Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πολύ δραστήριος μας προέκυψε τώρα τελευταία ο κυρ Μίμης. :confused:
Ολα τα χρόνια ήταν ένας πολύ συντηρητικός εφοπλιστής στον τομέα της ακτοπλοίας είχε δυο βαπόρια στην Ηγουμενίτσα και παλαιότερα το ΠΗΝΕΛΟΠΗ στην Ραφήνα νοικοκυρεμένα πράγματα χωρίς πολλές σκοτούρες.
Τώρα όμως τι γίνεται?
Μέσα σε ένα χρόνο έχει αγοράσει 3 πλοία ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α -ΙΟΝΙΑΝ SKY-IONIAN KING και οδεύει ολοταχώς προς την αγορά του BLUE HORIZON. :eek:
Μπελάδες πολλούς βάζει αλλά μακάρι να τα καταφέρει διότι είναι πολύ καλή εταιρεία και νοικυρεμένη. B)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Ομολογω πως και για μενα θα ειναι εκπληξη αν παρει

το αγορασει τελικα. Προφανως για να το λες Ηλια κατι

θα ξερεις αλλα πραγματικα 4 πλοια εκ των οποιων τρια

μεγαλα και ακριβα σε μια σεζον ειναι πολλα. Εκτος αν

υπηρχαν πολλα λεφτα στα σεντουκια, δε χωραγαν

κι επρεπε να βγουν απεξω :(

Link to comment
Share on other sites

για το horizon λεει ο εφοπλιστης σε δυο διαφορετικα σημεια, αλλα εχει ακουστει και στην πατρα. πιο πολυ αναγκη πρεπει να το εχει ο artioli παντως που μενει με ενα πλοιο παρα ο μιμμης

Link to comment
Share on other sites

Οι γνωρίζοντες τον κυρ Μίμη μιλούν για έναν άνθρωπο ο οποίος με την ακτοπλοία ασχολειται πιο πολύ για το κέφι επειδή είναι το χόμπυ του. :(

Αλλά τώρα συνεχώς κάνει δυναμικές αγορές κι αν τελικά προχωρήσει και σε αυτή του HORIZON μόνο χόμπυ δεν είναι.Θα έχει μια από τις δυναμικότερες παρουσίες στο χώρο της ακτοπλοίας.

Link to comment
Share on other sites

ολα ειναι ενα σκακι.

η Attica πουλαει πλοιο με γραμμη αρκετες φορες. (εγινε με το κεφαλονια και μετο sky/ απεσυρε το bridge για να δουλεψει το sky).

αν πουληθει στον μιμη το horizon. το πιο πιθανο ειναι η attica να αφησει το bari τελειως και να πανε τα και 2 bs ροδο. σε ανταλλαγμα δεν θα κατεβει το king.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Μήπως γνωρίζει κάποιος ποιά είναι η επιχειρηματική σχέση Δημήτρη Αγούδημου (AGOUDIMOS LINES) και Γεράσιμου Αγούδημου (GA FERRIES)?

Η μητρική εταιρεία της AGOUDIMOS LINES, η FLANMARE, ανήκει μόνον στον Δημήτρη ή και στον Γεράσιμο?

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν 2 εταιριες.

Η GA shipping του Γερασιμου και η Flanmare του Μιμη.

Καμια επιχειρηματικη σχεση αναμεσα στις 2.

Και οι δυο δραστηριοποιουνται στα φορτηγα και εχουν και τα επιβατικα τα οποια ειναι κατω απο τα brand names GA Ferries και Agoudimos Lines.

Σε καλυψα καθολου?

Link to comment
Share on other sites

Με κάλυψες αρκετά και θα με κάλυπτες πλήρως αν έλεγες και ποιές είναι οι προσωπικές τους σχέσεις.

Πάντα σε επιχειρηματικό επίπεδο όχι σε στενά προσωπικό.

Με λίγα λόγια είναι δυνατόν ο ένας να κάνει κίνηση ανταγωνιστική και βλαπτική στον άλλον?

