Jump to content
Shipfriends

Sardinia Vera (ΙΜΟ 7360617)


Recommended Posts

Sardinia Vera Main Particulars / Sardinia Vera Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Sardinia Vera

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Stena Atlantica,Marine Atlantica(1975-1987),CORSICA VERA(1987)

IMO Number: 7360617

LOA / Μέγιστο Μήκος: 120,78 m

Breadth / Πλάτος: 21,60 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 12.107 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1975

____________________________________________________

(1975, ex-Stena Atlantica, Marine Atlantica, Corsica Vera)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ερχεται στην Ελλάδα και δρομολογείται απο 1-15 Οκτωβρίου 2007,το Ε/Γ-Ο/Γ SARDINIA VERA ex.M/S STENA ATLANDICA,πλοιοκτησίας corsica & sardinia ferries, και εφοπλήστρια εταιρεία την KALLISTI FERRIES.

Το πλοίο θα δρομολογηθεί απο Πειραιά για Κυκλάδες(δεν ανακοινώθηκαν ποιές,σίγουρη είναι μόνο η Σύρος)-Ικαρία(Εύδηλος)-Φούρνοι(εάν πάρει την επιδότηση απο το ΥΕΝ)-Καρλόβασι-Σάμος(Βαθύ).

Απ ότι έμαθα θα πέσει πάνω στα δρομολόγια του ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ,με μία διαφορά,θα αναχωρεί την Κυριακή απο Σάμο το πρωί ώστε να προλαβαίνει να αναχωρεί την Κυριακή απο Πειραιά το βράδυ.

Το πλοίο είναι πιστοποιημένο με την συνθήκη της Στοκχόλμης,αντίθετα με τα άλλα παλαιά που θα περιμένουν θεωρητικά την 31/10/2008.

Προσωπικά θα ήθελα το M/S SARDINIA REGINA αλλά δεν ρισκάρουν το μήκος του για τον Εύδηλο και το Καρλόβασι.

Το corsica express three θα συνεχίσει παράλληλα μετά τις εκλογές,με 3 δρομολόγια και εκδρομές,ίσως μέχρι το τέλος Οκτωβρίου.

Link to comment
Share on other sites

Το Sardinia Vera ανήκει σε μια σειρά τεσσάρων αδελφών. Φαίνεται οτι τα τα πλοία αυτής της σειράς το έχουν γραφτό να περάσουν από την Ελλάδα μόνο σε ναυλώσεις. Πριν 30 (!) σχεδόν χρόνια ταξίδευε από Βόλο για Λαττάκια ναυλωμένο στο Σούτο το αδελφάκι του, Stena Nordica, μετανομασμένο σε ΕΛΛΑΣ.

Σιγουρα η παρουσία του δεν συμβάλει ούτε στην λεγόμενη ανανέωση της ακτοπλοϊας ούτε και στην... αισθητική του λιμανιού :D αλλά τουλάχιστον θα προσφέρει πιο σταθερή πλεύση τους δυσκολους μήνες του χειμώνα απ'οτι το СEIII.

Link to comment
Share on other sites

εχει μπολικο πραμα απο τα 70s η μαμα και θα χορτασουμε κουτια.

Φιλε Proud το μπολικο πραγμα απο τα 70s περιεχει κουτια;Αν ναι σημερα το πραγμα των 00s τι περιεχει,κονσερβοκουτια;Μιλαω παντα για εμφανιση στην οποια μαλλον αναφερεσαι και εσυ.

Link to comment
Share on other sites

αναφερομαι στα πλοια της corsica και κυριως στη συγκεκριμενη πορταδα απο οπου προερχεται και το vera.

παντως η ενσταση μου δεν αφορα την εμφανιση (που ειναι κατι υποκειμενικο), αλλα γενικοτερα την ταση που διαφαινεται να γεμισουμε 35ρηδες (αφ'ενος) και το δουλεμα για το ταχυπλοο που θα εμενε ολο το χρονο (αφ'εταιρου).

