94867

Pascal Lota (IMO 9365398)

56 posts in this topic

Στα Fincantieri της Ancona στο τελικό του στάδιο πριν την παράδοση το νέο πλοίο της Tallink...το SUPERSTAR...όνομα κάτι μεταξύ Superfast & Blue Star !...πλοίο 29 κόμβων !

post-425-128326969029_thumb.jpg

post-425-128326969033_thumb.jpg

post-425-128326969036_thumb.jpg

YΓ:(2008, ex-Superstar) 

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

μαλλον πρεπει να ειναι και αυτο καποιο απο τα πλοια που εχει σχεδιασει η delta marine και κατασκευαζονται ανα τον κοσμο (κορεα ιταλια ελλας)

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχει πρωτοτυπο σχεδιασμο εξωτερικα;) και θα μπορουσε να ανηκει πχ και στην Moby. εκεινο που πραγματικα με χαλαει στα jumboferries της tallink ειναι οτι τα χρωματα τους θυμιζουν μαθητη καλλιτεχνικων που ασχολειται με τη μοντερνα τεχνη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κρίμα... Το Star μου αρέσει πολύ. Μοιάζει με τα Blue star 1 & 2. Αλλά το Superstar είναι σούπερ-κίτς χρωματικά, κάτι που το κάνει να δείχνει και πιο "μπαούλο". Όντως σα τα Moby Wonder/Freedom/Aki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exei akousei kaneis se pia grammi paei, giati Helsinki- Talinna yparxoun ta GALAXY & STAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tallinn-Helsinki θα πάει μαζί με το Star, απ' ότι 'εχω διαβάσει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερινη φωτο στο λιμανι της Ancona.Αυτη η αναποδη τσιμινιερα κανει μπαμ:)

post-709-128326969981_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγγνώμη, αλλά μόνο η ανάποδη τσιμινιέρα κάνει μπαμ ;); Το υπόλοιπο πλοίο τι κάνει; :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέρα από το ότι είναι σχεδόν αδερφό με τα κουτιά της Μοby, είναι απαίσια χρωματισμένο, σε αντίθεση με το Star, που συμπαθώ πολύ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emena mou fenetai periergo na paei Helsinki-Tallina yparxoun polla sti grami kathos etoimazetai kai to Viking Express.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο μακρια μου φαινονταν μικρο αλλα οταν βρεθηκα απο κατω του πραγματικα ειναι τεραστιο.Κατα τα αλλα,το κουτι του κουτιου...:rolleyes:Ετσι εξηγουνται το εκκεντρικο χρωμα κ η αναποδη τσιμινιερα,το φανταζεστε ασπρο...

post-709-1283269710_thumb.jpg

post-709-128326971004_thumb.jpg

post-709-128326971007_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apo tin emfanisi tou den nomizo na exei polles kambines opote ti na kanei Helsinki-Talinna ektos kai an einai mono gia imerisies diadromes....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι σημείο των καιρών, αλλά σε αυτή την περίπτωση, οι Ιταλοί του 2008(Superstar - Fincantieri), αντέγραψαν τους Κορεάτες του 2001(Hyundai - Moby Wonder). Για πες καμιά λεπτομέρεια για εσωτερικό, γραμμή, λιμάνια κλπ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι σημείο των καιρών, αλλά σε αυτή την περίπτωση, οι Ιταλοί του 2008(Superstar - Fincantieri), αντέγραψαν τους Κορεάτες του 2001(Hyundai - Moby Wonder). Για πες καμιά λεπτομέρεια για εσωτερικό, γραμμή, λιμάνια κλπ.

Nick, δεν είχα δει το μήνυμά σου αυτό (με τις αλλαγές στο forum το έχασα).

Οι Ιταλοί σχεδίασαν, οι Κορεάτες εκτέλεσαν. Το design των πλοίων είναι από ιταλικό γραφείο νομίζω (archimek) και το εσωτερικό τους συγκεκριμένα από τους Alessandro Cestaro και Carlo Ciribi. Tα δυο πρώτα αδέρφια ναυπηγήθηκαν Κορέα. Tο Aki, όμως, και το Superstar στη Fincantieri. Yπήρχε option και για πέμπτο αδερφό, για λογαριασμό της Tallink, που δεν προχώρησε, σύμφωνα με αντίστοιχο φιλανδικό forum.