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής όπως φαίνεται και από τις κινήσεις των δυο, όπου είναι ο ένας δεν πάει και άλλος!! Καθώς επίσης θυμάμαι στα εγκαίνια του Εξπρές Απόλλων (επί Αγαπητού) είχε πει ο Κώστας Αγαπητός ότι πρώτη φορά βλέπει μαζί τα αδέλφια Αγουδημου!! Όποτε ίσως και οι προσωπικές σχέσης να μην είναι και οι καλύτερες!!

Link to comment
Share on other sites

Βασικα εχουν διαφορετικο προφιλ

Ο ενας γνωστος και μη εξαιρεταιος ο αλλος ποιο ησυχος σπανια απασχολει τον τυπο και προκαλει την περιεργια της κοινης γνωμης. Επιχειρηματικα δεν εχουν καμια σχεση μπορει να μην εχουν και προσωπικα. Το μονο σχολιο που εχω ακουσει ειναι οταν πουλησε ο Μιμης την Πηνελοπη στην MFD που τον χαρακτηρησε συντηρητικο ο αδερφος του... Αν κρινουμε και απο τις παραπλεοντες αδερφοκαταστασεις (Αγαπητους, Βεντουρηδες) τοτε μαλλον και δω δεν εχουμε και τις καλυτερες σχεσεις

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι αυτός που ξεκίνησε την κουβέντα, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.

Οι ερωτήσεις μου είχαν σαν μοναδική αιτία και αφορμή την (φημολογούμενη) επικείμενη δρομολόγηση του Ionian King στα Δωδεκάνησα.

Υπόθεση η οποία δεν έχει κλείσει οριστικά, παρά την δρομολόγηση του πλοίου στην Αδριατική.

Ήθελα να καταλάβω, εάν η δρομολόγηση του πλοίου στα Δωδεκάνησα ήταν σε συμφωνία με την GA Ferries – εν όψει ευρύτερων ανακατατάξεων στην περιοχή - ή υπήρχε περίπτωση να ήταν μονομερής απόφαση (από την πλευρά της Agoudimos Lines) και παρά τις τυχόν αντιρρήσεις της GA.

Να διευκρινίσω ότι ούτε τον ένα αδελφό γνωρίζω ούτε τον άλλον και πολύ περισσότερο δεν με ενδιαφέρει το τι σχέσεις έχουν στην ιδιωτική τους ζωή!

Από την πλευρά μου καλύφθηκα με το παραπάνω από τις μέχρι τώρα απαντήσεις.

Αν οι Administrators νομίζουν ότι η συζήτηση γύρισε σε κουτσομπολιό, ας κάνουν τις απαραίτητες επεμβάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Σε ναυτιλιακο εντυπο εχει δηλωση του ενος οτι αν παρουν οι πρακτορες του εισητηρια του αδερφου του να τον ξεχασουν.. Προφανως ο Μακης το ειπε αυτο μιας και ο αλλος ακομα δεν εχει πρακτορες. Απο εκει βγαινει ενα ακομα συμπερασμα.. Αλλα πιστευω οτι πλεον η δρομολογηση στην Αδριατικη θα γινει μονιμη. Κατα τη γνωμη μου ειναι δεδομενη η αποχωρηση των μπλε απο το Μπαρι... Ετσι παιζουν μονοι μπαλα στη γραμμη... Ποιο πιθανο ειναι με τα τωρινα δεδομενα να δουμε το ΜΣ 1 ξανα στα δωδεκανησα παρα ενα απο τα δυο του βασιλικου ζευγους

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Συζήτηση επίκαιρης επερώτησης Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ για την ακτοπλοΐα προς τον Υπ. Εμπ. Ναυτιλίας. (27-9-2005)

Η «Πηνελόπη» και η επιδότησή της καθώς και (από σπόντα) ο κ. Δημήτρης Αγούδημος αποτέλεσαν αντικείμενο συζήτησης στη Βουλή.