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει η συγκεκριμενη πορταδα ειναι κουτια,αλλα πολλα 70s ειναι πολυ ομορφοτερα απο πολλα 00s.Επειδη το 'κουτια' παραπεμπει σε εμφανιση γι'αυτο μιλησα.Τωρα οσον αφορα για την ανανεωση τα εχουμε ξαναγραψει,αλλα ισως δεν ειναι απολυτα βιωσιμα τα νεα βαπορια.Συνοψιζοντας επιμενω οτι αν ενα 35αρι βαπορι ειναι καλοσυντηρημενο δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο καποιο νεο,αλλα προς θεου δεν λεω να γεμισουμε 35αρια.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε nionio καλό θα είναι η μεγάλη αγάπη που έχουμε στα καράβια, και μάλιστα στα πιο παλιά καράβια τα οποία μας ''μεγάλωσαν'' και μας ταξίδεψαν,

να μη μας παρασύρει σε (τουλάχιστον) άτοπες συγκρίσεις.

Είναι δυνατόν να λες ότι ένα 35χρονο καλοσυντηρημένο δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από κάποιο νέο; Την ...35χρονη διαφορά τεχνολογίας,

με ότι αυτή συνεπάγεται τόσο σε θέματα ναυπήγησης, όσο και σε θέματα ασφαλούς ναυσιπλοίας, την προσπερνάμε έτσι, τελείως αδιάφορα;

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα την υστατη ωρα αναγκης,δηλαδη σε μια βυθιση το καινουριο ειναι καλυτερο γιατι δινει περισσοτερες και γρηγοροτερες επιλογες διασωσης.Στην ενεργητικη ασφαλεια ομως δεν νομιζω να εχουν να ζηλεψουν τιποτα τα παλια.Τα περισσοτερα απο αυτα μαλιστα ταξιδευουν καλυτερα απο τα σημερινα στον καιρο.

Link to comment
Share on other sites

Ορίστε λοιπόν που και εσύ παραδέχεσαι πως κάτι έχει να ζηλέψει το 35χρονο, (...ύστατη ώρα ανάγκης...). Και μάλιστα ''κάτι'' που για την συντριπτική

πλειοψηφία φαντάζομαι των επιβατών, είναι το άλφα και το ωμέγα της υπόθεσης.:P

Τώρα όσο αφορά το ''τα περισσότερα ταξιδεύουν καλύτερα από τα σημερινά'', αν και το θεωρώ παρατραβηγμένο, δεν μπορω να απαντήσω γιατί δεν είμαι ειδικός.

Φίλε nionio και εγώ μαζί σου είμαι, και εμένα το αγαπημένο μου καράβι είναι κάποιο που κατασκευάστηκε το 1968 :D, αλλά ειμαι σίγουρος πως αυτό το καράβι αν κατασκευαζότανε πάλι σήμερα, και αν θες με τα ίδια ακριβώς σχέδια, θα ήταν πολύ καλύτερο και ασφαλέστερο, λόγω (αν μη τι άλλο), από την πείρα που αποκόμισε

ο ναυπηγικός κλάδος στην σαρανταετία που μεσολάβησε. ;)

Link to comment
Share on other sites

Το αν ενα πλοίο θα είναι πιο καλοτάξιδο απο το άλλο δεν έχει να κάνει με την ηλικία του αλλά με το τί σημασία δίνεται σε αυτόν τον τομέα απο τους κατασκευαστές του.Το αν μια γάστρα είναι πιο καλοτάξιδη απο μια άλλη είναι κάτι που μπορεί να προβλεφτεί και όχι κάτι που προκύπτει απο τύχη

Ίσώς τα παλιά ταξίδευαν καλύτερα αλλά αυτό δε σημαίνει και πως ένα καινούργιο μπορεί να υστερεί είναι πράγματα τα οποία δε μπαίνουν σε καλούπια

Όσον αφορά την ασφάλεια την δύσκολη στιγμή μια νέα κατασκευή έχει πράγματι περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης για το λόγο ότι η πρόοδος της τεχνολογίας και κυρίως η ανάπτυξη ειδικών προγραμμάτων υπολογιστών έχουν δώσει τη ευκαιρεία να εξετάζονται πολλές διαφορετικές περιπτώσεις για το damage stability (ευστάθεια έναντι βλάβης) αλλά και πάλι οι υποθέσεις που μπορούν να γίνουν δεν είναι άπειρες

