Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ALSTOM: Αποχωρεί από τον κλάδο ναυπηγικής μεταβιβάζοντας πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της μονάδας της
στη Δυτική Γαλλία στην Aker Yards. Για το λόγο αυτό συστήνει κοινοπραξία με την Aker Yards η οποία θα
ελέγχει το 75% των ναυπηγείων, με την Alstom να διατηρεί το 25% έως το 2010.


απο την ενημέρωση της Fortius αχεπευ

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

...για να μη πέσετε από την καρέκλα σας:(...εγώ στο τσακ την γλύτωσα:eek:

Vinashin to build eight car-carrying vessels for Norway

01/12/2006 -- 10:54 PM

Ha Noi (VNA) -

The Viet Nam Shipbuilding Industry Group (Vinashin) will build eight car-carrying vessels for Hoegh Autoliner of Norway under a 536 million USD contract signed in Ha Noi on Dec. 1

The vessels, which will be capable of carrying 6,900 cars and sail at a speed of 20.5 nautical miles per hour, will be built by the Nam Trieu Shipbuilding Industry Co. - a Vinashin subsidiary - under the supervision of Norway's DNV.

Each of the vessels will be 199.9 metres long and 32.26 metres high, and installed with state-of-the-art equipment and engines which will meet the latest international maritime standards.

The first vessel is scheduled for completion by December 2009 when it will be handed over to the Norwegian company, while the remaining ones will be completed six months later.

Also on Dec. 1, the Nam Trieu shipyard signed a contract to design the above-mentioned vessels with DeltaMarin, a Finnish consulting and engineering firm which specialises in shipping, shipbuilding, marine and offshore industry.-Enditem

Share this post


Link to post
Share on other sites
...για να μη πέσετε από την καρέκλα σας:eek:...εγώ στο τσακ την γλύτωσα:mad:

Το post του Νηρέως, αφιερωμένο εξαιρετικά στην ώριμη, δημοκρατική :P και υπεύθυνη πολιτική και συνδικαλιστική ηγεσία της χώρας μας :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egw den katalabainw giati 8a eprepe na pesw apo thn karekla mou?

Pws oi bietnamezoi exoun tosa leuta?

H to oti h DeltaMarin den einai a3iologh sxediastria etaireia? (Para polla sxedia exoun kanei gia Ellhnes)

O DNV einai pia apo tous pleon reputable k telos ta 6900 den xtypoun to rekor.

Na pesw apo thn karekla mou gia ta xalia ta dika mas nai alla oxi sygkritika me auto to project

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιός μπορεί να είναι αυτός...που όχι μόνο παραγγέλνει πολλά ταχύπλοα ...όχι μόνο επεκτείνει την παραγγελία...αλλά και διατηρεί την ανωνυμία του? :D

Πάντως το tradewinds μιλάει για "Mystery client" και για 50 εκ δολ. το κόστος μόνο της επέκτασης της συμφωνίας.

Λέτε...να είναι κανένα γνωστό πατριωτάκι?...αλλά και πάλι τόσα πολλά?:D ...που θα δένουν τον χειμώνα? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετεροχρονισμενο το post μου ,αλλα θελω να κανω μια παρατηρηση.Οταν παραδοθηκε το Αλκυονη δεν εγινε η παραμικρη νιξη για το ναυπηγειο των Κορων που το εφτιαξαν.Ακομα και ο Εφοπλιστης δεν εγραψε το παρμικρο.Διακρινω εναν ελαφρο σνομπισμο ή ιδεα μου ειναι?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ποιός μπορεί να είναι αυτός...που όχι μόνο παραγγέλνει πολλά ταχύπλοα ...όχι μόνο επεκτείνει την παραγγελία...αλλά και διατηρεί την ανωνυμία του? :D

Λέτε...να είναι κανένα γνωστό πατριωτάκι?...αλλά και πάλι τόσα πολλά?:D ...που θα δένουν τον χειμώνα? :D

Τώρα αν πω ότι μου έρχεται στο μυαλό ένας που στα τέλη Οκτωβρίου τον είδα (από καθαρή σύμπτωση) να κάνει socializing (τουλάχιστον αυτό είδα εγώ) με Αυστραλούς, λέτε να έχω άδικο? Αλλά και πάλι, έχει πολλά από δαύτα :(...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατ' αρχάς να πω καλως αςσ βρήκα καθως ειμαι καινούργιος και στο φορουμ αλλα και στο χώρο των σκαφών - ναυσηπλοιας.