Πρώτος αναφέρθηκε γενικά στο θέμα ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΙΠΕΡΓΙΑΣ (Βουλευτής ΠΑΣΟΚ)

Οι συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την αποκλειστική εξυπηρέτηση συγκεκριμένων γραμμών δεν προσελκύουν το ενδιαφέρον των εφοπλιστών, εξαιτίας των εκτάκτων δρομολογίων σε κερδοφόρες γραμμές την περίοδο του καλοκαιριού και εσείς, με προκηρύξεις που φωτογραφίζουν πλοία συγκεκριμένων πλοιοκτητών που είναι ευνοούμενοί σας, συνεχίζετε την πολιτική επιδότησης των άγονων γραμμών κατά πλοίο και δρομολόγιο. Φθάσατε στο σημείο να υπογράφετε συμβάσεις για δρομολόγηση πλοίων διάρκειας δύο και τριών μηνών με πολύ αυξημένες επιδοτήσεις και ιδιαίτερα υποβαθμισμένες υπηρεσίες.

Στη συνέχεια ο κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ(Βουλευτής ΠΑΣΟΚ) έγινε πιο συγκεκριμένος:

Κύριε Υπουργέ, κόψατε και πέρσι και φέτος τις ακτοπλοϊκές γραμμές από τη Θεσσαλονίκη προς την Κω, τη Ρόδο και τη Σάμο, ενώ ήδη είχαν εκδοθεί προς τους εργαζόμενους τα εισιτήρια του κοινωνικού τουρισμού. Τους υποχρεώσατε πέρσι και φέτος να κατέβουν στον Πειραιά με πρόσθετα έξοδα και ταλαιπωρίες για να πάρουν τα καράβια προς τους προορισμούς των διακοπών τους.

Φέτος μετά τη γενικότερη κατακραυγή αναγκαστήκατε τον Αύγουστο και βάλατε ένα σαπιοκάραβο του γνωστού εφοπλιστή.

Και στο τέλος ο Υπ. ΑΙ κ. Παυλίδης υπεραμύνθηκε (προς τιμήν του) των επιλογών του και του κ. Δ. Αγούδημου.

Και μάλιστα με αρκετό χιούμορ.

Ο συνάδελφος κ. Μαγκριώτης -και κάμνω αναφορά εις όνομα κύριε Πρόεδρε, κύριε Κακλαμάνη, υπείκων στην υπόδειξή σας, όχι tutos caballeros- αναφερόμενος στο πλοίο που δια της υπογραφής μου εδρομολογήθη από τη Θεσσαλονίκη για Σάμο, Κάλυμνο, Κω, Ρόδο, είπε ότι είναι ένα σαπιοκάραβο του γνωστού εφοπλιστή.

Αυτό δείχνει ότι μάλλον δεν είναι ενημερωμένοι ορισμένοι εκ των συναδέλφων. Αν τον έφερνα τον εφοπλιστή, τον αποκληθέντα γνωστό, εκεί στα έδρανα των επισήμων μεταξύ πέντε άλλων, δεν θα γνώριζε ποιος είναι ο εφοπλιστής. Για τη διόρθωση της ιστορίας, είναι αδελφός του γνωστού εφοπλιστού, ένας καθώς πρέπει επιχειρηματίας. Σοβαροί άνθρωποι, νοικοκυραίοι.

Καινούργιο καράβι ύψωσε ελληνική σημαία και το βάλαμε στις θάλασσές μας και έκανε το δρομολόγιο το οποίο περιέγραψα. Και είναι τέτοιο σαπιοκάραβο που έπρεπε να βάλεις μέσο το καλοκαίρι, για να βρεις θέση και να φύγεις από τη Θεσσαλονίκη, από τη Μακεδονία, για να κατέβεις μέχρι την Κρήτη, με επιδότηση ίσα με τη Ρόδο.

Εντάξει τώρα κ. Παυλίδη μου, σαπιοκάραβο, βέβαια, δεν είναι, αλλά δεν είναι και καινούργιο.

