Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...

Τα πραγματα στην Ακαντια ειναι πραγματικα για να γινεσαι θηριο απο τα νευρα.

Καταρχην οντως δεν υπαρχει κατι για να προφυλαχτεις απο τις καιρικες συνθηκες.Απο κει και περα ο χωρος γυρω απο το βαπορι ειναι απομονωμενος και δεν επιτρεπεται να περασουν ταξι παρα μονο ενα λεωφορειο το οποιο σε παει εκτος του λιμανιου.Εξακολουθουν παντως να γινονται εργα στο χωρο του λιμανιου.Το κακο ειναι οτι αν δεν το ξερεις και θες ταξι πρεπει να ξαναπερπατησεις προς το λιμανι για να βρεις.Δεν μιλαμε για καμια τεραστια αποσταση αλλα οπως και να το κανουμε δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα αν εχεις πραγματα.Μην φανταστει κανεις βεβαια οτι τα ταξι κανουν ουρα.Λιγα ηταν αφου μαλλον τους συμφερει να πανε αεροδρομιο που εχει συνεχωμενες αφιξεις και αναχωρησεις

Εκει που σε αφηνει το λεωφορειο υποτιθεται οτι εχει σταση για το αστικο που σε παει μεχρι το κεντρο.Παρολαυτα Κυριακη που εφτασα εγω και για μιση τουλαχιστον ωρα δεν ειχε περασει τιποτα.Τελικα πηραμε ταξι που περναγε απο εκει ενω αρκετος κοσμος νωριτερα επερνε απο το κινητο του και εκλεινε ραξιοταξι.

Γενικα δεν υπαρχει καθολου οργανωση και ταξη.Αν δεν ξερεις ειναι ευκολο να την πατησεις και να ταλαιπωρηθεις.Θα μπορουσε να υπαρχει μια πινακιδα που να ενημερωνει που να πας για ταξι,λεωφορειο κλπ εκτος αν υπηρχε και δεν την ειδα.

Το αλλο προβλημα ειναι οτι στην πραγματικοτιτα λειτουργουν τρια λιμανια.Η Ακαντια με τα πιο μεγαλα λοια,το Μανδρακι με τα μικρα τουριστικα και το ΣΥΜΗ ΙΙ για Συμη και η Κολωνα που φευγουν τα ταχυπλοα της Δεδεκανησιακης και το Συμη.Φανταστειτε λοιπον να φτανει καποιος πχ με το BS και να εχει μετα απο μια ωρα ανταποκριση απο ενα απο τα αλλα δυο λιμανια.Δυσκολα θα προλαβαινει το αλλο βαπορι.

Γενικα απο οτι εχω καταλαβει κανενας δεν εχει τρελαθει που τα βαπορια πανε στην Ακαντια κυριως ολων αυτων που αναφερω.Ελπιζω παντως με τον καιρο να στρωσουν τα πραγματα γιατι ειναι κριμα να ταλαιπωρειται τοσος κοσμος καθημερινα

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...

Μία ολόκληρη προβλήτα 115 μέτρων βγαίνει εκτός και έτσι μειώνονται πολύ οι διαθέσιμες θέσεις για τα επιβατηγά. Και όλα αυτά στην πρωτεύουσα του Ελληνικού τουρισμού τη Ρόδο. Λόγω της εποχής δε νομίζω να υπάρξουν προβλήματα αλλά ελπίζω η αποκατάσταση του προβλήματος να μη γίνει με ρυθμους ΡανΤανΠλαν γιατί η τουριστική σεζόν ξεκινά νωρίς στο νησί.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν είμαστε με τα καλά μας μου φαίνεται :angry: . Ζητάμε σύγχρονα και ασφαλή καράβια και όταν μας έρχονται τρωγόμαστε με τα ρούχα μας. Να φροντίσουν να πιέσουν δημαρχέους, βουλευτάδες και λοιπούς τοπικούς παράγοντες να τους φτιάξουν ασφαλή και σύγχρονα λιμάνια. Και να μην τα βάζουν με τα λάθος άτομα..Ώρα τώρα να μας πουν πως ο καπετάνιος του Βlue Star το κάνει επίτηδες γιατί δεν συμπαθεί το κατάστημά του..