Ψαχνω πληροφορίες για τα παλια ξύλινα σκάφη και ύστερα απο ενα άρθρο που διάβασα στην εφημερίδα "Το Βήμα", προσπαθώ να βρω τη διεύθυνση και το τηλέφωνο του ναυπηγείου του Μανώλη Ψαρρού στο Πέραμα. Μήπως τα γνωρίζει καποιος απο εσας?

Σας ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό το ναυπηγείο στο Μαυροβούνιο, ποιός θα το πάρει? Το ναυπηγείο αναζητά στρατηγικό επενδυτή (κν ιδιωτικοποιείται) και μεταξύ των ενδιαφερομένων υπάρχουν και Ελληνο/Κυπριακές εταιρείες.

post-31-128326972878_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προκειται για το ναυπηγειο στη Γιουγκοσλαβια που δεξαμενιζεται το Siren και φετος θα το επισκεφτει και το Athens. Εδω μια φωτογραφια απο τη μικρη πλωτη δεξαμενη στη Bijela με το Siren μεσα απο το δεξαμενισμο του 2006

post-23-12832697288_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις 16 Ιουνίου απεργούν στα ναυπηγεία της Tuzla στην Τουρκία. Ο λόγος εντελώς ασήμαντος : 11 θανατηφόρα "ατυχήματα" από τον περασμένο Σεπτέμβριο, 25 τον τελευταίο χρόνο και συνολικά 82 τα τελευταία 5 χρόνια..."since the yards were privatised"...

Edited by ΝΗΡΕΑΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τέλος εποχής για τα ναυπηγεία Odense

Πηγη: THE SEANATION

Διακόπτουν τη λειτουργία τους τα ιστορία ναυπηγεία Odense της Δανίας από το 2012, όταν θα παραδοθεί και η τελευταία παραγγελία προς τη μητρική εταιρία AP Moeller Maersk. Οι πρώτες απολύσεις ξεκίνησαν από αυτό το μήνα. Επίσης θα πουληθεί και το ναυπηγείο Baltiya που βρίσκεται στη Λιθουανία, καθώς και η μηχανολογική εταιρεία UAB Baltic Engineering.

Η διακοπή των ναυπηγικών δραστηριοτήτων του ομίλου Maersk κρίθηκε απαραίτητη καθώς η διοίκησή του εκτιμά ότι είναι πολύ δύσκολο τα επόμενα χρόνια να εξασφαλίσει παραγγελίες, ενώ παρά τις σοβαρές επενδύσεις σε νέα τεχνολογία και εξοπλισμό, η ναυπηγική μονάδα συνέχιζε να λειτουργεί με ζημιές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η DSME μεχρι να φτιαξει τα καινουργια Blue Star εχει αλλες δουλειες να κανει:DΚατασκευασε την μεγαλυτερη πλωτη δεξαμενη στον κοσμο(Royal Dock n.4)μηκους 362μετρων και πλατους 62.Θα της χρησιμευσει για την κατασκευη-συντηρηση μεγαλων κοντεινεραδικων.Tα υπολοιπα εδω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κροατία: Ιδιωτικοποίηση έξι ναυπηγείων