Τάχει τα χρονάκια του, 30 τόσο χρονών είναι.

Νέο στην ακτοπλοΐα είναι. Νέο στην σημαία είναι. Καινούργιο όμως δεν είναι.

.

Link to comment
Share on other sites

Η πολιτική αντιπαράθεση πάντα έχει στοιχεία υπερβολής.Καινούριο ο ένας σαπιοκάραβο ο άλλος.

Προφανώς ο κ.Μαγκριώτης μπέρδεψε τα αδέλφια Αγούδημου και πιθανόν να εννοούσε με το γνωστός εφοπολιστής τον καπτα Μάκη τον οποίον λιθοβόλησαν τα κανάλια το καλοκαίρι.

Το θέμα για μένα είναι ότι αυτή η πολιτική σύγκρουση ήταν για τις εντυπώσεις και μόνον.

Είναι γνωστό τοις πάσι ότι η κάθε κυβέρνηση έχει ειδική μεταχείριση σε κάποιους εφοπλιστές εν αντιθέση με κάποιους άλλους τους οποίους κοιτάζει να περιορίσει.

Όπως το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα έδινε αφειδώς γραμμές φιλέτα στον καπτα Μάκη,όπως το ΠΑΣΟΚ του Σημίτη κατατρόποσε τους παραδοσιακούς και ευνόησε την ΜΙΝΟΑΝ και την γιγάντωση της τότε MFD προέχόντος του κυρίου Σουμάκη έτσι και τώρα με την ΝΔ βλέπουμε ότι οι σχέσεις με Κώστα Αγαπητό είναι οι χείριστες εν αντιθέση με τον κύριο Μανούση ο οποίος από ότι φαίνεται διατηρεί αριστες σχέσεις με την γαλάζια παράταξη.

Ο κύριος Μίμης δεν το θεωρώ ευνοημένο απλά ουδέτερο.

Ευνοημένος θα ήταν αν έπερνε μια γραμμή η οποία είχε άλλες 3 αιτήσεις από 3 πολύ καλύτερα πλοία.Εδώ με το ζόρι βρέθηκε ενδιαφερόμενος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

H Agoudimos Lines εγκαινιασε σημερα στην Πατρα,με καθε επισημοτητα, την παρουσια της στη γραμμη πατρα ηγουμενιτσα bari.

Ειχε προηγηθει διαφημιστικο μπαραζ στον τοπικο τυπο τις τελευταιες μερες με κορυφωση αυθορμητα :D σημερινα ρεπορταζ για το γεγονος.

Το Ionian King ηταν δεμενο στο 4, φωταγωγημενο, με την πρυμη στολισμενη με μπαλονια στα χρωματα της εταιρειας. Απο το πλαι διακρινοταν εντονη παρουσια κοσμου στα σαλονια. Παρατηρησα οτι σε αυτο στο πιο πανω deck λειτουργουσαν ανεμιστηρες οροφης!!

Μοιραζομαι μαζι σας το δημοσιευμα της εφημεριδας: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ γιατι ηταν το πιο αυθορμητο :confused:

Εγκαινιάζεται απόψε η γραμμή και δύο πλοία θα εκτελούν τα δρομολόγια.

Πάτρα - Μπάρι από Αγούδημο

Τη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Μπάρι εγκαινιάζει κι επισήμως σήμερα η « AGOUDIMOS LINES », ανατρέποντας το μονοπώλιο μιας δεκαετίας . Δύο πλοία εξασφαλίζουν καθημερινά δρομολόγια , προτείνοντας ανταγωνιστικές τιμές προς όφελος των ταξιδιωτών .

Με δεξίωση που θα δοθεί στις 7 το απόγευμα επί του πλοίου IONIAN KING , το οποίο θα είναι αραγμένο στο Μόλο της Αγίου Νικολάου , η « AGOUDIMOS LINES » ανοίγεται στη σύνδεση Πάτρας - Μπάρι , ενώ μέχρι πρότινος δραστηριοποιούνταν μόνο στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι με το πλοίο ΙΟΝΙΑΝ SKY , όπως επίσης στις γραμμές Ραφήνα - Κυκλάδες και Θεσσαλονίκη - Ρόδος - Ηράκλειο .

