιρεία ανταποκρίνεται και θα εξακολουθήσει να προσκομίζει ότι της ζητηθεί  και στη συνέχεια ανέπτυξε το επιχειρηματικό πλάνο της εταιρείας για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Σαμοθράκης.

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια διεστραμμένη απόλαυση του να προσπαθώ να διαβάσω πίσω από αυτές τις ανακοινώσεις. Όλα τα λεφτά είναι το εξής:

Quote

σημειώθηκε πρόοδος αναφορικά με τη δρομολόγηση του ΣΑΟΝΗΣΟΣ και ότι το Υπουργείο αναμένει το πιστοποιητικό κλάσης του νηογνώμονα που ελέγχει το πλοίο. Εφόσον αυτό προσκομιστεί στο επόμενο ραντεβού του κου. Μανούση με το Υπουργείο το ζήτημα θα λυθεί

 

Άραγε η πρόοδος που έγκειται? Στο ότι μένει μόνο το Class Certificate ενώ μέχρι πρότινος το πλοίο δεν είχε κανένα πιστοποιητικό? Στο ότι εντάθηκαν οι πολιτικές πιέσεις για να πάρει το πλοίο χαρτιά? Στο ότι βρήκε άκρη να πάρει χαρτιά από άλλο Νηογνώμονα ο Μανούσης? Να ξέρουμε κι εμείς που κολλάει το θέμα δηλαδή.

 

Όσο για το κομμάτι της προσκόμισης του πιστοποιητικού από το Μανούση στον ΥΕΝ στο επόμενό τους ραντεβού, εδώ πραγματικά γελάει κι ο Σαντορινιός:D. Δηλαδή όταν και εφ' όσον βγάλει χαρτιά το Σαόνησος, η κατάθεσή τους δε θα γίνει υπηρεσιακά στο αρμόδιο τμήμα του ΛΣ/ΥΕΝ αλλά θα κλείσει ραντεβού ο Μανούσης με τον παριστάνοντα τον Υπουργό για να του το δώσει χέρι με χέρι? Κι έχει τη γνώση ο ΥΕΝ να διαβάσει τι λέει το πιστοποιητικό? Και μετά τι θα κάνει ο Κουρουμπλήμ, θα πάρει το πιστοοιητικό, θα το δώσει στο Σαντορινιό και θα του πεί "δώσε απόπλου"? :P.  

 

Προφανώς και τα παραπάνω περί νέου ραντεβού με το πιστοποιητικό, αν γίνουν όπως περίπου τα περιγράφω, θα πρόκειται για κουκλοθέατρο. Δε νομίζω να λάβει χώρα κάτι τέτοιο, νομίζω όμως η ανακοίνωση έχει βγεί με τέτοιον τρόπο ώστε οι ψηφοφόροι να αποκομίσουν την εντύπωση πως "δεν κινείτει τίποτα αν δεν διατάξει ο ΥΕΝ, ο οποίος επιλαμβάνεται προσωπικά των προβλημάτων σας". Επικά πράγματα!

Link to comment
Share on other sites

Δημοσιεύματα λένε ότι το Σαονησος το αργότερο μέχρι την Τρίτη 13 Μαρτίου θα ξεκινήσει δρομολόγια, αφού φαίνεται ότι ως την Παρασκευή θα ολοκληρωθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες έκδοσης των απαραίτητων εγγράφων και θα υπογραφούν από τον υπουργό Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή.

Link to comment
Share on other sites

Αρχίζει Δευτέρα δρομολόγια το Σαονησος, μιας και πήρε χθες όλα τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας Ο ιδιοκτήτης της SAOS Ferries Φώτης Μανούσης, χθες το βράδυ στην προσωπική του σελίδα στο facebook αφού ενημέρωσε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας με το Σαονησος, έγραψε χαρακτηριστικά:

Quote

Μετά από προσπάθεια πολλών μηνών, ολοκληρώθηκε και τυπικά η επένδυση μετασκευής του πλοίου Σαονησος. Σήμερα μας χορηγήθηκαν τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας τόσο από την επιθεώρηση εμπορικών πλοίων όσο και από τον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA.
Αξίζει να σημειωθεί πως η μετασκευή του Σαονησος είναι η πρώτη στην Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε με κριτήρια ασφαλείας που ισχύουν μόνο σε νεότευκτα πλοία και είναι το τρίτο επιβατηγό που τα διαθέτει.

“Με την δρομολόγηση του Σαονησος μια νέα εποχή ξεκινά για την ανάπτυξη της Σαμοθράκης
– Τώρα πλέον δεν θα υπάρχει κίνδυνος αποκλεισμού του νησιού, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες από ενδεχόμενη βλάβη
– Τώρα πλέον θα μπορεί ένα πλοίο να “κατεβαίνει” στο Λαύριο μία φορά την εβδομάδα αναβαθμίζοντας την ποιότητα αλλά και αυξάνοντας τους επισκέπτες του νησιού.
– Τώρα πλέον θα μπορούν να συντηρούνται και να επισκευάζονται τα πλοία χωρίς ακροβατισμούς, χωρίς ξενύχτια.
Εμείς κάναμε το καθήκον μας όσο καλύτερα μπορούσαμε
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΠΛΕΟΝ, ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΗΣΙ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ,ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΩΣΤΕ Η ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ.

ΥΓ.1. Αγιασμός στο πλοίο θα πραγματοποιηθεί τις προσεχείς ημέρες και θα ανακοινωθεί μετά από συνεννόηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ώστε να παρευρεθούν.
ΥΓ.2 Οφείλω να ευχαριστήσω δημόσια τούς ναυπηγούς Οδυσσέα Γιαννούλη και Φώτη Πιρπιρή για την τόσο πολύτιμη συμβολή τους

 

28795403_1629266667120397_1559192511358959616_n.jpg

28870083_1629266707120393_2604740306012209152_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...