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Το «Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων της Κροατίας» (HFP) ανακοίνωσε για δεύτερη φορά (μετά τον άγονο διαγωνισμό του περασμένου Αυγούστου που περιελάμβανε περισσότερο περιοριστικούς όρους) έξι προσκλήσεις υποβολής προσφορών για την ιδιωτικοποίηση αντίστοιχων κροατικών ναυπηγείων, ανακοίνωσε το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Ζάγκρεμπ. Πιο συγκεκριμένα, οι προσκλήσεις αυτές αφορούν την πώληση μετοχών των ναυπηγείων «Brodogradevna Industrija 3. Maj d.d.» στην Rijeka (ποσοστό 83,32%), «Brodogradjevna Industrija Split d.d.» στο Σπλιτ (ποσοστό 99,78%), «Brodotrogir» στο Trogir - περιοχή Split (ποσοστό 95,24%) και «Brodogradiliste Kraljevica d.d.» στην Kraljevica -περιοχή Rijeka (ποσοστό 99,54%), έναντι τιμήματος ενός κούνα (1 ευρώ=7,3 κούνα) και ειδικών συνθηκών το κάθε ένα, την πώληση του 100% του ναυπηγείου «Brodosplit-Brodogradiliste Specijalnih Objekata» στο Split, έναντι τιμήματος εκκίνησης 18,16 εκατ. κούνα και την πώληση του 59,25% των μετοχών του ναυπηγείου «Uljanik d.d.» της Pula, έναντι τιμήματος εκκίνησης 397,49 εκατ. κούνα (του μόνου ίσως κερδοφόρου ναυπηγείου στην Κροατία). Η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προσφορών είναι η 19η Απριλίου 2010.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει γίνει κάμποση κουβέντα και στο παρόν φόρουμ αλλά και γενικά περί ΝΕΖ και ανάπτυξης της ναυπηγικής δραστηριότητας στην Ελλάδα. Προσωπικά τη θεωρώ κουραστική κουβέντα γιατί ακούμε τα ίδια και τα ίδια από το 1900-λάσπες:P χωρίς πραγματική προοπτική να γίνει κάτι σωστό. Για να πάρουμε λοιπόν μια γεύση του πως λειτουργούν τα πραγματικά επαγγελματικά ναυπηγεία και τι σημαίνει το να είσαι σωστός επαγγελματίας, να πούμε πως τις τελευταίες 2 εβδομάδες βρίσκεται στην Ευρώπη εξαιρετικά υψηλόβαθμος αντιπρόσωπος από τα Universal Shipyards της Ιαπωνίας. Ο λόγος είναι όχι η διαπραγμάτευση καινούριων συμβολαίων ναυπήγησης αλλά η απλή επαφή με μεγάλους πλοιοκτήτες, λιμάνια και operators(τις εταιρείες δηλαδή που χωρίς απαραίτητα να είναι πλοιοκτήτες (χρόνο)ναυλώνουν μεγάλο αριθμό πλοίων όπως η Bunge και η Swissmarine) με αντικείμενο τη σφυγμομέτρηση και την καταγραφή εκείνων των τεχνικών στοιχείων και λεπτομερειών που πλοιοκτήτες, λιμάνια και operators θεωρούν σημαντικές και επιθυμητές στα πλοία που ναυλώνουν, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση των design του ναυπηγείου για να καταστούν ανταγωνιστικά το ναυπηγείο και τα πλοία του. Και έτσι για την ιστορία το συγκεκριμένο ναυπηγείο είναι κλεισμένο μέχρι το Δεκέμβρη του 2013, στην ουσία κοιτάνε για παραδώσεις του 2014 δηλαδή. Αυτό είναι το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, αυτά τα πράγματα έχουν να αντιμετωπίσουν τα ναυπηγεία στην Ελλάδα. Κι εμείς ζούμε ακόμα με το παραμύθι και την πανάκεια των κρατικών επιχορηγήσεων και των ναυπηγικών προγραμμάτων του Πολεμικού Ναυτικού. Καταλαβαίνει λοιπόν κανείς έναν από τους λόγους του γιατί ακόμα κι όταν αυτά τα δύο στοιχεία υπάρχουν, τα ελληνικά ναυπηγεία δυσκολεύονται να ανταγωνιστούν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άεργα κινδυνεύουν να μείνουν διεθνώς 403 ναυπηγεία.