Πλέον με καθημερινά δρομολόγια , στις 5 . 30 το απόγευμα , τα αδελφά πλοία IONIAN KING και IONIAN QUEEN συνδέουν την Πάτρα με το Μπάρι κι ενδιάμεσο σταθμό την Ηγουμενίτσα , με ένα ξεκούραστο ταξίδι 16 ωρών .

Το IONIAN KING , όπως και το IONIAN QUEEN αποτελούν τα νέα αποκτήματα της « AGOUDIMOS LINES », καθώς σε συνεργασία με τον εφοπλιστή Βαγγέλη Τζανετάτο δρομολογήθηκαν υπό την εμπορική διαχείριση της « AGOUDIMOS » και εκτελούν δρομολόγια από τις 20 Αυγούστου .

Και τα δύο πλοία μετασκευάστηκαν στο Πέραμα , με όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές και διαθέτουν καμπίνες , πολυτελείς κοινόχρηστους χώρους , πισίνες , μπαρ , εστιατόρια κ . ά .

Ξεχωρίζουν , γιατί τα αδελφά πλοία μήκους 195 μ . και πλάτους 29 , 5 μ ., έχουν τη μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα συγκριτικά με τα υπόλοιπα καράβια της συγκεκριμένης γραμμής , όπως αναφέρει η εταιρεία , καθώς έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν 135 φορτηγά αυτοκίνητα .

Σε πρώτη φάση έχουν μειωθεί οι τιμές των εισιτηρίων για τους μεταφορείς , σταδιακά προβλέπουμε ότι θα αυξηθεί και η μεταφορική κίνηση από Πάτρα προς Μπρίντεζι » εκτιμά ο Νίκος Κολοκυθόπουλος , ναυτιλιακός πράκτορας στην Πάτρα των « AGOUDIMOS LINES », εξηγώντας πως τα νέα δρομολόγια επέδρασαν στον ανταγωνισμό , δεδομένου ότι την τελευταία δεκαετία μονοπωλούσε η « Blue Star Ferries ». Μάλιστα ο ίδιος προσθέτει : « Hρθαμε στην Πάτρα για να μείνουμε », αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν αποκλείεται η εταιρεία να αναπτυχθεί και σε άλλες γραμμές . Η « AGOUDIMOS LINES » βρίσκεται στην Πάτρα επί της Ηρώων Πολυτεχνείου 36 , απέναντι από την πύλη 7 του Λιμανιού , στο ναυτιλιακό πρακτορείο του Ν . Κολοκυθόπουλου .

Την παρουσία της στην Πάτρα θα γιορτάσει η « AGOUDIMOS LINES », με δεξίωση που θα δοθεί στις 7 το απόγευμα στο νέο απόκτημα της εταιρείας , IONIAN KING , παρουσία του Μίμη Αγούδημου και του γιου του Αλέκου , που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά της οικογενειακής ναυτιλιακής επιχείρησης .

Οn ne rit pas. Λιγο υπερβολικο ειναι αλλα ενταξει δικαιολογειται απο τον πανηγυρικο χαρακτηρα της ημερας.

ΥΓ. οι πατρινοι τυπου I wanna live in Ekali και να με δειξει η κατριτση :D ειχαν προβλημα σημερα. Εκτος απο τον Μιμη εκανε εγκαινια και η Εθνικη Τραπεζα. Ανακαινησε το κεντρικο της καταστημα στην "πλατεια τριων συμμαχων" και σημερα γινοταν εκει μεγαλη γιορτη παρουσια του διοικητη της Ε.Τ.Ε. Τι μας νοιαζει; πως δε μας νοιαζει. 100 μετρα απο την πρυμη του King γινοταν ολα αυτα

post-13-128326955577_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία κινείται πολύ ενεργά στον χώρο αγοράς πλοίων και εκτός από τα 3 πλοία της ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ που χτυπάει(BLUE HORIZON/SUPERFERRY II/SEA JET 2)ψάχνει κι αλλού.