Link to comment
Share on other sites

Ανεξαρτήτως διαφόρων σεισμών :P που προκαλούνται το θέμα της σπηλαίωσης δεν είναι κάτι που πρέπει να το περνάμε έτσι και να ρίχνουμε ευθύνες μόνο στις προβλήτες (και όλους τους παρατρεχάμενους με αυτές φυσικά) ότι δεν είναι καλής κατασκευής. Ασφαλώς και τα περισσότερα λιμάνια της χώρας είναι κακής ποιότητας, σχεδιασμού και επικίνδυνα για τα πλοία που τα προσεγγίζουν. Από την άλλη όμως είναι και ενοχλητικό και το να ρίχνουμε όλες τις ευθύνες στην μια μεριά ως κλασικοί Έλληνες (για όλα μας φταίνε οι άλλοι και όχι ο εαυτός μας). Και εξηγούμε με ένα παράδειγμα:

Δεν θέλω να θίξω καταστάσεις και πλοία, αλλά ποιος ο λόγος το πλοίο Polman να παραμένει με μηχανές και προπελάκια επί μια ώρα και 10 λεπτά στο λιμάνι και εν συνεχεία μετά την αναχώρηση του πλοίου polman το γερασμένο proud ionian ( :D ) να δένει στην ίδια θέση με άγκυρα και να μην καταστρέφει την προβλήτα? Κατανοώ ότι ίσως είναι πιο εύκολο και πιο ασφαλές για ένα πλοίο να μένει με τις μηχανές αλλά για παραμονή μιας ώρας δεν βλέπω το λόγο να μην "δένει" το πλοίο...

Αν και οι νόμοι ποτέ δεν τηρούνται σε αυτή την χώρα, να σημειώσω πως ο καπετάνιος έχει υποχρέωση να είναι με σβηστές μηχανές στο λιμάνι για όση ώρα είναι δεμένο εκτός και αν δοθεί άδειο από τον αξιωματικό βάρδιας του λιμενικού.

Link to comment
Share on other sites

polman μπορει να εχεις δικιο για το λιμανι που αναφερεσαι ;), αλλα οχι για τη ροδο. λιμανι που δεν λειτουργει καλα καλα 3 χρονια, δεν δικαιολογειται να παρουσιαζει σπηλαιωσεις σε τοσο εκτεταμενο βαθμο. μαλλον στην ακαντια υπηρχαν κακοτεχνιες. (αλλωστε εκει διημερευουν τα πλοια, οι μηχανες ειναι σβηστες και τα προπελακια δεν δουλευουν).

τωρα για τα ανωνυμα παραπονα σε ανωνυμα blog (τρομακτικα και μη), τις εχω ξαναπει τις επιφυλαξεις μου. δεν ξερουμε τι συμφεροντα εχει ο καθενας. ( θυμηθειτε τι εγινε με τις καταγγελιες για καπνισμο απο τα κοκκινα προπερσυ στην πατρα. η αιτια ηταν αλλη)

Link to comment
Share on other sites

για το αν το πλοιο θα εχει standby μηχανες κ προπελακια την ευθυνη την εχει αποκλειστικα ο πλοιαρχος ο οποιος για να το κανει κατι εχει στο μυαλο για την ασφαλεια του πλοιου!κ οχι για χαρη γουστου κ για να μολυνει το περιβαλλον....τωρα αν φευγει κ κανει σεισμο στο μαγαζι του μπορει να παει να του ζητησει να το βγαζουν σπρωχνωντας οι ναυτες :D

Link to comment
Share on other sites

Η προβλήτα Δωριέας στο λιμάνι της Ρόδου έχει υποστεί ρωγμές στην επιφάνεια του ντοκου μέχρι 15μετρα από την άκρη της προβλήτας, οπότε χρησιμοποιείται η προβλήτα Διαγόρας μόνο για πλαγιοδετήσεις εμπορικών πλοίων ή για πρυμνοδέτηση κανενός άλλου πλοίου, όπως έτυχα να δω χθες τον Ippotis.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αναμένεται η έγκριση της προμελέτης για το λιμάνι της «Ακαντιάς»

Στην προμελέτη που έχει κατατεθεί στο ΥΘΕΝΑΛ περιλαμβάνονται όλες σχεδόν οι κτηριακές εγκαταστάσεις της Ακαντιάς δηλαδή κτήριο εξυπηρέτησης επιβατών, τελωνείο καθώς και άλλες υποδομές που έχουν σχέση με τα μέτρα ασφαλείας που ορίζουν οι διεθνείς κανονισμοί. Μετά την έγκριση της προμελέτης θα πρέπει να προχωρήσουν και όλα τα άλλα στάδια της διαδικασίας που θα οδηγήσουν στην δημοπράτηση του έργου.