Link to comment
Share on other sites

Ερχεται στην Ελλάδα και δρομολογείται απο 1-15 Οκτωβρίου 2007,το Ε/Γ-Ο/Γ SARDINIA VERA
Φίλε μου ΜΥΚΗΝΑΙ…κράτα λίγο πιο μικρό καλάθι. Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω, το πλοίο (σύμφωνα με την ίδια την Corsica Ferries και το Online σύστημα κρατήσεων της) εμφανίζεται να κάνει δρομολόγια μεταξύ Civitavecchia-Golfo Aranci…μέχρις και 30 Σεπτεμβρίου. Οπότε εάν τα βάλλεις κάτω (να έρθει, να πάρει χαρτιά, πιστοποιήσεις κλπ) …καλό Νοέμβρη!

Όλα αυτά…εάν, βεβαίως, είναι αξιόπιστο το σύστημα κρατήσεων της.

Να προσθέσω, ότι το πλοίο, το διάστημα 2001-2006, ήταν ναυλωμένο στην Transmanche και έκανε δρομολόγια μεταξύ Newhaven-Dieppe.

Επίσης, στις 1/2/2002 στην προσπάθειά του να μπεί στο λιμάνι του Newhaven προσάραξε στα αβαθή και αποκολλήθηκε μόνο του μετά από 2 ώρες και χωρίς καμιά σοβαρή ζημιά. Η έρευνα του ατυχήματος από το MAIB δεν καταλόγισε ευθύνες ούτε στον πλοίαρχο, ούτε στον πλοηγό, αλλά ούτε και βρέθηκε κάποια βλάβη που να προξένησε το ατύχημα. Το ατύχημα αποδόθηκε –πιθανώς- στους πλευρικούς ανέμους που έπνεαν και οι οποίοι σε συνδυασμό με τα αρκετά έξαλα του πλοίου το έκαναν να παρεκλίνει της πορείας του και να πέσει στα ρηχά.

Link to comment
Share on other sites

Τί να κάνουμε φίλε Νηρέα,το ΜΥΚΟΝΟΣ περιμέναμε,το VERA μας προέκυψε.

Διαμαρτύρομαι όμως,γιατί και στο ταχύπλοο δεν με πιστεύατε,αλλά ήρθε και δρομολογήθηκε με 15 μέρες καθυστέρηση.Το ίδιο θα γίνει και τώρα,θα έρθει και θα δρομολογηθεί τον Οκτώβριο,εκτός και αν πάθει καμμιά βλάβη,πάρει φωτιά ή με άλλα λόγια πάθει ότι έπαθε το sardinia express,που και αυτό ήταν προγραμματισμένο να μας έρθει μετά την 31η Αυγούστου,που έληγε η μίσθωση,δεν ήρθε αλλά να είστε σίγουροι ότι θα έρθει.

Οσο για το μπαουλέ,και την ηλικία τί να πώ;περίμενα ένα καλύτερο καλοσώρισμα,περίμενα ευχές,περίμενα καλά ταξίδια και διαβάζω ένα ασήμαντο σύρσιμο λόγω παλίρροιας.

Νομίζω ότι απο την αρχή ξεκαθάρισα την άποψή μου,γράφοντας για το sardinia regina,αλλά τί να κάνουμε μας προέκυψε το vera.

H θάλασσα δεν πίνεται,αλλά στην ανάγκη δοκιμάζεται που λέει και ο σοφός πατέρας μου.

post-878-128326968058_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ μην τα βλέπεις όλα μαύρα (έστω κι αν για πολλούς είναι). Το εν λόγω πλοίο τρώει το ίδιο κράξιμο που τρώει και το Roslagen στο ανάλογο thread.

Καλά ταξίδια θα του ευχηθούμε όλοι (και είμαι βέβαιος γι'αυτό) όταν έρθει. Ωστόσο μέχρι τότε κάποια εμφανή αρνητικά του δεν μπορούμε να μην τα πούμε.

Link to comment
Share on other sites

Tον χορό πάντως με τα "διαμάντια" της ακτοπλοίας τον ξεκίνησε το ΣΟΥΜΕΛΑ και ο γνωστός εφοπλιστής..

