Jump to content
Shipfriends

St Damian (IMO 7128887)


Recommended Posts

  • 37 years later...
  • Replies 281
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To aeimnhsto dhmofiles pou anafereis, den einai mazi mas pia kai exei germanikes katagwges

Πες μου ότι είναι το Roslagen που είχε βγει εσχάτως στο σφυρί? Μόνο αυτό τέλος.:)

Ρε δεν ξεμένουμε ποτέ από αδελφά του Papenbourg.:D Πρώτα το Alandia και τώρα αν αληθεύουν οι φήμες το Roslagen θα κοσμούν τον Ελληνόκτητο στόλο.

Κι έτσι για την ιστορία και για την απόδειξη του άδικου χαμού του ΟΛΥΜΠΙΑ;) το Roslagen είναι το αμέσως γηραιότερο αδελφό του ΟΛΥΜΠΙΑ το VIKING III κατασκευής 1972.

Κι έτσι για την ιστορία των αδελφών πέραν από την σαφέστατη καλαισθησία:D,μεγάλο προσόν αυτών των πλοίων ήταν η εκπληκτική εκμετάλευση χώρων που είχαν βγάζοντας μια απίστευτη χωρητικότητα για τα μέτρα τους με σημαντική οικονομία καυσίμων.

Το Boughaz για ένα βραδυνό παροναξίας είναι ότι πρέπει.Βούρ στον πατσά...:eek:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από τα λίγα σουηδικά που έχω πλέον μάθει στο σχετικό με το πλοίο link

http://www.faktaomfartyg.se/viking_3_1972.htm

αναφερει από 24/5, Μαίου δηλαδή (αλήθεια που ήμασταν εμείς τόσο καιρό και δεν το είχαμε πάρει χαμπάρι) οτι πωλήθηκε σε Ελληνες (νομίζω αγνωστους προς το παρον - υποπτευομαι πως λεει) για δρομολόγηση από το Σεπτέμβρη...

Και για όποιον ξέρει πραγματικά σουηδικά, ας βοηθήσει

2007 05 24. Såld till okänt Grekiskt rederi, för leverans i september.

Και παρακάτω η πιο προσφατη φωτογραφία του

http://www.faktaomfartyg.se/roslagen_1972_bild_11.htm

Λογικά λοιπόν ο γρίφος λύθηκε ως προς το πλοίο, ως προς το που θα παει, εγώ ψηφίζω ionian, γιατι σύμφωνα με τις πιο πανω περιγραφές προορίζεται για τοπική στην εταιρία γραμμή, και μου φαίνεται κάπως να το δω Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο από όσα ξέρω είναι ναυλωμένο(και είχε βγει προς πωληση παράλληλα) οπότε πιθανότατα γι αυτό να προσδιορίζει ο Σουηδός την δρομολόγησή του ή την παράδοσή του από Σεπτέμβρη

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά ο Σουηδός το έχει να είναι δρομολογημένο ήδη στη παλιά του γραμμή... μέχρι τέλος Αυγούστου

Και λίγα λόγια για την πρωην πλοιοκτήτρια την Eckerö Linjen

Στα αγγλικά όμως από το site τους... www.eckerolinjen.fi

Eckerö Linjen Ab operates car ferry services between Eckerö and Grisslehamn with the flagship M/S Eckerö and the summer ship M/S Roslagen. We sell all types of Ålandic tourist products, from overnight stays to package trips, group trips, sports trips and conferences under the brand name Eckerö Linjen at our sales departments in Grisslehamn and Eckerö.

Δηλαδή το χρησιμοποιούσε σαν εφεδρικό, μόνο τα καλοκαίρια

Και για το πλοίο:

M/S Roslagen

Built in 1972 by Jos. L. Meyer, Paperburg-Ems, West-Germany. Refurbished in 1998. Length: 108.7 m, width: 17.2 m. Speed: 16.5 knots. Capacity: 1,200 passengers. Cargo: 220 cars / 26 lorries, a total of 440 m. A dining-room, a la carte restaurant, 2 cafés, a bar, a supermarket, conference facilities, and a playroom. Operates between Eckerö/Åland-Grisslehamn/Sweden.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μια και η ΑΝΜΕΖ εχει παρει σβαρνα τα ονοματα ποιητων και λογιων (σολωμος, καλβος, κοραης), θα προτεινα το Roslagen να παρει το ονομα του Λορεντσου Μαβιλη. Ηταν επτανησιος ποιητης, γεννηθηκε στην Ιθακη και σκοτωθηκε στους Βαλκανικους πολεμους.