Για να δούμε τελικά τι θα αγοράσει.

Πάντως είναι και από τις ελάχιστες εταιρίες οι οποίες σχεδιάζουν αγορές αυτή την εποχή.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχεια διθυραμβων σημερα. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ και Patras Today υπερεβαλαν εαυτους σε ευμενη σχολια. Ουτε η Cunard με QE2 QM2 να εμπαινε στη γραμμη.

Δεν βαζω παραθεσεις. τα μισα αρθρα ειναι υμνος στην εταιρεια και τα αλλα μισα τι εκανε ο νομαρχης και ο δεσποτης στα εγκαινια.

Link to comment
Share on other sites

Σαν πολλα ανοιγματα δεν κανει ο κυρ-Μιμης τελευταια?

Μην κανει κανενα μπαμ στο τελος και ψαχνονται ολοι. Στην καλυτερη να τον αγορασει κι αυτος κανενας Παναγοπουλος και παει λεγοντας. Το χουμε ξαναδει το εργο.. Συγγνωμη που ειμαι τοσο αρνητικος αλλα αυτα τα αποτομα τα φοβαμαι. (Αγαπητοι,Βεντουρηδες και κυριως Στριντζης)

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2005 07:00

Agoudimos Lines: Σχεδιάζει να δρομολογήσει πλοίο στα Δωδεκάνησα

EΝΤΟΝΟ ενδιαφέρον για τη γραμμή της Δωδεκανήσου εκδηλώνει ο εφοπλιστής κ. Μίμης Αγούδημος και εξετάζει την περίπτωση να αγοράσει ένα πλοίο να το δρομολογήσει στη συγκεκριμένη γραμμή. Επισημαίνεται ότι στη γραμμή των Δωδεκανήσων δραστηριοποιούνται ήδη η Blue Star και η GA Ferries, ωστόσο θεωρείται δεδομένο ότι δεν επαρκούν για την πλήρη κάλυψη των αναγκών της περιοχής.

Το ενδιαφέρον του κ. Μίμη Αγούδημου για τη γραμμή των Δωδεκανήσων έγινε γνωστό στη διάρκεια της τελετής εγκαινίων της νέας γραμμής Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι, που πραγματοποίησε η εταιρεία του, η Agoudimos Lines πρόσφατα στο λιμάνι της Πάτρας…

Το άρθρο έχει και συνέχεια για τα εγκαίνια του Ionian King στην Πάτρα, αλλά το θέμα έχει υπερκαλυφθεί, ήδη, από τον ανταποκριτή μας στην όμορφη κωμόπολη της Πελοπονήσσου :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

χρονια πολλα στον κυρ-μιμη.

ευχομαι η εταιρεια του να μεγαλωνει, αλλα οχι απεριοριστα. Να μεγαλωνει μεχρι του σημειου που θα παραμενει δικια του, μην καταντησει κι αυτος υπαλληλος του Σαλλα.

Περιττο να ευχηθω μεγαλωνοντας η εταιρεια να μη χανει σε ποιοτητα customer service.

Eνα μονο δεν θα του ευχηθω: να δουμε ασπρο το superferryII, θα ειναι ιεροσυλια :confused:.

Link to comment
Share on other sites

Kai egw 8elw na po xronia polla ston Mhmhs Agoudimos. Eida ston Efoplistis ths Oktobrio ths fotografies ths Ionian King; ap'exw fenetai na einai ena "vaporara", alla apo mesa einai para polh pio fantastiko ap'auto pou skevoyme. Th simerini Agoudimos Lines 8himame to xrisw kairw apo Strintzis Lines me ths wrees aderfes Galaxy kai Island kai thn elefteh karavi ths etareia, h Superferry Hellas. An megalonei etzi....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...