Την βελτίωση των λιμενικών υποδομών είχαν ζητήσει, θα πρέπει να σημειωθεί, και οι εκπρόσωποι των εταιρειών κρουαζιέρας που ήρθαν πριν λίγο καιρό στη Ρόδο, συναντήθηκαν με το δήμαρχο Ρόδου κ Στάθη Κουσουρνά και κατέθεσαν τις απόψεις τους στην σύσκεψη η οποία έγινε στο Δημαρχείο.

Πηγη: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ολοκληρώνονται οι εργασίες στο λιμάνι της Ακαντιάς

Πηγή: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Σε ένα μήνα θα ολοκληρωθούν οι εργασίες για την αποκατάσταση του κρηπιδώματος που υπέστη ζημιές, στο λιμάνι της Ακαντιάς.

Αυτό δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου κ. Τσαμπίκος Τσακίρης, τονίζοντας πως οι ζημιές που προκλήθηκαν στο κρηπίδωμα από τις προπέλες των πλοίων ήταν πολύ πιο σοβαρές από ό,τι είχε εκτιμηθεί αρχικά.

«Είχαμε ανακοινώσει πως το έργο θα παραδίδονταν στο τέλος του Μαΐου. Όμως οι ζημιές ήταν πιο σοβαρές από ότι είχε εκτιμηθεί αρχικά. Γίνεται ότι είναι δυνατό για να ολοκληρωθούν οι εργασίες. Πιστεύω ότι όλα θα έχουν τελειώσει σε ένα μήνα», τόνισε ο κ. Τσακίρης.

Στη διάρκεια των εργασιών για την αποκατάσταση του προβλήτα μετακινήθηκε και ένας αγωγός της ΔΕΥΑΡ που παρουσίαζε προβλήματα.

Επισημαίνεται ότι σημειώθηκαν προβλήματα και με την διαδικασία επιλογής του αναδόχου εξαιτίας των διαδικασιών που απαιτεί ο επίτροπος. Ωστόσο τα προβλήματα ξεπεράστηκαν και το έργο προχώρησε.

Στο τέλος του καλοκαιριού όμως θα είναι έτοιμο και το κτήριο αναμονής επιβατών που θα ανεγερθεί στον χερσαίο χώρο του λιμένα της Ακαντιάς.

Η απόφαση για την κατασκευή του κτηρίου έχει ληφθεί εδώ και αρκετό καιρό από το διοικητικό συμβούλιο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου.

«Ξεκίνησε η εκπόνηση της μελέτης πριν από λίγο και σε λίγο καιρό θα γίνει η δημοπράτηση του έργου. Το κτήριο επιβατών θα παραδοθεί στο τέλος του καλοκαιριού », τόνισε ο κ. Τσαμπίκος Τσακίρης.

Θα στηθεί ουσιαστικά μια λυόμενη μεταλλική κατασκευή που θα πληροί όμως όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αρχαία ναυάγια στη Ρόδο καθυστερούν την επισκευή του κεντρικού λιμένα

Πηγή: ΕΞΠΡΕΣ

Ο κεντρικός λιμένας της Ρόδου -και συγκεκριμένα η προβλήτα Αγγέλων- δεν είναι σε καλή κατάσταση. Εκτεταμένες υποσκαφές από τη μετακίνηση της άμμου κατά την περιδίνηση των προπελών των πλοίων έχουν δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα σε τμήμα των κρηπιδωμάτων. Γι'Α αυτό το λόγο το Λιμενικό Ταμείο έχει προχωρήσει σε μελέτη για την αποκατάστασή τους και την κατασκευή νέου μετώπου, μήκους 85 μ. και πλάτους 12 μ.

Αυτή η μελέτη ήρθε για έγκριση στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, που συνεδρίασε την Τρίτη 5 Ιουλίου. Κανένα από τα μέλη δεν έφερε αντίρρηση ως προς τη σημασία του έργου -αφορά εξάλλου την ασφάλεια των επιβατών, ωστόσο το λιμάνι της Ρόδου έχει κάτι πολύ ξεχωριστό: Την ύπαρξη πολλών ναυαγίων -γνωστών και αγνώστων-, τα οποία εδώ και αιώνες κείτονται στον πυθμένα, κάτω από την έντονη εμπορική κίνηση των πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Την πρότασή του για δημιουργία προβλήτα στον λιμένα της Ρόδου, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων που προσεγγίζουν το νησί, παρέδωσε χθες στον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου ο κ. Νίκος Χαραλάμπης, ο οποίος έχει υπηρετήσει το Εμπορικό Ναυτικό ως πλοίαρχος και επί σειρά ετών ήταν επικεφαλής του πλοηγικού σταθμού Ρόδου.