Link to comment
Share on other sites

Eγω θα προτεινα να ονομαστεί Νίκος Καββαδίας, καιρός είναι να τιμηθεί και με αυτό τον τρόπο ο Κεφαλλονιτής ναυτικός.

Link to comment
Share on other sites

Eγω θα προτεινα να ονομαστεί Νίκος Καββαδίας, καιρός είναι να τιμηθεί και με αυτό τον τρόπο ο Κεφαλλονιτής ναυτικός.

Bαλε και μενα στους υποστρικτες. θα επρεπε να ειχε γινει ηδη, ναι Νικος Καβαδιας και εγω.

Link to comment
Share on other sites

Τι θα λέγατε να ονομαζόταν το πλοίο "Γρηγόριος Ξενόπουλος', το όνομα του συγγραφέα που αγάπησε το νησί και τόσες φορές μέσα απο τα διηγήματα του, έκανε πασίγνωστο το φιόρε του Λεβάντε, πατρίδα του πατέρα του, όπου μεγάλωσε ?

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι υπολογίζεται να ξεκινήσει για Ελλάδα γύρω στις 18 με 19 Σεπτέμβρη.Έχει σταματήσει τα δρομολόγια από 19 Αυγούστου και βρίσκεται δεμένο στο Berghamn. Πληροφορίες απο βόρια (δεν είναι και τεκμηριωμένες) λένε ότι το πλοίο προορίζεται για μία γραμμή γύρω στα 50 λεπτά. :P Κυλλήνη; Ηγουμενίτσα; Ποιος ξέρει; Όχι τίποτα άλλο αλλά τσάμπα θα πάνε οι καταπληκτικές καμπίνες που έχει:mad::D

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο θα ήταν να το έπερνε μια εταιρεία και να το έβαζε Παροναξία να θυμόμασταν λίγο τις μέρες του ΟΛΥΜΠΙΑ με τα βραδυνά δρομολόγια στη γραμμή,και να την έσπαγε και λίγο στον Αγούδημο

Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω να μην σοβαρολογεις και να τα λες για πλακα οτι μπορει να σταθει

Το βαπορι ειναι του 1972.Αν θεωρεις λοιπον οτι αυτος ειναι ο εξυχρονισμος τοτε παω πασο.

Ας σταματησουμε λοιπον να εχουμε καινουρια βαπορια,ας κραξουμε την Hellenic και οσους αλλους προσπαθουν να φερουν κατι νεο ασχετως ας μας αρεσει εμφανισιακα ή οχι και ας μεινουμε με ολα τα παλια.

Τελικα μπορει και να ειχε δικιο καποιος που πριν λιγο μου θυμισε πως οταν αρθηκε η 35ετια ολοι χαιρομασταν που θα μεινει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και η ΠΗΝΕΛΟΠΗ χωρις να σκεφτουμε τι αλλο θα μπορουσαν να φερουν.Μπορει και να καναμε λαθος