Τώρα πια το κακό έγινε, 1ον με την άρση της 35ετίας και 2ον με το όριο της 20ετιάς για δρομολόγηση.

Ο καθένας θα δρομολογεί ότι του περισεύει(S.Vera) ή ότι του έρχεται πάμφθηνα (roslagen).

Όχι τίποτα άλλο, αλλά στην Ικαροσαμία διαμαρτύρονταν για τα πλοία του άρχοντα και στύνονταν στους καταπέλτες του Δημητρούλα και του Μαρίνα.

Πάντως εάν διατηρεί όλους τους κανόνες και προδιαγραφές ασφαλείας, τότε δεν μπορείς να απαγορεύσεις στον κόσμο να μπεί μέσα..

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να πούμε δυο ευχές για το πλοίο μην την πάθει και αυτό σαν το Sardinia Express. Καλοτάξιδο λοιπόν και με το καλό να μας έρθει. Από τις φωτογραφίες τα χρονάκια του πλοίου φαίνονται έντονα και σίγουρα πρέπει να υποστεί έναν καλό δεξαμενισμό για να κερδίσει τις εντυπώσεις όταν θα πρωτοέρθει, τουλάχιστον οπτικά. Από ξενοδοχειακό ξέρουμε πως τα πάει; Πάντως πιστεύω ότι αν η Corsica ήθελε να δοκιμάσει ένα συμβατικό σε μία γραμμή του Αιγαίου μπορούσε να στείλει ένα καλύτερο πλοίο όπως το Sardinia Nova (που ο Σουηδός του δίνει ταχύτητα 24kts) ή ακόμα καλύτερα το Sardinia Regina (ταχύτητα εκ Σουηδού 20kts).

Υ.Γ. Συμφωνώ απόλυτα με την υπογραφή του Στράτου

Link to comment
Share on other sites

Πάντως πιστεύω ότι αν η Corsica ήθελε να δοκιμάσει ένα συμβατικό σε μία γραμμή του Αιγαίου μπορούσε να στείλει ένα καλύτερο πλοίο όπως το Sardinia Nova (που ο Σουηδός του δίνει ταχύτητα 24kts) ή ακόμα καλύτερα το Sardinia Regina (ταχύτητα εκ Σουηδού 20kts).

Οι ταχυτητες που αναφερει το συγκεκριμενο site δεν ανταποκρινονται παντα στην πραγματικοτητα. Το θεμα ομως δεν ειναι αυτο, αλλα η σαφης υποβαθμιση της γραμμης με τετοια πλοια.Αλλο το CEIII και αλλο το καραβακι που θα φερουν.Με αυτη τη λογικη ο Αγουδημος και ο Μανουσης θα επρεπε να ηταν στο απυροβλητο.Στο τελος θα φερουν και κανενα ξεχασμενο liberty θα το μετασκευασουν και θα κανει ακτοπλοοια.:P Πως θα φαινοταν αραγε στους Ιταλους αν στελναμε σε καποια βασικη -οχι αγονη- γραμμη της Ιταλικης ακτοπλοοιας το Παναγια Σουμελα για παραδειγμα?

Τελος θελω να κανω ενα παραλληλισμο με καποιες αλλες γραμμες. Μερικα δικα μας παλια σκαρια τα στελνουμε να κανουν δρομολογια στην Αλβανια. Το ιδιο κανουν και οι Ιταλοι. Μονο που τωρα καποια σκοπευουν να τα στειλουν και στην Ελλαδα. Αυτο θα επρεπε μαλλον να μας προβληματιζει. Αλλο ενας Ελληνας να φερνει ενα οποιοδηποτε 40χρονο πλοιο και αλλο οι Ιταλοι να μας στελνουν τετοια πλοια.Χωρις να ειμαι ρατσιστης ΔΕΝ θα δρομολογηθουν στο Δυρραχιο αλλα στην Ικαρια και τη Σαμο!!!!!!!:P

Link to comment
Share on other sites

Δύο απορίες παρακαλώ. Η πρώτη :

...Από τις φωτογραφίες τα χρονάκια του πλοίου φαίνονται έντονα και σίγουρα πρέπει να υποστεί έναν καλό δεξαμενισμό για να κερδίσει τις εντυπώσεις όταν θα πρωτοέρθει, τουλάχιστον οπτικά...

Συγγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω πως γίνεται ένα πλοίο να κερδίσει τις εντυπώσεις, τουλάχιστον οπτικά, μετά από ένα καλό δεξαμενισμό ; Να έλεγε ο φίλος cpt_Hiotis, ''μετά από μία καλή μετασκευή'', θα το καταλάβαινα.

Και η δεύτερη :

...Πως θα φαινοταν αραγε στους Ιταλους αν στελναμε σε καποια βασικη -οχι αγονη- γραμμη της Ιταλικης ακτοπλοοιας το Παναγια Σουμελα για παραδειγμα?

...Αλλο ενας Ελληνας να φερνει ενα οποιοδηποτε 40χρονο πλοιο και αλλο οι Ιταλοι να μας στελνουν τετοια πλοια...

Φαντάζομαι ότι οι Ιταλοί δεν θα στείλουν μαζί με το πλοίο και καμμιά 20αριά μαφιόζους :P, οι οποίοι θα στέκονται στον καταπέλτη του πλοίου με αυτόματα, και θα επιβιβάζουν τον κόσμο με το ζόρι. Όποιος θέλει μπαίνει στο πλοίο, όποιος δεν θέλει δεν μπαίνει. Και μην μου πείτε σας παρακαλώ ότι τι θα κάνουν οι επιβάτες αν δεν υπάρχει άλλο πλοίο στη γραμμή, γιατι για αυτό οι τελευταίοι που ευθύνονται είναι οι Ιταλοί.

Όσο για το παράδειγμα του Παναγία Σουμελά στην Ιταλία :P:D:D, φαντάζομαι ότι κανείς δεν θα πάταγε το ποδαράκι του μέσα στο πλοίο, οπότε θα γύριζε άκλαυτο στα πάτρια εδάφη.

Link to comment
Share on other sites

Εξαρταται σε ποια γραμμη θα το βαζανε το Σουμελα.Υπαρχουν γραμμες που ταξιδευουν χειροτερα πλοια του μεγεθους του Σουμελα και θα μπαιναν νομιζω ευχαριστως οι Ιταλοι.Νομιζω οτι τους υπερτιμαμε.Οσο για το Sardinia Vera αφηστε να ερθει το καραβακι και συζηταμε μετα για τον αν κανει η οχι για το Αιγαιο.Να το θαβουμε πριν ακομα πατησει δεν ειναι σωστο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Σείριε, λέγοντας "καλό δεξαμενισμό" εννοούσα αμμοβολή, βάψιμο μέσα - έξω και γενικότερα πλήρη συντήρηση του πλοίου εξωτερικά, στο ξενοδοχειακό και στις μηχανές του. Πολύ πιθανός η έκφραση να ήταν λανθασμένη και γι' αυτό ζητώ συγγνώμη για τυχόν παρανοήσεις.

Ελπίζω απλώς να μην εξελιχθεί η Kallisti Ferries σε μια δεύτερη GA γιατί αν συνεχίσει η Corsica να στέλνει την σαβούρα της για εκεί το βλέπω. Τέλος πάντων, ας έρθει πρώτα το πλοίο και τα λέμε μετά όπως είπε, πολύ σωστά και ο cpt_hcp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δείτε και μερικές σχετικά πρόσφατες φωτό του πλοίου (2006 & 2007).

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι φωτό από τον δεξαμενισμό του πλοίου στη Γένοβα, τον Απρίλιο του 2006, μόλις επέστρεψε από την ναύλωση στην Transmanche. Αλήθεια, ο βολβός είναι καινούριος ή απλώς τον συμμάζευαν?

Να προσθέσω, ότι το πλοίο, το διάστημα 2001-2006, ήταν ναυλωμένο στην Transmanche και έκανε δρομολόγια μεταξύ Newhaven-Dieppe.