Σε ποσοστό 56,1% έχει μειωθεί το παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών πλοίων από το Σεπτέμβριο του 2008, όταν και είχε φτάσει στο ανώτερο σημείο του. Σήμερα η συνολική χωρητικότητα του παγκόσμιου orderbook φτάνει τα 94,3 εκατ. cgt και είναι μειωμένο κατά 24,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2011.

Η κάθετη πτώση στις νέες παραγγελίες έχει σαν αποτέλεσμα πολλά ναυπηγεία σήμερα να αντιμετωπίζουν μεγάλες πιθανότητες να κλείσουν. Πιο συγκεκριμένα, το 2011 συνολικά 108 ναυπηγεία ολοκλήρωσαν όλες τις παραδόσεις που είχαν στο βιβλίο παραγγελιών τους. Ακόμα 117 ναυπηγεία αναμένεται να έχουν ολοκληρώσει όλο τον όγκο εργασιών τους μέχρι το τέλος του 2012, ενώ το 2013 θα ολοκληρώσουν τις παραδόσεις όλων των παραγγελιών που έχουν δεχτεί ακόμα 178 ναυπηγεία.

Οπως επισημαίνουν οι Clarksons, το 23,6% των ναυπηγείων παγκοσμίως δεν θα έχουν άλλα πλοία για κατασκευή από το τέλος της φετινής χρονιά. Επιπρόσθετα ένα 36% δεν θα έχει νέες παραγγελίες από το 2013 και μετά.

(Από το naftemporiki.gr, 08/12/2012)

Share this post


Link to post
Share on other sites

STX Europe AS sells its 50.75% stake in Singapore-listed STX OSV Holdings Ltd. to Fincantieri Oil & Gas S.p.A. . Fincantieri Oil & Gas S.p.A. is incorporated in Italy and is an existing wholly owned subsidiary of Fincantieri - Cantieri Navali Italiani S.p.A. ("Fincantieri").

 

STX Europe AS sells its 50.75% stake in Singapore-listed STX OSV Holdings. Ltd. to Fincantieri Oil & Gas S.p.A.STX Europe AS has on December 21, 2012 entered into a share purchase agreement whereby STX Europe AS has agreed to sell to Fincantieri Oil & Gas S.p.A., subject to the terms and conditions of the share purchase agreement, 598,851,000 shares in STX OSV Holdings. Ltd. ("STX OSV"), representing approximately 50.75 per cent. of the issued share capital of STX OSV, for an aggregate cash consideration of S$1.22, being S$730,598,220 in cash for each STX OSV share.The closing of the transaction is subject to certain conditions, including third party consents. Completion of the transaction is expected to take place by no later than the end of April 2013. Upon the satisfaction of the conditions, Fincantieri Oil & Gas S.p.A. will be required to make a mandatory cash offer for the remaining shares of STX OSV in compliance with the rules of the Singapore Code on Take-overs and Mergers. Fincantieri is one of the world's largest shipbuilding groups, which in over 200 years of maritime history has built more than 7,000 vessels. It is world leader in cruise ship construction and a reference player in other sectors, from naval vessels to cruise ferries, from megayachts to special high value-added vessels, and ship repairs and conversions. Headquartered in Trieste, the Group has a total of nearly 10,000 employees and in Italy alone it has eight shipyards and two design centres, one in Trieste, the largest in Europe, and the other in Genoa. Fincantieri operates in the United States through its subsidiary Fincantieri Marine Group (FMG). This company, which serves both civilian and government customers, including the U.S. Navy and Coast Guard, has three shipyards (Marinette Marine, Bay Shipbuilding, Ace Marine), all located in the Great Lakes region. . Fincantieri is present in the UAE with Etihad Ship Building, a joint venture set up with Melara Middle East and Al Fattan Ship Industries, to design, produce and sell different types of civilian and military ships as well as perform maintenance and refitting activities. Since 2002 Fincantieri has built or has orders to build 104 ships, worth a total of Euro 24 billion, and has developed dozens of prototypes in the various business segments in which it operates.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×