Link to comment
Share on other sites

Προσεξε υπαρχει κατι που ξεχνας.Θα ημουν πολυ παραλογος αμα ελεγα να μην ερθουν τα καινουρια βαπορια (εστω και με λιγοτερη βαπορισια ομορφια) και στη θεση τους να φερουμε Σαπφω-Επτανησος-Αριαδνη (η πανεμορφη της Minoan) κτλ.Μονο που δυστυχως καινουργια η σχεδον καινουργια βαπορια ερχονται μονο στα Χανια,στη Χιο και ισως στην κυρια γραμμη της Δωδεκανησου.Δεν μπορει για Παροναξια που παλια ειχαμε 10 βαπορια (που λεει ο λογος) να εχουμε τα Blue Star και τα guest του καπτα Μακη.Προσωρινα λοιπον πιστευω πως το Roslagen (η οπως αλλιως ονομαστει) αν ειναι καλα συντηρημενο δεν εχει να ζηλεψει απολυτως τιποτα.Και κατι τελευταιο.Ειπαμε για Παροναξια,εκει καπως τρωγεται η κατασταση σε αλλες γραμμες του Αιγαιου ομως οχι μονο το εχουν αναγκη αλλα παρακαλουν για ενα τετοιο βαποραρο,εστω και 35 ετων,οπως βεβαια θα παρακαλουσαν να εχουν και φετος την Απολλωναρα.Ας φερουμε λοιπον ικανη ποσοτητα νεων σε ηλικια βαποριων (τωρα μετριουνται στα δακτυλα του ενος χεριου) και δεν ξαναμιλαω ποτε.Με καταλαβες;:(

Link to comment
Share on other sites

παιδια ενα βαπορι 35 χρονων δεν ειναι ουτε αναβαθμιση ουτε θετικη εξελιξη. μην τρελλαθουμε!! επειδη μοιαζει με το ολυμπια που καποτε σαρωνε στην παροναξια δεν ξαναρθε ο χριστος στη γη.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως συμφωνώ με τον captain nionio αφού υπάρχουν οι κορες του καπτά-Μάκη στη Παροναξία γιατί να μην υπάρχει και ένα τέτοιο πλοίο δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι το βαπόρι αλλά αν είναι καλοσυντηρημένο τι πρόβλημα θα υπήρχε.Δηλαδή αν έμενε ο Απολλωνας φέτος στη Παροναξια θα ήμασταν υπέρ και αν ερχόταν ένα άλλο στην ίδια ηλικία θα ήμασταν κατά.

Εξάλλου τα περί ορίου ηλικίας τα έχουμε συζητήσει αρκετές φορές.Δε λέω ότι είμαι κατά των νέων επενδύσεων το αντίθετο μάλιστα με γοητεύει η νέα τεχνολογία αλλά δε λέω όχι και σε κάτι παλαιότερο αν φυσικά αξίζει

Link to comment
Share on other sites

...αφού υπάρχουν οι κορες του καπτά-Μάκη στη Παροναξία γιατί να μην υπάρχει και ένα τέτοιο πλοίο...

Μήπως γιατί με αυτό τον τρόπο δίδεται άλλοθι σε μία εταιρεία στην οποία ανά καιρούς έχουμε κάνει δίαφορες κριτικές, να συνεχίσει την ίδια πολιτική;

Πως είναι δυνατόν απέναντι σε μία εταιρεία με πλοία 35ετίας, να αντιπαρατάσσεται ως αντίπαλο δέος ένα πλοίο ...35ετίας; :(

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ, προσέξτε: Ξεπέφτουμε προς τα σκληρά ;). Επειδή ταξιδεύουνε ακόμα Μιλένα & Νταλιάνα, δεν σημαίνει ότι για να κοντράρουμε τον Καπτά-Μάκη, όποιο σκαρί μοιάζει με κάποιο που πολύ αγαπήσαμε οφείλει να έλθει στην Ελλάδα και να κάνει καριέρα. Το Roslagen ταξίδευε χρόνια αλλού κι' αλλού. Αν έλθει τώρα Παροναξία πώς να αντέξει τον ανταγωνισμό-εξαίρεση οι καμπίνες αλλά πόσοι τέλος πάντων θέλουν καμπίνα για Σαντορίνη (ετήσιο μέσο όρο παρακαλώ, όχι 1-20 Αυγούστου)? Εξάλλου, πρώτοι εμείς εδώ θα του βρίσκαμε στραβά κι' ανάποδα. Εδώ μέχρι και ο Proud έκανε outing στο Κεφαλονιά, στο Roslagen θα ήμασταν επιεικείς?

Παλιά ωραία σκαριά είπατε? Είτε έχεις λεφτά και φτιάχνεις μία preservation society είτε έχεις μεράκι και φτιάχνεις φίνα πράγματα.