Επίσης, στις 1/2/2002 στην προσπάθειά του να μπεί στο λιμάνι του Newhaven προσάραξε στα αβαθή και αποκολλήθηκε μόνο του μετά από 2 ώρες και χωρίς καμιά σοβαρή ζημιά. Η έρευνα του ατυχήματος από το MAIB δεν καταλόγισε ευθύνες ούτε στον πλοίαρχο, ούτε στον πλοηγό, αλλά ούτε και βρέθηκε κάποια βλάβη που να προξένησε το ατύχημα. Το ατύχημα αποδόθηκε –πιθανώς- στους πλευρικούς ανέμους που έπνεαν και οι οποίοι σε συνδυασμό με τα αρκετά έξαλα του πλοίου το έκαναν να παρεκλίνει της πορείας του και να πέσει στα ρηχά.

Θα ήθελα να διορθώσω και να συμπληρώσω ότι το πλοίο δεν προσάραξε μόνο μία φορά στην είσοδο του Newhaven, αλλά συνολικά 5 φορές. Στις 13-5-01, στις 1-2-02, στις 20-11-02, στις 27-5-03 και στις 11-1-05.

Στην τελευταία προσάραξη υπήρξε πάλι έρευνα του ατυχήματος από το MAIB και μάλιστα αυτή η έρευνα προχώρησε σε βάθος, καθώς ήταν ανησυχητικός ο αριθμός των ατυχημάτων του Sardinia Vera και του ομόσταυλου του Dieppe, 10 συνολικά στο διάστημα 2001-2005, όπως φαίνεται και στο Παράρτημα Α της παραπάνω έρευνας .

Και για να μη γίνει καμιά παρεξήγηση πάλι από τον φίλο μου τον ΜΥΚΗΝΑΙ…όλες οι προσαράξεις οφείλονται στην πολύ κακή κατάσταση του διαύλου, όπου άλλα έλεγαν οι χάρτες και άλλα βάθη υπήρχαν στην πραγματικότητα. Σε καμιά περίπτωση δεν αποδόθηκαν ευθύνες είτε στο πλήρωμα είτε στο πλοίο.

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι στις 29/11/2001 σε επιθεώρηση από την Βρετανική Ακτοφυλακή σημειώθηκαν 30 παρατηρήσεις με αποτέλεσμα να του απαγορευθεί να μεταφέρει επιβάτες, αλλά να ταξιδεύει μόνο σαν RoRo, μέχρι να αποκατασταθούν οι ελλείψεις. Όλα όμως διορθώθηκαν και στις 17/12/2001 άρθηκε η απαγόρευση. Έκτοτε το πλοίο δεν ξανααπασχόλησε την Ακτοφυλακή, το οποίο είναι ένα θετικό σημείο για το πλοίο, λαμβάνοντας υπ’ όψη την αυστηρότητα των Βρετανών.

ΥΓ. Φίλε μου ΜΥΚΗΝΑΙ, όλα αυτά δεν τα λέμε από κακία, αλλά για να γνωρίσουμε καλύτερα το πλοίο, καθώς όλες αυτές οι έρευνες περιέχουν πολλά στοιχεία για το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Απο τα trials στην Ιταλία,αποδείχθηκε απο τους 2 πλοιάρχους που πήγαν ότι το πλοίο δεν βγάζει παραπάνω απο 17,5 μίλια.Και επειδή τουλάχιστον απο τον Νοέμβριο και ίσως απο τον Οκτώβριο αρχές,δούμε επιτέλους το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ,εγώ εάν δεν το ακουμπίσω δεν το πιστεύω ακόμα κι ας λέει κάθε μέρα ο πράκτορας τα δικά του,ίσως το sardinia vera αλλάξει.Αλλά επειδή το δις εξαμαρτείν ούκ ανδρός σοφού...αλλά αυτό που ξέρετε,ας βγεί ο κεντρικός πράκτορας ή και ο ίδιος ο εφοπλιστής να το διαψεύσει όχι στα λόγια αλλά με γραφή.

Γιατί αν γράψω αυτό που είπανε τώρα ότι θα φέρουνε,θα δικαιωθώ γιατί πρώτος τους το είπα αντί για το <<μπαούλο>>,αλλά για σας θα πρέπει να κλείσω θέση στο Δαφνί ή για πιό κοντά στο Λακί της Λέρου,καλή του ώρα του λιμανιού φυσικά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...