Ανέβασα μερικές photos από το εσωτερικό και τα καταστρώματα του πλοίου. Mια πρώτη από την είσοδο στο πλοίο (προφανώς όχι από καταπέλτη) και μια του φουγάρου. Ακολουθούν φώτος από τη business lounge, από δύο εκ των εστιατορίων και self service / snack bars-cafes. Όπως αυτό της πλώρης, έτσι και της πρύμνης, τo σαλόνι είναι ευήλιο κι εντυπωσιακό. Kαλά τα ανοιχτά καταστρώματα αλλά έχουν κι άλλο χειμώνα εκεί, βαρύ, καλύτερα εκμεταλλεύονται το χώρο έτσι... Μεγάλα παράθυρα παντού, ακόμη και κατα μήκος διαδρόμων. Πολλές καμπίνες, όμως, για αυτή τη γραμμή. Ίσως θα ήταν καταλληλότερο για τις overnight cruises με το Baltic Princess, όσον αφορά το ξενοδοχειακό, αλλά έχει γίνει η τοποθέτησή τους αυτή λόγω της αντίστοιχης ταχύτητας τους, υποθέτω. Γενικά, μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, όπως έχω ξαναναφέρει, και σε θέματα καθαριότητας, αλλά και συμπεριφοράς πληρώματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξωτερικά απαίσιο! Το βάψιμό του τρισάθλιο! Έκλεψε όμως την παράσταση, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, ένα τρελό σβουρίδι που έκανε την προηγούμενη Πέμπτη στο Tallin όπου το συνάντησα ως επιβάτης του BALTIC QUEEN. Στην άφιξη απλά μπαίνει και δένει με την πλώρη. Στην αναχώρηση όμως ο captain έκανε μία στρουμφοφανταστική αριστερόστροφη πιρουέτα μέσα στο λιμάνι (τα περισσότερα βγαίνουν με ανάποδα και γυρίζουν απέξω), οριακά από τους ντόκους και από τα άλλα βαπόρια και το πλοίο γύρναγε σαν παλαβό.

 

Για την ιστορία και αν με ενημέρωσαν σωστά, να πούμε πως τα πληρώματα σε αυτό όσο και στο STAR αλλάζουν κάθε 15 μέρες. Αλλά αλλάζουν όλοι. Δεν μένει ούτε ένας. Και μετά από 15 μέρες μέσα πάλι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H Tallink πούλησε το Superstar στην Corsica (μαζεύει πλοία αυτή για τα καλά). Ωστόσο δεν το... ξεφορτώνεται άμεσα, μιας και θα το διαχειρίζεται ναυλωμένο πλέον μέχρι την παράδοση αρχές 2017 του τουμπανοferry που έχει παραγγείλει. Το αδερφάκι του Moby Aki (είναι περισσότερο απ' ότι τα άλλα τα δύο ίδιας σχεδίασης) θα λυτρωθεί από το φορτωμένο του livery τουλάχιστον!

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολοκληρώθηκε σήμερα η διαδικασία πώλησης του πλοίου.

 

AS Tallink Grupp subsidiary Tallink Superfast Ltd. transferred the ownership of the fast ferry Superstar to Medinvest SpA (Corsica Ferries Group) on 01.12.2015. AS Tallink Grupp continues to operate the vessel on its Tallinn-Helsinki route Shuttle service under the charter agreement until the beginning of 2017, when the new LNG fast ferry will start to operate on the same route. The change of the ownership of the vessel does not affect the Tallinn-Helsinki route’s daily Shuttle service. Veiko Haavapuu, Finance Director

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε s&p reports που είδα πήγε 98,4 εκ η αγοραπωλησια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλά το δώσανε, δεδομένου ότι κόστισε πριν 7 χρόνια €120 εκ.; Ήταν ο αδύναμος κρίκος στο στόλο της Tallink, πάντως, ειδικά αφότου έγινε η παραγγελία του LNG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κίτρινο, το κάνει να φαίνεται ακόμα πιο χοντρό απ' ό,τι ήδη είναι ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίσως το κίτρινο πρέπει να φτάσει σε πιο χαμηλό σημείο για να μη δείχνει έτσι "χοντρό"!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπως μας ενημερώνουν οι συνασθενείς του FoSE το πλοίο θα μετανομαστεί τελικά Pascal Lota , προς τιμήν του ιδρυτή της εταιρείας που "έφυγε" νωρίτερα φέτος 

Edited by Petros P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now