Jump to content
Shipfriends

Τρίτων (IMO 7046936)


Recommended Posts

Αν δεν κανω λαθος ,στο site του Louis φαινονται μονο τα Orient Queen και Louis Olympia..καποια στιγμη φαινοταν και το Κοραλ..μακαρι..αλλα δυσκολα ..

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

Από τα οικονομικά αποτελέσματα της Louis βλέπουμε ότι οι οφειλές προς το ΝΑΤ για το Coral από το προηγούμενο πλοιοκτήτη, ότι το δικαστήριο τελικά δικαιώνει την Louis

 

Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ) της Ελλάδας απαίτησε από τη θυγατρική εταιρεία New Wave Navigation S.A., ιδιοκτήτρια του πλοίου M/V Coral, ποσό ύψους €989.783 για οφειλές από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του πλοίου. Η εταιρεία κατάθεσε έφεση στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Πειραιά, το οποίο έκρινε ότι το αρμόδιο σώμα για την εκδίκαση της υπόθεσης είναι το Διοικητικό Δικαστήριο. Η εταιρεία κατάθεσε έφεση εναντίον του ΝΑΤ και της προηγουμένης απόφασης από το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά. Τον Ιούλιου του 2013, το Δικαστήριο εξέδωσε απόφαση υπέρ της New Wave Navigation S.A, και αναμένεται η πάροδος της σχετικής προθεσμίας για τυχόν άσκηση εφέσεων από το ΝΑΤ.

Link to comment
Share on other sites

οι οφειλές προς το ΝΑΤ για το Coral από το προηγούμενο πλοιοκτήτη,

 

προηγουμενος πλοιοκτητης ποιος ειναι; εταιρειες συμφεροντων ποταμιανου ή καποια παρενθετη υπερακτια εταιρια;

Link to comment
Share on other sites

320 δολλαρια ο τονος.Το maritimematters απο market reports ναυτιλιακων που αναφερθηκαν εχθες στο fb λογικα θα το βρηκε.. 

 

Εαν δεν κανω λαθος εταιρεια συμφεροντων Ποταμιανου. Πλεον ανακοινωθηκε η πωληση του πλοιο για scrap απο την εταιρεια, το τιμημα φτανει στα 2,3 εκ δολαρια

 

και υπολιζοντας το light του ειναι κατω απο 300...αρα τα 320 ειναι για να εχουμε να λεμε...

Link to comment
Share on other sites

Απο το 2011 δεμενο ειναι και διωχνει τα παλαιοτερα πλοια...και τωρα ηθρε η σειρα του δυστυχως...το πλοιο εντος ειναι σε φοβερη κατασταση...ειναι πραγματικα πολυ μα πολυ κριμα που φευγει...με ενα 10ημερο συμμαζεμα και ενα δεξαμενισμο θα μπορουσε να ξαναλειτουργησει...αλλα μονο αυτα θα πηγαιναν κανενα 400-500 χιλ δολλαρια...και το πλοιο σκραπ ειδατε στοιχιζε 2,3 εκ δολλαρια...οποτε δεν πολυαξιζε οπως φαινεται...Οπως φαινεται θα ειναι το 1ο πλοιο του Λουη που παει Τουρκια μετα απο πολλα χρονια για κοψιμο..

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς αν θα φύγει μόνο του (όπως τα Hellenic Master/Trader) ή ρυμουλκούμενο? Γιατί απ' ό,τι φαίνεται στο AIS, χθες είχε δίπλα του υδροφόρα (ΑΙΓΙΝΑ) και σήμερα εφοδιαστικό για καύσιμα...

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο για Τουρκια ηταν αρχικα να παει,αφου ειχε ερθει κοσμος απο απεναντι και το δε...το να παιρνει για ωρες πετρελαια και νερο κανει ηλιου φαινοτερο πως παει για Ινδια ,αφου απεναντι πρεπει να πηγαινει με τα λιγοτερα δυνατα καυσιμα και λοιπα αποβλητα λογω νομοθεσιας,αφου οι γειτονες μας ειναι πολυ αυστηροι σε τετοια θεματα..εν αντιθεσει με τα διαλυτηρια του far east που ειναι λιγοτερο(προφανες και απο τις φωτογραφιες που βλεπουμε εκει κατω)

Link to comment
Share on other sites

Να δούμε και μια σημερινή (29/12) φωτο του πλοίου ως... CORA, στον κόλπο της Ελευσίνας. Να πούμε επίσης (αν και φαίνεται και στο AIS) ότι εδώ και λίγες μέρες το πλοίο έχει αφήσει τη ντάνα του AEGEAN HEAVEN και πλέον βρίσκεται μόνο του, στα ανοιχτά μεταξύ Σκαραμαγκά και Ασπροπύργου.

Link to comment
Share on other sites

Έφυγε το πλοίο ...με προορισμό Dubai..

 

 

Cora και Saint Kitts and Nevis...μαλλον Ινδια θα μας παει το πλοιο... 

 

 

 

Άρα ισχύει αυτο που μου είχαν πει... διαλυτήρια τα ΗΑΕ προφανώς δεν έχουν...και το πλοίο πουληθηκε σε τιμή Scrap.. παρόμοια με το Caly... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...