Γι' αυτό άστε το Roslagen για εκεί που το προορίζουν. Το πολύ άν κανείς "μικρός" είχε γούστο και διάθεση να το έπαιρνε για να κάνει Κρήτη-Ρόδο-Αν. Αιγαίο-Αλεξανδρούπολη που οι απαιτήσεις είναι μειωμένες και η έντονη εποχικότητα υπαγορεύει "φθηνό" πλοίο.

Οι πράγματι όμως έχοντες και κατέχοντες, μας δείχνουν το δρόμο, είτε με new build τύπου Νήσος Χίος-Μύκονος, είτε (much better :() με καράβια όπως Αριάδνη και Έλυρος (άντε και Θεσσαλονίκη αν μετασκευασθεί), που θα είναι τα αγαπημένα των καραβολατρών για την επόμενη εικοσαετία.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα γνωρίζοντας λιγάκι το ταμπεραμέντο και την κουλτούρα μιας Δυτικής εταιρείας πιστεύω ότι οι γραμμές και τα σενάρια είναι πάμπολλα και έχουν να κάνουν με την διάθεση και ανταγωνιστικότητα της εταιρείας. Μονη η AMNEZ δεν θα έμπαινε σε καθαρά ανταγωνιστικό τριπάκι. Δεν έχει το κεφαλαιο (τουλάχισοτν για την ώρα) να το κάνει. Να πλάγιαζε τον θεόφιλο ίσως. Να πήγαινε σε μια πιο ήρεμη γραμμή αλλα profitable λίγο πιο βόρεια των δωδεκανήσων ίσως ήταν μια άλλη ιδέα.

Το μονο που θέλω να θυμίσω είναι ότι μπορεί να είναι φτυστό καμάρι του Olympia αλλα στερεί σε κάποιους ίππους και ταχύτητα αυτού. (Αν και κάτι άκουσα για καινούργιες μηχανές προ 2αιτίας αλλα μου μοιάζει λίγο σεναριολογία).

Επίσης, έτσι για να μπερδευτούμε όλοι μαζί, να σας δείξω και έναν σχετικά πιο γρήγορο Διονύσιο Σολωμό που μπορεί να φύγει από το νησί, να αντικατασταθεί από το Roslagen και μετά την σεναριολογία να την μεταφέρουμε σε άλλο topic :(

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια νομιζω πως δεν διαβαζουμε καλα τα γραφομενα των αλλων.Παραπανω δεν εγραψα οτι δεν θελω εκσυχρονισμο,τεχνολογια και οτι το Roslagen ειναι αναβαθμιση.Σας βλεπω ολους να μιλατε για αυτους που χαραζουν σωστα το δρομο με Νησος Χιος,Αριαδνη,Ελυρο.Σωστα μιλατε,αλλα ρε παιδια σοβαρολογουμε;Ποσα ειναι αυτα,σε ποσες και σε ποιες γραμμες μπαινουν;Εχουμε στην πλειοψηφια των γραμμων της χωρας μας τετοια βαπορια;Ελαχιστα ειναι τα καινουρια τετοιου ειδους,την στιγμη που καλα παλια πανε για βρουβες και μενουμε χωρις βαπορια...Γι'αυτο λοιπον επειδη δεν εχουμε ικανη ποσοτητα νεων πλοιων δεν πρεπει με τα πρωτα Νησος Χιος,Αριαδνη,Ελυρος να ξορκιζουμε μακρια τα παλια βαπορια που σε πολλες γραμμες καλως η κακως τα εχουμε αναγκη.Αμα το βαπορακι ειναι σε καλη κατασταση προσωρινα και ως λυση ανακγης μεχρι καποιος να αυξησει των αριθμο των νεων βαποριων (πραγμα που δεν γινεται απο τη μια μερα στην αλλη),μπορει να προσφερει.

Link to comment
Share on other sites

Την θεοπούλα εννοούσα αλλα δεν έχει βγει ακόμα σε καράβι ώστε να κάνει θραύση.

Ναι στον θεολόγο αναφερόμουν αλλα με έφαγε ο δαίμων του τυπογραφείου

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...