Σύμφωνα με το σχέδιο που παρουσίασε χθες ο κ. Χαραλάμπης, ο νέος προβλήτας προτείνεται να κατασκευαστεί παράλληλα και σε απόσταση έως 70 μέτρα από τον Μώλο του Αγίου Νικολάου.

Πηγή: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

... ο νέος προβλήτας προτείνεται να κατασκευαστεί παράλληλα και σε απόσταση έως 70 μέτρα από τον Μώλο του Αγίου Νικολάου...

Επειδή ο άνθρωπος προσλαμβάνει καλύτερα όσαν βλέπει, ο μώλος θα είναι παράλληλος με τι; Τον ήδη υπάρχοντα μώλο; την παραλία της Ακαντιάς; την προβλήτα του Μανδρακίου;

Και 70 μέτρα μακριά από το Φρούριο του Αγίου Νικολάου, δηλαδή που; κοντά στα ρηχά που είχε κάτσει το Ιεράπετρα;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η προβλήτα Δωριέας στο λιμάνι της Ρόδου έχει κλείσει και επισκευάζεται. Ενώ πίσω από το λιμάνι της Ακάντιας δημιουργείται ένα λιμάνι για θαλαμηγούς και τουριστικά σκάφη. Μπορείτε να δείτε την πρόοδο των εργασιών τώρα σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2009

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Eργα αναβάθμισης των λιμενικών υποδομών στο λιμάνι της ρόδου

1) διαμόρφωση του χώρου υποδοχής επιβατών στο τουριστικό λιμάνι, προϋπολογισμού 350.000 ευρώ.

2) επιδιώκεται να προχωρήσει γρήγορα είναι η κατασκευή του κτηρίου αναμονής επιβατών στην «ακαντιά».

πηγή: DIMOKRATIKI

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Απο την αλλη εβδομαδα μαλλον, θα ξεκινησουν τα εργα στο τουριστικο λιμανι της Ροδου για την κατασκευη του "home port"

Την άλλη εβδομάδα κατά πάσα πιθανότητα θα ξεκινήσουν οι εργασίες για την κατασκευή του home port στο τουριστικό λιμάνι της Ρόδου.

Έστω και με καθυστέρηση λόγω γραφειοκρατικών διαδικασιών καθώς ακόμη εκκρεμεί η ολοκλήρωση του συμβατικού ελέγχου, το σημαντικό αυτό έργο για το νησί μας προχωρά και αν υλοποιηθεί με γρήγορους ρυθμούς η Ρόδος θα καταφέρει να απο¬κτήσει home port πριν το λιμάνι της καθιερωθεί ως πύλη εισόδου- εξόδου για τους επιβάτες των κρουαζιεροπλοίων της.

Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος του δημοτικού λιμενικού ταμείου νότιας Δωδεκανήσου, Τσαμπίκος Τσακίρης σήμερα θα ξεκινήσει η απομάκρυνση των κατασχεμένων αυτοκινήτων από το Τελωνείο της Ρόδου, καθώς ο χώρος που θα απελευθερωθεί έχει παραχωρηθεί προς χρήση στο λιμενικό ταμείο από το υπουργείο Οικονομικών για την κατασκευή του home port. Ο κ. Τσακίρης διευκρίνισε ότι τα πολυτελή κατασχεμένα αυτοκίνητα θα παραμείνουν στις αποθήκες του τελωνείου για λόγους ασφαλείας.

«Προχωρά η κατασκευή του home port και σήμερα θα ξεκινήσει η διαδικασία για την απομάκρυνση των κατασχεμένων αυτοκινήτων από το Τελωνείο στο χώρο που έχουμε διαμορφώσει στο συνεργείο του δήμου στα Ασγούρου που είναι περιφραγμένος. Ελπίζουμε εντός της προσεχούς

εβδομάδας να εγκατασταθεί ο εργολάβος και να ξεκινήσει τις εργασίες για την κατασκευή του home port, ο οποίος έχει παραγγείλει όλα τα υλικά που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του έργου. Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά και θα έχει ολοκληρωθεί το έργο μέχρι τις 20 Ιουνίου διότι δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα, ο εργολάβος έχει ήδη παραγγείλει τα υλικά που απαιτούνται και είναι έτοιμος για να ξεκινήσει την επισκευή του κτηρίου» τόνισε ο κ. Τσακίρης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...